Jump to content
goran_b

Toyota Corrola E100

Recommended Posts

.. sada na autu imam celicne 14", a na prodaju 15", 4X98, 7,5j, aluminijumske...

 

 

Ostalo od Punta ili greska u pisanju???....baci neke slike

Podeli ovaj post


Link to post

bravo za sve.. jeste, kolega mi je rekao  uparne spone.. to je dakle to pozadi.. mislio sam da je napred.. a napred je onda, kao sto kazes, od letve..

i za tockove si u pravu.. vulkanizer me je pitao koja budala je ovo vozila.. srafovi su bili ukoso i matice su na njih mogle da se navrnu samo par krugova.. a matice i nisu bile za alu felne vec za obicne.. dobro da mi nisu negde otpali tockovi.. srecom nisam mnogo vozio na njima, nekih stotinak kilometara


Ostalo od Punta ili greska u pisanju???....baci neke slike

 

nisu od punta, vec su bile na njemu kad sam kupio auto.. ko zna sta je radio, mozda nije ni vozio na njima, vec ih uzeo na nekom otpadu i samo ih montirao za prodaju.. auto nije bio registrovan vise od sest meseci.. sad cu postaviti slike.. vulkanizer kaze da nisu bas sjajne, potrebno ih je ispraviti i farbati

Podeli ovaj post


Link to post

evo fotki sa lica i nalicja

 

2zdrgxk.jpg
 
117wlyx.jpg
 
2d7vyx.jpg
 
2a4r62f.jpg
 
 
da, borbetove su.. kazu da je to dobra marka :)

Podeli ovaj post


Link to post

4x100 su ove sto sam stavio.. a ove na slikama su 4x98

jeste, promer rupa treba da je 4x100

Podeli ovaj post


Link to post

Mogu se i 4x98 namonrirati sa konusnim maticama ako središnja rupa odgovara, tako da je moguće da su 4x98. Inače , lepe felne.

Podeli ovaj post


Link to post

posle puno muka i peripetija sa "majstorima" i posle toliko vremena i potrosenih zivaca najzad oterah auto u pravi servis i resih se muka.. rec je o TRIO servisu, a automobil mi je radio majstorcina Dusan..
imao sam ogromnu potrosnju goriva i ulja i majstor (varijanta je najgora - poludrugarska) me je ubedjivao da ce potrosnja da mi se smanji kad on uradi generalno motora i da nema potrebe da vozim u TRIO servis i da pucam pare.. generalna je uradjena katastrofalno, ulje je curelo na dihtungu glave, a motor je radio kao traktor.. kaze: "nije nista, to dok malo sve ne legne.. a  dihtung malo flisuje, al ****(auto recenzija) ga - ne moze bolje"... i ja posle generalne imam situaciju da mi opet curi ulje, auto trosi nenormalno i radi kao da se raspada, jos gore nego pre generalne".. vidim ja da je djavo odneo salu i da cu motor ako nastavim tako da ga vozim totalno sjebati i kazem mu da uradi nesto ili ga vozim u TRIO.. i tu se on uplasi i stvarno nesto uradi i motor je bolje radio.. ali i dalje flisuje na glavi i potrosnja benzina je ogromna.. na plinu je koliko toliko normalno.. e, ali onda pocne da mi se gasi auto u situacijama gde ga poteram malo na benzin i ne prebacim na plin... posle nekoliko takvih puta, doslo je dotle da nije hteo da upali nikako.. nekoliko "majstora" mi je dolazilo kuci i niko nije znao sta je.. na kraju upalise na vucenje kolima.. tada mi je pukao film i oterah kola u TRIO servis.. majstor Dusan mi je za 15 minuta resio problem ogromne potrosnje i muke sa paljenjem.. cim je ugledao neko tanko crevo (koje je neki pametnjakovic zapusio nekim srafom i zakljucio da je ono nepotrebno), rekao je:" Evo ga!".. precvikao je crevo ispod srafa, spojio ga na senzor pritiska goriva (koji je visio otkacen) i motor je istog trenutka promenio zvuk, nestalo je oblaka dima iz auspuha i miris benzina se vise nije osecao.. rekao mi je da bez ovog senzora racunar nije imao podatak o dotoku goriva i samo je nalivao gorivo, pa je potrosnja bila ogromna.. a kad nalije gorivo, on nece ni da upali ako ga nisam sagoreo prebacivanjem na plin.. proverio je i lambnda senzor i senzor leptira gasa, jer sam mu rekao da sam na dijagnostici utvrdio da ne rade.. lambda je bila ok, ali je zbog ovog nalivanja goriva racunar prijavljivao da je neispravna.. rekao je da nabavim senzor leptira gasa i da predihtujem motor i da onda doteram auto i da ce ga onda nastelovati da radi kao nov, jer tako mora da radi posle generalne.. jos sam ga zamolio da izmeri kompresiju, jer sam sumnjao da je jos nesto lose uradjeno.. kompresija je bila odlicna.. dok je ovo radio, jos mi je pricao sta bih mogao da uradim na kolima i na kraju, kad su mi izdali racun, nisam mogao da verujem - 1400 dinara.. pa da sam bio pametan, pa ga doterao odmah, samo na gorivu bih ustedeo par stotina evra.. o zivcima da ne pricam
senzor sam nabavio, auto nisam hteo da vracam starom "majstoru" da mi predihtuje, vec sam dao TRIU da to uradi.. glava je poslata na kontrolu pre dihtovanja i tu me je docekalo jos jedno neprijatno iznenadjenje - glava je dobro poravnata, ali to je sve - samo je poravnata... nista u glavi vise nije pipnuto, a uredno mi je naplacena obrada glave.. gumice su bile pokidane, ventili netaknuti.. obradjena mi je glava, predihtovana glava, zamenjeni semerinzi bregaste i radilice, zamenjeni semerinzi na menjacu i zamenjeno ulje u menjacu ( to sam trazio da mi se uradi), zamenjen kocioni cilindar na zadnjim tockovima, ugradjen senzor i nastelovan rad motora, motor opran cakum pakum.. tu me je cekalo jos jedno jako prijatno iznenadjenje - majstor Dusan mi je gratis pricvrstio branik koji mi se odvalio prilikom nekog udarca i koji je trabalo da vozim kod limara da mi namesti.. i kad sam vec odlazio, dok me je ispracao, skromno je rekao, onako usput, kao da to nije vazno, da mi je zamenio i svecice koje su probile od silnog verglanja nekim dobrim polovnim koje je nasao u radionici.. to je opet bilo gratis.. i na kraju ruke su me izasle samo 6000 dinara.. mozda se svega nisam ni setio sta su uradili, ali posao je stvarno bio obiman.. e, a kad sam krenuo kroz Novi Sad za Indjiju, na svakom semaforu sam stiskao gas u strahu da ce mi se motor ugasiti, jer je toliko tiho radio u leru da nisam bio siguran da li se ugasio.. a od Sremskih Karlovaca kad sam krenuo ka Indjiji uz ono brdo jos prijatnije iznenadjenje - cetvrtom cupa kao lud na gas.. ranije sam morao da prebacim na benzin da bih izasao uz brdo cetvrtom..
eto, trudio sam se da skratim pricu, a ispalo je bas obimno.. uglavnom, vise ni ulje necu menjati van TRIA.. sve drugarske varijante i varijante sa nestrucnim, a "jeftinim" majstorima na kraju nas skupo kostaju..
u petak idem za Bosnu i to ce biti lepa test voznja od preko 1000 km i nadam se da ce proci sve kako treba
 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro si se namucio ali i izbavio...nemamo mi ovde dzabe listu servisera koje treba zaobici i koje treba posetiti

Podeli ovaj post


Link to post

O tome stalno pričam. Pa i ja pravim 200km da bi otišao u Trio i promenio ulje. Ljudi mi se smeju kad to kažem. Nekada sam radio taj posao i živeo od njega i za mene je promeniti ulje igra, ali znam zašto to uradim i odem do N.S. . Uvek jeftinije na kraju izađe skuplje :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobar majstor zlata vrijedi. :)

Podeli ovaj post


Link to post

ode moja korola pre nepunih mesec dana na otpad :(

Izmenjeno od goran_b

Podeli ovaj post


Link to post
pre 15 minuta, goran_b said:

ode moja korola pre nepunih mesec dana na otpad :(

Ajoj :blush: sad kupi ovu :tlogo:

Podeli ovaj post


Link to post

×