Jump to content
Propeler

Celica TS '01

Recommended Posts

Hvala Nesso sve si pogodio :) Da imam CAI i pecurka je skroz dole u braniku iza maglenke ispred levog tocka tako da ima logike. I ako sam imao nesto slicno na vti-u tamo je sve to bilo uradjeno sa druge strane kod desnog tocka i nije se nista culo tako da nisam povezao u opste. Stidim se..   :D

 

Sto se tice potrosnje i ja sam misljenja da je pre svega zbog kratkih relacija jer ko sto rekoh nisam primetio znakove 'zalivanja' gorivom ali reko da pitam za misljenje. Svakako cu proveriti i ventile kada odem na sledeci servis za svaki slucaj.

Ispod 8l sigurno moze ali mi je to sasvim oke i nisam opterecen 1-2l gore dole jer mi deluje ok, ovo za po gradu mi je bilo vise upitno.

 

Da pozadi je u minusu, ne velikom bas ali jeste. Opalicu jednu fotku od pozadi da se vidi.

Najradije bih uzeo neke druge opruge koje su negde izmedju, vise od ovih a nize od fabrickih koje su previsoke. Ove su veoma niske i samim time i veoma tvrde, Auto super lezi i nema ljuljanja ali je zato vesanje kao od betona i oseti se svaki prelaz i svaka rupa, nema 'upijanja' neravnina ni malo. Pre neki dan se vozilo nas trojica na fudbal i ono je bio sou, kad sidjem sa lezeceg ovaj pozadi kaze da ima osecaj ko da ga neko pendrekom udari u dupe svaki put.   :)


Uf ubi me ovo sto nema 'edit' postova. Na HCS-u sam mod pa mogu da se editujem svaki put.. navici cu se :)

 

LM.. nisam zavrsio na temu opruga. Ima momak ovde u SU sto ima neku kombinaciju za nove Konije i Eibach iz Madjarske, dovuko je polovini HCS ekipe opruge po ok cenama pa cu videti sa njime jer ima nesto u ponudi za celicu da uzmem, ali o tom potom.. za sada mi je da sredim mehaniku pa onda estetika, znaci prolece ;)

 

EDIT.. sad vidim da po defaultu spoji postove u jedan ako su jedan za drugim, dobra fora. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ako ti treba editor, juri mene a ja cu tebe za HCS, posto meni takodje nedostaje to sto i tebi ovde :)

Inace imas ogranicenje oko edita,tj nekoliko minuta nakon postovanja isto kao i kod Vas :)

Podeli ovaj post


Link to post

ako nije tajna kolko si love dao za kola?

i moj ti je savet da nadjes nekog ko radi samo menjace da ti sredi to.

imao sam isti problem sa yarisom ts i trazili su mi 500e za ruke plus delovi...i na kraju me spasao ortak iz odeljenja, mahanicar opasan, uzeo otvorio menjac, otisao lezaj na 3coj i sinhron..delovi naruceni iz usa i poravka resena za manje od 150e...

Podeli ovaj post


Link to post

Evo znam ja koliko je placena, smem li da kazem? :D

Podeli ovaj post


Link to post

Nije me bilo neko vreme pa da bacim neki update :)

 

Zamenjen lanac i spaneri, stavljen Blueprint kod Tria. Usput jos i ulje i filteri.. S vremena na vreme izbacuje chek engine jer sonda prijavljuje losu smesu. Bivsi vlasnik mi je rekao da ako se vozi na plinu duza relacija da hoce da izbaci i tako je i bilo kad sam se vracao iz KG-SU je izbacio, onda 2 meseca nista i sada u zadnje 2 nedelje dva puta ista greska ali po gradu na benzinu jer samo autoput vozim na plin sve ovo ostalo u lokalu na zimbe i opet nesto brlja. Probacu sada da zamenim pecurku sa redovnim filterom i auto ce onda biti fabrika pa cemo da vidimo. Inace u voznji se ne oseca neka razlika niti problem u radu, jbm li ga.. benzin sipam na OMV-u ili Shell-u u madjarskoj a plin na Molu i Eko u Srbiji.

 

Od vecih stvari zamenjeno kvacilo, lanac, akumulator, pumpa.., sledeca investicija je menjac ali tek nagodinu. Hocu malo i da se vozim a ne samo da menjam delove.. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Testiraj sondu moguće da ona zeza

Podeli ovaj post


Link to post

Lambda tako krene, okine jednom dvaput i onda bude ok izvesno vreme. Onda opet krene sve cesce i na kraju sam morao da je zamenim. Takodje kad okine gresku, nikakvih problema u voznji osim zute lampice :)

Podeli ovaj post


Link to post

da ali njemu izbacuje siromašnu smešu, a ne o2 senzor da bi bio 100% siguran da je ona


ima kad se ukuca broj greške šta je sve mogući problem

Podeli ovaj post


Link to post

Po simptomima lici mi na sondu ali onda bi izbacivao da ona ne valja pa nisam siguran.

Podeli ovaj post


Link to post

Kad ukucas broj greske izbaci svasta nesto cak i katalizator, pupu, daleko bilo. A koji ti je tacno kod greske? Ako ne znas ja sam 26.12. u Subotici, igramo sa Spartakom utakmicu(ice hockey) pa se vidimo da ti iscitam :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam koji mi je kod jer su mi izbrisali gresku sada kada sam bio pre neki dan. Kada sam išao za BG početkom decembra onda mi je izbacio gresku za smesu i katalizator. Svratio usput u NS u povratku, procitali da je to i obrisali. Onda kada sam isao za NS desetak dana kasnije opet je upalio check i izbacio problem sa smesom. Opet je obrisano ali sumnjam da ce trebati lambada da se menja.

Jedino ne bih da se zalećem da kupujem lambadu ako nije sonda nego je zaista neki problem.. šta bi se moglo još proveriti?  :)

 

A sto se tice 26.12. Nesso mozes se javiti svakako pa da drmnemo neki kave/pivo/kuvano vino.. Nebitno dal gori check il ne :)

Podeli ovaj post


Link to post

Sve što diktira smešu na oba goriva, pored sonde, pogledaj protokomer, i ventile, mada možeš i katalzator da proveriš

Podeli ovaj post


Link to post

da se  pridruzim i ja.I meni palio chek engine pre gndinu dana, a nakon 10-15.000 km od kupovine. Milosh i Nessa, svratili ochitali P 0171 code (siromashna smesha), Izbrisali. Bilo o.k neko vreme, oko mesec dana, upalila opet. O-5 dosli drugari, ochistili protokomer, izbrisali greshku, bilo sve ok, do pre 3 meseca. Upalila se opet chek engine lampica. O5 code 0171. Mozga se. U medjuvremenu saznajemo da i brat Djole, ima istu prijavu 0171. On mislio da je do plina, jer je i on kao i ti imao i plin. Medjutim ja nemam, i ne zelim ga, pa opet prijavljuje isto.To znachi nije. Hm, negde po prijavljivanju, ovom najskorijem, pochinje i kod mene identichno variranje ler gasa, odmah po paljenju. Ali identichno. Medjutim, kako je zahladnelo, lampica se ugasila. Ne znam sa chim ima veze, zahladjenjem, ili su poboljshali gorivo, tek ugasila se. Problema  u voznji, do sada nije bilo. Otkako se ugasila lampica, nema tolike varijacije po paljenju na leru, ali oscilira ipak, tj. ne radi potpuno mirno, Kad se zargreje, kao i do sada, radi sasvim korektno. Nismo josh uvek otkrili u chemu je shtos, pa me zivo zanima shta cesh ti iskopati, jer cesh verovatno to uspeti pre mene,

Podeli ovaj post


Link to post

Evo me opet. Na YT nadjoh neko uputstvo vezano za otklanjanje P0171. Jezik razumem, al mehaniku ne. Mozda ce tebi, i ljudima koji se razumeju koristiti.

 

to get rid of the p0171 code and fix your idle. buy carburetor cleaner and clean the MAF sensor and then clean out your throttle body, use the whole can. clear the code (or wait for the code to clear itself although this can sometimes take a while). go for a run to burn off the cleaner, watch your temperature gage, you might have white smoke coming out of the exhaust, that's okay its just the carburetor cleaner burning off. you should notice right away your car has better acceleration. hopefully this will solve your p0171 code, so far it did for me.

 

Jedino shto izrichito upozoravaju, za razliku od momka na klipu, da se ne koristi ni karburator cleaner, ni brake cleaner, a navode i zashto. Uostalom, evo i klipa, tj. klipova vezanih za isto, pa mozda nam i pomognu.

 

 

 

Nisam nashao identichan problem, sa oscilranjem obrtaja pri hladnom startu, ali mozda je vezano za greshku koju okida(P0171), a u komentarima ispod klipova, mozda postoji i reshenja. Ponavljam,da prevedem znam, al ne znam gde je shta na motoru, pa se ne usudjujem da chachkam sam.

 

clean IAC, reset ECU to compensate for the sudden change in air volume.

Podeli ovaj post


Link to post

Nedavno sam pretrazivao YT u vezi problema koji sam imao na kolima i nasao da zaprljan isc moze prouzrokovati mali i(li) nestabilan ler.

Podeli ovaj post


Link to post

Hmm.. nije bas da mi oscilira ler toliko koliko je na klipu koji je salezli okacio, ali ima oscilacija dok je hladan. Za to sam ubedjen da je nesto prljavo i da treba ocistiti. Pocecu od zamene CAI usisa i pecurke sa stock filterom (to mi je najlakse jer to mogu i sam relativno brzo) pa cu videti jer ima boljitka. Ako ne onda ce da padne u servisu ciscenje svega, usisa, MAF senzora, step motora, itd.. Ako ni to ne pomogne onda sledeci korak je ciscenje ventila i zamena svecica. Po momo misljenju tim redom ako se krene mora da bude nesto od toga da ga dovede u red. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Jel tebi fabricka L sonda?

Stvarno mislite da ona na 300 000 ima osetljivost kao i nova???

 

 

A MAF ti je prljav sigurno, CAI i MAF ne idu zajedno. Ne postoji nista bolje od kvalitetnog papirnog filtera.


Inace 2zzge ima standardni problem kao i svi ostali motori koji imaju EGR, samo toyota to ne zove EGR nego Air Injection System

Kada se selenoid zaprlja normalno da ne odradjije korake onako kako mu ECU zadaje i to dovodi do problema sa smesom.

 

 

Ali pre svega eleminisi plin kao uzrok paljenja CHECK-a.


Mala ispravka, Air injection System nema veze sa EGR-om....

Podeli ovaj post


Link to post

Nije me bilo neko vreme.. :)

 

Jeste fabrička je sonda.

 

Ono paljenje i gašenje checka samo od sebe se svelo na to da se upalio check pre cca mesec dana kada sam se vraćao sa kopa I od onda se više ne gasi. U pitanju su greške P0141-O2 sensor heater i P0420-catalyst efficiency bellow treshold.

 

Poprilicno sam ubedjen da je katalizator odsvirao svoje jer se pri hladnom startu i višim obrtajima cuje klaparanje izduva, metalni zvuk, tako da verujem da je progoreo. Šta mi savetujete, da stavim neki zamenski univerzalni kat ili da samo stavim običan protočni lonac na njegovo mesto?

Podeli ovaj post


Link to post

Ja isekao stavio čauru za drugu sondu i cepam tako sa paljenjem čeka (provali da nema sondu jednom u 3-4 meseca kad se vozi 60-80 konstantno) al to lako obrišeš i opet si miran, mada bi rado probao neki 100cel kat npr...

Podeli ovaj post


Link to post

Hmm.. znači pali se check. Jer ima uticaj na rad motora, tj drugačije smeše?

Ja sam nekako više za zamenu kata jer i nije neka cifra za nove kao što je nekad bila. Ono što ne znam je kakav je kvalitet tih univerzalnih/zamenskih katalizatora, vredi li to nesto? Vidim da ih ima za stotinjak evrica sto mi nije strasno jer time resavam i kat i probleme sa sondom. Znam baš dosta ljudi koji su skidali kat, budžili sondu pa imali problema I sa smesom, potrošnjom, paljenjem checka, itd..

 

Jedino mi je dilema zamenskog kata vezano za pitanje kvaliteta (jel služi tome čemu je namenjen) i dugotrajnosti (da traje barem 50.000km).

 

Inače kada resetujem ecu, upalim auto i ostavim ga da radi u leru 5-10min da komp pokupi parametre, popravi se i rad motora, nema brljanja I lepo se sve namesti I radi ko doksa. Ali to traje par dana/nedelju dok opet ne nakupi podatke za paljenje check-a i onda krene komp da brljavi nesto sa smešom pa na leru opet počne da drlja i da radi raštimovano ko dizel.

 

Ono što planiram ovaj mesec je da zamenim kat, nadam se da mi to rešava I sondu tj da nije neispravna nego prijavljuje loše gasove iz kata, čišćenje usisa, klapne, dizni i zamena svećica (svećice spremne thx to Nessa :) ). Mislim da to uz servis koji je već urađen rešava brljanje u radu motora u leru na neko duže vreme.

Takođe planirao sam I da vratim fabričko kućište filtera ali nema mesta od isparivača za gas tako da ostaje cai. Zameniću samo pečurku koja je dole u braniku I nije čišćena od letos.

 

I gas sam planirao da izvadim, na gas vozim samo otvoren put samo što je cca 30-40% moje vožnje, po gradu samo zimbe - mađarski Shell :), ali ubi me što moram da teram auto na atest nakon skidanja što je 20-ak hiljada (skidanje+atest) ali i što bih morao da ga dovedem u fabričko stanje (folije+spuštanje+šta mi još smisle majmuni) tako da za sada neka stoji dok mi traje atest u saobraćajnoj.

Podeli ovaj post


Link to post

2. sonda ne utiče na potrošnju ona je tu samo da proverava da li radi kat

Podeli ovaj post


Link to post

P0420 gresku imam i ja, hteo sam da menjam kat. da stavim univerzalni, medjutim nisam nigde nasao posto je taj prvi nekih dimenzija kakav nema univerzalni. Barem ja nisam nigde nasao. Tako da brisem gresku svakih mesec-dva cisto da vidim da nema slucajno jos nesto

Podeli ovaj post


Link to post

Mića je našao preko neki katalizator sačekaćemo njega da se javi

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×