Jump to content
maxy

maxy yaris

Recommended Posts

Pozdrav,

 

od zimus sam na raspolaganje dobio yarisa 1.0 vvti u luna paketu, 2005 godiste, ali na zalost u relativno losem vizuelnom stanju, s obzirom da se prethodni vlasnik nije potrudio da ga ocuva ni malo.

Odradjeno je dubinsko pranje enterijera, a uskoro ide na voskiranje. Takodje, pre toga odradjen servis i ispravljeni manji nedostatci.

 

maxy

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao! Polako, malo po malo i sve se dovede u red. Nije skupo održavanje i delovi , a motor je izdržljiv i dugotrajan i što je najbitnije nema kvarova. Tako da se vremenom može lako doterati u red. Uz malo pažnje može dugo i jeftino da te služi :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na dobrodoslici.

Redovan servis zaista nije skup. Izasao me je negde oko 5000 RSD u ovlascenom servisu. Sve je ispravno i funkcionise. Medjutim tesko je bilo privici se na kocnice i poziciju sedenja, mada mislim da sto se tice kocenja ulogu imaju i gume, koje kod mene sto se tice dubine sare nisu lose, vec je vise do DOTa, ali opet znatno ispod ocekivanja. Motor je vrlo tih na nizim obrtajima i fenomenalan za gradsku eksploataciju. Potrosnja, verovali ili ne 6l bez klime i 7l sa klimom, dok se na regionalnim spustala i na 5.5l.

U sredjivanje karoserije necu sigurno nista ulagati jer je iscukana na 1000 mesta, dok sam za motor spremio aditiv pred sledeci servis.

Sto se tice samog motora ocekivao sam vise zivosti s obzirom da ima 68 ks, nekako je ispod 2000 rpm lenj. Razumljivo da je atmosferac male kubikaze u pitanju, ali mi se cini da opet to nije to. Za nepunih 6 meseci presao 10 k km i pri tome samo crkla sijalica. Klima solidno hladi, ali mi se cini da zbog velikih staklenih povrsina efekat hladjenja gubi na snazi. Sedista su takodje upitna, ali visoke osobe nece imati problema i kontakta sa nebom. Menjac tu i tamo, nece uvek u rikverc iz prvog puta, ali se covek navikne. Upravljac veoma lagan, komande za muziku veoma korisne. Tabla pregledna i jednostavna. Cak je i muzika sa 4 zvucnika ok, mada ja nemam CD vec samo kasetas. Mesta za odlaganje sitnica koliko god hoces. sve u svemu zadovoljan.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao.

Taj jaris a i vi vvti se ne voze ispod 2krpm osim kad kreces. Brzine me jas na 3500 i sve ok.

Podeli ovaj post


Link to post

To je dobro znati. Jbg, dizel stvara cudne navike  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pre svega dobro nam došao  :) Moraš biti svestan da auto ipak ima 1000cc mali obrtni moment i 65ks restyle verzija (ugušen malo zbog ispunjavanja Euro 4 norme ) i samim tim drugačije se vozi u odnosu na druga kola. Šta to praktično znači, moraš i prvu često da koristiš prilikom vožnje, pogotovu kada nije zagrejan i na uzbrdicama. Sam Yaris zahvaljujući varijabilnom otvaranju ventila, čak i najslabiji 1.0 može i te kako da se ozbiljno zavrti i zalaufa :) Što se menjanja brzina tiče slobodno menjaj u intervalu između 3000-4000 obrtaja u minutu kada je zagrejan. Možeš slobodno da ga zavrtiš i do 5000 obrtaja vvt-i motori vole visoke obrtaje. I postavi neku sliku nema veze što je malo iščukan. Uz malo dobre volje i para sve može da se sredi. 

Podeli ovaj post


Link to post

@Maxy, dobrodošao!

Kao sto su ti vec rekli, svaki atmobenzinac a posebno ovaj sa 16V i vvti tehnologijom je mrtav ispod 2000 obrtaja (sto je i normalno). Uglavnom je neka opustena voznja izmedju 2000 i 3000 o/min i tada je potrosnja najmanja, brzine menjas 2000-2500 o/min ako zelis nisku potrosnju.

Ako zelis perfomanse, zavrti ga slobodno, ne štedi, videces i po zvuku da mu to prija... Takvi su skoro svi japanski benzinci...

Vise mislim da ti treba malo privikavanja ali naviknuces se, lako se covek privikne na dobro :)

Čekamo fotke.

Podeli ovaj post


Link to post

Fotke stavljam ovih dana cim ga fotografisem. Sad bas gledam u telefonu i nemam ni jednu.

Ne znam koje ulje ide u njega, odnosno sta se preporucuje? Odrzavam ga u ovlascenom servisu, ali me opet interesuje ko je proizvodjac ulja. Cujem da ljudi sipaju motul i da su zadovoljni. Benzin sipam skoro uvek na eko bs i to eko racing 98 jer mi manje trosi od onog od 95 oktana. Razlika je negde oko 0.6 l/100 km. Nije neka, ali verovatno prija vise motoru 98 oktana.

Moracu malo vise da ga stisnem onda. Posto vozim i dizela, nekako sam postao letargican i manje posezem za menjacem, a i visokim obrtajima.

Podeli ovaj post


Link to post

Ulje sipaj sinteticko 5w30 ili jos bolje 5w40, neces da pogresis. Preporucujem ti Eneos (Made in Japan).

Podeli ovaj post


Link to post

U pravu si, više mu paše 98 oktana! Što se tiče obrtaja i snage , ja Yarisa 1.3 ne vozim ispod 2000 o/m ,a kamo li ti da to radiš sa 1.0 motorom. Nemoj se bojati potrošnje jer je VVti sistem najmanji potrošač goriva na višim obrtajima. Videt ćeš, trošit će ti još manje kad se navikneš da ga voziš jer ga sada daviš u malim obrtajima i samim tim što daješ gas u toliko malim obrtajima, šprica više goriva jer zahtevaš veliku silu u momentu koji to ne može isporučiti. Moj 1.3 troši manje od ovoga što si naveo, a 1.0 znam da manje troši.  Nije loše da na sledećem menjanju ulja sipaš tekućinu za pranje motora (oko 800 din.) ispereš lepo motor pa posle sipaš ulje. Inače u Yare ide sintetika, lično sipam Eneos 5w40. Na nekih 7-8000 dospem pola litre i to je to. Do nekih 12-13000 (sledećeg servisa) ne diram. Normalno je da auto potroši malo sintetike, ako se to desi , nemoj se sekirati. Sedišta su ti čudna jer su visoka i visok je položaj sedenja. To je trik kojim je Yaris postao auto godine jer je zbog toga dobio veliki prostor u kabini i do danas je šampion prostora u klasi. Sve je stvar navike. Za menjač , hm, desi se i meni da nekad neće u rikverc, pustim kvačilo, ponovo ga pritisnem i uđe. Ne znam šta reći, dešavalo mi se to redovno ponekad i na drugim autima. Sad, da li možda imaš neki kvar ili je sve to ok, to vidi da ti pregledaju u servisu kada budeš išao na servis. Da, i klime što se tiče, klima u Yarisu ne "ledi". Bar ja nisam video takvog Yareta. Koristio sam je i na 39c, razladi i bude prijatno u autu, ali zbog velikih staklenih površina nemaš osećaj da "ledi" kao u nekim autima. Stavio sam folije na stakla i puno pomogne klimi i ugodnije je nema prženja sunca kroz stakla. Mislim da ćeš biti zadovoljan kad malo navikneš na auto, nije to dizel :) .

Podeli ovaj post


Link to post

I moj je dosao sa zatamnjenim staklima, mada se folija vec malo izgrebala. Sad planiram da zatamnim stakla i na drugom automobilu bas zato sto nema efekta przenja. Jutros sam sipao penu u ventilacione otvore, klima se malo oseca, pa kad budem isao na servis videcu da operem isparivac ili bar da ga dezinfikujem. Da nisu zatamnjena stakla mislim da nema sanse da bi u jul/avgustu mogao da rashladi, a posebno u kreni stani voznji. Kritike vezane za obrtaje sam vec prihvatio, sad vozim na 2000+ rpm pa cu posmatrati sta se desava sa potrosnjom, mada kod mene ima i dosta gradske voznje pa mu tu nema spasa.

Cujem da yaris nema filter goriva??? Da li je to tacno ili su prazne price?

E sad sto se tice dizela, mislim da meni vise gode dizeli nego benzinci. Imao sam tri benzinca i jednog dizela, ali turbo je turbo. Kao sto rekoh, nisam vredan vozac i ne volim mnogo mejacem da radim, a to je kod turbo motora navika koja se prasta :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pogledaj , možda ti klima negde pušta. Kad ispusti određenu količinu gasa ona slabije hladi. To je na svakom autu isto. A pogledaj i filter klime koji se nalazi iza pretinca koji je ispred suvozača. Taj pretinac se jednostavno izvadi i tamo ti je filter klime(neki to zovu filter kabine ili filter peludi), ako je on prljav i zbog toga klima slabije hladi. Uglavnom komplet servis klime je oko 3000 dinara. Ima sprej koji se pusti u autu da se ispušta i auto se ostavi zatvoren da radi nekih 15 minuta sa upaljenom klimom, a ventilacija se podesi na cirkulisanje vazduha samo unutar auta(da ne uvlači izvana) i on pročisti i dezinfekuje komplet svu ventilaciju i više se ne oseća klima. Mislim da je oko 1000 din. Koliko ja znam Yare nema klasični filter goriva već ima filter na pumpi koja je u rezervoaru. Gledaj da dopuniš rezervoar kada ti spadne pokazivač količine goriva na tri crtice. Nemoj ga vozati puno na rezervi ili pri dnu jer pokupi prljavštinu pa može da začepi taj filter i onda nepravilno radi(počne da radi kao dizel :) ) . To znam iz iskustva drugih. Što se tiče vožnje , kupio si benzinca od 1000 ccm. Moj 1.3 hvata gas pri manjim obrtajima od tvog jer je jači motor. To je benzinac i svaki treba obrtaje da bi povukao. Lično, imao sam mnogo auta(pa i radio s autima) za ovih 23god. koliko vozim između ostalih i dizela. Mečku, BMW, VW, i druge renomirane marke (bilo je među njima i dizela), ali u moje dvorište dizel neće više ući :) . Dizne, grejači, filteri, turbine, kompresija, pogotovo kad kupiš polovnog, troškova koliko ti srce želi. Jedinu prednost dizela vidim u krstarenju jer sa njim na 2500 o/m ideš 140, a sa benzincom ti za to treba oko 3500-4000 zavisi od snage. Moraš biti svestan da je auto 1.0 , a što se turbine tiče VVTi mi je uvek ispred turbine. Imam druga koji radi u nemačkoj u VW i baš sam ga pitao za ove nove motore male kubikaže sa turbinama što sad ubacuju i kaže da su krševi i da treba izbegavati. Ne izbegavaju Japanci turbine džabe. Ako hoćeš dugotrajnost i kvalitet onda sa što manje tih komponenti koje se lako kvare i skupe su za opravku. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao :D

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao :D

Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

Pogledaj , možda ti klima negde pušta. Kad ispusti određenu količinu gasa ona slabije hladi. To je na svakom autu isto. A pogledaj i filter klime koji se nalazi iza pretinca koji je ispred suvozača. Taj pretinac se jednostavno izvadi i tamo ti je filter klime(neki to zovu filter kabine ili filter peludi), ako je on prljav i zbog toga klima slabije hladi. Uglavnom komplet servis klime je oko 3000 dinara. Ima sprej koji se pusti u autu da se ispušta i auto se ostavi zatvoren da radi nekih 15 minuta sa upaljenom klimom, a ventilacija se podesi na cirkulisanje vazduha samo unutar auta(da ne uvlači izvana) i on pročisti i dezinfekuje komplet svu ventilaciju i više se ne oseća klima. Mislim da je oko 1000 din. Koliko ja znam Yare nema klasični filter goriva već ima filter na pumpi koja je u rezervoaru. Gledaj da dopuniš rezervoar kada ti spadne pokazivač količine goriva na tri crtice. Nemoj ga vozati puno na rezervi ili pri dnu jer pokupi prljavštinu pa može da začepi taj filter i onda nepravilno radi(počne da radi kao dizel :) ) . To znam iz iskustva drugih. Što se tiče vožnje , kupio si benzinca od 1000 ccm. Moj 1.3 hvata gas pri manjim obrtajima od tvog jer je jači motor. To je benzinac i svaki treba obrtaje da bi povukao. Lično, imao sam mnogo auta(pa i radio s autima) za ovih 23god. koliko vozim između ostalih i dizela. Mečku, BMW, VW, i druge renomirane marke (bilo je među njima i dizela), ali u moje dvorište dizel neće više ući :) . Dizne, grejači, filteri, turbine, kompresija, pogotovo kad kupiš polovnog, troškova koliko ti srce želi. Jedinu prednost dizela vidim u krstarenju jer sa njim na 2500 o/m ideš 140, a sa benzincom ti za to treba oko 3500-4000 zavisi od snage. Moraš biti svestan da je auto 1.0 , a što se turbine tiče VVTi mi je uvek ispred turbine. Imam druga koji radi u nemačkoj u VW i baš sam ga pitao za ove nove motore male kubikaže sa turbinama što sad ubacuju i kaže da su krševi i da treba izbegavati. Ne izbegavaju Japanci turbine džabe. Ako hoćeš dugotrajnost i kvalitet onda sa što manje tih komponenti koje se lako kvare i skupe su za opravku. ;)

Ne pusta nigde. Lepo hladi na izlazu iz ventilacije, ali se izgleda zbog zapremine kabine i velikih povrsina gubi na efikasnosti. Ti sprejevi su manje vise bezveze, treba ipak tretirati isparivac direktno. Na alfi sam to uradio motip penom, a jutros sam u toyotu u kanale sasuo penu. Za sad lepo mirise. Treba da zakazem mali servis pa cu onda da dezinfikujem i isparivac. Nego, gledao sam kasetu ispred suvozačevih nogu, ali ne mogu da je izvadim??? Ili to ne radim kako treba. Sto se tice goriva, sipam ga kad dodje na tri crte jer pokazivac stanja goriva ne pokazuje realno stanje. U prvih 150-200 km padne jedna crta, ali onda polako ubrzava. A domet mu je plafon 700 km.

Danas sam ga vozi po preporuci konstanto preko 2000 rpm i zaista se stice utisak da yaris lakse dise. U principu drzao sam ga 2000-3500 rpm i dobro se snalazi.

Kada ga upalim ujutro, a posebno kad je hladno cuje se da "cakce" dok se ne zagreje. Zna li iko o cemu se radi?

Jel sipao nek wynns aditive za dizne?

Pogledaj , možda ti klima negde pušta. Kad ispusti određenu količinu gasa ona slabije hladi. To je na svakom autu isto. A pogledaj i filter klime koji se nalazi iza pretinca koji je ispred suvozača. Taj pretinac se jednostavno izvadi i tamo ti je filter klime(neki to zovu filter kabine ili filter peludi), ako je on prljav i zbog toga klima slabije hladi. Uglavnom komplet servis klime je oko 3000 dinara. Ima sprej koji se pusti u autu da se ispušta i auto se ostavi zatvoren da radi nekih 15 minuta sa upaljenom klimom, a ventilacija se podesi na cirkulisanje vazduha samo unutar auta(da ne uvlači izvana) i on pročisti i dezinfekuje komplet svu ventilaciju i više se ne oseća klima. Mislim da je oko 1000 din. Koliko ja znam Yare nema klasični filter goriva već ima filter na pumpi koja je u rezervoaru. Gledaj da dopuniš rezervoar kada ti spadne pokazivač količine goriva na tri crtice. Nemoj ga vozati puno na rezervi ili pri dnu jer pokupi prljavštinu pa može da začepi taj filter i onda nepravilno radi(počne da radi kao dizel  :) ) . To znam iz iskustva drugih. Što se tiče vožnje , kupio si benzinca od 1000 ccm. Moj 1.3 hvata gas pri manjim obrtajima od tvog jer je jači motor. To je benzinac i svaki treba obrtaje da bi povukao. Lično, imao sam mnogo auta(pa i radio s autima) za ovih 23god. koliko vozim između ostalih i dizela. Mečku, BMW, VW, i druge renomirane marke (bilo je među njima i dizela), ali u moje dvorište dizel neće više ući  :) . Dizne, grejači, filteri, turbine, kompresija, pogotovo kad kupiš polovnog, troškova koliko ti srce želi. Jedinu prednost dizela vidim u krstarenju jer sa njim na 2500 o/m ideš 140, a sa benzincom ti za to treba oko 3500-4000 zavisi od snage. Moraš biti svestan da je auto 1.0 , a što se turbine tiče VVTi mi je uvek ispred turbine. Imam druga koji radi u nemačkoj u VW i baš sam ga pitao za ove nove motore male kubikaže sa turbinama što sad ubacuju i kaže da su krševi i da treba izbegavati. Ne izbegavaju Japanci turbine džabe. Ako hoćeš dugotrajnost i kvalitet onda sa što manje tih komponenti koje se lako kvare i skupe su za opravku.  ;)

Ne pusta nigde. Lepo hladi na izlazu iz ventilacije, ali se izgleda zbog zapremine kabine i velikih povrsina gubi na efikasnosti. Ti sprejevi su manje vise bezveze, treba ipak tretirati isparivac direktno. Na alfi sam to uradio motip penom, a jutros sam u toyotu u kanale sasuo penu. Za sad lepo mirise. Treba da zakazem mali servis pa cu onda da dezinfikujem i isparivac. Nego, gledao sam kasetu ispred suvozačevih nogu, ali ne mogu da je izvadim??? Ili to ne radim kako treba. Sto se tice goriva, sipam ga kad dodje na tri crte jer pokazivac stanja goriva ne pokazuje realno stanje. U prvih 150-200 km padne jedna crta, ali onda polako ubrzava. A domet mu je plafon 700 km.

Danas sam ga vozi po preporuci konstanto preko 2000 rpm i zaista se stice utisak da yaris lakse dise. U principu drzao sam ga 2000-3500 rpm i dobro se snalazi.

Kada ga upalim ujutro, a posebno kad je hladno cuje se da "cakce" dok se ne zagreje. Zna li iko o cemu se radi?

Jel sipao nek wynns aditive za dizne?

 

E sto se tice dizela, nikakvih problema nisam imao. Samo redovni servisi. Do duse sipam wynns aditiv za dizne i egr (nisam ga zatvorio). Za 4 godine koliko je kod mene samo sam sijalice izmenio i kvacilo kada sam ga kupio.

Yaris nije moj privatni automobil vec firmin, ali raspolazem sa njim 24/7 pa su neka kozmeticka ulaganja upitna, vec samo redovno servisiranje. Do duse ulazem svoje vreme i nesto od kozmetike koju koristim za privatni automobil. A to sto je sluzbeni ne znaci nista jer ga tretiram kao da je privatni, tako da kod mene ne vazi ona "najbolji je sluzbeni auto" :)

Podeli ovaj post


Link to post

Danas sam ga vozi po preporuci konstanto preko 2000 rpm i zaista se stice utisak da yaris lakse dise. U principu drzao sam ga 2000-3500 rpm i dobro se snalazi.

Kada ga upalim ujutro, a posebno kad je hladno cuje se da "cakce" dok se ne zagreje. Zna li iko o cemu se radi?

Jel sipao nek wynns aditive za dizne?

 

 

Samo drži obrtaje iznad 2000 i ne brini :)

Elem, što se tiče caktanja ujutru, to nije ništa strašno. Može da se čuje lanac ili hidropodizači, ventili, normalno je dok se ulje ne zagreje i postigne radnu temperaturu...

 

Od aditiva sam koristio Wynn Cleaner za benzinske motore i pomogao mi je ali nemoj ocekivati čuda :)

Podeli ovaj post


Link to post

može da bude i do ulja ili goriva

Podeli ovaj post


Link to post

Moguće da je ta pena za klimu bolja od spreja. Ja sam koristio sprej i pokazao mi se super tako da drugo nisam ni probavao. Već sam napisao da ni u jednom Yareti klima ne "ledi". Ni u onom novije generacije. Zbog čega je tako, ne znam. Ja sam zadovoljan sa klimom i iskreno drago mi je što ne "ledi" jer mi smeta i sinusima i zglobovima kada je jaka klima. Meni klima jako lepo odrađuje posao. Samo ga vozi u obrtajima i ništa ne misli. Nikakva filozofija nije u pitanju. Jednostavno, manji motor traži više obrtaja da bi dostigao snagu. Kad imaš auto od 200ks i voziš ga na 2000o/m, ustvari koristiš nekih 50 ks(ako je dizel onda i na većoj snazi jer oni izvlače snagu na manjim obrtajima). A ti kad voziš Yareta od 68ks na 2000o/m ustvari ga voziš u tom momentu na možda 20ks. On 68 konja ima tek preko 5500o/m. To je živahan motor, videt ćeš kad ga naučiš voziti.To što ti malo "cakće" kada ga upališ to se i meni desi kada je hladno. Nije to lanac , lanac zvoni. Ovo "cakće" kao kad probija struja, takav je zvuk, znam o čemu pričaš. Koliko sam skontao to je normalan zvuk za hladan motor na Yaretu jer sam sve pregledao i sve je ispravno. Niko mi za to ništa nije rekao ni u Trio servisu kada sam bio, samo sipaj i vozi :) .  Pokazivač nivoa goriva, hm, nije najtačniji, ali u svom vozačkom iskustvu jedino na Fordu sam uvek znao tačno koliko ima goriva u rezervoaru :) . Na Nissanu mi je bilo kad naspem pun, pređem preko 200 km, a on se ne pomeri. pa posle krene :) . Čitao sam po raznim forumima gde stručna lica daju odgovore pa je bila i to tema. Neki proizvođači namerno nameste pokazivač da pokazuje da više nema goriva ,a ima i po 10l u rezervoaru. Te stvari se tako nameštaju zbog čuvanja pumpe za gorivo, da motor ne ostane bez goriva i još nekih sitnica vezanih uz to. Uglavnom na svakom autu se naučiš da gledaš na kazaljku od goriva pa po tome i pratiš. 

Podeli ovaj post


Link to post

treba ovih dana da zakazem servis. prosli put su isfuserisali, automobil u sred zime izasao sa praznom posudom za rashladnu tecnost. toliko o ovlascenom servisu.

Podeli ovaj post


Link to post

Urađen servis i zamenjene svećice. Reče čovek u servisu da moraju da se menjaju. E sad kakvog su kvaliteta kad 4 komada košta cca 1300 RSD ko zna, ali šta da se radi. Žalio sam se prethodno da automobil lošije vuče i bio sam u pravu. Nije ipak sve bilo do male kubikaže i snage. Motor sada vuče osetno bolje, odnosno vuče u skladu sa svojih 68 ks. E sad da li je do svećica (najverovatnije) ili nečeg drugog ne znam. Problem ler gasa i dalje stoji, jer zagrejan ne prelazi 600 o/min. Kažu da ga elektronika reguliše i da tu ništa ne mogu da urade. Sad sam konačno zadovoljan :)

Podeli ovaj post


Link to post

@maxy, odlicno, dobre svećice dosta znače! Mada je danas tesko naći dobre svećice. Znam da su za Toyotu preporučene Denso i NGK sa kojima nema greske. Jednom prilikom sam skidao svećice na Yarisu i proveravao, bile su one sa 4 kraka. E sada, nije ih problem zameniti, jer od njih dosta zavisi.

A sto se tice ler gasa, ne brini 600 o/min je sasvim ok (iz mog iskustva).

Podeli ovaj post


Link to post

Pa za svećice nisam siguran koliko su kvalitetne, iako poboljšanja ima. Sumnjam malo zbog cene jer 4 kom za cca 1300 RSD mi se čini jeftino (poučen iskustvom sa AR foruma i cenom svećica za TS motore). Inače servis je urađen u centru S, a u računu nema baš jasno napisano koja je svećica u pitanju. Takođe tvrde da nema potrebe da se sipa ful sintetika, a ja sam tako zahtevao. Na kraju me ulje izašlo cca 1500 RSD i to sigurno nije sintetičko, nego polusintetičko, odnosno na računu piše OEM Toyota/Lexus.

 

Iskreno, sve mi je nekako relativno, odnosno još ne mogu da pohvatam kad se i šta menja, odnosno intervale zamene pojedinih delova i fluida. U servisu nisu baš nešto mnogo pričljivi na tu temu. A nervira me i kada moram da insistiram na detaljnom pregledu i otklanjanju sitnih i vidljivih nedostataka i proveri automobila. Nekako mi je sa AR situacija jasnija, odnosno, vrlo dobro znam kad se i šta menja na malom i velikom servisu.

Podeli ovaj post


Link to post

@Maxy, meni se cini da ti u servisu nisu bas "strucni". Prvo, ko zna kakve su ti svećice stavili a ulje ide svakako ide sinteticko...

To sam uvek mrzeo kod "majstora", sto obozavaju da izmisljaju toplu vodu, svasta...

Podeli ovaj post


Link to post

Daj bre Boocky, polako malo.Plašiš čoveka bez veze. Ja sam tri godine sipao polusintetiku u Yarisa i nisam jedini . Naravno po preporuci  majstora za Toyotu, što u ovlašćenim servisima  što neovlašćenim, i nisam imao apsolutnu nikakvih problema. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam sta da kazem. Ne verujem da ce polusintetika u nekom kracem periodu napraviti problem, ali dugorocno sintetika ipak donosi vece benefite. Npr. Selenia povremeno izdaje apdejt preporuka za tipove motora, pa tako sada sipam selenia wr, umesto selenia td koja je bila prva preporuka, jer prvo pomenuto ulje nije postojalo kada je automobil proizveden i to manje vise serviseri znaju. Ali da se time ne vode ovlaceni servisi toyote ne razumem. Pa valjda mora da se prati napredak.

O svecicama nista ne znam, ni koje su, ni kakve su, ali automobil bolje povlaci posebno sa nizih obrtaja. Verovatno se menjaju na 10k km. Iskreno, ocekujem da padne i potrosnja malo. Da ne bude zabune, zadovoljan sam yarisom, samo mi neke stvari nisu bas najjasnije.

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×