laki72 887 Napisano Jun 26, 2014 @ piske - koliko sam upoznat, yaris ima normalniji sistem, jer mu ručna ide preko paknova. Normalniji sistem :D U potpunosti se slazem, mada me par drugara mehanicara 'mrze' zbog takvog stava! @Našud Jeste ručna ide preko paknova , koji se nalaze sa unutrašnje strane zadnjih diskova, a same pločice se menjaju tako što se uvrću klipovi od kočnica. Provereno kod više majstora Nisam znao, tacnije na vozilima na kojima su bili posebni (mali) paknovi za rucnu, a sa kojima sam se ja susretao, bilo je dovoljno samo pritisnuti klip nazad u cilindar jer nema samostela i mehanizma rucne kocnice kroz sredinu klipa i cilindra. Nisam imao susreta sa jaretovim zadnjim disk kocnicama, tako da ne znam kakva je situacija, pa nam ostaje da verujemo informacija koje si dobio od tih majstora koje si pitao, a kada budes menjao svakako ces videti. Naravno, ocekujemo da nas informises, da bi znali pravu informaciju :-) Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Jun 26, 2014 Ma naradio sam se ja na dosta kola . Otićiću kod Našuda, baš da vidim da li se zadnji kočioni klip uvrće ili vraća sa pajserom kao prednji . Samo ja probam auto posle servisne intervencije , ako propadne kočnica Našud kupuje drugog yarisa a ja mu ovoga ostavljam za uspomenu Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Septembar 1, 2014 prodje i letnji raspust, pa ja iako vec vremesni mazgov, smatram da je leto gotovo. Tokom leta, AURIS je 2 puta isao do Praga, i jednom do Dalmacije. predjeno je 6500km od cega preko 4000km po auto putu. Utisci su generalno dobri osim i ranije iznesene zamerke da je ovaj motor definitivno slab za masu Aurisa. Nedostatak snage je vidljiv pri preticanju, posebno u brdu, gde je neophodno vracati u nizi stepen prenosa. Mozda bi drugacija kombinacija sa menjacem (prenosni odnos) resila taj problem, ali bi se svakako time pogorsala ekonomicnost motora. Inace relaciju BGD - Prag (preko Beca) sam prelazio u cugu, osim zaustavljanja na madjarskoj granici i jednoj pumpi na izlazu iz Beca. Osim pospanosti uzrokavane ne spavanjem, ne mogu da kazem da sam osetio ozbiljniji zamor, cemu svedoci sto sam 1. put 4 sata po dolasku krenuo nazad iz praga. Sve u svemu, Auris sa 1.33 motorom ne nudi vise, ali ni nista manje nego sto se od njega ocekuje. Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Septembar 6, 2014 I evo nas i danas na poslu. Dal je tesko? Nije jer smo ``u dobrom drustvu`` Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Oktobar 25, 2014 Da osvezimo i ovu temu I naravno zimska 'obuca' Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano Oktobar 26, 2014 He he...a tu smo celo leto imali skupove.. Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Oktobar 26, 2014 Jeste Ali vam je kolacic drazi pa sr preseliste tamo Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano Oktobar 26, 2014 Kolacic ne znam kad smo poslednji put bili....elem...Kosutnjak je sledece nedelje koliko sam nacuo pa navrati Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Oktobar 26, 2014 Najverovatnije hocu, samo na kratko. Naime u nedelju radim od 16, a pre podne krecem iz unutrasnjosti. Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Maj 30, 2015 Daklee(n) Da mi 'topic' ne zamre totalno... Danas sam konacno ulovio 3 sata, da ih posvetim automobilu. Malo se eksperimentisalo, konstruisalo: 1. Moje kuciste filtera ulja 2. Jedna od mogucih varijanti alata 3. Uz malo znanja i truda :D Naravno, da bi to bilo kako treba, potrebno ga je osmirglati i ofarbati, ali i ovako je dovoljno dobar da se zavrsi posao. Zamenjeno ulje i filter ulja, kao i filter vazduha (nije na slici ) Ostaje da se (konacno) skinu zimske gume i namontiraju letnje. (Mada kakvo je vreme i temperature bilo proteklih dana...) Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Maj 30, 2015 Isti tako je I na rav4... Ja sam ga skinuo tako sto sam nasao jedan metal kao sto spaja dve kvake na kucnim vratima, malo mu istanjio brusilicom ivice da lepo sedne u onaj kvadratni deo. Inace ova tvoja varijanta je dosta bolja jer ne moze da ti se desi da skines samo jedan deo tog poklopca vec ceo. Za neupucene, taj srednji deo se skida da se na njega priključi jedan plasticni kao levak I da se na taj nacin ispusti ulje iz filtera bez prljanja ruku Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Maj 30, 2015 Tako je, samo sto ja nisam imao taj "kao levak" ovaj put, pa sam ipak malo isprljao 'prstice' :D Ostaje mi sad da vidim sta cu za gume. Zadnjih mesec dana sam bio po vise od 12 sati na poslu i za to vreme mi je 'prodato' nekoliko setova Alu felni, a sad da trazim, cekam... Proci ce leto, ako ovako nastavim :D Gume imam, prosle godine kupljene, tako da sam i sa dimenzijom limitiran (15") A budzet jos limitiraniji na max 150 u ovom trenutku. Sve mi se cini da ce i ove sezone da padne premontiravanje na celicne Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano Jun 1, 2015 Pogledaj ove tockove MiM (meni nepoznate), ne izgledaju loše . Samo link, ne mogu da postavim fotografije preko TTa (150 eura, 5x114.3, 7", et 42, R15 - sudeci po jednoj od oznaka na felni). http://www.kupujemprodajem.com/Alu-felne-5x114-Mazda-22761760-oglas.htm?filter_id=22596105 Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Septembar 30, 2015 Da ozivim malo svoju temu Zadnje o cemu je ovde pisano bila je potraga za felnama. Posto je leto vic bilo na pragu, a ja nisam uspeo da nadjem nesto sto bi mi se uklopilo u budzet, ukus, ali i da bude solidnog kvaliteta i pristojno ocuvani, odustao sam i letnje gume su i ove godine montirane na celicne 'stock' felne. Ovo tim pre, jer sam vec sredinom meseca imao planiran malo duzi put, pa je bilo nuzno staviti letnju obucu. U toku leta sam tri puta isao do HR primorja i nazad. Na manju snagu sam se vec odavno navikao, mada iskren da budem ona se vise iskazuje na magistralnom putu nego na autoputevima koje sam koristio. Posle godinu ipo od kupovine, imao sam i prvi kvar! Izlistana je greska P0037 Lambda sonda, broj 2 (iza katalizatora) Ova sonda je kontrolna, vise zbog ekoloskih standarda i ne ucestvuje u procesu pripreme smese, ali svejedno, treba je zameniti. Po netu ima dosta dostupnih podataka vezanih za lambda sonde Lista direktne zamene je na slici iznad. Medjutim, posto je direktna zamena vise nego duplo skuplja od alternativne varijante (tzv univerzalne) a funkcionalno se ne razlikuju osim u samom dzeku, ja sam se odlucio za : Ako nekom zatreba evo oznake: Inace, spominjali smo u drugoj temi dobavljace za prvu ugradnju i moj skepticizam po pitanju ocuvanja kvaliteta. Evo i dizne iz prve ogradnje, a po boji zica bih rekao da je u pitanju BOSCH I uvecanog detalja, uzrocnika: 'Puko ko licna' moglo bi se reci Sve u svemu, za 5500din i 15-20min, prvi kvar za kod mene predjenih oko 25k km kvar je otklonjen Toliko od mene za ovaj put. Podeli ovaj post Link to post
stana 8 Napisano Septembar 30, 2015 Moze info za svaki slucaj gde si nabavio lamda sondu? Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Septembar 30, 2015 @Laki72 Potraži alu felne u Sloveniji. Možeš da ih nađeš po veoma povoljnoj ceni. Sledeći put kada ideš za Hrvatsku skreni malo do Slovenije Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Septembar 30, 2015 @stana1 Sonda je uzeta u prodavnici Euroauto trenutno je bila zadnja na stanju, ali verujem da su u medjuvremenu nabavili. @Piske Znam za Sloveniju i sto se tice guma i sto se tice felni. Brat kao i vecina ljudi iz Zagreba, godinama kupuju gume i felne u Brezicama. Problem je sto nasi genijalni sluzbenici na granici imaju maksimalan pik na alu felne, ali je jos veci problem sto mi je prtljaznik u oba pravca maksimalno popunjen, pa ni varijanta montiranja ALU, a prevoza celicnih nije bas izvodljiva... Podeli ovaj post Link to post
laki72 887 Napisano Oktobar 25, 2015 Iiiiiii... Eto danas malog jubileja Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Oktobar 25, 2015 Ovaj jubilej pa x10 je realana Toyotina mera. Podeli ovaj post Link to post