acco 0 Napisano Avgust 12, 2014 pozdrav, daihatsu rocky, toyota familija 2,8 D, 1988, EX od putnickih zasad honde imaju prednost Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano Decembar 30, 2014 Jos samo hidrauliku da mu ubacis i pozadi dizalicu, kao na primerak sto sam naleteo letos.....i ima da bude kao Komatsu Podeli ovaj post Link to post
acco 0 Napisano Decembar 31, 2014 bice i hidraulika, nadam se daihatsu je ipak dosta vise od toyote, mada se to nekom nece svideti stariji je bar 40 godina Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Decembar 31, 2014 Daihatsu je najstarija fabrika automobila u Japanu Velika je šteta što im je zemljotres 1998 srušio pogone za proizvodnju automobila. Prvi su na svetu proizveli tricilindrični motor i čuveni 1.0 12 valve twincam turbo sa 101 ps 1987 (ako se dobro sećam ) . Prvi motor koji je imao veći odnos zapremina motora prema broju ks. 998 cm3 / 101 ks Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano April 13, 2015 Piske, za trocilindraš si u pravu . I današnje Toyote, suzuki i jošneki upotrebljavaju taj motor samo novija tehnologija ubrizgavanja i prenosa. Pokazao se odličan. Sad ih sve više ubacuje trocilindraše. Koliko znam odnos snage 100ks na 1000ccm je prvi napravio stari princ na svojim modelima za trke, a serijski je bio Hondin iz Integre i bio je 1600ccm sa 160 ks. Ovo nisu poaci sa wikipedije već iz moje memorije pa moguće da grešim . Koliko se sećam bilo je ovajko kako sam napisao. Podeli ovaj post Link to post