Jump to content
KILEbg

KILEbg i Auris

Recommended Posts

Pozdrav svima! Ja sam Kile, iz Bg sam I od skoro sam ponosni vlasnik Aurisa. Inace ovo je prva Toyota I prvi Japanac u mojoj vozackoj karijeri ;) Slike ljubimca jos uvek nemam ali cim ih napravim postavicu ih.

Sve najbolje!

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao

Daj neki detalj o autu dok ne stignu slike

Podeli ovaj post


Link to post

  :dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Auto je 2008. god, benzinac 1.6 sa Sol opremom. Ako vas jos nesto interesuje vi pitajte ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Pa tipa šta ti se dopada/ne dopada, ima li neke mane, šta su vrline u poređenju sa nekim autom...

Podeli ovaj post


Link to post
 

E pa ovako. Do sad sam vozio nemacke automobile a kao sto znamo (ili ne nzamo) oni su malo tvrdji i siroviji. Iskreno meni se Auris jako svidja. Udoban je, prostran, lepo vuce...pa cak i neobican polozaj menjaca je na kraju ispao vrlo praktican. E sad sta mi se ne svidja. Malo je zdepast pa je nepregledan pri parkiranju u garazi ali kapiram da se covek vremenom navikne. Takodje mi se ne svidja sto mu ne vidim kraj haube. Dizajn auta bi mogao da bude bolji ali je Toyota to ispravila ovim novijim modelima... malo ih je izostrila. Ono sto mi mozda najvise smeta jeste nalazenje lera na menjacu sto je malo otezano s obzirom da je menjac iskosen i vrlo neobican polozaj rucne kocnice. Sve u svemu zadovoljan sam autom a ove mane... pa... ne postoji nista idealno na svetu ;)

Podeli ovaj post


Link to post

U pravu si care. Nije to samo Toyota, to su sva novija kola sada takva. U koji god sam seo noviji auto , ne vidim haubu i problem pri vožnji u rikverc. Ni ja to ne volim, al svi to sada rade. Što se tiče udobnosti i tu se slažem. Švabe su tvrde u vožnji, neudobno tvrde. Japanci imaju totalno drugačiju filozofiju. Vozio sam i Hondu, Nissan i sad Toyotu i svi su oni isto tvrdi u odnosu na Francuze npr. , ali to je neka ugodna tvrdoća, više nešto što vuče na ugodnu stabilnost , ne kao kod švaba da prenosi sve na telo i posle da bole leđa i oseća se zamor. Menjač, jbg, morat ćeš se navići. nećeš ni primetiti, a postat će ti najnormalnija stvar :) . Samo redovan servis i ima da se navozaš. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ja vozim aurisa generaciju posle tvog i isto se ne vidi početak haube

Ja čak nisam još siguran ni za realnu širinu ... :-(

Poslednji auto koji sam imao je astra G i sa njom sam se parkirao u milimetar

Sa autisom još nisam tako siguran

U pravu je matori, to svi tako rade sada zbog NCAP zvezdica i zaštite pešaka

Podeli ovaj post


Link to post

@ matori - nisu više ni nemci tako tvrdi,... Golf VII i audi A4 (2015) - put od 1800km za 24 sata i nikakav problem nisam imao. Zato je Cayenne katastrofa (put od 1200km u istom danu). Čak moram priznati da sam više uživao u Golfu nego u Audiju zbog lošeg naslona za glavu. Ali stoji da bih opet pre seo u Aurisa na dalji put (sa sličnim paketom opreme i motorom), nego u VW grupaciju.

 

@ KileBG - uzeo si odličan auto, samo održavanje i polako sa kočenjem (malo se brže troše u odnosu na konkurenciju).  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

U Golfu VII se nisam vozio, ali V i VI su tvrde do zla boga. Audi A4 se ne meri sa Aurisom jer je klasa više i stvarno bi bilo čudno da nije udoban, Ali A3 je moj stric kupio nov i sam kaže da se nikad nije toliko za****(auto recenzija) kao sa tim autom. Auto je kanta, nema teorije da se meri sa Aurisom, čak je i i30 koji je burazer uzeo auto za A3. 

Podeli ovaj post


Link to post

A3... kupci tog auta mi neće biti jasni. Od premium klase ima brzinu više od golfa, ekran koji izlazi iz table ( vauuu) i nadrkani izgled... Kod novog Aurisa mi se ne sviđa raspored, deluje mi da su mnogo hteli, a ništa nisu uradili konkretno na kraju. Za A4 jeste za klasu iznad, ALI džaba sva ta podela na klasu kad me manje leđa i glava bole od kompakt klase u odnosu na premium. Opet nije neudoban, ali može to dosta bolje, pogotovu kad se obzir uzme količnina novca koja se treba odvojiti za taj auto.

Podeli ovaj post


Link to post

O novcu koji se daje za ta vozila ne vredi ni pričati. Ne bi se nikada ni razmišljao o tome da dam novce za nov Audi. Za A4 se može kupiti Subaru ili Evolucija pa imaš auto za koji će svaki pravi poznavalac automobila reći da je mrak. Da ne pričam o užitku vožnje. 

Podeli ovaj post


Link to post
 

Trebao bih na prolece da menjam letnje gume pa me interesuje sta je vas predlog. Uzeo bih 205/60/16 do nekih 8000din. po gumi. Sta je po vama najbolji izbor?

Podeli ovaj post


Link to post

Ako imaš para gledaj premium brendove, mada sam ja uvek za Michelin. Za Nokian kruže priče da je ubedljivo najbolji odnos cene i kvaliteta, ali opet Mahatma je imao loše iskustvo, ako se ne varam.

Podeli ovaj post


Link to post

Zasto profil 60, a ne 55?

Imas ovde, na forumu, temu u vezi guma. Ja sam nastavio sa koriscenjem bridgestone-a, turanza e300 je bila u prvoj ugradnji, a sa sada t001. Cena je bila negde oko 9 k rsd. Meni su ok .

Podeli ovaj post


Link to post

po meni je nokian ekstra guma,ja je nikad nebih izbegavao,trenutno je koristim i ekstra su se pokazale,pogotovo zimska varijanta ;)

Podeli ovaj post


Link to post
 

Nemam ja para za Michelin i slicne brendove. Mislio sam na ove "manje" poznate :D A zasto 60 a ne 55... pa ne znam... nekako sam navikao na 60. Sve tripujem da mi je auto dosta nizi pa kao zbog klirensa a i zbog nasih katastrofalnih puteva. Ne znam mozda gresim.

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Trebao bih na prolece da menjam letnje gume pa me interesuje sta je vas predlog. Uzeo bih 205/60/16 do nekih 8000din. po gumi. Sta je po vama najbolji izbor?

 

 

Pazi profil  /60 tesko da nadjes po toj ceni

za /55 vec moze ponesto da se nadje poput

Nokian Line Sava Intensa 91 Dunlop Sport Bluresponse

 

i nesto skuplja

 

Goodyear Efficientgrip Performance

 

Ja licno leti koristim Dunlop Bluresponse i zadovoljan sam.

 

JBG, lova je uvek problem, ali za razliku od 1000 - 1500 din po gumi, dobija se znacajna razlika u kvalitetu.

 

Mozda da sacekas da zadjemo u zimu, pa da pratis neki vansezonski popust? sta znam...

Podeli ovaj post


Link to post

Profil 55 je "fabricka" visina, nemam osecaj da je vozilo nisko za svakodnevnu upotrebu.

Podeli ovaj post


Link to post

Laki dobro kaže. Što se guma tiče, za ovih 25god. iskustva ne znam šta nisam vozio, Goodyear na prvom mestu. Jesu skupe , ali nikad sigurnije vožnje nego na njima. Za leto nema nekih toliko loših da treba da bežiš od njih. Neke se malo glasnije , neke malo tvrđe, mekše, ali nije strašno kao kada se uzme zimi loša guma. Prvo vidi koliko para si spreman da se ispružiš i u tom rangu traži. Nova guma je ipak nova guma ;) !

Podeli ovaj post


Link to post

Moje 'lose iskustvo' sa nokijanom je bilo na zimskoj gumi. Zagazio sam malo u letnju sezonu sa njima i dosta su se brzo potrosile. Presao sam mozda 5000 sa njima a otislo 2mm. Inace guma zimi sve kul, nikakve zamerke. A i leti :D

WRD3+

Za letnje sam uzeo dunlop i savu. Zadovoljan.

Podeli ovaj post


Link to post

×