Jump to content
ElMiki

Miki, Mazda 3 sedan

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

Ja sam Miki, skoro sam nabavio Mazdu 3 1.6 16v 2005to, sedan verzija.

Do sada nisam vozio japanska vozila, ali sam uvek imao želju da nabavim mazdu, toyotu ili hondu.

Ovaj put se podesilo da je ispala mazad.

Mojoj mazdi su potrebna neka sitnija sređivanja pa se nadam da ću između ostalog i o tome uspeti da se raspitam na forumu.

 

Nadam se lepom druženju sa svim članovima foruma.  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala :)

 

Naravno, postaviću neke slike. Ima malo posla oko nje, sada sam u procesu sakupljanja sredstava, pa da se krene i sa tim :)

 

post-2546-0-32938400-1443612538.jpg     post-2546-0-40161400-1443612551.jpg

post-2546-0-14820300-1443612565.jpg     post-2546-0-81709700-1443612526.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Jeste, biće najlepši u selu  :D

 

Hvala mahatma :)

 

Pa naravno korozija je glavni problem ovih mazdi, tako su mi i u servisu (TRIO) u Novom Sadu rekli, mada nije ništa gora od ostalih.

Prvo bi trebalo da se odrade prednje pločice, diskovi, silen blok, mali servis...

 

Prethodni vlasnik nije baš vodio računa o njemu, mada mora da priznam da je enterijer u potpunosti očuvan, što mi se jako dopalo.

Planiram dubinsko pranje unutrašnjosti, s tim da se razmišljam da li da se pere i nebo. Nije u lošem stanju, mada mu ni pranje ne bi škodilo, ali se plašim da se ne "otkači".

 

Posle toga bih morao da vidim oko korozije. Ima je oko zadnje osovine, na zadnjim rubovima dosta i na par mesta na krilima. U suštini i na još po nekim mestima van toga, ali samo u tragovima.

Na par mesta je skinut i lak, kao da je ogreban, ali farba je i dalje na mestu. Ipak se vidi i ne znam kako to može da se sredi. Tako da predstoji i rad kod nekog dobrog limara/farbara. U suštini ne bih žalio malo više para, ali

da se to odradi kako treba. :rolleyes:

 

To je to za sada. Mada bih verovatno uskoro proverio i lanac u kakvom je stanju, iako su ga već gledali i servo volan, jer mi se čini da ide malo teže. E sada, možda je to do navike, ipak sam do skoro vozio Megana II, tako

da mi je ovaj volan dosta "teži".

 

Sve u svemu, planirao sam da ću imati ulaganja nakon kupovine polovnjaka. To je po meni sasvim logično, ipak retko ko prodaje polovni automobil u savršenom stanju  :P

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno, ja sam mislio da je ova generacija prebolela tu bolest zvanu korozija. Probaj kod nekog dobrog limara to sa lakom , a od dole je zastiti. Ništa ja tu ne bi gledao oko lanca jer su ti motori odlični, a i lanac se čuje kada je za menjanje. Samo serviš i po gasu.

Podeli ovaj post


Link to post

:dobrodosli:  mazdica je bas ekstra,sto se te korozije tice to je ucestala boljka kod vecine japanaca a pogotovo ako je bivsi vlasnik bio nemaran, po pitanju motora sloziobi se sa Matorim,odradi m.servis i cepaj ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno, ja sam mislio da je ova generacija prebolela tu bolest zvanu korozija. Probaj kod nekog dobrog limara to sa lakom , a od dole je zastiti. Ništa ja tu ne bi gledao oko lanca jer su ti motori odlični, a i lanac se čuje kada je za menjanje. Samo serviš i po gasu.

Nažalost nije, ne bih rekao da je stanje katastrofalno, ali bi trebalo da se sredi. A kada ga sređivati ako ne sada kada sam uzeo auto, posle se nekako izgubi volja za tim estetitčkim detaljima :)

 

 

:dobrodosli:  mazdica je bas ekstra,sto se te korozije tice to je ucestala boljka kod vecine japanaca a pogotovo ako je bivsi vlasnik bio nemaran, po pitanju motora sloziobi se sa Matorim,odradi m.servis i cepaj ;)

Hvala na dobrodošlici. :) U suštini motor radi baš tiho do nekih 80km/h, a posle pojačava buku, mada sam i to čuo da je sasvim normalno. Inače nema nikakvih fleka od ulja ili da negde trenutno curi. Možda servis i nije baš sada neophodan, jer je rađen pre 6 meseci, ali pošto sam zaključio kakvo je bilo prethodno održavanje ipak mi je sigurnije da i to odradim.

 

 

Maujoj jeem, ne zaobilazi ni jednu mazdu.

 

Ima neki lik na honda forumu sw muva radi neku zastitu od korozije.

https://m.facebook.com/RustStop.zastita.od.korozije.zauvek

 

Neki su sa hcs radili to ali meni je nekako to sredstvo magnet za štroku.

Misim da je najskuplji tretman 16000din

E ovo mi se baš sviđa. Moraću sutra da se prošetam do ovog centra u Nišu i da vidim šta će reći, koliko novčanica će to da iznosi. Naravno pre svega me zanima da se

raspitam oko dugotrajnosti i ceni za mazdu. Koliko sam uspeo da pročitam može se i kupiti ovo sredstvo, pa ako se auto sređuje kod nekog drugog limara može on to da uradi.

Nanošenje je isto kao i farbanje. Hvala ti puno na info. Kada se raspitam, preneću kakve sam informacije dobio  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da se javim nako neki popravki koje su završene. :)

 

Odrađen set kvačila (sachs), silen blok (lemforder), prednje pločice (ate), reparacija zamajca i sve to ukupno 21000 + 60€ za ruke.

 

Prilikom promene seta kvačila, utvrđeno da bi trebalo uskoro menjati ili reparirati pumpu servo volana i imati uvidu karter.

 

Sada sledi sređivanje korozije. Apropo toga, dobio sam ponudu za sređivanje rubova, zadnjih krila, cele haube, prednjeg branika, prednjeg desnog krila, kugle ispod vozačevog praga i stubova oko stakala u iznosu od 380€. Ne znam šta vi mislite o ovoj ceni i da li se isplati uložiti toliko u totalno sređivanje. Nakon toga će mi ostati samo još ova pumpa serva, koja će najverovatnije biti zamenjena na proleće kada se bude radio mali servis.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao i sa moje strane. Koliko je auto prešao i da li je kupljen kod nas nov (kupljen od prvog vlasnika)  ili je iz uvoza ? 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala. :)

 

Kupljen je ovde, a on ga je uvezao iz Slovenije. Poseduje i carinsku deklaraciju i dosta papira od vlasnika iz Slovenije o održavanju i slično.

Na satu je u trenutku kupovine bilo oko 237 000 km. Ja sam u međuvremenu prešao još oko 1 000. 

Podeli ovaj post


Link to post

Pa znas kako, kupio si auto star 10 godina presao 240000. Ulaganja se podrazumevaju. E sad posto imas problem sa korozijom, moras to resiti ako zelis da zadrzis auto. Farbanje je odprilike po delu 60, 70e kod krshtenih majstora. Gagi je sada partner kluba pa vidi sa njim koja je cena. Imas tamo u delu foruma za popuste, nadji.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav Miki, dobrodosao, dovesces ti nju u fabricko stanje uskoro :)

Podeli ovaj post


Link to post

Naravno, mada mislim da ni ostali nisu sa manjim kilometražama. Meni je ovo realna kilometraža za ovo godište. Prethodni automobil (reno megan II) vozila je žena, održavala u ovlašćenom servisu i prešla 130 000 za 6 ipo godina. Onda možemo samo da zamislimo koliko su neki prešli za 10 godina.

 

Ma naravno, ja sam i računao da sve to sredim. Limarija će biti u potpunosti prefarbana, bar veći deo nje, a za ispod planiram taj rust stop. Čitao sam pozitivne komentare za sada i planiram da i to odradim.

 

Ništa sem fabričkog stanja nije u opticaju

I ovo je sve već planirano pre kupovine (sem farbanja haube i zamene servo pumpe).

U planu je da auto kada bude završen služi par godina samo uz mali servis zato se i radi sve sada.

Podeli ovaj post


Link to post

×