Jump to content
Djole030

Djole i Celica t18 2.0gti

Recommended Posts

Pozdrav drugari, ja sam Djordje iz Bora vozim Toyotu Celicu 2.0gti oko godinu dana, prvi kontakt sa autom sam imao kao jako mali kada je moj otac kupio istu takvu i zaljubio se u nju, odrastao sam uz celicu tako da cim je doslo vreme dosla je jedna i kod mene :) na automobilu se bas dosta radilo ali o tome cu u nekim drugim postovima, evo par slika da vidite o cemu se radi.11118995_10202783988641374_6283160672633Ovako sad izgleda.

11050694_10203150335199809_4687436092621

Ovako je izgledala kad sam je kupio. 

Izvinite ako su slike prevelike posto se ne snalazim bas najbolje sa imageshack-om ako smetaju siguran sam da ce moderatori ispraviti. Veliki pozdrav :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav....ovde imas dosta Ceca tvoje generacije...evo sada i Zix sredjuje svoju, pa pomozi i njemu ako znas za neke cake. 

 

Sve sto si radio na kolima pisi ovde u svojoj temi kako bi se lakse pratilo sta si sve radio na kolima.... ;)

 

Jos jednom dobrodosao!

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao!

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao :tcswelcome:

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na lepoj dobrodoslici, ne znam sta Zix planira da radi, ali ja sam kod svog automobila najvise radio oko poboljsanja performansi, kad sam je uzeo bila je u poprilicno losem stanju, trosila dosta ulja, trapovi bili losi, kocnice lose, ali limarija je bila sasvim ok :) Poceo sam od glavne stavke :D motor rasturili smo ga zamenili klipove, karike, lezajeve radilice (cilindre i radilicu nismo dirali posto su bili dobri), glavu smo spustili poprilicno, izportovali kanale i usisne i izduvne, stavio sam bregaste od 3gen 3sge motora, stavio nove dizne, povecao malo pritisak goriva i bila je tu jos koja sitnica :) . Posle sam stavio nove diskove i plocice napred, menjao viljusku koja je bila losa, odradeo selene od poliuretana ali ne sve samo neke koje sam ja mislio da treba, tvrdo napunio amortizere i skratio klipove i to je od prilike to, krajnji rezultat je da auto bas bolje ide nego fabricki i dosta bolje lezi :) radovima tu nije kraj ali cekam malo da mi dozvole finansije pa da nastavim, sledece na redu je verovatno struja i neki limeni dihtung glave. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala, sad sam bas citao njegovu temu, to sto on radi sad mene ceka sledece godine posto je i moja pocela da radi malo po sajtnama i verovatno ce cela da se farba, ali otom potom. Evo jos koja slika auta :)20889_10202701960630725_306121233374347211407206_10202920888423783_746706804873810660134_10203012210506778_3947140273743

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro dosao junace... :) krenuli smo obrnutim redom,ja sam ostavio motor za kraj kao slag na torti :) uzeo sam sve delove vec i cekaju da odradim lim,on je u gorem stanju pa sam njemu dao prednost,a i da se iskoristi lepo vreme,motor mi je manji problem mogu da radim kad hocu u garazi...ako imas neki predlog kako mogu da dobijem neki konjic vise pisi...

Jos jednom dobro dosao...Celicu necu da komentarisem ja sam zaljubljenik svaka mi je lepa i super.. :D

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala ljudi :) @zix onda nas ima dvojica :) kod mene su limovi bili bolji od motora pa smo obrnuli redosled :) a konjice jako tesko se izvlaci snaga iz ovih vec poprilicno iskoriscenih motora, proracunaj koliko trebas da obradis (spustis) glavu da bi doso na neki odredjeni kompresioni odnos ja sad vozim na priblizno 11.5:1 i vozim samo na 98 oktana posto 95 hoce da mi detonira pa sam po tome i paljenje stelovao ali ja planiram da jos podignem komp odnos ali za to treba jos dosta novca da bi to radilo kako treba. Koj kompresioni odnos ima tvoj motor fabricki? probaj da ukopas neke malo vece ventile ako ima mesta, i vidi da izportujes kanale samo nemoj da preteras da nebi uso u uljni ili vodeni prostor , ja sam to testirao na jednoj glavi motora da vidim kolko mesta ima posto je bila dosta losa a drugu sam posle radio :) . Ako odradis ovako laksi tuning glave bez bregastih i ostalih sitnica trebalo bi da za ne mnogo novca dobijes na snazi jos par konjica sigurno ali i auto ce mnogo bolje da prima gas i da se "razvrtava" :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodoshao, i samo rechi hvale za ono shto radish. Meni zvuchi kao ozbiljno znanje za takav poduhvat, i samo mogu da iskazem postovanje, i za rad, i za poznavanje. Samo napred.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala jos jednom na dobrodoslici :)

@salezli ima malo znanja, malo srece, malo pomoci sa raznih strana i svaki dan ucim nesto novo :)

Podeli ovaj post


Link to post

Bio sam ubeđen da se taj stepen kompresije može dobiti samo sa "nosatim" klipovima, a ne spuštanjem glave, jel si radio merenje kopresionog odnosa?

Podeli ovaj post


Link to post

Trebalo bi da može, ali ne samo spuštanjem glave već i širenjem kanala , što piše da je uradio. Širi kanal, dobije više vazduha , a glava spuštena. Logično je veća i kompresija. Gledao sam one likove što kupe auto , srede ga i onda prodaju "wheeler dealers" . Isto tako su radili i na autu od 120ks dobili još 30ks samo to radeći. 

Podeli ovaj post


Link to post

@Milos Moze da se poveca  kompresioni odnos, a samim tim i stepen kompresije i spustanjem glave posto samim spustanjem glave priblizavas glavu klipovima i onda je kompresioni prostor manji i samim tim je stepen kompresije veci jer auto uvlaci istu kolicinu vazduha i sabija je u manjem prostoru, ja sam jos i kanale sirio pa onda dolazi i nesto vise vazduha nego fabricki. E sad razlika izmedju kompresionog odnosa i stepena kompresije je kompresioni odnos je odnos izmedju zapremina u cilindru kad je klip u Dmt (donja mrtva tacka) i Gmt (gordnja mrtva tacka) i tako dobijete ono 9:1 i slicno znaci kada je klip u gmt zapremina je 9 puta manja nego kada je u dmt (u ovom primeru) tako da sam ja doso nekim prostim racunom preko fabrickih specifikacija mog motora i onoga sto sam radio do kompresionog odnosa mog motora zato sam i reko da je oko 11.5:1 znaci nije bas najtacnije jer nije mereno. A stepen kompresije ili pritisak to je ono sto mere majstori pa vam kazu kakav je motor unutra kad povezu barometar i dobijete pritisak verglanjem pa znate koliko kompresije vam prolazi pored karika u karter ali i to moze da bude relativno i ne bas neki pokazatelj stanja motora, moj motor je imao odlicnu kompresiju pre rasturanja a trosio ulje ko lud. Nadam se da nisam mnogo smorio :D

Podeli ovaj post


Link to post

Ako imaš info koliko si spustio glavu da bi došao od 9 do 11.5, iako je xy puta prežvakana priča oko kompresije (kompresionog odnosa) i pritiska u cilindu još uvek se neki zbune pa nije loše podsetiti ih, zbog lakšeg pamćenja lično koristim "pritisak" kad pričam/o o merenju barometrom, tako da sam oba puta u postu mislio na isto tj. kompresioni odnos

Podeli ovaj post


Link to post

Djole , u pravu si da ne mora da bude pokazatelj stanja motora samo kompresija. Doduše, kompresiju nabijaju kompresivne karike ,a ulje uljne karike. Imao sam taj slučaj na Fiesti. Bacala ulje na auspuh ko luda ,a kompresija ok. Kada smo rastavili , uljne karike bile jako loše. Samo izmenjao karike i kad sam već skinuo glavu, uradio je, i tako je još vozio nekih 80 000 i prodao da je radila kao singerica. Ovo si odlično uradio sa širenjem kanala jer obično ljudi samo skrešu glavu. Ok, dobije se na glavi , ali sa širenjem kanala se dobije još više za malo više para. Odličan posao. 

Podeli ovaj post


Link to post

@Milos A e pa onda se nismo dobro razumeli za odnos i stepen :) 3sge fabricki ima 10:1 kompresioni odnos ja sam spustio glavu za 1.2mm i stavio nesto tanji dihtung glave. tako da je sve ukupno spusteno za nesto vise od 1.5mm s tim sto sam mnogo puta stezao zavrtnje na glavi da bi se dihtung ispresovao sto je vise moguce (to rade momci koji voze brdske trke pa ja pokupio fazon od njih :) )

@Matori Isti problem je imala i moja Ceca. Kompresija skoro fabricka a trosi ulje dimi na sve strane. Kad sam je rasturio imao sam sta da vidim :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala, kad imaš i da li imaš nameru da premeriš konje?

Podeli ovaj post


Link to post

Kad zavrsim sve naravno :) planiram jos neke dorade, najveca stavka sledeca mi je struja zato sto je ovo sve radjeno a remap nije i nije to to jos uvek pa kad mi finansije dozvole planiram da ubacim ili det3 ili megasquirt ili neki drugi stend alone da se sve to lepo sinhronizuje pa ce onda na valjak, nadam se da nece da bude ispod bar 180ks na radilici ali videcemo.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošlica i sa moje strane. Celica ti je stvarno bombona. Lepa boja, felne čučnule baš kako treba još i dorađen motor. Svaka čast. 

Zanima me kako je povećanje performansi motora uticalo na potrošnju goriva ? 

Podeli ovaj post


Link to post

Nikako da se prikljucim, tako da sa zakasnjenjem cestitam na trudu. Super izgleda auto i jedva cekam da se zavrsi i proveri snaga, bas me zanima

Podeli ovaj post


Link to post

Fino, fino :D

 

Samo bi bilo lepo da clanovi koji ne znaju sta je stepen kompresije, ne zasipaju temu pogresnim (beskorisnim) informacijama ;)

Podeli ovaj post


Link to post

×