zveki75 0 Napisano Oktobar 26, 2013 Pozdrav ljubiteljima Toyote. Od skoro sam vlasnik Toyote Auris D-4D, 2.0l, 2008 godište, prešao 109000. prvi utisci su pozitivni. Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Oktobar 26, 2013 Naslov je ispravljen pošto to uopšte nije bio naslov već sadržaj posta. Dobro nam došao, Zveki. Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Oktobar 27, 2013 Lep auto! Srećno i da te dugo služi! Podeli ovaj post Link to post
zveki75 0 Napisano Avgust 14, 2015 Evo da i ja napisem nesto. Vozimo se.....trenutno je na satu 145000. Servisi redovni na svakih 10k u Lav autu, ulje Eneos,smaze nekih 7dl od servisa do servisa. Od vandrendnih aktivnosti-zamena sajle rucne kocnice,boban sajle i ciscenje EGR ventila. Kao da je progutala knedlu i povratila se. Potrosnja se vrti oko 6l po bordu, uglavnom potrosi sve sto sipam. Neke zamerke, fali vislji naslon za ruku sa desne strane... motor ima snage, lepo vuce,ide ...6-ta brzina idealna za krstarenje i ustedu...rucica menjaca na idealnom polozaju...unutrasnjost subjektivna stvar, po meni puno plastike s obzirom na cenu kostanja...skratih ga maximalno Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano Avgust 14, 2015 Lepo. Ovo sa EGRom je cesta pojava (ne samo kod Toyote) i nije nista dramaticno (lose gorivo, gradska voznja), za 1AD je važno da ne troši puno ulja, goriva (ne računam momente "za opustanje" pri 150/160 +, a i tu je oko 7/ 7.5) i da ne gubi rashladnu tecnost. Stvarno odličan motor za krstarenje auto putem (1.4 d4d na 130 već "povlaci" preko 8 lit.). Jeste plastika malo "surova" ali je fino osmisljen enterijer, fabricka muzika podbacuje najvise (kod mene bar). Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Avgust 14, 2015 Ma to sa EGR-om je sve zbog lošeg goriva. Masovno ljudi imaju taj problem. Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano Avgust 16, 2015 ...skratih ga maximalno Ništa ne skraćuje, samo piši Podeli ovaj post Link to post