Milos CTS 358 Napisano Jun 13, 2014 Toyota Na pol poziciji Kazuki Nakajima je osvojio pol poziciju za Toyotin 24h Le Mans LMP1 tim, prvi put od 1999.godine. Vreme koje mu im je omogućilo pol poziciju je 3:21.789, Porsche startuje drugi, a druga Toyota #8 startuje treća. Kompletna lista posle kvalifikacija: LMP1 1.) LMP1 #7 Toyota Racing Toyota TS 040 Wurz/Sarrazin/Nakajima 2.) LMP1 #14 Porsche Team Porsche 919 Dumas/Jani/Lieb 3.) LMP1 #8 Toyota Racing Toyota TS 040 Davidson/Lapierre/Buemi 4.) LMP1 #3 Audi Sport Audi R18 Albuquerque/Bonanomi/Jarvis 5.) LMP1 #20 Porsche Team Porsche 919 Bernhard/Webber/Hartley 6.) LMP1 #2 Audi Sport Audi R18 Fassler/Lotterer/Treluyer 7.) LMP1 #1 Audi Sport Audi R18 Di Grassi/Gene/Kristensen 8.) LMP1 #12 Rebellion Racing R-One Prost/Heidfeld/Beche 9.) LMP1 #13 Rebellion Racing R-One Kraihamer/Belicchi/Leimer LMP2 10.) LMP2 #46 Thiriet by TDS Racing Ligier-Nissan Thiriet/Badey/Gommendy 11.) LMP2 #38 JOTA Sport Zytek-Nissan Dolan/Tincknell/Turvey 12.) LMP2 #35 Oak Racing Ligier-Nissan Brundle/Mardenborough/Shulzhitskiy 13.) LMP2 #26 G-Drive Racing Morgan-Nissan Rusinov/Pla/Canal 14.) LMP2 #36 Signatech Alpine-Nissan Chatin/Panciatici/Webb 15.) LMP2 #47 KCMG Oreca-Nissan Howson/Bradley/Imperatori 16.) LMP2 #48 Murphy Prototypes Oreca-Nissan Berthon/Gonzalez/Chandhok 17.) LMP2 #42 Caterham Zytek-Nissan Kimber-Smith/McMurry/Dyson 18.) LMP2 #34 Race Performance Oreca-Judd Frey/Mailleux/Lancaster 19.) LMP2 #43 Newblood by Morand Racing Morgan-Nissan Klien/Hirsch/Brandela 20.) LMP2 #37 SMP Racing Oreca-Nissan Ladygin/Minassian/Mediani 21.) LMP2 #27 SMP Racing Oreca-Nissan Zlobin/Salo/Ladygin 22.) LMP2 #33 Oak Racing Ligier-HPD Cheng/Tung/Fong 23.) LMP2 #50 Larbre Competition Morgan-Judd Ragues/Taylor/Ihara 24.) LMP2 #24 Sebastien Loeb Racing Oreca-Nissan Rast/Charouz/Capillaire 25.) LMP2 #41 Greaves Motorsport Zytek-Nissan Munemman/Latif/Winslow 26.) CDNT #0 Nissan Motorsports Nissan ZEOD Ordonez/Reip/Motoyama 27.) GTEP #51 AF Corse Ferrari Bruni/Vilander/Fisichella 28.) GTEA #81 AF Corse Ferrari Wyatt/Rugolo/Bird 29.) GTEP #73 Corvette Racing Corvette Magnussen/Garcia/Taylor 30.) GTEP #97 AMR Aston Martin Turner/Mucke/Senna 31.) GTEP #74 Corvette Racing Corvette Gavin/Milner/Westbrook 32.) GTEP #52 Ram Racing Ferrari Griffin/Parente/Leo 33.) GTEA #98 AMR Aston Martin Dalla Lana/Lamy/Nygaard 34.) GTEP #92 Team Manthey Porsche Holzer/Makowiecki/Lietz 35.) GTEP #91 Team Manthey Porsche Pilet/Bergmeister/Tandy 36.) GTEA #95 AMR Aston Martin Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim 37.) GTEA #61 AF Corse Ferrari Perez-Companc/Cioci/Venturi 38.) GTEA #72 SMP Racing Ferrari Bertolini/Shaitar/Basov 39.) GTEA #88 Proton Competition Porsche Ried/Bachler/Al Qubaisi 40.) GTEA #90 8Star Motorsports Ferrari Montecalvo/Roda/Ruberti 41.) GTEA #77 Dempsey Racing Porsche Dempsey/Foster/Long 42.) GTEA #60 AF Corse Ferrari Mann/Case/Giammaria 43.) GTEA #66 JMW Motorsport Ferrari Al Faisal/Neiman/Pumpelly 44.) GTEA #53 Ram Racing Ferrari Mowlem/Patterson/Hamilton 45.) GTEA #76 IMSA Performance Porsche Narac/Armindo/Hallyday 46.) GTEA #57 Krohn Racing Ferrari Krohn/Jonsson/Collins 47.) GTEA #67 IMSA Performance Porsche Maris/Merlin/Helary 48.) GTEA #58 Team Sofrev ASP Ferrari Barthez/Pons/Ayari 49.) GTEA #70 Team Taison Ferrari Nakano/Ehret/Rich 50.) GTEA #75 ProSpeed Competition Porsche Perrodo/Collard/Palttala 51.) GTEA #62 AF Corse Ferrari Mallegol/Bachelier/Blank 52.) LMP2 #29 Pegasus Racing Morgan-Nissan Schell/Leutwiller/Roussel 53.) GTEP #71 AF Corse Ferrari Rigon/Kaffer/Beretta 54.) GTEA #79 ProSpeed Porsche MacNeil/Curtis/Bleekemolen Povukli se sa takmičenja posle slupvanja GTEP #99 Craft-Bamboo Aston Martin (?) GTEA #79 ProSpeed Porsche (?) više slika na LINKU Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 358 Napisano Jun 17, 2014 Toyota treća, a Audi nastavio dominaciju u Le Manu Posada Audija sa brojem dva trijumfovala je na 82. izdanju legendarne trke „24 časa Le Mana“ i tako nastavila dominaciju tog proizvođača. Beta/AP Photo/Bob Edme Benoa Trelije, Marsel Fesler i Andre Loterer su zajedno kompletirali 379 krugova i tako došli do treće pobede u Le Manu, a Audiju doneli ukupno 13, odnosno 13. u poslednjih 15 godina. Dvostruku pobedu Audija kompletirala je prošlogodišnja pobednička posada, u kojoj je Loika Divala, koji je imao udes tokom slobodnog treninga zamenio Mark Hene. Uz njega, do drugog mesta došli su Lukas di Grasi i Tom Kristensen, dok se na trećem stepeniku pobedničkog postolja našla posada Tojote u sastavu Entoni Dejvidson, Sebastijan Buemi i Nikolas Lapijer. Ovogodišnje izdanje „24 časa Le Mana“ obilovalo je iznenađenjima i preokretima. Čak sedam fabričkih prototipova iz LMP1 klase imalo je probleme u pojedinim trenucima trke, a odluka o pobedniku pala je u samom finišu. Beta/AP Photo/Bob Edme Oba vodeća Audija imala su probleme sa turbi motorima u nedelju ujutro, pa je Porše koji su vozili Mark Veber, Brendon Hartli i Timo Bernard dobio priliku da se bori za pobedu. Ta posada, sa brojem 20, preuzela je vođstvo tri sata do kraja trke, ali Porše 919 Hibrid nije mogao da održi korak sa Lotererom, da bi Veber potom potpuno usporio. Problemi Poršea omogućili su Audiju sa brojem jedan da dođe do drugog mesta, sa tri kruga zaostatka u odnosu na pobednika. Najveće iznenađenje verovatno je priredila trećeplasirana Tojota, koja je imala udes na samom početku trke, odnosno kontakt sa trećim Audijem kada je počela kiša, ali je Lapijer nastavio dalje, za razliku od rivala za koje je trka bila gotova. Tojota sa brojem sedam, koju su vozili Aleksander Vurc, Stefan Sarazan i Kazuki Nakađima, vodila je od starta do polovine trke, kada je njihov TS040 Hibrid stao na stazi zbog kvara elektronike. Čelnu poziciju tada je preuzeo Audi, koji je, uprkos problemima došao do nove pobede. izvor: B92 Podeli ovaj post Link to post
laki72 878 Napisano Jun 17, 2014 Da, bas pratih preko medija desavanja na trci i bilo mi srce zaigralo od srece jer sam bio ubedjen da ce vodjstvo tokom gotovo cele trke toyota #7 krunisati pobedom. Nazalost, kvar je razbio tu tu nadu. Ali zato je druga toyota odradila sjajan posao. Posle kontakta sa Audijem i ogromnog zaostatka, uspeli su da zavrse u samom vrhu. To je uspeh vredan postovanja! Svaka cast momci, svaka cast Toyota!!! Podeli ovaj post Link to post