Jump to content
Milos CTS

GT86 Sportske verzije

Recommended Posts

Pa pise svuda pretpostavka, tj sada po novinama ide nagadjanje ko da vise....jer jos nista zvanicno nije receno iz fabrike

Podeli ovaj post


Link to post

@@Mr Nebojša GT86 ima TRD verziju? :P

ne bih da hejtujem ali po meni to nije TRD :(

Stavke sa spiska su po meni street tune... jeste skupo ali i dalje mi lici na neki street tune.

Motor nisu pipnuli sto je velika steta. :(

Realno taj motor je slican motoru iz Impreze i verujem da moze da se digne konjaza za nekih 100-150ks dodavanje turbine i remapom. E to je onda ozbiljan TRD :)
 

http://www.tune86.com/toyota-86-trd-edition-upgrades-parts-catalog

Podeli ovaj post


Link to post

@wewerica

Da, jedino 86 ima potpuni TRD set, druga je stvar što u tom setu se ne nalaze turbo/supercharger.  I opet pišeš bzv, TRD verzija nema veze sa podizanjem snage motora za to imaju HKS-Gready komponente, daleko od toga da mislim da je ispravno ali tako je. 

Tako da prestani da hejtuješ.  :P

 

Podeli ovaj post


Link to post

znam da je malo bzvz sto je na nemackom a ne na engleskom ali jbga. tabela je jasna.

http://www.autobild.de/artikel/novidem-gt-86-test-4471600.html

 

a sto se tuninga tice...

http://www.novidem.ch/novidem-performance/fahrzeugmodelle/toyota/gt86/

 

 

evo napravio sam brzinski prevod testa  ;)

 

e kao sto je to aleluja kada se toyota gt86 pojavila sredinom 2012 godine, sportski kupe sa 200 ks pri visokom broju obrtaja boxer motora, niskim tezistem motora i pogonom na zadnje tockove, pravo zadovoljstvo u voznji najfinijeg automobila.

uprkos svega 1250kg i potiskom do 150km/h kao i postizanjem maximalne brzine koja se moze postici sa mnogo start up osetno je falilo snage, 40 fo 50 ks.

ova dodatna snaga se sada nudi kod svajcarske tuning kuce novidem. koriscenjem supercardzer kompleta gt 86 je ojacao  do 240ks i 255 nm obrtnog momenta, serijski je 200 ks i 205 nm.

 

kako je testiran auto

 

potreba toyote je da se ne razlikuje od fabricke verzije ali kecelja sa velikim hladnjakom i malog zadnjeg krila su fabricki dodatci.iako boxer motor sa 4 cilindra odlicno puni, postavljanjem kompresora dobijeno je jos prostora. njegovo magnetno kvacilo je ukljucivano rucno pri bilo kojoj brzini u polozaj off.to sprecava nepotrebno stvaranje toplote i pruza mogucnost da kontrolise potrosnju goriva.subjektivno, tako naoruzan gt 86 ide mnogo bolje do krajnjih obrtaja i odgovara na odziv papucice gasa mnogo bolje nego serijski model

 

performanse

 

0-100 km/h 6.9 sekundi za razliku od serijskog modela koji ide za 7.4

u svakoj od tri brzine4-5-6 do tempa 180 km/h mu je potrebno 3.9 sekudi manje nego serijskom modelu. cak je i maximalna brzina sada umesto 226 podignuta na 240 km/h

sasija, komfor, suspenzija odgovaraju svajcarskim standardima tehnickog pregleda, OZ tockovi za yokohama adrenalin PE 002 gumama i sa coiloverima povecavaju nivo gripa a samom automobilu daju ostriji vizuelni izgled.

 

cena i troskovi

 

supercardzer bi u nemackoj sa njihovim tuv dosao do troskova od oko 6600 eura, mnogo para za samo 40 ks ali vozne karakteristike i zadovoljstvo rastu znacajno, potrosnja je kod ovog tuniranog modela podignuta za samo 0.4 litra/ 100 km, to je sasvim u redu.

 

tabela je jasno razumljiva

 

 

Technical specifications - Novidem GT86

motor - B4, compressor

capacity - 1998 cc

kW (hp) at 1 / min - 176 (240) / 7300

Nm at 1 / min - 255/6300

gear - 6-speed manual

0-100 km/h - 6.9 s

top speed - 240 km/h

Test consumption 100 km - 8.5L Super Plus

Prices - production vehicle

30.450 Euro - performance increase

6,600 Euro - Sport exhaust system

1,580 Euro - sports suspension

2,750 Euro - wheelset

2,190 Euro - Limited slip differential series

Price test car 43 570 Euro

Podeli ovaj post


Link to post

×