Jump to content
Milos CTS

2. TcS okupljanje TOYOTA & NAVAK utisci slike i snimci

Recommended Posts

ajde Ja cu prvi, meni je bilo super, cuo nešto novo o novoj Corolli i Aurisu Toruing Sport-u, a posle i probao oba na stazi i mogu da kažem da su odlični, za kraj ko šlag na tortu slobodan izlazak u Trackday stilu na stazu. Slika i snimaka nemam al imaju drugi

Podeli ovaj post


Link to post

Super kao i prvi put. Dobro društvo i toyote.

Lepo je voziti MR2 na stazi.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Moj opsti utisak 5/10.

Testiranje novih toyota automobila je bilo vrh, Auris TS i nova Corolla :thumbup::win: .

Organizacija na nivou, svaka cast ;)

Hvala drugu iz ENEOS Srbija i TcS-u(Magdaleni) na 4L 10W40 ulja. :D

 

Dok nije dosao covek iz Centra Navak i poceo da smara kako mu curi ulje... Da budem iskren nije mi se ni vozilo mojim automobilom, ALI mi je krivo sto se moj auto nije nasao na grupnoj slici svih korolla.

Podeli ovaj post


Link to post

Termos domaće vruće kafe, lepo vreme, dobro raspoloženje i... recimo da nisam imao očekivanja jer sam planirao da uživam u kafi, suncu i društvu kao posetilac skupa, ALI ne lezi vraže, vratih se kući srećan kao malo dete! Počevši od predavanja, izlaska na stazu (Corolla, pa Auris), pa krug(ovi) sopstevim automobilom,... Što reče Miloš, saznalo se par novih informacija, neke dobre, neke druge ne baš tako dobre. Iskren da budem, nisam očekivao da Corolla i Auris idu tako dobro, iako je 1.6 motor u njima. Žal ostaje za testom Aurisa Touring Sports i manjkom vremena da popričam sa svim ljudima, a nije da nas nije bilo! :D :toyo:

 

 

Par sličica...

post-53-0-70780100-1381077006.jpg

post-53-0-17413000-1381077051.jpg

post-53-0-72555400-1381077097.jpg

post-53-0-51490600-1381077130.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Video do navaka je tu, sve sto je Ivan91 snimao imam na kamerici. :D

Podeli ovaj post


Link to post

Ko zna sta je Ivan snimio :D

Inace super iskustvo, pogotovu onaj osecaj kad izadjes na stazu posle 10 godina vozenja u igricama ( mislis da ces da iskidas ) i skaprias da veze s mozgom nemas hahah

Podeli ovaj post


Link to post

Pre svega pohvalio bih odličnu organizaciju kompletnog skupa od strane TCS. Ljubaznost i predusetljivost ljudi iz Toyota Srbija, visoku profesionalnost ljudi iz Navaka. Za mene lično predstavljalo je veliko zadovoljstvo biti sa svima vama i provesti jedan veoma lep dan .

P:S

Nisam znao da Yaris 1.0 vvt-i ide tako dobro ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi, drago mi je da sam vas konacno upoznao ;) Bilo je stvarno super.. i ja sam uzivao, prvi put sam u ovakvoj prici i na stazi. Osecaj.. moze se porediti sa skijanjem mozda :D strava. Ako mene pitate sta bi dodao.. mozda da smo se na kraju okupili negde svi zajedno da sredimo utiske, ali dobro, bice okupljanja. Odusevio me NAVAK.. vrlo profesionalno i ozbiljno. Hvala svima koji su se iscimali za ovo.. u ovo vreme ovakav dan za "dz" .. bravo ljudi, pravite srecu!! :)

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da je današnji dan na Navak-u bio ispunjen aktivnostima od početka do kraja i organizacija je bila na nivou. Vreme nas je poslužilo, bilo je dosta krugova na stazi.

Wazuu tebi se posebno zahvaljujem na vožnji u Ceci bilo je više nego uzbudljivo :drive::bravo: .

Hvala i sponzorima na nagradi koju sam dobio ( ENEOS "zejtin" sintetika ) i TCS timu. Hvala svima na lepom druženju, nadam se da ću imati u narednom periodu više vremena i za mini skupove.

 

P.S. Namerno sam napisao zejtin! :lol: Ko razume , shvatiće.

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam upoznat sa tom terminologijom, pa ako nije problem da objasniš... :-P hihhihi... Mitre, Mitre, bezobrazniče jedan. :-D

Podeli ovaj post


Link to post

Lepo druzenje bilo danas, proteklo je sve ok.

Jedino mala 'zamerka', sto je bilo nekako previse 'sterilno' i previse strogo ( "slucaj" Wewerica i Zli). To je jedino malo pokvarilo celokupno zezanje, sto nije do TcS, vec uprave Navaka. Ali sve u svemu, ja sam se bas lepo proveo. Super ;)

Super ste ekipa i Ljudi na prvom mestu :good:

P.S. Izvinjavam se Liftman-u ako sam ga malo iscimao sa voznjom :yeah:

Podeli ovaj post


Link to post

Sve u svemu lepo iskustvo, uletanje u krivine pod punim gasom(skripe guma :D) i vozenje yarisa(1.0) 150 na sat(nisam znao da moze toliko lagano) :D

Lep dan nema sta :)

Podeli ovaj post


Link to post

Utisak za mene je bio u smislu NAJZAD prava voznja, ali moram priznati da bez prethodnih hiljade i hiljade sati voznji na kompu koji su presli u milione i milione sati .... :no:....voznji NFS, Rally, CM, F1...itd itd neka uletanja u krivine se ne bih usudio, tako da @ Johny ti si samo vozio kako ja vozim u igrici, a mislim da si vise isprepadao vodju kolone sa onim jednim cunjem heheheheheh :lol: :lol:

 

Sto se tice voznje 1.6l motor me je blago razocarao sobzirom da ima skoro 140KS, ali TS je pun pogodak po osecaju sedenja voznji ili je to mozda zbog opreme jer se vidi da je "napunjen". Stabilnost kola je bila na vrhu, ali dosta lenj odziv motora na gas i dugo vreme da se nesto pokrene u motoru kada se patosira, to shvatam za moju Rollu da je normalno, ali ovo je ipak 23god tehnoloski mladji auto od mog. TOYOTA CS i NAVAK su lepo ovo uradili i zaista bi bilo lepo kada bi se ovakvo druzenje sa TOYOTOM napravilo da bude jednom godisnje, pa makar i mi malo pomogli

 

Anyway...evo mojih skromnih slicica

 

gzb8.jpg

 

dony.jpg

 

clf0.jpg

 

xxmo.jpg

 

A ova mi je posebna, jer zna se ko VAS JE SVE VREME GLEDAO STA RADITE

 

qku3.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

све похвале за организацију... први пут сам био на НАВАК стази кад је било такмишење у мин. потрошњи горива са старим Аурисима и била је вожња типа на 900 обртаја у шестој... али искуство вожње на стази са педалом на поду много лепше искуство... биће неки снимак, само да видим где да поставим...

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam upoznat sa tom terminologijom, pa ako nije problem da objasniš... :-P hihhihi... Mitre, Mitre, bezobrazniče jedan. :-D

 

Evo jednog primera za objašnjenje:

 

Nekada je 8 bio samo broj, a sada je prevozno sredstvo!!! :D :lol::rofl:

Podeli ovaj post


Link to post

Sve pohvale našem TCS timu koji se izmaltretirao oko organizacije i Toyoti koja je omogućila ovakvo testiranje! :toyo:

Osoblje NAVAK-a je vrlo profesionalno, ali mi je zasmetalo što su bili u fazonu da nas izbace što pre.

Osim toga je trebalo vozače pre same vožnje upoznati sa stazom.

 

Utiske o oba automobila bih sve na jednu reč - bezbedno.

Na samom kraju sam vozio još 2-3 kruga u Corolli, bio bezobrazno agresivan i ipak nisam uspeo da ih izbacim iz balansa.

Zanimljivo bi bilo probati ih u klizavim uslovima, mada verujem da nas ne bi razočarali. :)

Podeli ovaj post


Link to post

E da to htedoh i ja reci, prvi krug kad nas je navodio mogao je lik reci u "u ovoj krivini dovoljno je uci sa 60, na pola krivine pun gas, pa naglo kocenje...." da bude bar neki orjentir za sledeci krug i maksimum staze sa kojom se moze uci u krivine

 

Mislim da je to jedina zamerka na njihov rad, a na ne rad...slucaj ulje i driftman

Podeli ovaj post


Link to post

Bilo je odlicno! Posebno mi je drago, i zahvaljujem se organizatorima na prilici, sto su nas pustili na stazu bez pejs kara, samo mi je zao sto nije vise ljudi iskoristilo tu priliku, Stvarno je retka mogucnost bezbedno naterati auto do krajnjih granica, a to iskustvo znacilo bi svakome, nevezano sta je ispod haube. Prvi put sam izvezao Svetlanu na stazu, preznojio se i shvatio da me nikada nece izbaciti iz krivine iako voli da bezi preko nosa :)

 

Drustvo kao i uvek odlicno, jedva cekam sledece okupljanje :)

Podeli ovaj post


Link to post

Jedva čekam "neki" video... NEŠOOOOOO...

 

P.S. Moj video neće biti upload-ovan jer, koliko sam smarao Nešu, nije mi jasno kako čoveku nije pukao film i izbacio me iz auta... :lol:/> Šta ću, višak kofeina i "dečija radost"...

 

@ Liftman - inače kad 4-cilindrični atmo benzinac voziš ispod 4000rpm, retko koji će povući u trenutku kako nameravaš... :P/> Zato je 1.4 dizel bolji - 206 Nm na 800rpm?!? :blink:/> Inače, Corolla, koju sam vozio bila je na zadovoljavajućem nivou, kao i Auris sa istim motorom. :toyo:/>

 

Naravno, HVALA Toyota Srbija i TcS-u na organizaciji i pruženoj prilici da prvi testiramo novu Corollu i Auris do krajnjih granica, kao i ljudima iz NAVAK-a! :)/>

Podeli ovaj post


Link to post

Nije bila poenta voziti najbrze sto mozete Corolle i Aurise vec da ih provozate po stazi, a ni svoje automobile do onog momenta kad su pustili da izadjemo sa svojim automobilima bez ogranicenja

 

 

A zaboravih u prvom postu da se Zahvalim Aleksandri iz Toyota Srbija sto nam je omogucila sve ovo, Navak centru sto je ispratio sve i sto su nas ugostili 5 sati u njihovom Centru i Tosketu i Vladimiru koji su se potrudili da nam omoguće maksimum koliko smo mogli da iskoristimo Navak centar tog dana

Podeli ovaj post


Link to post

Ajd sad malo i ja, duzan sam ako nista drugo.

Na pocetku dana, po dolasku na Navak, bio sam razocaran saznanjem da neke od stvari (kljucne), nisu bas kako je bilo dogovoreno.

Kad sam se pomirio sa tim i izbrisao iz glave ocekivano, ne mogu a da ne budem zadovoljan sa pruzenim mogucnostima. Zao mi je sto nisam iskusio car GT-86, cak ni sa instruktorom, jer priliku da ga vozim,imao sam samo na potezu kod bazena, a iskreno mi je bilo i zao, i suvise rizicno da ga u takvim uslovima(naseljeno mesto i urbana sredina) exploatisem na nacin na koji sam zeleo, a tome sam se nadao juce, i to je bio jedan od light motiva i bitnijih razloga dolaska na Navak.

 

Osim toga, velika zahvalnost na prvom mestu TcS-u (Vlade, Toske, i ostatak njihove ekipe) jer da nisam dobio priliku da postanem clan, ovo iskustvo sa Navakom, verovatno ne bih ni iskusio nikada. P.S. Hvala i na poklonu, bio je neocekivan, pa je time jos dobio na znacaju i vrednosti.

Velika zahvalnost,i Aleksandri (Toyota Srbija) i na trudu i strpljenju, predavanju, i svemu ostalom, zakljucno sa privescima sa 2 gb memorije ;)!

Hvala i centru Navak za to sto su nam izasli u susret i omogucili sve ono sto smo juce iskusili.

 

I na kraju, ali ne najmanje bitno, svima gore pomenutim, a i ostalima, a nepomenutim, zelim da se izvinim zbog ispada koji sam napravio, ne na nacin na koji je protumaceno (nisam povlacio rucnu da bih se zabavljao, nisam je ni pipnuo), jednostavno sam zeleo da osetim svoj automobil u krivinama sa malo agresivnijim ulazom, upravo iz razloga sto mi se u par navrata i ucinilo da isklizava onda kad ne bi trebalo.(tj.isuvise lako).

Moja greska je sto nisam shvatio, da to nije bio trenutak za to, i da ce Track day-a biti uopste, jer kao sto navedoh na pocetku posta, mislio sam da je sve dogovoreno preinaceno(pocev od nemogucnosti da se vlastitim vozilom udje kroz kapiju po pristizanju u centar,pa do nemogucnosti samostalne voznje GT-a, uz prisustvo instruktora naravno), i da ni voznje sopstvenog vozila na stazi nece biti. Obzirom da je brzina bila mala, i da smo tek krenuli da vozimo,(niko se nije zaletao) nisam mislio da cu "toliki" problem time napraviti.

U svakom slucaju, poenta ovog mog pisanija, nije da sebi nadjem opravdanje, vec da se najponiznije izvinim, svima kojima je ovo zasmetalo i napravilo bilo kakvu vrstu problema, a ukazano mi je poverenje i dozvoljeno da u ovom dogadjaju uzmem ucesce. Naravno, zelja mi je i da objasnim svoj postupak, za sve one koji su "tacno znali na koji nacin sam to uradio" i dozvolili sebi da pretpostavljaju.

Jos jednom, najiskrenije izvinjenje.

Podeli ovaj post


Link to post

×