Jump to content
Milos CTS

Novi Aygo

Recommended Posts

pozdrav,

 

pisao na starom forumu,

 

trazim na forumu misljenja za novi Aygo, po pitanju motora i generalno automobila. Kako sam vlasnik jedne toyote tako smo supruga i ja odlucili da ne odustajemo od toyote i kupili smo novi Aygo x-play touch sa 4 vrata.

Kada sam isao na test voznju malo mi je bio cudan zvuk jer je 3 cilindra i nepunih 1000cc, al mi se toliko svideo da sam ga kupio posle 20 min vooznje :)

Nego jeste sada kasno jer je vec kupljen i nema vracanja al da vidim vasa misljenja za Aygo i motor.

 

Veliki pozdrav

Share this post


Link to post

Još uvek je nov model i nema primeraka sa zavidnom kilometražom da bi se eventualno pokazale neke loše osobine odnosno problemi. 

Čestitam na kupovini i uživajte u novim kolima. 

Share this post


Link to post

Japanci su oduvek pravili motore sa 3 cilindra koji su se dobro pokazali i misljenja sam da je motor u tom Aygo-u skroz ok varijanta. S obzirom da je nov, ako slucajno bude pokazao neku fabricku gresku tu je garancija. Da se navozate ;)

Share this post


Link to post

 

 

Još uvek je nov model i nema primeraka sa zavidnom kilometražom da bi se eventualno pokazale neke loše osobine odnosno problemi.

Čestitam na kupovini i uživajte u novim kolima.

Zar nije isti motor kao u prethodnom? Koliko je meni poznato taj motor nije toyotin i isti je kao u yarisu 1.0, dugotrajan je svakako, videh jedan aygo, doduse prethodni model sa preko 300k km na satu, nikad nikakav problem.

 

 

 

Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post

Ne znam za novi model Aygo-a čiji je motor, u prethodnom modelu kao i kod yarisa 2 1.0 sa tri cilindra je Daihatsuov motor . Daihatsu je prvi na svetu proizveo motor sa tri cilindra. 

Kada izađe nov model na tržištu nije samo motor u pitanju nego i ostale komponente . Nisam uopšte još čuo kako se pokazao kod nas novi model aygoa jer ponavljam svi su još uvek sa malim kilometražama. 

Share this post


Link to post

Videcemo, prvo sam gledao da uzmemo dizel varijantu al dizel motor se odavno više ne proizvodi za aygo nego isključivo 3 cilindra od 51kw od 69ps 998cc i ima neku smanjenu emisiju gasova co2, pa cu plaćati za njega 20e godišnje što je u odnosu na avensisa 2.0 D4D za kojeg plaćam 280e velika razlika.

Pitao sam ko proizvodi motore rekli su mi toyota i da se razlikuje od prethodnog jako malo po snazi i ostalim karakteristikama e sad možda su mi uvaljali priču ne znam, pouzdam se u toyotu, ovako mi se svideo al bas

Share this post


Link to post

Koliko sam čitao ti novi motori su totalno drugačiji od ovih što ih mi vozamo. Kad kupiš nov auto imaš garanciju i samo po gasu. Trebalo bi da su dobri, a kako Piske kaže , vreme će pokazati koliko. 

Share this post


Link to post

Nemaš problema . Toyota je u pitanju ;) 

Share this post


Link to post

Ne znam kakav je 'novi' tricilindras, ali i 'stari' sasvim lepo ide u Yaris-u II generacije. Nemam zamerki osim na 'frkutanje' no i na to se navikne ;)

Dakle, ako je ok za Yarisa, Aygo ce ici jos bolje, tako da nema sekiracije.

Inace, poznanica ima tog Yarisa II sa tri cilindra i sa nepunih 80k km.

Nije imala apsolutno nikakvih problema sa njim, a potrosnja joj je jako niska (u Aygo ce svakako biti jos malo niza) iako svakodnevno ide sa jednog na drugi kraj grada na posao.

Ne sekiraj se, napravio si dobar izbor. :)

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Verovali ili ne moram da ga vozim nazad u salon, upalila se lampica žute boje kao uzvik iznad horizontalne linije sa leve strane od km sata kod broja obrtaja motora, pročitao u user manual-u da ako gori duže vremena bez prestanka mora na pregled u najbliži toyota salon-servis

Dobili pored letnjih na alu felnama i zimske na čeličnim tako da su nas iznenadili al ovo sa lampicom je malo pokvarilo super utisak o kolima i nadam se da nije ništa specijalno.

Inace auto je za mene vrh, i ide na autoputu bez problema

Share this post


Link to post

Ne znam za novi model Aygo-a čiji je motor, u prethodnom modelu kao i kod yarisa 2 1.0 sa tri cilindra je Daihatsuov motor . Daihatsu je prvi na svetu proizveo motor sa tri cilindra. 

 

Koliko sam upucen Daihatsu je osiromasena Toyota ;)

Share this post


Link to post

@ bokimornar, zasto ne otvoris temu za svoj aygo pa tu pises, okacis fotke....?

 

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

Edited by Mića

Share this post


Link to post

Bio u salonu ipak je to toyota ;)

Ne stoji u user m. Al je poprilično jednostavna stvar, u pitanju je kontrola pritiska u gumama jer su stavljene zimske umesto letnjih i potrebno je da se resetuje dugme koje se nalazi u kaseti ispred suvozaca(mora duže od 3 sek da se pritisne), takodje ako se opet javi znači da moram da idem da doduvam gume, objasnio mi čovek da na svakom točku ima senzor, mada meni nije i dalje jasno kako funkčiniše , zakačio sam obe fotke.

post-2634-0-14156200-1477562776_thumb.jpg

post-2634-0-22866300-1477563003_thumb.jpg

Edited by bokimornar
  • Upvote 2

Share this post


Link to post

@ bokimornar, zasto ne otvoris temu za svoj aygo pa tu pises, okacis fotke....?

 

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

Upravo tako.@@bokimornar Otvori novu temu u Parking sobi.

 

 

Nove Toyote imaju senzore koji očitavaju pritisak na pneumaticima. Ti senzori nisu u funkciji kada se npr stavi čelični/zimski set felni.

Share this post


Link to post

@MrNebojša može i nova tema da ne bude problem što pišem ovde jer mi nije namera da isti pravim.

Ako moze neko da otvori i da prebaci na drugo mesto možda bude značilo još nekom ako dodje u sličnu situaciju sa novim aygom

Share this post


Link to post

×