Jump to content
Propeler

Celica TS '01

Recommended Posts

Pa evo drugari da se pohvalim, totalno sam prevideo da nisam predstavio svoju tojotu ovde.. Lm.. Vti je prodat pre nekih mesec dana i stigla je Celica TS, vecini poznat auto iz Vrnjacke Banje.

Hondas sam od 2003. Vozio sam Civica 5gen (jos uvek kod mene), pa Prelude 5gen, pa Civica vti..  I sad celica. Jbg.. honda jednostavno nije imala konkurenciju u toj ceni, motoru, opremi.. EP3 je skuplji i ruzniji, za svemirca TypeS kojeg sam gadjao sam bio kratak, a i drzi sumanute cene, CTR fn jos uvek nedostizan cenovno.. tako da sam krenuo da trazim malo sire i izbor je pao na 'skoro' jednako dobru japansku marku  :)

 

U pitanju je Toyota Celica TS 1.8vvtli, 2001. god. Oduvek su mi se svidjale celice iz te generacije. Zamalo sam uzeo slabiju verziju kada sam svojevremeno kupovao prelude ali evo sada 3 godine posle je stigla na red i to jaca verzija na moju veliku radost :) Bile su u igri I neke druce cece, ona plava iz uvoza iz Rume, siva vvti iz Kanjize, ali ova je bila najbolji izbor u ponudi u trenutku kupovine. U stvari nije bila na prodaju, vlasnika sam kontaktirao da me posavetuje u vezi kupovine kada sam isao da gledam jednu drugu vvtli i mic po mic dogovorili smo se za njegovu.

 

Od opreme standardno ima automatsku klimu, abs, prednje i bocne begove, kozna sedista, kozni volan, alu pedale, alu rucicu menjaca, 6 brzina, xenone, maglenke, centralna, daljinsko, tintovana stakla..

 

Od aftermarketa ima CAI kit, sportske opruge (dosta nisko), kosei penta 17' sa distancima, alpina radio 1din koji je odlican ali auto place za 2din ali o tom potom.. 

Ono sto ce se nekima dopasti a meni i nije bilo plus je sto ima tng, boca umesto rez. tocka. Dobra stvar je sto ima atest upisan u saobracajnu. Zavoli neki sekvent ful automatik, pali na benzin pa automatski prebaci na tng kad se ugreje a na 5k rpm opet vraca na zimbe.

 

Osvezenje je menjac sa 6 brzina sto omogucava fin kruzing na autoputu na normalnim obrtajima sto na vti-u nije bilo moguce koji je palio vtec u petoj vec na 160km/h.

 

Slika nemam nesto pa cu se posluziti fotkama od bivseg vlasnika.

Auto izgleda isto samo sto ima broj manje felne, ovo na slikama su 18' a ja sam ga doterao sa Kosei penta 17'. Bice slika mojih uskoro..

 

U medjuvremenu je zamenjeno kvacilo kod Tria – Exedy set, dihtung dekle jer je slinio ulje, ulje serva, vodena pumpa I pk kais. Narucen je I lanac jer je za zamenu I ceka se. U planu je jos I zamena nekih sinhrona I zubcanika u menjacu jer ima krcanja u nekim brzinama na visim obrtajima ali je to ozbiljnija cifra pa ce sacekati da se malo finansijski oporavim ;)

 

Za sada toliko, imam vec I par pitanja za Tojotase pa cu I to srociti I pitati.. ;)

 

post-57-0-36862300-1415303850.jpgpost-57-0-43611600-1415303872.jpgpost-57-0-60944600-1415303862.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Oooo dobrodosao :) Puno liftovanja i elevator filinga :) :) :)

Podeli ovaj post


Link to post

E pa čestitam i da uživaš u Liftu, a sve što te interesuje pitaj slobodno

Podeli ovaj post


Link to post

:dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Propeler, forumaš od samog početka ove priče. Otvorio veoma zanimljivu temu Toyote u prolazu. Evo od skoro i vlasnik Toyote iako je imao nekoliko Hondi. Sve što je japansko, a na četiri točka, dolazi u obzir. Bilo bi čudno da si prašao na neki evropski ili američki brend. Nadam se da ćeš sada biti aktivan kod nas i da ćemo te viđati na skupovima.

 

Čestitke za auto. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro došao, dobro poznata celica. Odlično izgleda i nemoj molim te da joj budžiš spojler tako patosirana bez spojlera je totalni full. Šta god treba, ima nas koji smo vozili i koji još uvek voze T230 ;) Očekujem još slika kada uradiš sve što si planirao. PoZ!

Podeli ovaj post


Link to post

A pa i nije vishe patosirana, to si zaboravio :D

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro dosao :tcswelcome: odlican auto, i ja sam planirao da uzmem ts al nisa mogao da nadjem ocuvanu  za moj budjet:) posto sam ja uvozijo, pa sam uzeo 143ks i nekajem se:) bitno je da je toyota sada dal ima 192 ili manje to je vec stvar zelje  i potrebe:) i neka te lepo sluzi

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro ti nama došao po drugi put i ostani aktivan. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Odlican auto, dobrodosao. :-)

Koliko se secam Nessa je imao intervenciju na svojoj bivsoj sto se menjaca tice, bas me zanima kako dolazi do toga?

Neki fabricki problem ili nemarnost bivsih vlasnika ili pak motor+velika snaga i da to nije lepo izblansirano pa jednostavno nekim delovima unutra dodje kraj ?

Podeli ovaj post


Link to post

Sinhroni 2-3 brzine su fabrička boljka svima, ako se ne odradi na vreme odlaze i prva i četvrta. A sve mimo toga je do načina upotrebe

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se "samo" cuo neki lager u trecoj bez gasa, znaci motorno kocenje....Kada su otvorili menjac svasta nesto sam promenio da bi ga doveo u fabricko stanje...Evo racuna iz TCB-a...Bolelo je i to dobro :(

Veliki_Servis.jpg

 

Izbegavaj lift u prvoj ako bas ne moras, moj savet, od druge na dalje cepaj :)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam dobio jednom prilikom (kraj 2009 god) jos duzu listu za sredjivanje menjaca. Sva sreca pa je kilometraza bila 99800km :D Nesto I nisam bio zadovoljan, kad je hladan maltene 1-2 nije moglo da se presalta. Rece mi jedan serviser menjaca da su mozda samo gusce ulje stavili I time sakrili probleme.

Ali opet, na 130000km poceo opet da pravi probleme. Ovi u servisu trazili 80000 din samo za skidanje I dijagnozu + delovi. Rekoh nema sanse, pustio ga da zapinje. Na 170000 poceo da krci, preskace, trza. Uzmem polovan za 600e I cao :)

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam, znao za fabricku gresku, ko bi rekao za tako ozbiljnu masinu da ce imati problema.

@Nessa

Nesso druze stvarno ozbiljna cifra ali posle ovog poduhvata fabrika. :-)

Podeli ovaj post


Link to post

Menjac je otvoren zbog stalnog krcanja 4-5-4 brzina u svakom rezimu voznje i 2-3 pri saltanju na visim obrtajima. Ne desava se da nece da ubaci u brzinu ili sl. za sada ali se mora nesto preduzeti. 

Ovo sto je Nessa radio je bolelo opasno koliko vidim po cifri, moj spisak boli od prilike upola manje s time da sam kvacilo vec zamenio. 

 

Nisam se jos odlucio sta cu.. dal da radim remont ili da jurim polovan menjac pa da se sastavi jedan dobar, u Srb. tih menjaca nema bas na svakom cosku pa ni ne znam kako im se krecu cene. Za sada je nakon zamene kvacila sve spakovano nazad kako je bilo dok ne smislim. Za normalnu everidej voznju radi posao, ali za jurcanje gubi dah. Ako ne ujurim polovan menjac negde onda cu morati raditi jbg. 

Po netu sam nasao da je kod vecine vlasnika isti problem sa menjacem jer nije dorastao snazi motora, navodno ne moze da isprati i potrosi se.

Podeli ovaj post


Link to post

Koji je tip/model menjaca koji ide u ts modele? Verujem da pase I na obican 1.8, a takodje verujem da se taj menjac sigurno ugradjivao na jos modela. Najbolje bi bilo da se taj menjac stavljao I u neki "babski" model, jer ipak polovan menjac od sportski nastrojenog auta je takodje zeznuto uzeti...

Podeli ovaj post


Link to post

Pa chekaj koliko hiljada km ovaj menjach, koji je inache bash kratak, predje i koliko se shalta i pri kojim obrtajima, pa meni je chudno da i toliko izdrzava :) Moj auto je sada na 205.000km i sa shortshifterom imam pomalo zapinjanja ali minimalnih, ne krchi nishta, a sa fabrichkom ruchicom nema nikakvih problema...

Podeli ovaj post


Link to post

e pa da počnem

C64 je oznaka menjača za TS modele

ugrađivao se u još brdo modela:

Toyota Corolla Sportivo (Australia)
Toyota Corolla TS (Europe)
Toyota Corolla Compressor (Europe)
Toyota Corolla Fielder Z Aero Tourer (Japan)
Toyota Corolla Runx Z Aero Tourer (Japan)
Lotus Elise (North America/UK) (mid engine application), 2004–present
Lotus Exige (US/UK) (mid engine application), 2005–present
 
U Srbiji nema ni jedan (bio je jedan koji baš kratko bio na prodaju ali je i on zreo za remont) ima ih možda od baby celica ali su ti dosta duži od TSovih
 
slične brzine imaj i C60:
Toyota Celica with the 2ZZ-GE engine, 2000-2005 (not UK)
Toyota Corolla XRS 2005-2006
Toyota Matrix XRS 2003-2006
Pontiac Vibe GT 2003-2006
Toyota MR2 Roadster/Spyder 2003-2007
 
i C160:
Toyota Corolla Levin AE111 / Toyota Sprinter Trueno AE111
Toyota Corolla AE101 Wagon (1997 onwards (BZ models only)
Toyota Corolla AE111 Carib
Toyota Corolla AE111 GT
Toyota Carina AT210 GT

 

Lično moj ti je savet da ako nema većih oštećenja izmenjaj to sinhrone od 1-4  i šta još ne valja na tvom i uživaj još 300.000km

Podeli ovaj post


Link to post

Realno tesko. Trazio sam ali ne bas jako intenzivno jer ko sto neko rece.. pitanje jer pos'o kupit polovan menjac sa TS-a, to je vec potroseno. 

Ici ce remont verovatno.. sad ovaj mesec imam zamenu lanca i mali servis pa onda menjac u sledecoj turi ;)

 

Nego par pitanja za toyotase..

1. Kod hladnog starta ujutro dosta je neodlucan sa ler gasom. Uvek ga prvo upalim pa pustim da radi minut-dva dok otvorim garazu i za to vreme dosta mixuje ler gas, skoci na 1500rpm, pa spusti na 1000, pa digne na 1200 i tako ko DJ. Jel to normalno za toyotu? Kod hondi je uvek upalio na cca 1500-1800rpm i drzao konstantno i samo odjednom spustio na 600-700 kad se ugreje (na svakoj H).

 

2. Kada ga ugasim cuje se cudan zvuk strujanja/zvizdanja vazduha negde iza prednjeg levog tocka kao neka vakum pumpa da se gasi (kao onih sekund-dva kada se ugasi usisivac samo tise) jbg ne znam kako bih objasnio ali tako neki vakum zvuk. Jel i to normalno?

 

3. I na kraju malo o potrosnji.. Po gradu ga vozim iskljucivo na benzin jer su mi relacije veoma kratke (Subotica selo jbg) i potrosnja je oko 12.5l. Gorivo sipano do cepa par puta u madjarskoj tako da nije do loseg goriva. Nemam utisak da brljavi sa smeshom jer ne dimi na auspuh i ne smrdi na nesagoreli benzin. Na otvorenom je potrosnja oko 8l/100km pri 140km-4000rpm u 6-oj  sto mi deluje oke ali ovo po gradu mi deluje puno. Jel to normalna potrosnja za ovaj motor po gradu obzirom da su mi relacije veoma kratke ili treba da se zabrinem da nesto brljavi? Prelude 2.0 mi je trosio 10l u istim uslovima a najvise 12l po zimi. Govorim o normalnoj gradskoj voznji u guzvi i koloni, znaci ne cepanje, to znam da mora da potrosi (vti mi je trosio i 16-17l kad se vozio u crvenom :) )

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo ni blizu nije kako treba, drugo ne znam šta može da mu se tu čuje, potrošnja kad je sve kako treba po gradu treba da bude oko 10, 11.5 maksimalno, štelovanje ventila pored lanca proveri

Podeli ovaj post


Link to post

Aha.. thx. I mislio sam da to bas ne bi trebalo da treba jer to nisam video ni na jednom auto do sada a teram i sluzbeni. To je nesto verovatno onda nesto do motora ler gasa, nesto treba ocistiti ili sl.

 

Inace evo par slika sa setupom kakva je sada sa Kosei penta 17'' + zimske gume 205/45/17  :)

 

post-57-0-37216500-1415645189.jpg   post-57-0-52759100-1415645199.jpg   post-57-0-34990800-1415645210.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Aj i ja kao bivsi TS-ovac da odgovorim

1. Mislim da nije normalno, prvo paljenje ode na 1500-1800rpm i onda polako spusta do nekih 800-900rpm, kada se zagreje. Mada meni je od prvog dana zagrejan na leru bio zakucan na 1000rpm, zbog skinute(podignute) blokade i ko zna sta su jos prckali po kompu ti sto su mu drndali blokadu...

2. Taj zvuk mozda je uzrok ako imas neku pecurku na usisu, pa izvedena tu oko tocka, ja sam imao panelni K&N i nisam imao takav zvuk

3. Potrosnja po gradu je i mene zezala ali samo na izuzetno kratkim relacijama, kada je lepo ugrejan auto i malo duze relacije, kao sto Milos kaze 10,5 do max 11L(bas beogradska guzva/spic), ali na kratim relacijama do 3-4km, mislim da je normalno sto ide malo vise, kao sto je bilo i kod mene oko 12L.

Pri 140km/h 8L je OK. Umeo sam da ga spustim i na 5,5 ako vozim kao Dzvini po Ibarskoj :)

 

Jel zadnji trap jos u velikom minusu ili mi se samo cini?

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×