Jump to content
tarantino

Tarantino & Corolla 2003 1.6 VVTi

Recommended Posts

Malopre sam otvorio ovu moju LM plava je . Tako da je sigurno i ona na bazi Cu napravljena.  Vazelin ne , takođe ni grafitna mast . Ova koju je Nenad preporučio može, s obzirom da Toyota preporučuje. Nisam je lično koristio. 

Znaš da preporučujem u većini slučajeva stvari koje sam lično koristio ili neko koga smatram odličnim poznavaocem kola i mehanike . 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na savetima! Citam i ja sad, da se vazelin ne preporucuje.. Mozda odradim sa Cu privremeno, a gledacu da nabavim sto pre neku pravu stvar za to.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Izmenjeno od tarantino

Podeli ovaj post


Link to post

A ne kontam kako si zakljucio da je na bazi Cu zato sto je plave boje..

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Kako hoćeš , LM mast se pokazala odlično . Namenjena je baš za te stvari , vidiš na slikama šta piše. Drugo pokazala se na yarisu da valja, u praksi. 

Podeli ovaj post


Link to post

A ne kontam kako si zakljucio da je na bazi Cu zato sto je plave boje..

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Duga priča i nije baš jednostavna za objasniti. 

Podeli ovaj post


Link to post

Nije bakarna mast za te vodjice. Za njih toyota preporucuje "lithium soap base glycol grease". E ako to nadjes kod nas javljaj da i ja kupim :) Inace imaju u npr lav autu neke masti bas namenjene za te klizace, ali nekako mi deluje da i nisu bas nesto jer se prilicno brzo "osuse" i kad dodje do sledece zamene plocica primetim da su opet zapekli klizaci

Ih mozda nema 'lithium soap' , ali u svakoj farbari ima 'kalijev sapun' :D

A on pored pranja kada je rastopljen, moze jako lepo da se koristi i koristi se) i za podmazivanje ;)

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

To sam i ja nasao da je ok, uspeo sam i da nabavim. Pise na pakovanju da je za gumene povrsine tako da ce biti dobro.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zamenio plocice. Pre nekih 40000 km i 5 god su menjane u servisu, majstoru izgleda nije uspelo da vrati gumicu na vodjicu kako treba, pa se sa suvozaceve strane plocice istrosile mnogo vise nego sa druge strane jer je donja vodjica skroz zapekla od prljavstine koja je ulazila. Zasto mu je tesko da proveri sta radi?! Po plocicama sa vozaceve strane se vidi da bi trajale mozda jos toliko. 8b2022a0b1eae1d3dabc0a5b100b1e82.jpg64f3f4243fd54913e7b0c646d611ed35.jpgf6b78ffceed040830cd58d04af789813.jpg8070f093f269b92854f21ba075ca2fa3.jpg78cc7d21fbebb3b55747d1e1a795ac40.jpg

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Pa sta ces sada da radis za vodjice? Trazis nove ili da li moze poliranje? Sem ako nisu nabrekle od rdje,,,onda nove?

Podeli ovaj post


Link to post

Ocistio sam je, osmirglao, sad je ok nego se ta gumica deformisala, ne moze se vratiti u leziste. To cu morati da nabavim novo.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Stigoh i ja u klub slomljenih levih poluosovina.

 

e6140af9e4b85ad42a596b7ecf87cdf4.jpg15e6bf0fb4aef801ed34fbb16caefd8a.jpg

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sreca pa nije. Ujutru na putu do posla, 20m pre posla se desilo. Nasao mi majstor 150€ nov.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Prosto za neverovati za Toyotu da se to dešava toliko često. 

Podeli ovaj post


Link to post

Sve ok idemo dalje . 200€ osovina sa zglobovima, ulje u menjacu i ruke

 

2d7f1741ef661c680ab2081004f6202c.jpg10d312d94d7b78cdbf1686d38a475d76.jpgcc7613a180a803bcab74c0b27f79d8a0.jpgf3c13c7c363b629b750a88dab6e84bc4.jpg

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

  • Upvote 4

Podeli ovaj post


Link to post

ово је вероватно нека грешка у композиту материјала... челик "обичан" (мислим на оне са S ознаком, то вероватно није овај) не пуца овако... крт лом, па се још виде неке прслине...

рекао бих да још нема неке везе са корозијом, већ је у питању замор материјала...

 

ово ћу и ја да тражим да ми погледају у сервису (јер нам је ауто сличан и слично годиште)... размишљам чак и превентивно да заменим...

 

треба мало пречешљати шта раде Немци, Енглези да ли се и њима дешава.. можда има смисла ово стварно рекламирати Тојоти!?! мада ако нису поменути то већ урадили, мале су шансе да прође...

Podeli ovaj post


Link to post

Gledao sam i ja kad je bila tema na forumu ali ne vidi se nista od tog tega ili sta je. Puklo je ispod toga. Ima nas trojica samo na ovom forumu, sa ovim problemom. Moze da se procita i kod engleza i kod madjara. Mene cudi kako nije bio neki opoziv ako ima toliko slucaja.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Čini mi se ipak da je ovo previše robusan komad čelika da ga korozija pojede, čak i nakon 15-20 godina. Prije će biti da je jednostavno problem u samom materijalu tj. zamoru istog.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bi to menjo preventive radi. Tu je greška u materijalu. Previše često se dešava.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam obratio pažnju, jel se to dešava samo na pre restajlinga Rollama ili i one restajling imaju taj problem?

Izmenjeno od matori

Podeli ovaj post


Link to post

Poluosovina treba da je drive shaft, steering shaft je nesto drugo koliko ja znam. Osovina upravljaca ili tako nesto, ne znam strucni izraz.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Da malo prodzaramo temu, zamenjene gumice vodjica kocionih klesta, nisam nasao posebno samo u kompletu ali cena 4 puta manje nego org.toy. neki su postavili slike predjenih kilometera i potrosnje posle letovanja, i ja cu 7e33f79b71f336fdd31a207e23f15d40.jpgef01e6299bac485ece53177e0aec485e.jpg2f1a60f9c333e9557e99e860e2df0927.jpg59a91a384d2cb62dbff9255ee5e656a7.jpg0b6ca7e9947020d12c3fc8c594a09f2f.jpg

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

×