Jump to content
Nessa

Celi FoReVeR

Recommended Posts

3S-GE nema tu malih slova ;)

Podeli ovaj post


Link to post

kako dovajanje od rolle... rolla forever! :D

Podeli ovaj post


Link to post

Šalimo se Nešo naravno :) 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da me je 3sge kupio na duze staze :) Tako da mozemo samo da se zezamo na temu potencijalne prodaje.

:bravo:  kakva prodaja,samo cepaj i nerazmisljaj o prodaji. lepo ce te sluziti 3S GE ;)  :toyota:

Podeli ovaj post


Link to post

Cetvrtak i petak, po ceo dan se radilo kod Vlade i Nidze na mom autu. Poginuli su kao i uvek sa mojim Celicama :) Jbga, totalno nepristupacan za rad bas kao i 2ZZ na T23. Jos ovaj ima plinsku instalaciju, pa mogu misliti kako je bilo skidati deklu.

256.000km.... Zamenjen krst letve volana (imao mali luftic), sad je sve utegnuto ko pracka.
Uradjen veliki servis:
Zupcasti kais, spaneri, vodena pumpa, (aftermarket), termostat (Toyota OEM), svi semerinzi, dihtunzi i neka gumica-dihtung uljne pumpe, dihtung dekle, sve Toyota OEM. Predihtovan karter. Jednom recju predihtovano skoro sve na motoru sto je vezano za veliki servis. Zamenjen antifriz (Total Glacelf Plus, tnx to wazzuu), ulje u motoru (Mobile 10w40), filter ulja, filter vazduha.
Ostalo mi je da sledece nedelje odem do Paneta (auto gas) da mi pregleda plin, tj da prekontrolise sve i da zamenim filter plina. Sve radi super i na plinu i na benzinu ali mi rekose da se plinski filter menja tako da je to jedini razlog mog odlaska kod njega.
Sredio sam tj, kupio polovna ona 2 prekidaca na stubu sto daju kontakt kada se otvore vrata, tako da sada i to radi.
Zna li neko da li ovaj auto ima benzinski filter za gorivo i gde je? Ili se nalazi u okviru pumpe koja je u rezervoaru?

Podeli ovaj post


Link to post

Ima sigurno benzinski filter. Koliko se sećam (znaš da sam se saginjao i gledao je ispod) benzinski filter ti je iznad letve volana. Desna strana gledano spreda . 

Ako grešim, ispraviće me već neko ko vozi cecu to godište. 

Ne menja se često filter za benzin, mislim da je interval za zamenu 70000-90000km

Podeli ovaj post


Link to post

Nesho ponovo bravo za dovojenje ljubimice u top stanje. :clap:  :twothumbsup:  Mada, kad bi neko ko te ne zna chitao ovo, pomislio bi da si kupio dresh od auta, a ako ovde ima i takvih, nije tako ljudi, takav je nash Nessa, za primer svima  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

@Nessa

Na mom 1.6 ima filter i menjao ga neki dan. Ziva robija,ugurali ga japanci na samo dno sa desne strane motora(gledano od napred).Ako ne moras da ga menjas bolje postedi majstore muke.Inace bilo je potrebno dva coveka da se zameni mali filterčić... :wacko:


Morali da skidamo filter vazduha i još neku budžu(ne znam čemu služi,crne boje izgleda ko konzerva,na nju idu dve cevčice) da bi upste mogli prici filteru...

Podeli ovaj post


Link to post

Nesho ponovo bravo za dovojenje ljubimice u top stanje. :clap:  :twothumbsup:  Mada, kad bi neko ko te ne zna chitao ovo, pomislio bi da si kupio dresh od auta, a ako ovde ima i takvih, nije tako ljudi, takav je nash Nessa, za primer svima  ;)

Nije dresh, rekoh vec...sve sto menjam je potrosni materijal i spada u neko obavezno periodicno odrzavanje. Kod velikog servisa se zaista po pravilu menja sve ono sto su mi Vlada & Nidza promenili, iako je samo popustio jedan semering. Logicno je da Dragan koji mi je prodao auto nije imao interesa da sve to radi, jer u suprotnom verovatno je ne bi ni otudjio a i cena bi bila daleko veca. :)

Piske & frank...hvala...verovatno cu nekom prilikom i to zameniti. To ce biti mnogo jednostavnije nego krst na volanu :D

Podeli ovaj post


Link to post

Filter goriva se nalazi Nesso ispod onog fitera za garež, tačnije skida se celo kućište filtera vazduha pa odatle desno prema vozačevom sedištu, kada gledaš odozgo.

Ja sam meni sam menjao, nije toliko komplikovano, malo je ne pristupačno ako imaš veće šake ( ipak su japanci mali :D ) ali za pola sata je gotovo kad prvi put radiš.

Najveći je problem ako nemaš alat odgovarajući, ostalo je lako, skida se kukćište filtera vazduha, zatim 10-ka šraf za šelnu koja drži filter vazduha za karoseriju, zatim ključ 17 sa donje strane filtera da odviješ filter od cevi za dotok goriva, sa gornje strane filtera mislim da je takodje 17 ili 15 ključ za odvijanje T-bolt šrafa za odvod goriva na šinu za dizne i to je to. Nema potrebe za skidanjem boce za garež.

Jedan savet, raditi na ravnom, a ne ko ja prvi put kad sam probao, na blagoj nizbrdici pa mi nivo goriva u rezervoaru bio veći od nivoa filtera pa mi gorivo počelo da beži :D :D

Takodje ako sam radiš svrati u bilo koju gvoždjaru i kupi par bakarnih podloški identičnih kao one koje dobiješ uz filter, meni se desilo da nisu lepo nalegale na filter i sraf pa benzin kapao, uzeo druge bakarne, zategao i miran sam. Mislim da su 3 din po komadu.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala. A sad jos malo pitanja za experte old school motora :) Uz normalnu voznju max 3-4k rpm koliko ce izdrzati set kvacila? I koliko sam miran po pitanju velikog servisa? Na koliko menjati ulje u menjacu, napominjem da je Dextron II, znaci ono kvalitetnije za automatske menjace? Na koliko se opet menja antifriz?

Podeli ovaj post


Link to post

Što se tiče ulja u menjaču, moje nije menjano 130 000 km, tek skoro je zamenjeno iako nije bilo problema, a kada sam bio na pregledu u Toyoti rekli su mi da obično se menja na 60 000km do 80 000 km, zavisno od stila vožnje i samog ulja. Takodje za set kvačila zavisi od samog vozača, ali rekoše mi da negde oko 20 000 km može da se očekuje e sad nekada više nekada manje, kao i od samog seta. Ali to je garantni rok kada se kupuje.

Antifriz je preporuka dve godine da bude u sistemu i zamena, tako da je to najjeftinije i najlakše zameniti. Što se tiče velikog servisa tu će neko drugi možda bolje odgovoriti, mada to opet zavisi od delova koji su ugradjivani, sećam se da kada sam radio zamenu zupčastog i pretres remenica i ostalog, na svakom delu je na kutiji pisalo period zamene.

Još jedna stvar, čisto radi poredjenja, za set kvačila ću napraviti paralelu iz ličnog iskustva, dve godine je problem kod mene bila korpa auto se uvek vozio izmedju 3-4 000 obrtaja pa i više kada sam ja u pitanju, ali ništa nije uticalo na pogoršanje situacije, pa čak i ja nisam baš obazriv na otpuštanje kvačila, tako da ti sad kada si zamenio ceo set verujem da ćeš duži vremenski period biti miran.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne mogu da verujem da set kvačila izdrži oko 20000km ako sam dobro razumeo.

Što se tiče ulja u menjaču, miran si duži period .

Antifriz G11 na 2-3 godine ide zamena , G12 4-5 godina. 

Ne verujem da je neka razlika između Bmw-a i Toyote na rok zamene s obzirom da ide isto ulje u menjač, antifriz,motorno ulje...

Podeli ovaj post


Link to post

nessa :bravo: . sto se tice ulja sto kaze drug Melo 87 ide od 60000>80000. takodje to pravilo vazi i za veliki servis.

sto se tice lamele to da se menja nije tacno na 20000km,to mozda preporucuju negde ali po meni nije tacno.da je tako ja bi na svom Gti>u trebalo da sam vec dva puta menjao,stoo nisam a i nema potrebe jer radi ekstra,takodje verujem i ti koji su to kod mene menjali tj set kvacila cisto sumnjam da su stavili original Toyotin set. tako da posluzice te duze vremena barem do sledeceg velikog servisa.

 

sto se tice antifriza svi preporucuju da se menja na svake dve godine,ali po meni je dovoljno svake godine cisto proveriti u kakvom je stanju i koliki minus trpi,tako da mozes cisto da proveris koja mu je tacka smrzavanja ;)

.

jedinio mi nije jasno sto predje sa LM na Mobil? :huh:

:toyo:

barem ja znam za to,moz

Podeli ovaj post


Link to post

Miksa opet reklamiras LM :) Presao, zato sto LM nisam ja ni sipao a Mobile od 2009 sam trosio u T23, Yare TS, Rav4 uvek kod istih majstora i nikada nije trosio. Od zamene do zamene uvek cista sipka kao juce da je sipano. Zasto menjati nesto sto valja i provereno je. A i seljanija mi je da mi ljudi rade i brinu o autu a ja kao donosim ulje za zamenu. Za kvacilo mislim da ce mnogo duze trajati od tih 20k. Nece se Nesa izivljavati i trkati sa ovim autom :) 100%!

Podeli ovaj post


Link to post

Tek sad videh grešku u mom postu, ne znam kako prevideh, verovatno pri kucanju otišao prst na drugi broj.

Rok trajanja seta kvačila je min 50 000 km, a ne 20 000 kao što mi se omaklo. A ako se vodi računa kažu da može i preko 100k da izdrži set.

Još jednom se izvinjavam na grešci u pisanju, da ne bude zabune :)

Podeli ovaj post


Link to post

melo 87 tako vec moze,zabrinuh se odavno zgazih 20000 a kvacilo ekstra. :D

nesso  :good:

Podeli ovaj post


Link to post

@Mello87 baš si me zbunio. Ako može na Yarisu 1.0 vvt-i kvačilo da izdrži 120000km (Toyotino), na ceci mora barem 100000km 

Podeli ovaj post


Link to post

Ma kojih 50000 Mello ...mozda neki aftermarket teski uz maltretiranje, a set poput exedy ili aisina moraju da guraju 100000 min sigurno. Sa voznjom na 3000 - 4000 rmp Neso miran si sigurno jedno 150000 km ako ne i vise.

Nesa nema plivajuci zamajac pa da treba da vodi racuna.

Podeli ovaj post


Link to post

Sad ste me malo utesili, meni ova lamela u ravu pocela da proklizava posle 120-130000. Korpa fabrička za sad 230000km. Bitna stvar, ne smetaju lameli obrtaji, vec koliko stoji u rezimu izmedju pustenog i stisnutog jer je tu trosenje. Kad uhvati nema trosenja :)

Podeli ovaj post


Link to post

Čovječe, moj otac je na Land Cruisera komplet kvačilo (koje je bilo fabričko) zamijenio na nekih 250.000km. Majstor je rekao da se sa njim moglo još voziti bez problema. Tako da ja ne znam o kakvoj zamjeni na 100.000 ili 150.000 km pričate. Ipak je LC težak skoro 2 tone i ima konstantan pogon na sva 4 točka. Mislim da lamela i korpa kvačila može bez problema da izdrži minimum 200.000km.

Edit: Nešo, respect za radove!

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam Aisin spalio za 2.000km, Fidanzu za 15ak. Sve zavisi od vožnje, ko je nežan bar 100k će preći, a možda i kao sa fabričkim setom, rekorderi u pređenoj kilometraži su oni sa preko 80% autoputa

Podeli ovaj post


Link to post

×