Jump to content
draganrudovic86

Dragan i Lexus GS450h

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Ja sam novi u grupi, iz Bijeljine sam, RS.

Vozim Lexus GS450h 2007 godina.

Jako volim sve vrste Japanskih vozila, a posebno Lexus i Toyota.

Vozio sam 7 godina Toyotu Paseo 96 god, nikada nikakav problem nisam imao. Lexusa vozim tacno godinu dana, i imao sam ogroman problem na njemu! Auto ima 190 000 km.

Crkao mi je Inverter/Converter (pretvarac neizmenicne struje)

Da ne duzim pricu, na servisu taj deo kosta oko 7000€ nasao sam polovan u Njemackoj za 2000€

Vozio sam auto nepun mesec dana, crkla mi je hibridna baterija!

Na servisu kosta 4100 € nadjem na istom mjestu polovnu bateriju za 1400 €

Vozim auto vec mjesec dana, baterija je ok, ima kapacitet, ne prazni se kao pre, ima ogromnu snagu auto, ali mi je potrosnja povecana. Njegova potrosnja je od 8 do 10 litara, sada trosi i do 14.

Primetio sam da cim malo pipnem gas upali mi se benzinski motor!

Kada se auto ugreje, i stojim u mjestu, normalno bi trebalo da je ugasen motor i sve funkcionise na baterije, meni se desava ako slucajno ukljucim grijanje automatski mi se pali benzin motor, ako ugasim grijanje gasi se motor!!

Ne znam vise sta da radim, ako neko strucan cita ovo pomozite, dajte neki savet, sta uraditi???!!!

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo dobrodosao, imas zanimljiv auto i jos zanimljiviji problem.

 

Ono sto sam ja cuo da uvoznik za SRB nikad nije imao problem sa h-serijom, tako da me ovo jos vise cudi...narocito jer je Lexus. Ovo mora kod ovlascenog servisera ali ne svakog. Po mogucstvu i preko. Ono sto znam da su polovnjaka Prius-a (8god) ovde u Bg radili servis ali bez cackanja oko struje i baterije

 

Po meni povecana potrosnja je zbog toga sto se stalno ukljucuje benzinski motor, a sada pitanje zasto se to desava a pre nije? Da li ta baterija ipak nije sa tvoj auto ili ipak nema snagu (tebi se cini da ima jer je b.motor stalno dopunjuje). 

 

To je opisano ovo sa grejanjem...cim je veci potrosac u kolima, baterija ne moze da izdrzi i trazi pomoc motora...Ako si siguran da je konvertor koji si uzeo ispravan i da je baterijija bas za tvoj model....baterija ti je pri kraju ipak :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao, bas cudan problem. Dosta si se para nadavao a nisi ga u potpunosti resio :( U toku sledece nedelje idem kod drugara koji radi u TCB pa cu ga pitati za iskustva Toyote Srbija u vezi tvog modela.

Podeli ovaj post


Link to post

Pazi ovako za 7 godina provedenih sa TCB nijedan Hybrid nije imao problem sa strujom (baterija inverter i ostalo) jedini slucaj koji sam zatekao je Lexus RX450h 2011 imao je napred havariju i pukao mu je inverter PRETVARAC napona (ali to nije kvar sam od sebe već mehaničko oštećenje) i bilo je pokriveno kasko i koštalo je što kažeš oko 7000eur.Ali nije bio redovan kvar,jedino ako si ga uzeo polovnog pa da se nesto slično desilo ali da Pretvarač nije zamenjen već NPR popravljen pa dok si ga zamenio novim a on u medjuvremenu oštetio baterije.... jedno vuče drugo,jer su ljudi dolazili u servis sa Priusima sa preko 300000 predjenih bez ikakvih problema,čak se sećam jednom RX400h 2009 od neke firme iz kojeg bukvalno nisu izlazili iz njega auto je tad bio oko 3 godine star i imao je na satu oko 320000km a delovao je da ima oko 50000km...

Sve u svemu tamo sam se svega nagledao ali kvarova tog tipa nisam video.... 

Podeli ovaj post


Link to post

Eto info iz prve ruke, ne verujem da ce mi drugar iz TCB-a nesto drugo reci, s obzirom da je sa Gagijem radio i jos uvek radi u istom servisu.

Podeli ovaj post


Link to post

Eto info iz prve ruke, ne verujem da ce mi drugar iz TCB-a nesto drugo reci, s obzirom da je sa Gagijem radio i jos uvek radi u istom servisu.

To ti kažem ;) NESSO

Podeli ovaj post


Link to post

Sve to stoji, ali je problem sto sa proslom baterijom auto nije imao snage, bio je jako lijen, zbog toga me sve to cudi.

 

 

Pa kad nisi imao bateriju tj baterija crkla, normalno da je auto bio lenj

 

Opisi malo kako je sve pocelo, sta si prvo zapazio, koliko dugo si vozio sa takvim simptomima, ko ti je dijagnostikovao kvar, gde si radio zamenu(preko ili ovde)? Jel invertor nadjen polovan bas sa GS450h? Jer ako ti je receno prvo da ti je otisao invertor, jer ispitivana tada i baterija...baterija je kao akumulator, ako se ne puni po nekom ustaljenom rezimu ili se puni sa pogresnom jacinom struje onda se "pokvari"

Podeli ovaj post


Link to post

Pocelo je tako sto mi je mozda nekih 3-4 mjeseca, kada mi se isprazni baterija skroz, prilikom parkiranja kada ubacim u rikverc, prilikom prelaza iz d u r predje preko n i pocne da pisti i dobijem obavestenje da na n ne puni bateriju da prebacim u p jer je baterija prazna! To je bilo prvo, a baterija mi se cesto bas cesto praznila. Jedne prilike parkirao sam se na neku travu, presao preko ivicnjaka, kada sam hteo da izadjem odatle zaglavim auto, pokusavajuci da izadjem odatle pocnem da ga saltam iz d u r i obratno velikom brzinom bez kocenja pod gasom...i tu mi crkne inverter. Nasao sam polovan sa istog modela , sa 110 000 km, dijagnostiku mi je radio majstor Djole iz Veternika, NS, kao i zamjenu invertera i hibridne baterije. I baterija je sa istog auta kao i inverter!

Podeli ovaj post


Link to post

A jaoj, imao si srece da ti nije i menjac riknuo...pa gde automatika tako da gruvas :( A sta sada kaze majstor Djole? Jesi li ga ponovo kontaktirao?

Podeli ovaj post


Link to post

pokusavajuci da izadjem odatle pocnem da ga saltam iz d u r i obratno velikom brzinom bez kocenja pod gasom..

jel si ti ikada vozio automatik pre ovog!?to shto si radio je smrt za menjach  :(

pri prebacivanju bilo kog polozaja iskljuchivo u mestu pod kochnicom shto se automatika tiche, djole je jedan od najboljih majstora za toyote....

Podeli ovaj post


Link to post

Pa prvo sam ga vozio u Bijeljinu na Toyotin servis gde su mi rekli da je riknuo i mjenjac..pa sam sasvim slucajno cuo za Djoleta,nadjem slepu i pravo kod Djoleta. Tada je on detaljno pregledao sve i ustanovio da nije doslo do mjenjaca.

Nisam ga zvao, hocu da odem prvo da proverim kapacitet baterije, postoji ta mogucnost, ako je ok dobijem garanciju na godinudana, pa cu onda da vidim sta dalje. Prilikom saltanja, baterija je bila skroz prazna, pa je vjerovatno i to uzrok crkavanja invertera. Imam par fotografija invertera, postavicu da vidite kako je sprzen.

Vozio sam 2 godine automatik pre Lexusa, znam sta je automatik ali sam bio prilicno iznerviran, i to me nazalost poprilicno kostalo!

Djole je najjaci majstor kojeg ja licno poznajem! Jako precizan, jako tacan, smiren, posten i dobar covek!

Podeli ovaj post


Link to post

Tebi je kratak spoj izgleda na bateriji bio....ovakav rostilj pravi samo jaka struja....a to je iz baterije

 

Izem ti nervozu, vidi sta si uradio ! ! ! :angry:

Podeli ovaj post


Link to post

Ja samo znam da je struja koja ide iz baterije do Invertera nekih 220 volti, inverter je pretvara na od prilike 560 i salje na elektromotore, e sad, (ja mislim) :)

Prilikom mog brzog nervoznog saltanja, elektromotori nisu mogli da prihvate svu tu struju koju je inverter poslao i vratili je nazad, sto je zapalilo inverter! To ja mislim, sad koliko je tacno ne znam! Da budem iskren, dobio sam auto prilicno ispod cene, iz tog razloga sam ga najvise i uzeo, znam da su to najkvalitetnija vozila, to je jos jedan razlog sto sam ga uzeo, nisam neki bogatas da bih mogao da ga odrzavam na servisu, to je jos jedan razlog jer sam mislio da cu mu samo ulje mijenjati i raditi redovne servise, sto naravno nije skupo, cak i jeftinije nego mnoga druga vozila...ali nisam racunao na ovo sto mi se desilo!

Podeli ovaj post


Link to post

pa nije ti se desilo....sam si sebi dao odgovor zashto je do toga doshlo...

 

Prilikom mog brzog nervoznog saltanja, elektromotori nisu mogli da prihvate svu tu struju koju je inverter poslao i vratili je nazad, sto je zapalilo inverter! 

 

 znam da su to najkvalitetnija vozila, to je jos jedan razlog sto sam ga uzeo, nisam neki bogatas da bih mogao da ga odrzavam na servisu, 

jesu, ali i rukovanje mora da bude najkvalitetnije, sad je tako kako je, kao shto ti rekoh, djole je jedan od najboljih mehanichara u regionu, toma milojkovic njegov kolega iz mag toyota servisa isto, tako da ne znam da li si u mogucnosti da im donesesh auto ili dovezesh, svakako ih kontaktiraj pa vidi da li mogu da ti bar neshto pametno kazu na tu temu, iskreno od svih nas ovde jedini koji je imao susreta i nekog iskustva sa hibridima je gagi lexis i on ti je rekao shta je znao...svi mi tesho da mozemo da ti 100% ispravno kazemo shta je u pitanju.

Podeli ovaj post


Link to post

Pretpostavljam da je gagi lexis "liftman" ?

Auto ide sasvim normalno, kao sto sam i rwkao ima mnogo vecu snagu nego sa proslom baterijom, baterija se puni normalno, slabo se prazni za razliku od prosle, samo je potrosnja veca, i pali mi se cesto motor. Nekad mislim da nije zbog vremena,mozda mora da se zagrije, ne znam..trenutno ga vozam po lokalu, ne idem nigde dalje da bih znao...a malo vise sam isprepadan sad, pa mi svasta pada na pamet!

Kaka mi je pokazao gresku na hybrid sistemu, otjerao sam ga na servis gde su mi rekli da je baterija. Od tog dana sam presao 2000 km sa pokvarenom baterijom! Posto zivim u Austriji, cak sam se usudio da krenem sa takvim autom do kuce u Bn, pa sam odatle otisao do Djoleta, sa sve polovnom baterijom u gepeku...posluzila me sreca pretpostavljam!

Podeli ovaj post


Link to post

Ne,ne,liftman nije gagilexIS, odgovorio ti je gagi medju prvima, ajd pa sa srecom to da se zavrshi....

Podeli ovaj post


Link to post

Jok ja, Gagy LexIS ti je napisao #5 post...pa cak ni on ne zna, vec da ce se posavetovati u servisu

http://www.toyotaclub.rs/forums/user/101-gagi-lexis/

 

U sustini...treba ti nova baterija i neko ko zna da proveri prema fabrickim specifikacijama da li novi invertor radi kako treba i sta je jos sprzeno...i pre nego sto se ugradi druga baterija ...i nju da proveri tj ispita...ali reci mi i ovo...iz koliko je celijskih celina je baterija ili je iz jednog komada?

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo je kuciste samo, unutra su baterije, ako je kao kod Priusa iz celija, verovatno je i kod tebe....jer video sam da mogu da se kupe pojedinacno celije. Sad sam na netu saznao...vek trajanja tih baterija je 5god i onda krece igranka bez prestanka....posle tih 5 god baterija se puni samo do 80%....verovatno hybrid modelima zato i pada cena tako naglo preko

Podeli ovaj post


Link to post

Ivinjavam se Gagi Lexis jer nisam zapazio komentar.

Ne znam sta da vam kazem, vrlo je moguce da je auto pre mene imao problem pa su mi ga "uvalili" jer nije ni godina prosla crkla mi je baterija, a ja kada sam ga uzimao nisam znao da tu bateriju mogu da proverim i dobijem garanciju ako je ok.

Ako nije problem, raspitajte se sta mi je ciniti. Veceras sam pricao sa jednim prijateljem koji vozi potpuno isti auto, podigao mu je potrosnju mozda pola litra vise nego normalno, sto mislimo da je zbog hladnoce, a vozimo od prilike isto..a kod mene,4,5 litara vise..

To sam i ja citao, puni se na 80 % i prazni se do 20%

Pa sam citao da bas iz tog razloga slabo crkavaju, opet na drugim mestima pise da im je vek trajanja 8 godina ili 200 000 km..negfe pise 120 000 km...ne moue covek biti pametan. Eto meni je crkla na 190 000..

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao, to je stvarno vrhunski auto I bas je bezveze sto imas probleme sa njime... Verujem da ces ga dugo voziti bez problema kad sredis ovo.

Neko moje misljenje je da ako je sve ok sa hibridnim sistemom onda mozda postoji neka fora sa fine tuningom. Kao recimo kad na d4d menjas dizne pa auto radi, ali trosi malo vise I ima neugladjen rad dok se ne promene kodovi dizni u kompjuteru auta. Ili kao kod automatskih menjaca sto pamti navike I stil voznje.

 

A pre svega mislim da to ima veze I sa tim kratkim voznjama, taj auto inace I trosi u tim uslovima oko 11-12L.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam, nisam pametan.

Mozda posle 5,6 meseci kada sam uzeo auto, otisao sam na servis gde je auto odrzavano , morao ssm prednje kocnice da menjam i pitam tamo tog servisera moze li da mi kaze sta je sve radjeno na autu, posto imaju sve to u sistemu. Jedini kvar koji su imali u sistemu je bio senzor radilice, posto ja nisam dugo ovde i ne znam bas dobro jezik, koliko sam shvatio taj senzor mu regulise paljenje motora, i koliko sam razumeo palio mu se motor stalno. Ja se nadam da je i meni sad to, samo da nije do baterije, jer sam uspeo da nadjem polovnu za mnogo manje pare nego nova sto je..e ako budem morao da menjam ponovo bateriju, inda nije dobro nikako!

Hvala vam ljudi svima na dobrodoslici, nikako da se zahvalim!

I moram da kazem, da i pored tog problema koji imam, i dalje volim tu vrstu vozila, i tvrdim da je jako kvalitetan auto, i da ni jedan nemacki auto ne moze da parira lexusu i toyoti po kvalitetu, a i mnogim drugim stvarima!

Podeli ovaj post


Link to post

Senzor radilice kad rikne onda ti se gasi motor, bar je tako kod non-hybrid automobila. Mozda je kod tebe obrnuto ali ne verujem. Upalio bi ti check engine za taj kvar.

Podeli ovaj post


Link to post

×