Jump to content
predrag petrovic

Avensis 2.0 D4D 2002 /Predrag Petrovic

Recommended Posts

Poštovani Tojotaši,

 

Toyota Avensis 2.0 D4D, 81kw, 2002. godište

 

Moje ime je Predrag Petrović, rođen sam u Zaječaru i imam 41 godinu. Skoro sam kupio navedeni automobil u sedan verziji od svog prijatelja. Auto je ocuvan, redovno servisiran, stabilan u vožnji i lepo ide. Jedino imam problem sa bukom u kabini koja kao da dopire iz izduva, auspuha, bas brujanje. Ne bih voleo da je turbina jer ne zuji, auto lepo vuce iznad 2000 obrtaja itd itd. Drugi problem je što između ubrzanja 0d 20 do 50 km. malo zatrese. Osetim na prednjem delu vozila, volan uvek miran i precizan. Da li je drugari moji po Vama ovo bio dobar izbor jer nemam iskustva sa dizelima? Jedino što znam da je bivši vlasnik čovek od poverenja i da je stvarno redovno održavao sve po pitanju ovog automobila. Eto, molim Vas za savet i želim da Vas Toyote u zdravlje služe :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pozz Predraže... Imam Yarisa 2006 godište, benzinac je... Ali meni se sličan zvuk čuo u kabini prilikom ubrzavanja pa je dodinama postajao sve jači i jači... Ako je limeni vibrirajući zvuk onda smo se našli... Primetio sam da se to je neka kao barijera toplotna barijera između cevi izduvnog sistema i rezervoara nisam baš mnogo zagledao... Jer sam video šta se desilo prilikom skidanja desnog zadnjeg točka.. Lim se olabavio i proizvodo lupkanje... Pogledajte možda je to problem... :-)

Mada pitanja nisu predviđena za garažu ovde se samo predstavljate. Pitanja postavljate na drugim mestima..

Podeli ovaj post


Link to post

To je dizel star 13 godina. Nisi napisao kolko je presao. U svakom slucaju, ako nije menjano kvacilo znaj da je njegova zamena oko 1000e kad za to dodje momenat, a to je verovatno 20-30 % vrednosti tog auta..

Ne znam kolko je to pametna kupovina.. Ne samo toyote, vec bilo kog dizela koji se prodaje pred velike redovne popravke koje mu sleduju.

Podeli ovaj post


Link to post

Pretpostavljam original 1000e ? A ko još stavlja originalni set kvačila na toliko star auto ? 

I drugo i benzinci imaju plivajući zamajac a ne samo dizeli.

Podeli ovaj post


Link to post

Ako zatrese onda je verovatno plivajući zamajac. Najbolje u servis pa na pregled. Inače su od 50 000-80 000 dinara komplet setovi kvačila sa zamajcem. 

Podeli ovaj post


Link to post

Plivajući zamajac zalupa prilikom startovanja motora i kada ga gasiš. Kao što je matori rekao najbolje u servis na pregled. Ukoliko treba da se menja plivajući + set kvačila . Imaš više varijanti počev od obrade plivajućeg zamajca, korpe i lamele, zatim polovan deo (malo teža varijanta za Toyotu) do aftermarket delova 

Podeli ovaj post


Link to post

Poštovani,

 

Zovem se Predrag Petrović, imam 42 godine, rodom sam iz Zaječara i imam Toyotu Avensis 2.0 D4D, 81 kw, 2002.godište. Eto, hteo sam da se predstavim i ako sam i ranije to uradio, ali svakodnevne obaveze su me malo udaljile od mojih dragih Tojotaša. Želim svima uspeh i da Vas Tojote uvek služe.

 

Srdačno,

Predrag

tel: 065 233 77 37, e-mail: predrag.petrovic74@gmail.com

Podeli ovaj post


Link to post

Poštovani Tojotaši,

 

Zovem se Predrag i imam Tojotu Avensis 2.0 D4D, 2002 god. 81 kw, limuzina. Prešla je  223.000 stvarnih jer sam je kupiio od meni dragog prijatelja koji je zaista redovno radio sve servise i čuvao... Na 165.000 stavljen je nov plivajući zamajac i kvačilo (lepo radi), promenjeni prednji ležajevi točkova, veliki servisi na vreme, sve sve kako treba. Auto lepo vuče, dobro se ponaša, ali me nervira što se iz prostora motora (čini mi se negde iza motora, gde je turbina, ako ne grešim), čuje brujanje kao da je auspuh iscepan... Gledao sam, ali mi je sve normalno. Primetio sam da neko tanko crevo iza, koje nije baš pristupačno, a mislim da je povezano sa turbinom ima na sebi onako zamašćeno kao od ulja.. Da li loše ili loša creva hoće da prave tu buku ili je problem negde sa izduvom? Nije to u nzm kojoj meri, ali pri velikim brzinama baš hoće da se ''dere''... Drugo je sve stvarno u redu, hvala Bogu nemam nikakve probleme. Hvala na razumevanju dragi moji drugari, pa ako je neko imao slično iskustvo, molim Vas da mi pomognete. Pozdrav i na vezi smo...

 

PEĐA

Podeli ovaj post


Link to post

Ako ti je to crevo od ic do turbine masno onda ti je turbina malo popustila i pocela da pusta ulje.Savet samo na vrh gasa teraj

 

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Proveravaj ulje i idi do nekog servisa da to pogledaju.

Podeli ovaj post


Link to post

Proveriti zasatitne limove oko turbine i oprati motor, promeniti ulje, pa pratiti sta se desava dalje, da li opet negde izlazi ulje.

:dobrodosli:

Podeli ovaj post


Link to post

Oni generalno nemaju problem sa turbinama tako da poblje da se opere i pogleda. Meni deluje kao crevo koje ide od filtera za vazduh do turbine

Podeli ovaj post


Link to post

Kod toyote benzinci nemaju plivajuci. Moze da bude svasta, treba se pogledati. A to sto trese to je poluosovina... proveri da li je samo pukla manzetna ili mora da se menja? Nikako nemoj da vozis tako i cekas da se raspadne

Podeli ovaj post


Link to post

×