Jump to content
Lemi88

Auris 2007-2010 dizel motori?

Recommended Posts

Zanimaju me 2.0 i 2.2 dizel motori u aurisu prve generacije, dakle kako su se pokazali sa kvarovima i odrzavanjem?

Mali servis, veliki servis, kvacilo, zamajac, pumpa, dizne, egr, turbina i ostalo... Sta, kad, kako, zasto..?

 

Cuo sam da su 2.0 motori u nekoj seriji menjani u garanciji masovno, ne znam iz kog razloga? Da li jos uvek ima problema sa time, ili je to reseno?

 

Za 2.2 modele sam cuo da imaju potpuno drugaciji zadnji trap, tj nezavisno oslanjanje, pa me zanima i da li ima jos razlika, u prednjem trapu, kocnicama...?

 

Hvala unapred na informacijama :)

Podeli ovaj post


Link to post

I 2.0 I 2.2 motori su menjani zbog povecane potrosnje ulja. Ne svi, ali ih je bilo, bukvalno kako se kome zalomi...

Inace 2.0 I 2.2 su u osnovi isti motori, samo razlicite zapremine. Iste su pumpe visokog pritiska, egr, mozda cak I dizne. Set kvacila sa zamajcem se razlikuje od modela do modela, recimo na rav4 2.2d4d je isti taj set u sve 3 verzije (136, 150, 177ks), tako da je verovatno I na aurisu tako.

Sto se kvaliteta tice posle 200000km sa ovim mojim nisam imao ni jedno paljenje "check engine" lampice, nisam primetio povecanu potrosnju ulja, turbo je za sad ok.

Naravno motor ima svojih boljki (osim onoga za potrosnju ulja), recimo skoro sam cistio usisnu granu na ovom mom I to je bilo prepuno garezi zbog egr-a. Ne znam kako to utice na rad motora na duze staze ali verujem da nije dobro.

Ti motori imaju jos jednu boljku, a to je da moze da se desi da zbog nakupljene cadji na cilindrima dodje do krivljenja glave motora I tada maltene ne gine generalna. Za to je donekle kriv egr, a donekle "babska voznja" I gradska voznja.

Taj problem je resen na onim verzijama kojima je menjan motor I tu je uradjen I update egr-a I jos dosta stvari...

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na odgovorima, ovo je bas ono sto me je zanimalo :)

Ovi problemi sa EGRom i cadji u usisu su normalni kod svih dizela, tako da nije neka drama...

Zanima me jos da li svi imaju DPF ili samo neki?

I razlike u trapovima i kocnicama, i eventualno jos nesto osim motorne grupe?

Podeli ovaj post


Link to post

Nemaju svi dpf, to treba konkretan primerak da pogledas. Vec sam pisao negde, za 2.2 mozes preko broja sasije da proveris da li ima dpf. Ako je motor 2ad-ftv onda nema, a ako je 2ad-fhv onda ima dpf.

Za 2.0 ne znam kako ide za oznake.

U sustini jedina stvar koja moze biti skuplja za popravku nego na drugim dizelima su dizne. Denso su I kod nas niko nema potrebnu aparaturu za reparaciju istih vec se to sredjuje nekim improvizovanim metodama. Koliko je to uspesno zavisi od onoga ko radi reparaciju. Alternativa je dizne reparirane u inostranstvu (150e komad) ili nove (oko 400-500e komad).

Za trapove nesto sumnjam da ima razlike medju dizelima, mozda eventualno 1.4d4d vs ostali dizeli. A benzinac vs dizel ima sigurno, barem je na rav4 tako (deblje poluosovine, jace opruge, jace kocnice).

Podeli ovaj post


Link to post

Ja se inace bavim auto mehanikom, ali radim francuze, pretezno Renault-a, iz iskustva znam da je sa svim diznama reparacija diskutabilna, nebitno ko je radi i koliko kosta, tako da je utesno bar to sto ce ove na Toyoti duze trajati nego neke druge :)

Jos jedna stvar za Aurisa, ali nema veze sa mehanikom, gde god sam nasao neki review, zale se na fabricko ozvucenje, a ja sam bas odusevljen ozvucenjem u mom autu, doduse kod mene je Sol oprema, pa me zanima jel ima razlike tu od paketa do paketa opreme?

Podeli ovaj post


Link to post

Ako radis Renault ne sumnjam da imas pune ruke posla :D

Mislim da im je 6 zvucnika neki standard od osnovne do full opreme. Moze biti da nisu dovoljno glasni zvucnici, ali po pitanju kvaliteta zvuka su ok.

Recimo skoda octavia ima glasnije zvucnike, ali kod nje sam primetio da zvuk kao da se cuje samo od ona dva zvucnika kod vozaca, dok kod toyote kao da zvuk dolazi od centra kabine. Tako da sam balans pomerio za 2 crte desno :)

Podeli ovaj post


Link to post

×