Mello87 762 Napisano Jul 13, 2014 Probacu sto preciznije da objasnim jedan problem koji se desava nasumicno a muci me vec neko vreme. Majstor koji je odrzavao auto je na odmoru pa cu morati sacekam, ali voleo bih do tada da se konsultujem sa iskusnim ljudima iz nase druzine. Naime problem se desava nasumicno ali uvek kada se desi uslovi su identicni. Nakon voznje na otvorenom, dakle malo brze i duze, recimo posle 80km ili vise, kada auto stane i ugasi se, miruje jedno 20min do 45min, upali se i prilikom kretanja auto pocne da trese kao kod pocetnika kada ne ume da oceni gas i kvacilo. Taj problem se desava pri kretanju iz prve ili rikverc, izmedju ostalih brzina nema problema. Isto je da li je gas veci ili manji i dq li se kvacilo popusta brzo ili sporije. Da napomenem, kvacilo pri toj pojavi odpusta na istom mestu kao i kada se to ne desi, isto kao i pre, nista nize ili vise, tacno na pola, popusti isto, auto krene samo trza. Dakle pojava je nasumicna ali se desava samo posle duze voznje i kada je auto posle toga bio ugasen neko vreme. Pojava nestaje kada se auto ohladi nekih sat ili vise i ne javlja se neko vreme ili duze voznje. Ja cu navesti sta znam da pravi problem na autu pa mozda neko moze da prepozna ako je ima slican problem. Kvacilo radi identicno kao i pre, odvaja isto na istom mestu. Biksna letve volana treba se menja, duzi deo spone i mozda mnogo vise bitno desni drzac motora. Takodje postoji jedan problemcic koji se javio kada su kupljene nova svecice pa mozda i to ima uticaj, a to je da kada su stavljene Denso svecice auto na prvo paljenje kao da se muci, tj kasljuca, stekce, jedva ima 400rpm dok ne uhvati zalet, to traje 2-3 sekunde a nekad ume da se ugasi. Svecice su Denso po katalogu namenske i s njima malo je auto cudniji na leru, nemirniji. Mozda i to moze da ima uticaja. Filter goriva jedino nije zamenjen od potrosnog materijala. I na kraju ostale set kvacila, korpa i lamela sto ne mogu proveriti bez majstora, do kraja Jula. Ali to je pitanje da li to moze da cas pravi problem a cas ne. Auto je benzinac i nikada nije imao plin. Takodje da napomenem da su kablovi za paljenje stari oko 4000km. I takodje bitno jos dve stvari, u petoj brzini prilikom naglog dodavanja i oduzimanja gasa rucica menjaca kao da hoce da iskoci iz lezista, sto mislim da je posledica drzaca motora i ono sto je mnogo vaznine su dizne, zrele su za ciscenje jer auto gubi snagu na oduzimanju gasa i takodje u niskim brzinama na naglo oduzimanje gasa gubi snagu i secka. Sorry na obimu ali detaljniji opis cenim da je bolje dati ako neko je imao nesto slicno ili da moze da predpostavi. Hvala na pomoci. Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Jul 13, 2014 Zašto misliš da ne možeš da proveriš kvačilo ? Ubaciš u treću brzinu i pokušaš da kreneš, ako se ugasi sve je u redu. Mislim da si delimično i sam dao odgovor na problem a to su dizne na prvom mestu. Imaš u parkingu ne mogu tačno da se setim kako se čovek zove, ista je celica kao tvoja objasnio je i ilustrovao slikama čišćenje dizni . Podeli ovaj post Link to post
Mello87 762 Napisano Jul 13, 2014 Ciscenje dizni sam video da je radio Nebojsa, tj skidanje pa nosenje u servis na ultrazvuk,kadicu i tecnost. To svakako nameravam i da ocistim leptir gasa ujedno. Sto se tice kretanja iz trece nisam probao, mada ne bi bilo prvi put da probam i da auto krene :-) Podeli ovaj post Link to post
laci86 0 Napisano Jul 14, 2014 Imao sam vrlo sličan problem, pri zameni nosača motora odem do majstora i pogledam lamelu.Daleko od toga da je bila potrosena, ali je središnji deo imao lufta.Set je bio Nipparts i star možda 20-30k km. Stavio sam Exedy set i problem je nestao. Podeli ovaj post Link to post
Mello87 762 Napisano Jul 14, 2014 Pa meni miriše na nov set kvačila samo me bunilo što se dešava tako naizmenično ali i to ću videti kad dodje mehaničar sa odmora pa u štednju za nov set ako bude moralo :D Podeli ovaj post Link to post
Zix 6 Napisano Jul 21, 2014 Mello tek sad videh sta te muci,slicno se i meni dogadjalo,nije puno visoko odvajalo kvacilo,ali je treslo ko ludo pogotovo kad krecem sa manjim obrtajima.i zamenio sam set kvacila,stavio sam Aisin i zadovoljan sam...verovatno da je korpa losa,ali menjaj ceo set naravno... Podeli ovaj post Link to post
Mello87 762 Napisano Jul 21, 2014 Pa već sam se raspitao oko cena, krenuo u skupljanje za set, kad se menja nek ide komplet. Podeli ovaj post Link to post
wewerica 348 Napisano Jul 21, 2014 Drugacije i ne ide il komplet il nista Podeli ovaj post Link to post
Zix 6 Napisano Jul 25, 2014 Ima ih raznih wewerko koji menjaju samo korpu ili remontuju lamelu samo itd...i ja kazem ili sve ili najbolje nista... Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Jul 25, 2014 Ako ćeš gledati za lamelu, traži po otpadima novu oem lamelu i korpu, druk lager kupiš nov koyo i završio si priču... Podeli ovaj post Link to post
Mello87 762 Napisano Oktobar 21, 2014 Ostao sam dužan razrešenje problema, naime korpa kvačila je veoma malo kriva pa samim tim i uzrokuje problem, lamela je štaviše ok, ali zbog manje brige ide ceo set kvačila na promenu tako da ne razmišljam o tome kasnije.Hvala svima koji su učestvovali u rešenju problema i savetima. Podeli ovaj post Link to post
Seba 130 Napisano Oktobar 21, 2014 Bas me cudi da je na tako maloj kilometrazi korpa stradala ipak je to Toyota. :-( Vazno je da si ti resio problem. :-) Podeli ovaj post Link to post
Mello87 762 Napisano Oktobar 22, 2014 Pa eto desilo se, ne uzeti za minus jer se ne zna kako je pažena pre Tošketa, možda su je tamo malo više natezali pa se to manifestovalo tek sada, tj bržim habanjem.Problem se čak zadnjih mesec dana nije ni javljao, kako kad, sad će skoro registracija pa kada se bude sve pregledalo biće ujedno i to zamenjeno pa da se posvetimo drugim sitnicama. Podeli ovaj post Link to post