Jump to content
Propeler

Celica TS '01

Recommended Posts

Izmenjao sam svašta nešto jer dok vozim auto dotle ga i održavam.

R mi je želja već dugo samo nije bilo novaca do sada. Polako, ne zanosim se da ću prodati celicu brzo.. kao što rekoh ako neko traži, ili zna da neko traži, da ima info da bih je prodao.

Jesam puno odradio ali uvek će biti nešto da se čačka jer je 15 god i 300k km. R-a bih doterao duplo mlađeg sa duplo manje km ali o tom po tom..

Dotle sipam, vozim i ne žalim se. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Žali se slobodno ;)

 

M9

Podeli ovaj post


Link to post

A ne.. EP3 nije opcija. Celica mi je bolji auto od EP3.. 'svemirca' R-a cu traziti :)

Podeli ovaj post


Link to post

Zveknula druga lambda (iza katalizatora), sto bi se reklo najzad jer je dugo zezala. E sad posto je i kat zreo za zamenu cisto da pitam za savet sta raditi.. Moja ideja je da skinem kat, stavim jedan protocni umesto njega ali sta onda sa sondom? Da li ide neki laznjak da ne brljavi ecu ili treba da se menja sonda bez obzira dal ima ili nema kat?

Ovo nije toliko vezano za celicu ili toyotu nego je vise univerzalno pitanje a kontam da na forumu sigurno ima dosta ljudi koji su radili decat pa me zanima sta su radili i sta je najbolje uraditi da ne radim isti posao 2 puta? :)

Izmenjeno od Propeler

Podeli ovaj post


Link to post

Možeš da skineš katalizator . Prednja lambda sonda se skida , a umesto zadnje stavlja se univerzalna lambda sonda cc 100e. Mora da se reprogramira Ecu da više ne prepoznaje prednju lambda sondu. Kako majstori vole da kažu stavi se "varalica".  Umesto katalizatora stavi se cev odgovrajućeg prečnika. Moraš da nađeš majstora koji zna sve to da uradi kako treba , odnosno da stavi "varalicu" kako treba da ecu nebi brljavio a samim tim i motor. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Tja.. nemam u Su auspuh majstora koji ce to znati da uradi kako treba.

Jel ima barem u NS? Jel onaj Bata iz Petrovaradina ok da to kod njega zavrsim?

Podeli ovaj post


Link to post

Stavljanje tzx varalice ne radi majstor za auspuhe. Time se bavi ovi koji popravljaju Ecu i generalno popravkom elektronike kod kola. 

Podeli ovaj post


Link to post

Propeler javi se na PP da te uputim u BG gde ces sve to zavrsiti posto vrv na forumu je zabrenjeno reklamiranje

 

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Ivan Marković Ledmasters . Sigurno ima neko i bliže da se bavi elektronikom. Nije u pitanju komplikovan zahvat. 

Podeli ovaj post


Link to post

U redu, hvala :-)

Podeli ovaj post


Link to post

Radi to pirke auspuh servis. Pozovi ih i pitaj

 

Послато са SM-J500FN

Podeli ovaj post


Link to post

Možeš da skineš katalizator . Prednja lambda sonda se skida , a umesto zadnje stavlja se univerzalna lambda sonda cc 100e. Mora da se reprogramira Ecu da više ne prepoznaje prednju lambda sondu. Kako majstori vole da kažu stavi se "varalica".  Umesto katalizatora stavi se cev odgovrajućeg prečnika. Moraš da nađeš majstora koji zna sve to da uradi kako treba , odnosno da stavi "varalicu" kako treba da ecu nebi brljavio a samim tim i motor. 

 

u vezi boldovanog dela.

predlazem ti da svoj katalizator `izbijes` i  kroz njega provuces cev, pa sve zajedno tako vratis.

 

Pitanje je trenutka kada ce majstori kod nas na tehnickom pregledu morati da provere dal je katalizator fizicki prisutan, a svakako ti se nece desiti da te vrate sa neke granice, gde umeju ponekad da `bace oko` ogledalom na podvozje...

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

  Prodata

post-57-0-24236200-1547312560_thumb.png

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×