Jump to content
frank

Zamena kilometar sata(cajgera) na celici T18 (gti na sti)

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Imam malu nedoumicu oko jedne stvari. Naime, zanima me da li je moguće na celicu STI staviti kilometar sat,cajgere,instrument tablu ili kako se to naziva već od GTI modela.

Dakle čista zamena te konzole.Na mom autu(5th gen) je neka budžena i vise ne radi nego sto radi(između ostalog ne radi pokazivac km onaj sa 4 broja).

Ipak je od GTI-ja malo drugaciji,ima volt metar,9k obrtaljku,260kmh...I ne znam da li bi pokazivao tacne podatke o trenutnoj brzni,kolicini goriva u rezervoaru itd.

I da li pasuje "sraf na sraf"? Dal se mora budžiti nesto dodatno?

I da,sasvim slucajno sam nasao na netu neki poljski sajt na kom imaju neki "indilgo plasma gauges" za razne modele kola a između ostalog i za celice.Deluje super. LINK:http://moman.pl/eu/celica,218,0.html

Kontaktirao sam ih mejlom pa ako šalju za srbiju narucio bih nesto...

Ceo taj proces bi probao da resim sa drugarom,inace doktorom za bmw ;) pa ako nekom treba pedantan majstor za pomenutu marku nek mi javi :) ,zato i pitam da li neko zna ovde na forumu.

Hvala unapred majstori :toyo:

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Cajger sa GT-i pasuje šraf na šraf na ST-i, ali kao što si i sam odgovorio, neke stvari neće raditi baš kao taj voltmetar, pod uslovom naravno da nema izvedenu instalaciju. Takodje razlikuju se obrtometri, skala za gorivo mislim da će raditi kao termodavač.

Što se tiče plazma cajgera imaš firmi u Srbiji koje to rade vrlo lepo, a ponajviše u BG-u, a cena dodje i jeftinija nego da poručiš, a mislim da je wewerko baš radio negde u BG-u.

Ako imaš zivaca i malo znanja oko elektronike možeš i sam da napraviš, jedini su problem transparentne kazaljke :D

Podeli ovaj post


Link to post

Cajger sa GT-i pasuje šraf na šraf na ST-i, ali kao što si i sam odgovorio, neke stvari neće raditi baš kao taj voltmetar, pod uslovom naravno da nema izvedenu instalaciju. Takodje razlikuju se obrtometri, skala za gorivo mislim da će raditi kao termodavač.

 

Što se tiče plazma cajgera imaš firmi u Srbiji koje to rade vrlo lepo, a ponajviše u BG-u, a cena dodje i jeftinija nego da poručiš, a mislim da je wewerko baš radio negde u BG-u.

 

Ako imaš zivaca i malo znanja oko elektronike možeš i sam da napraviš, jedini su problem transparentne kazaljke :D

Dobro za voltmetar i nije bitno da li radi,vazniji mi je pokazivac brzine,obrtomer i lampice upozorenja. Mislim svakako menjam konzolu pa bi stavio od gti modela lepša pet puta,bar meni.

Hvala na odgovoru druze :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav ljudi.Evo zamenio sam stari kilometar sat novim,stavio od gti-ja,sve lepo radi,čak i voltmetar.Jedino što ce mozda biti problem što obrtomer pokazuje 150-200 obrtaja vise...al to cu lako rešiti,stavicu cajgere od starog sata i pokazivace dobro.

Nego imam sledeci problemcic:

Moje pitanje je da li ću imati problem prilikom registracije pošto na novom km satu stoji nekih 30 000 km manje nego na starom? Da li ću moći da ga registrujem pošto znam da se na tehničkom pregledu upisuje i kilomtraža pa će se videti razlika u kilometrima?
Ako neko ima iskustva sa ovakvim slucajem molim za pomoc :)

Podeli ovaj post


Link to post

Opusti se nećeš imati nikakvih problema

Podeli ovaj post


Link to post

Po nekoj logici ne bi trebalo da bude problema al aj znaj...ipak je ovo srbija

Podeli ovaj post


Link to post

Ma jok bre...100% nemas problem. Sta sa npr Suzuki swift, prvi model, imao 5 cifara. I na 99.999 okrene na nulu :) Zabole njih za to nego eto kao da se upise.

A i zastave i yugici...ihaaa pa reno4...itd

Podeli ovaj post


Link to post

Videcemo kad dodje registracija...nadam se da nece cepidlačiti.

Podeli ovaj post


Link to post

Nećeš imati problema. Ako te neko i pita nešto, a neće, samo reci da ti se pokvario sat i da si ga promenio. 

Podeli ovaj post


Link to post

Mogao si na novom satu da namestis tvoju tacnu km zbog sebe, servisi itd. Za ovo ti vec rekose, nemas problem.

Podeli ovaj post


Link to post

Mico jako je tesko štelovati kilometrazu. Pokusao sam testa radi sa starim satom al zaebano u pm. Rastavio sam ga do najsitnijih detalja.Nisam uspeo da namestim zeljenu kilometrazu nikako,bar je meni bilo komplikovano...A ne znam dal bi bilo ko od majstora,elektricara valjda,hteo da se bakće s tim...jako je komplikovano.

Podeli ovaj post


Link to post

posalji tablu da ti namestim kilometrazu :D

Podeli ovaj post


Link to post

Moze wewerko. Sutra cemo se dogovoriti. Ne mogu da gledam više,odo da spavam:)))

Podeli ovaj post


Link to post

Na analognoj se to lako resava :) Ako se wew vec javio neka ti zavrsi, meni na satu 4322km, k'o iz fabrike 1991 :) :)

Podeli ovaj post


Link to post

To je kilometraža sa novim motorom?

Podeli ovaj post


Link to post

Lako ili ne ja nesto nisam vičan tome...tako da ce gosn veverica to da odradi ako bude voljan:)

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bi ni ja...videcu jos.

Ne skida mi se opet sat...

Podeli ovaj post


Link to post

Sta napravih ma onako sam te pitao jer znam da je relativno prosto, pola srbije to radi. U principu ni ne moras, znas koja ti je prava km i znas koliko ti bezi ova

Podeli ovaj post


Link to post

ja sam ostavio moj sat na 232k km kada sam ubacio motor... :D
ko ce da rasturi pola auta da skida tablu zbog broja... :D ovako je lepse nece niko da mi dira auto sa 235000 km na satu :D dok sa manjom kilometrazom nisam bas siguran :D

Podeli ovaj post


Link to post

To je kilometraža sa novim motorom?

 

 

Da, sa novim motorom...i jedna greska...sa danasnjom voznjom 5007km :)

 

Ako su lopovi poceli da gledaju kola po kilometrazi i to narocito da traze medju Corolla-ma iz 90tih....stvarno nam je onda kriminal u krizi

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka čast, mehaničari su odradili još jednom odličan posao

Podeli ovaj post


Link to post

×