vucko 0 Napisano Jun 25, 2015 Pozdrav, Od nedavno vlasnik Toyote Land Cruiser KDJ95, 2003. Moram malo da je doteram pa cemo da vidimo. Vozim Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD (2004) pa sam odlucio da malo pormenim. Pozdrav, Vucko P.S. U potrzi sam za celicnim flenama za njega 7Jx16 Podeli ovaj post Link to post
mahatma 340 Napisano Jun 25, 2015 Dobrodosao! Da se malo razbije monotonija putnickih kola Podeli ovaj post Link to post
simela 4 Napisano Jun 25, 2015 Dobrodosao Nego nije za predstavljanje dovoljna samo jedna slika,nije u redu,pojacaj malo Mora da ima neka sa terena,vidim da su tu gume za zezanje,cekrk,pa pretpostavljam da masina nije za smekerisanje po gradskom asfaltu nego za pravo uzivanje Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Jun 25, 2015 Dobrodošao! Moćan auto! Da te dugo služi. Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Jun 25, 2015 Dobrodosao! Da li ima dzip zaključavanje zadnjeg difa ili samo centralni? Podeli ovaj post Link to post
vucko 0 Napisano Jun 25, 2015 Hvala svima na dobrodoslici! Dobrodosao Nego nije za predstavljanje dovoljna samo jedna slika,nije u redu,pojacaj malo Mora da ima neka sa terena,vidim da su tu gume za zezanje,cekrk,pa pretpostavljam da masina nije za smekerisanje po gradskom asfaltu nego za pravo uzivanje Na zalost, nemam ni vise slika. I ovo je sa oglasa. Danas sam ga tek registrovao i ni posteno ga nisam provozao. Kao sto rekoh, moram da sredim neke sitnice pa ce biti slika Na teren ga jos nisam vozio, U medjuvremenu evo Pajera u "akciji" https://youtu.be/idg5-o1AzrY Dobrodosao! Da li ima dzip zaključavanje zadnjeg difa ili samo centralni? Ima blokadu i zadnjeg diferencijala.To je jedan od razloga sto je usao u izbor Podeli ovaj post Link to post
Nessa 40 Napisano Jun 26, 2015 Konačno stigao jedan pravi terenac. Dobrodošao! Podeli ovaj post Link to post
Dadomonte888 249 Napisano Jun 26, 2015 Dobrodošao! Pravi terenac, gledao sam ga na oglasima prije možda mjesec dana. Ima baš dosta opreme za off-road, za šta je vjerovatno i kupljen! Svojevremeno sam vozio 1999 LC90 3.0TD, tako da znam da ćeš uživati u vožnji po šumama i gorama! Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Jun 26, 2015 Ta blokada zadnjeg difa je mnogo bitna stvar za off road, jeste da on ima nazad krutu osovinu I velik hod tockova ali opet se desi da lako jedan tocak ostane u vazduhu I tu na scenu stupa blokada Generaciju noviji prado nema zadnji dif lock, ima torsen ali kad se digne tocak gubi svoju funkciju... Odlican je kruzer, ako mozes slikaj ga u nekoj akciji :D Podeli ovaj post Link to post
vucko 0 Napisano Jun 26, 2015 Ta blokada zadnjeg difa je mnogo bitna stvar za off road, jeste da on ima nazad krutu osovinu I velik hod tockova ali opet se desi da lako jedan tocak ostane u vazduhu I tu na scenu stupa blokada Generaciju noviji prado nema zadnji dif lock, ima torsen ali kad se digne tocak gubi svoju funkciju... Odlican je kruzer, ako mozes slikaj ga u nekoj akciji :D Aha... znam znam. J95 je posladnji LC sa mehanickom blokadom diferencijala na zadnjoj osovini.Noviji modeli vise to nemaju fabricki. Valjda su mislili da moderna resenja sa elektronikom mogu da zamene mehanicke blokade. Mozda je to i tacno jer mnogi vlasnici terenaca zapravo ni ne koriste svoja vozila za off-road, pa im je i "elektronska" blokada (kao deo kojekakvih sigurnosnih sistema, ASR, ESP... ) sasvim dovoljna. Rekoa bih da je J90/95 prelazni model izmdju pravih LC terenaca serije 70 i 80 (krute prednje i zadnje osovine, part time 4x4...) i ovih novih modernih od 120 pa dalje I ovaj Pajero kog sada imam isto ima fabricku blokadu zadnjeg diffa i to zaista dosta pomaze. Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Jun 26, 2015 Moja sestra ima novog Hiluxa. Kupila zbog voćnjaka i posla s kojim se bavi. Probali smo ga i preko potoka i baš nepristupačnih terena i sve elektronika odrađuje. Komentar je na konstataciju da se više fabrički ne ugrađuje blokada zadnjeg difa. Uradili su elektroniku koja sve podešava i sama odmerava koji točak treba i koliko da hvata. Podeli ovaj post Link to post
vucko 0 Napisano Jun 26, 2015 Moja sestra ima novog Hiluxa. Kupila zbog voćnjaka i posla s kojim se bavi. Probali smo ga i preko potoka i baš nepristupačnih terena i sve elektronika odrađuje. Komentar je na konstataciju da se više fabrički ne ugrađuje blokada zadnjeg difa. Uradili su elektroniku koja sve podešava i sama odmerava koji točak treba i koliko da hvata. Mislim da Hilux cak ima LSD (limited slip differential) na zadnjoj osovini. LSD radi dobro dok god se vozilo i malo krece. Medjutim ukoliko se vozilo zaglavi nece snagu preneti sa tocka koji proklizava na onaj drugi koji ima trakciju. Sa elektronikom sam imao iskustva da prvo koci tocak koji proklizava u cilju da se snaga preko diferencijala prenese na onaj tocak koji ima bolju trakciju. Ali ako i taj tocak pocne da proklava onda sistem oduzima snagu (gas) motoru pa to moze biti problem. Tada se pribegava iskljucenju ESP-a... Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Jun 26, 2015 To radi torsen lsd, prenosi snagu na teži točak Podeli ovaj post Link to post
matori 1237 Napisano Jun 27, 2015 Ne razumem se toliko oko terenskih vozila, ali sam se oduševio kako to ide . Baš je bilo strmo mesto gde smo izlazili iz potoka i na leru sve sam odrađuje, bez imalo muke i bilo kakvog zastoja. Ma milina za provozat se u prirodi. Podeli ovaj post Link to post