Jump to content
Milos CTS

Toyota LeMans 24

Recommended Posts

2013-LM24-Toyotas-ahead-Aud.jpg

 

Toyota Na pol poziciji

 

Kazuki Nakajima je osvojio pol poziciju za Toyotin 24h Le Mans LMP1 tim, prvi put od 1999.godine.

Vreme koje mu im je omogućilo pol poziciju je 3:21.789, Porsche startuje drugi, a druga Toyota #8 startuje treća.

 

Kompletna lista posle kvalifikacija:

 

LMP1

1.) LMP1 #7 Toyota Racing Toyota TS 040 Wurz/Sarrazin/Nakajima

2.) LMP1 #14 Porsche Team Porsche 919 Dumas/Jani/Lieb

3.) LMP1 #8 Toyota Racing Toyota TS 040 Davidson/Lapierre/Buemi

4.) LMP1 #3 Audi Sport Audi R18 Albuquerque/Bonanomi/Jarvis

5.) LMP1 #20 Porsche Team Porsche 919 Bernhard/Webber/Hartley

6.) LMP1 #2 Audi Sport Audi R18 Fassler/Lotterer/Treluyer

7.) LMP1 #1 Audi Sport Audi R18 Di Grassi/Gene/Kristensen

8.) LMP1 #12 Rebellion Racing R-One Prost/Heidfeld/Beche

9.) LMP1 #13 Rebellion Racing R-One Kraihamer/Belicchi/Leimer

 

LMP2

10.) LMP2 #46 Thiriet by TDS Racing Ligier-Nissan Thiriet/Badey/Gommendy

11.) LMP2 #38 JOTA Sport Zytek-Nissan Dolan/Tincknell/Turvey

12.) LMP2 #35 Oak Racing Ligier-Nissan Brundle/Mardenborough/Shulzhitskiy

13.) LMP2 #26 G-Drive Racing Morgan-Nissan Rusinov/Pla/Canal

14.) LMP2 #36 Signatech Alpine-Nissan Chatin/Panciatici/Webb

15.) LMP2 #47 KCMG Oreca-Nissan Howson/Bradley/Imperatori

16.) LMP2 #48 Murphy Prototypes Oreca-Nissan Berthon/Gonzalez/Chandhok

17.) LMP2 #42 Caterham Zytek-Nissan Kimber-Smith/McMurry/Dyson

18.) LMP2 #34 Race Performance Oreca-Judd Frey/Mailleux/Lancaster

19.) LMP2 #43 Newblood by Morand Racing Morgan-Nissan Klien/Hirsch/Brandela

20.) LMP2 #37 SMP Racing Oreca-Nissan Ladygin/Minassian/Mediani

21.) LMP2 #27 SMP Racing Oreca-Nissan Zlobin/Salo/Ladygin

22.) LMP2 #33 Oak Racing Ligier-HPD Cheng/Tung/Fong

23.) LMP2 #50 Larbre Competition Morgan-Judd Ragues/Taylor/Ihara

24.) LMP2 #24 Sebastien Loeb Racing Oreca-Nissan Rast/Charouz/Capillaire

25.) LMP2 #41 Greaves Motorsport Zytek-Nissan Munemman/Latif/Winslow

 

26.) CDNT #0 Nissan Motorsports Nissan ZEOD Ordonez/Reip/Motoyama

27.) GTEP #51 AF Corse Ferrari Bruni/Vilander/Fisichella

28.) GTEA #81 AF Corse Ferrari Wyatt/Rugolo/Bird

29.) GTEP #73 Corvette Racing Corvette Magnussen/Garcia/Taylor

30.) GTEP #97 AMR Aston Martin Turner/Mucke/Senna

31.) GTEP #74 Corvette Racing Corvette Gavin/Milner/Westbrook

32.) GTEP #52 Ram Racing Ferrari Griffin/Parente/Leo

33.) GTEA #98 AMR Aston Martin Dalla Lana/Lamy/Nygaard

34.) GTEP #92 Team Manthey Porsche Holzer/Makowiecki/Lietz

35.) GTEP #91 Team Manthey Porsche Pilet/Bergmeister/Tandy

36.) GTEA #95 AMR Aston Martin Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim

37.) GTEA #61 AF Corse Ferrari Perez-Companc/Cioci/Venturi

38.) GTEA #72 SMP Racing Ferrari Bertolini/Shaitar/Basov

39.) GTEA #88 Proton Competition Porsche Ried/Bachler/Al Qubaisi

40.) GTEA #90 8Star Motorsports Ferrari Montecalvo/Roda/Ruberti

41.) GTEA #77 Dempsey Racing Porsche Dempsey/Foster/Long

42.) GTEA #60 AF Corse Ferrari Mann/Case/Giammaria

43.) GTEA #66 JMW Motorsport Ferrari Al Faisal/Neiman/Pumpelly

44.) GTEA #53 Ram Racing Ferrari Mowlem/Patterson/Hamilton

45.) GTEA #76 IMSA Performance Porsche Narac/Armindo/Hallyday

46.) GTEA #57 Krohn Racing Ferrari Krohn/Jonsson/Collins

47.) GTEA #67 IMSA Performance Porsche Maris/Merlin/Helary

48.) GTEA #58 Team Sofrev ASP Ferrari Barthez/Pons/Ayari

49.) GTEA #70 Team Taison Ferrari Nakano/Ehret/Rich

50.) GTEA #75 ProSpeed Competition Porsche Perrodo/Collard/Palttala

51.) GTEA #62 AF Corse Ferrari Mallegol/Bachelier/Blank

52.) LMP2 #29 Pegasus Racing Morgan-Nissan Schell/Leutwiller/Roussel

53.) GTEP #71 AF Corse Ferrari Rigon/Kaffer/Beretta

54.) GTEA #79 ProSpeed Porsche MacNeil/Curtis/Bleekemolen

 

Povukli se sa takmičenja posle slupvanja

GTEP #99 Craft-Bamboo Aston Martin

(?) GTEA #79 ProSpeed Porsche (?)

 

s1_1.jpg

 

više slika na LINKU

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota treća, a Audi nastavio dominaciju u Le Manu

 

Posada Audija sa brojem dva trijumfovala je na 82. izdanju legendarne trke „24 časa Le Mana“ i tako nastavila dominaciju tog proizvođača.

1774148747539dca4d78336435553476_orig.jpg

Beta/AP Photo/Bob Edme

 

Benoa Trelije, Marsel Fesler i Andre Loterer su zajedno kompletirali 379 krugova i tako došli do treće pobede u Le Manu, a Audiju doneli ukupno 13, odnosno 13. u poslednjih 15 godina.

Dvostruku pobedu Audija kompletirala je prošlogodišnja pobednička posada, u kojoj je Loika Divala, koji je imao udes tokom slobodnog treninga zamenio Mark Hene. Uz njega, do drugog mesta došli su Lukas di Grasi i Tom Kristensen, dok se na trećem stepeniku pobedničkog postolja našla posada Tojote u sastavu Entoni Dejvidson, Sebastijan Buemi i Nikolas Lapijer.

 

Ovogodišnje izdanje „24 časa Le Mana“ obilovalo je iznenađenjima i preokretima. Čak sedam fabričkih prototipova iz LMP1 klase imalo je probleme u pojedinim trenucima trke, a odluka o pobedniku pala je u samom finišu.

1934425335539dca4f46d51127040999_orig.jpg

Beta/AP Photo/Bob Edme

 

Oba vodeća Audija imala su probleme sa turbi motorima u nedelju ujutro, pa je Porše koji su vozili Mark Veber, Brendon Hartli i Timo Bernard dobio priliku da se bori za pobedu. Ta posada, sa brojem 20, preuzela je vođstvo tri sata do kraja trke, ali Porše 919 Hibrid nije mogao da održi korak sa Lotererom, da bi Veber potom potpuno usporio.

 

Problemi Poršea omogućili su Audiju sa brojem jedan da dođe do drugog mesta, sa tri kruga zaostatka u odnosu na pobednika. Najveće iznenađenje verovatno je priredila trećeplasirana Tojota, koja je imala udes na samom početku trke, odnosno kontakt sa trećim Audijem kada je počela kiša, ali je Lapijer nastavio dalje, za razliku od rivala za koje je trka bila gotova.

 

Tojota sa brojem sedam, koju su vozili Aleksander Vurc, Stefan Sarazan i Kazuki Nakađima, vodila je od starta do polovine trke, kada je njihov TS040 Hibrid stao na stazi zbog kvara elektronike. Čelnu poziciju tada je preuzeo Audi, koji je, uprkos problemima došao do nove pobede.

 

izvor: B92

Podeli ovaj post


Link to post

Da, bas pratih preko medija desavanja na trci i bilo mi srce zaigralo od srece jer sam bio ubedjen da ce vodjstvo tokom gotovo cele trke toyota #7 krunisati pobedom. Nazalost, kvar je razbio tu tu nadu. Ali zato je druga toyota odradila sjajan posao. Posle kontakta sa Audijem i ogromnog zaostatka, uspeli su da zavrse u samom vrhu.

To je uspeh vredan postovanja!

Svaka cast momci, svaka cast Toyota!!! :toyo:

Podeli ovaj post


Link to post

×