Jump to content
vucko

Vucko Land Cruiser 95, Beograd

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Od nedavno vlasnik Toyote Land Cruiser KDJ95, 2003.

Moram malo da je doteram pa cemo da vidimo.

 

Vozim Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD (2004) pa sam odlucio da malo pormenim. 

 

 

forum_1.jpg

 

 

Pozdrav,

Vucko

 

P.S. U potrzi sam za celicnim flenama za njega 7Jx16

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao!

Da se malo razbije monotonija putnickih kola :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao

 

Nego nije za predstavljanje dovoljna samo jedna slika,nije u redu,pojacaj malo

 

Mora da ima neka sa terena,vidim da su tu gume za zezanje,cekrk,pa pretpostavljam da masina nije za smekerisanje po gradskom asfaltu nego za pravo uzivanje

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao! Moćan auto! Da te dugo služi.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao! Da li ima dzip zaključavanje zadnjeg difa ili samo centralni?

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala svima na dobrodoslici!

 

Dobrodosao

 

Nego nije za predstavljanje dovoljna samo jedna slika,nije u redu,pojacaj malo

 

Mora da ima neka sa terena,vidim da su tu gume za zezanje,cekrk,pa pretpostavljam da masina nije za smekerisanje po gradskom asfaltu nego za pravo uzivanje

 

Na zalost, nemam ni vise slika. I ovo je sa oglasa.

Danas sam ga tek registrovao i ni posteno ga nisam provozao. Kao sto rekoh, moram da sredim neke sitnice pa ce biti slika

Na teren ga jos nisam vozio, U medjuvremenu evo Pajera u "akciji" ;)

 

https://youtu.be/idg5-o1AzrY

 

Dobrodosao! Da li ima dzip zaključavanje zadnjeg difa ili samo centralni?

 

Ima blokadu i zadnjeg diferencijala.To je jedan od razloga sto je usao u izbor  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Konačno stigao jedan pravi terenac. :) Dobrodošao!

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao!

Pravi terenac, gledao sam ga na oglasima prije možda mjesec dana.

Ima baš dosta opreme za off-road, za šta je vjerovatno i kupljen!

Svojevremeno sam vozio 1999 LC90 3.0TD, tako da znam da ćeš uživati u vožnji po šumama i gorama!

Podeli ovaj post


Link to post

Ta blokada zadnjeg difa je mnogo bitna stvar za off road, jeste da on ima nazad krutu osovinu I velik hod tockova ali opet se desi da lako jedan tocak ostane u vazduhu I tu na scenu stupa blokada :) Generaciju noviji prado nema zadnji dif lock, ima torsen ali kad se digne tocak gubi svoju funkciju...

Odlican je kruzer, ako mozes slikaj ga u nekoj akciji :D

Podeli ovaj post


Link to post

Ta blokada zadnjeg difa je mnogo bitna stvar za off road, jeste da on ima nazad krutu osovinu I velik hod tockova ali opet se desi da lako jedan tocak ostane u vazduhu I tu na scenu stupa blokada :) Generaciju noviji prado nema zadnji dif lock, ima torsen ali kad se digne tocak gubi svoju funkciju...

Odlican je kruzer, ako mozes slikaj ga u nekoj akciji :D

 

Aha... znam znam. J95 je posladnji LC sa mehanickom blokadom diferencijala na zadnjoj osovini.Noviji modeli vise to nemaju fabricki. Valjda su mislili da moderna resenja sa elektronikom mogu da zamene mehanicke blokade.

Mozda je to i tacno jer mnogi vlasnici terenaca zapravo ni ne koriste svoja vozila za off-road, pa im je i "elektronska" blokada (kao deo kojekakvih sigurnosnih sistema, ASR, ESP... ) sasvim dovoljna.

Rekoa bih da je J90/95 prelazni model izmdju pravih LC terenaca serije 70 i 80 (krute prednje i zadnje osovine, part time 4x4...) i ovih novih modernih od 120 pa dalje

I ovaj Pajero kog sada imam isto ima fabricku blokadu zadnjeg diffa i to zaista dosta pomaze.

Podeli ovaj post


Link to post

Moja sestra ima novog Hiluxa. Kupila zbog voćnjaka i posla s kojim se bavi. Probali smo ga i preko potoka i baš nepristupačnih terena i sve elektronika odrađuje. Komentar je na konstataciju da se više fabrički ne ugrađuje blokada zadnjeg difa. Uradili su elektroniku koja sve podešava i sama odmerava koji točak treba i koliko da hvata. 

Podeli ovaj post


Link to post

Moja sestra ima novog Hiluxa. Kupila zbog voćnjaka i posla s kojim se bavi. Probali smo ga i preko potoka i baš nepristupačnih terena i sve elektronika odrađuje. Komentar je na konstataciju da se više fabrički ne ugrađuje blokada zadnjeg difa. Uradili su elektroniku koja sve podešava i sama odmerava koji točak treba i koliko da hvata. 

 

Mislim da Hilux cak ima LSD (limited slip differential) na zadnjoj osovini. LSD radi dobro dok god se vozilo i malo krece. Medjutim ukoliko se vozilo zaglavi nece snagu preneti sa tocka koji proklizava na onaj drugi koji ima trakciju.

Sa elektronikom sam imao iskustva da prvo koci tocak koji proklizava u cilju da se snaga preko diferencijala prenese na onaj tocak koji ima bolju trakciju. Ali ako i taj tocak pocne da proklava onda sistem oduzima snagu (gas) motoru pa to moze biti problem. Tada se pribegava iskljucenju ESP-a...

Podeli ovaj post


Link to post

To radi torsen lsd, prenosi snagu na teži točak

Podeli ovaj post


Link to post

Ne razumem se toliko oko terenskih vozila, ali sam se oduševio kako to ide :) . Baš je bilo strmo mesto gde smo izlazili iz potoka i na leru sve sam odrađuje, bez imalo muke i bilo kakvog zastoja. Ma milina za provozat se u prirodi. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao

Podeli ovaj post


Link to post

×