Jump to content
Voodooser

VSC TRC off check engine Toyota Avensis 1.8 vvti

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Kao sto se vidi iz prilozenog, vozim Avensis 1.8 vvti 2008. godiste. Auto kupljen kao koriscen u Toyota centru Beograd pre skoro 2 godine sa svojih predjenih 126.000 km. Posle par predjenih hiljada kilometara, ugradio sam BRC LPG sistem u ovlascenom servisu. Sve je besprekorno funkcionisalo prvih 20.000 km voznje, da bi se u jednom trenutku na kontrolnoj tabli popalile vsc, trc off check engine diode.

Cim sam se vratio u Nis, otisao sam do predstavnistva Toyote, gde je dijagnostika prijavljivala gresku Po420. Serviseri su predlozili da se cisti katalizator i usisna grana, uz napomenu da ta usluga kosta oko 100 eur ali da ne mogu garantovati da se ta greska nece opet pojaviti, wtf ?!?

Ja ih pitam a sto vam placam onda uslugu ako ne garantujete resavanje problema, momci slegnuli ramenima i rekli, zao nam je, ovaj auto nije predvidjen da koristi TNG kao pogonsko gorivo, jedino sto garantujemo je da ti zamenimo celi katalizator sa sve O2 senzorima itd, a to ce te kostati vise nego znacajnu sumu novca, pricamo o stotinama hiljada dinara :nono: . Nas predlog je da nastavis da vozis ovako kako je, motor ti radi besprekorno, jbg , to je plin, sta ces ...

 

Vrsljao sam po raznim nekim belosvetskim forumima, problem se najcesce javlja kod D4D motora uz propratni odlazak u safe mode, gde se ljudima iskljucuju pojedine funkcije u automobilu, tipa ne radi tempomat, ne mogu da voze preko 3.000 obrataja ili preko 100km/h.

 

Ja niti vozim D4D niti mi automobil lose ide niti mu je limitiran rad motora. Predjoh tako preko 15.000km, i dalje sve isto, samo sto mi ozbiljno zasmeta kada sam juce, sa detetom u kolima, pri brzini od 15km/h proklizao u nekoj krivini na uzbrdici.

 

Sto mi bre ECU pogasio VSC i TRC funkcije ???

 

Vec sam bio i u BRC servis, kaze Miodrag posle provere, sa LPG sistemom je sve u redu.

 

Jedino dodje da uzmem konopce i da se obesim :rulez:

 

Ostajem duzan i informaciju da se dva puta desilo da mi se u toku voznje sve vrati u normalu, pogasi sve blokade sa instrument table tek tako, a onda se posle 100km sve vrati na staro ...

 

Pocinjem da ludim i ocajnicki trazim pomoc, savet

 

Pozz

Dusan

Podeli ovaj post


Link to post

E ovako pre će biti da ti je druga l. sonda u problemu nego da ti je riknuo katalizator na toj kilometraži. P0420

TRC i VSC ti gasi čim izbaci neku grešku na motoru da bi te naterao da ne voziš tako auto već da ga odvezeš u servis.

Što se plina tiče nek se javi neko ko ima pojima, al je meni čudno da ti se greška javila neposredno posle ugradnje

Podeli ovaj post


Link to post

Pa u sustini, greska se javila posle 20.000 km voznje na plinu, nije bas neposredno.

 

U BRC servisu, pri testiranju tog mog problema, utvrdili su dijagnostikom da je smesa koja se javlja u katalizatoru prejaka i da misle da bi se trebale proveriti dizne, da motor, dok auto ide na plin, mozda ubacuje i malo benzina istovremeno i da je to uzrok problemu ...

 

Aj samo pomogni, gruga I. sonda, koja je to sonda, nisam te skapirao bas najbolje

 

Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

2 sonda je ona posle katalizatora ali kad već proveravaš proveri i prvu u kakvom je stanju (unimerom kod nekog krštenog električara)

nek ispeglaju plinadžije tu smešu mora da bude idealna ako znaju da rade

Podeli ovaj post


Link to post

II sonda ti je iza katalizatora... Oko plina se ne razumem, ali ono što ljudi pričaju - hoće da se pali i zbog lošeg kvaliteta plina, lošeg mapiranja (npr. u servisu su ti namestili da se voziš na plin od 1000-5000 rpm, a ti ga često teraš preko 5000, pa ti česti prelazi kao znaju da zbune komp), loše naštelovano, neka od dizni (benzinska, plinska) u problemu, lambAda sonda,...

 

Što se VSC/ABS/TRC problema tiče, čisto iz predostrožnosti, proveri da li ti rade sva svetla (stop, pozicija, kratka svetla)... ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno, moj utisak je da ako neko zna s plinom da radi, to je onaj momak u BRC-u. Proverio smesu, propustao kroz neke dijagrame, kaze sve besprekorno! Ne pamtim da sam ikada terao auto preko 3.500 rpm, tako da bih tu mogucnost iskljucio, kao i situaciju sa svetlima ...

 

Znaci, misljenje je da definitivno nema potrebe za ciscenjem katalizatora. OK, probacu sa elektricarom, valjda cu naci nekog kasvetnog koji zna sta radi, da vidimo oko tih sondi ...

Podeli ovaj post


Link to post

A jel mogu da ti izbrisu gresku? Meni se pali CE lampica, u servisu kazu da je zbog katalizatora (nisam pitao koja sifra) kada ga izbrisu jedno vreme je ok zadnji put mi se upalila tek posle predjenih 200 km.

Podeli ovaj post


Link to post

Samim povezivanjem sa dijagnostickim uredjajem, pronadjena greska se brise, ali se kao i kod tebe posle par stotina kilimetara vrati. A posto ja prelazim mesecno malo vise km, tih 200-300 km mi ne znaci bas mnogo ... U sustini, ti mozes sve greske izbrisati skidanjem klema sa akumulatora na par minuta, ali je rezultat isti, dok ecu provali sta se desava, obavesti te o postojecem problemu ponovo posle odredjenog vremena rada motora ...

Podeli ovaj post


Link to post

Nadam se da ces uspeti da trajno popravis tu gresku i da nam javis rezultat jer koliko znam dosta toyota se vozi sa tom check engine lampicom i vsc trc off lampicama.

Ja sam jedan od njih.Mislim da imam dobrog majstora ali nikako da mu odnesem auto na par dana da tacno ustanovi gresku.

Podeli ovaj post


Link to post

Posto imas dobrog majstora, pokreni se pls, pa javi ti nama gde da dodjemo da resimo problem. Ja da ga imam, vec bih vodio u kafanu na cas'

Ukoliko se kod mene u medjuvremenu nesto promeni, javljam cim pre !

 

Ako se na forumu javi jos neko sa ovim problemom, predlazem da osnujemo anketni odbor i pravac Prefektura Aichi :dwarf:

Podeli ovaj post


Link to post

Pozz

   - Ja mislim da sam nasao sta je problem. Zao mi je sto sam ovo video tek posle 5 godina ali se nadam da ce mozda nekom da pomogne.

   - Problem je u senzoru za kontrolu stabilnosti, on upravlja sa ostalim senzorima (esp, vsc i trc). Treba ga rektifikovati (resetovati) ovu opciju imaju u ovlascenim servisima na diagnostici, nemojte da menjate senzor dok ovo ne probate.

Na modelu Avensis 1.8 vvti 2005. godiste. Ovaj senzor se nalazi ispod vozacevog sedista. Izbacen je van ose vozila i samo taj tip senzora sa tim seriskim brojem pasuje na ovaj model jer senzor kao sto rekoh nije u osovini auta a na drugim modelima jeste u osovini.

Izmenjeno od marko.barlov
  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Katalizator je u pitanju. Problem resio nekom "varalicom" koja se ugradjuje negde pred katalizator kome prosledjuje zeljene informacije. Kosta nesto 20eur. Od tada presao hiljade i hiljade kilometara, taj problem vise nikad imao nisam. Neki tip iz Subotice ih prodaje, ima po oglasima.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Sto znaci da ti BRC (preterano skup i izvikan uredjaj) nije dobro nastelovao smesu pa su sonde imale drugacija ocitavanja nego sto je na benzinu. A plinski uredjaji kopiraju rad motora na benzin. Ja sam na plinu presao skoro 300 000km sa 1.0 motorom i meni je cek lampica sijala godinam dok pravi majstor nije podesio smesu plina i sada se pali samo kad otkaze neka plinska dizna koja kosta par stotina dinara (Valtek je u pitanju).

 

Podeli ovaj post


Link to post

×