Jump to content
Nessa

nessa&.onda

Recommended Posts

Vidjeh jednu Hondicu istu kao tvoju u Kotoru prije neki dan...Jurih za njom da vidim da nisi ti...i ne... to nisi bio ti...ali civic je bio lijep, skoro kao tvoj.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo malog updatea koji sam zapoceo kod mahatme, pa da se i ovde ponovim...Zadnjih mesec dana zeza me ler gas, mnogo je mali imam utisak da ce svaki cas da se ugasi auto, mada se to nikada nije desilo. Cim upalim klimu sve bude ok, tj, vrati ga na 700-800rpm kada je menjac u D. Cim izbacim na N ili P, posle desetinu sec rpm padne na 500-600 i to mi ne bi smetalo da se ponekad i ceo motor zatrese kao da radi na 3 cilindra. Malo ga produvam i onda jedno vreme bude sve ok. S obzirom da mi je auto u garanciji, malo sam im dosadjivao, 2x bezuspesno jer potrefi se kada im ostavim auto kod njih sve bude ok. Sreca pa je jutros zezao i ja odem u Deltu. Ljudi mi izvuku da je pre 4000km tj nekih mesec dva pre nego sto sam ga kupio, uradjen kompletan veliki servis sa stelovanjem ventila, ciscenjem dizni, leptira i usisa, kao i zamenom svecica. I danas mi nesto ecu reflashuju i sad kao sve radi ok tj, podigao je ler gas kako je i bilo u pocetku. Ali videcu za dan-dva. U medjuvremenu izmenjao sam vise pumpi a poslednje tocenje pre neki dan bilo na NIS-u i to 98 octana. Cak i sa tim gorivom isti problem. Naravno rekli su mi ako se ponovo desi da im ostavim auto pa da jure dalje. Ja nekako i dalje sumnjam na neku prljavstinu u usisu ili leptiru s obzirom na voznju koju je jedna dama u automatiku upraznjavala unazad deceniju :) U normalnom rezimu voznje mislim da je njoj motor retko ulazio u vtec, jer ne prelazi 2.500-3.000rpm, napominjem u gradu u D je nemoguce otici preko 4.000rpm osim ako nisi prvi na semaforu i pun gas ili na lokaciji igras PS4 sa Zwewerkom :)

Podeli ovaj post


Link to post

Mislis kada pokusas da me stignes? :P

Podeli ovaj post


Link to post

Au kakav rečnik

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo je bilon nisko.... chak i za malu zivotinjicu poput Cipiripija.

I dodao bih josh samo deo divne misli

- u dobru se ne uznesi, u zlu se ne unizi... - Petar Petrovic Njegosh  ;)

 

A ima i ona 

- kome zakon lezi u motoru, auspuh mu smrdi nechovjeshtvom- :D

 

Da napomenem, moj komentar bio je bez ikakvih zlih, zadnjih, rasistichkih, i blio kojih drugih malicioznih namera

Podeli ovaj post


Link to post

Nešo, sledeću put uzmi Yareta... Kažu da je neki bug na ps4 i da ide kao lud. :)

Podeli ovaj post


Link to post

mala sala :)

 

118890-vtec-kicked-in-yo-----vtec3.jpg


Neso ako ti napravim ovu nalepnicu da li ces je zalepiti na zadnje staklo?

 

my-vtec-goes-bwahhhhhh-sticker.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Sale & Nasud...svaka Vam je ko u Njegusa  :)

Wewerko ex Z.....moze  :P

Podeli ovaj post


Link to post

@Nasud Yaris 1.8 TS ?

:)

Podeli ovaj post


Link to post

Da li je tvoj motor d16v1?

 

Slican problem sa ler gasom sam imao na jednom d16w1, non vtec.

Posle skidanja kleme ili vadjenja ecu osiguraca treba mu dan, dva da "povrati" normalan ler.

Po meni normalan ler je kada posle "turiranja" pustis gas i skala zastane na 1000rpm i polako padne na 700rpm.

Kada je u problemu onda odmah pada na 500rpm.

Podeli ovaj post


Link to post

Joj Vlado ne znam tacnu oznaku, jeste 1.6 vtec 110 ili 114 ks ni to za ks nisam siguran. To sto si napisao za posle turiranja si u pravu. Cek malo ako kazes da mu treba resetovati ecu onda su ovi u Delti to i uradili tako sto su pregazili firmware, bar se nadam. Mene cudi sto taj nazovi problem ne registruje comp tj ne izbacuje nikakvu gresku. Praticu par dana sta se desava pa javljam. Nisam te razumeo oko skidanja kleme. Skinem i posle par minuta vratim i on tek posle dan-dva proradi normalno? Da li ti je to trajno resilo problem?

 

Edit: nasao motor...

 

D16V1

 

VTEC-E (SOHC VTEC)Found in:1999-2005 Honda Civic (European EM/EP2/EU8)[12]Bore and Stroke: see D16 Series EnginesDisplacement: see D16 Series EnginesPower: 110 PS (81 kW) at 5600 rpm[13]Torque: 152 N·m (112 lb·ft) at 4300 rpm[13]Redline: 6,250 rpmRev Limit: 6,500 rpm

Podeli ovaj post


Link to post

Vezano za deltu...

Ako garancija nalaze onda nema price..

 

 

 

Mislio sam i ja da je tamo dranje, ali kada sam video racun od mog auta sa velikim servisom od 21.500din rekoh pa i nije tako strasno.

Meni trenutno nema druge, jer je auto u garanciji jos 7-8 meseci i jos 2500km

Sa hcs:

Hvala, narucio sam ATE u Kit Komercu,..hvala svima na brzim odgovorima.

 

Inače u Delti, danas sam bio u blizini pa svratio, stvarno preteruju sa cenom,..nije problem što org.pločice koštaju duplo skuplje od ATE i ostalih proizvodjača, nego cena zamene, pitao iz čiste radoznalost,..i 5.000 din po trapu, :o e to je stvarno preterano.

Trap mu valjda dodje osovina :)

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam te razumeo oko skidanja kleme. Skinem i posle par minuta vratim i on tek posle dan-dva proradi normalno? Da li ti je to trajno resilo problem?

 

 

Da, ili skinem klemu ili samo izvadim ecu fuse na par minuta.  Odmah posle toga je nizak ler gas, oko 500rpm, vremenom dodje sebi. Ne mogu tacno da kazem za koje vreme, nekada i posle par km voznje, nekada posle dan.

Ovaj HRV kod kod se to desava ide  na TNG, i problem se javlljao samo zbog lose smese, Jako osetljiv motor na gorivo. Dok nije ustelovana smesa perfektno to se javljalo, sada vise ne.

 

Ako se ponovo javi kod tebe, neka ti pogledaju kako radi lambda sonda NA LERU, mozda je samo postala malo sporija nego sto treba, sporo se zagreva.

Podeli ovaj post


Link to post

Vezano za deltu...

Ako garancija nalaze onda nema price..

 

 

 

Sa hcs:

 

Trap mu valjda dodje osovina :)

Ispravio se chovek danas. 4800 je za sva 4 tocka (iliti po trapu :D)

Podeli ovaj post


Link to post

Izgleda da je ta priča sa ler gasom neki tipičan, tacnije uobičajen problem.

I moj kolega koji je zimus pazario polovnu Hondu civic  1.8, u sedan varijanti ima iste probleme kao i ti.

bio je nekoliko puta u raznim servisima uključujuci naravno i Deltu u kojoj je bio par puta.

I njemu je izmedju ostalog menjan program u računaru, ali bar do pre mesec jos uvek nije rešio problem.

Možda je dok sam bio na odmoru rešena "enigma" hondinog ler gasa

Podeli ovaj post


Link to post

@Vlado HVALA na objasnjenju i savetu.

@Mahatma, to je vec prihvatljivo ako je za sva 4 tocka :)

Inace danas ista prica, neravnomerno radi na leru i nizak ler gas. Mislim da cu da zazmurim na njihovu garanciju i da cu da potrazim resenje na drugoj strani. Deltin savet je da ukoliko se ponovi problem ostavim auto i da otvaraju ponovo dekl, steluju venitle i ciste usis. Meni to malo glupo s obzirom da je radjeno pre par hiljada km. Nisam ni sam pametan...Sitnica, glupost na koju 95% ljudi ne bi obracali paznju, jer auto se vozi bez greske i bilo kakvih problema, ali mene nervira.  :angry: Cim malo pipnem gas, zadrzim ga i podignem na 900-1000rpm, sve se smiri i bude savrseno. Probacu za wekend i Vladinu foru sa skidanjem kleme, ali cu posle morati da se smaram sa Deltom oko kodova za muziku  :(

 

@Mahatma, evo mog racuna sa velikog servisa, zeznuo sam se pa nisam gledao drugu stranu na kojoj se nalaze "ruke" tako da je malo veca cifra od one pomenute.

 

 

 Racun_1.jpg Racun_2.jpg

 

EDIT:

@laki72...Hvala na informaciji. Ne bilo ti tesko, pitaj ga da li je resio problem i naravno na koji nacin :)

Podeli ovaj post


Link to post

 

@laki72...Hvala na informaciji. Ne bilo ti tesko, pitaj ga da li je resio problem i naravno na koji nacin :)

 

Covek je u crnoj gori na odmoru do 19 septembra :wacko:

Nadam se da ces do tada resiti svoj problem, ali u svakom slucaju prosledicu tada informaciju, a ako ga "navatam" pre toga preko skype ili viber-a javljam ranije.

Podeli ovaj post


Link to post

Neso, nemoj zbog muzike skidati klemu, moze umesto toga osigurac u motornom prostoru. Ne znam da li nosi oznaku ECU ili EFI, pre ce biti efi... Na d16w1 je od 7.5A

 

Ja sam na hrv-u stelovao ventile, jesu bili katastrofa, izduvni pretegnuti, usisni labavi....ali to nije imalo uticaja na ler gas.

 

Mozda da probas neku tecnost za ciscenje dizni, u malo jacoj koncentraciji, recimo sadrzaj bocice na max 10l benzina.

 

Probaj kada se desi to sa ler gasom, da izvezes malo otvorenog puta, malo visi obrtaji, bas me zanima da li ce to da vrati ler u normalu.

Podeli ovaj post


Link to post

Ok hvala Vlado, probacu sa osiguracem, mada mislim da nema neke vajde od toga. DA kada ga malo razvucem u vtec ler gas se vrati u normalu ali ne zauvek. Vec posle par km normalne voznje, kreni-stani, opet zeza. Pre par dana tj pre servisa u Delti sam sipao na prazan rezervoar onaj Wins cleaner i pun rezervoar 98 octana. Nista pozitivno se nije desilo. Videcu sad za vikend da ga malo razvucem po auto putu jer bg voznja sa automatikom je u rangu 2-3000 rpm. I jos nesto, kad upalim klimu deluje da sve radi normalno.

Podeli ovaj post


Link to post

Kad pomenu to oko klime, nesto sam gledao na svom autu, kad se upali klima na dijagnostici pokaze da se menja throttle tj doda 10% ali obrtaji stoje gde treba. Dakle ne opterecenje (load) nego bas throttle (gas). Tako da mozda ti to nesto znaci, pogledaj mozda je tako I kod tebe.

Podeli ovaj post


Link to post

Isti problem sa variranjem broja obrtaja u ler gasu imam na Yarisu . Kod mene vožnja van gradskih gužvi rešava problem .

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene isto padnu jako nisko obrtaji na leru kad je vruc motor, nisam pridavao tome veliki znacaj jer primetim samo mozda na semaforu.. Jel moze to lose da utice na motor ili bilo sta drugo ili samo se oseti?

Podeli ovaj post


Link to post

Nenade, probacu sigurno ce isto da pokaze ali to nece resiti problem.

Piske nije bas normalno da treba jednom dnevno da izlazim na auto put i trosim bzvze vreme i gorivo kako bi mi auto normalno radio :) (radio sam upravo i to sto predlazes ali samo privremeno resi problem)

Tarantino, objasnio si mi da se i ja vise ne nerviram, tj da ne pridajem paznju (ali jbga to je jace od mene) :) Ne znam da li moze nesto negativno da utice, verovatno ne, ali mnogo nervira. Jos sam ja navikao na ler od bivse cece ts koji je uvek bio zakucan na 900-1000rpm, a ovo sad duplo manje, aj sto je manji nego sto povremeno i malo zatrese motor kao da neka dizna ili svecica stucne.

Podeli ovaj post


Link to post

×