Jump to content
Milos CTS

Chat 2016

Recommended Posts

 AUDI- Vozaci audija su izuzetno bahati. Opredelili su se za audi jer nemaju para za BMW a i ovo im je proverena varijanta posto pola delova pasuje sa VW grupacije.

ALFA ROMEO- Vise sekta nego ljubitelji. Svesni su da voze smece od auta iako to nikad nece priznati, vole auto jer ima svoju tradiciju i lep dizajn. Postoji podgrupa ljubitelja alfe sa niskim IQ koji misle da je auto stvarno dobar.

BMW- Statusni simbol. Vlasnici uglavnom seljacine, kriminalci i po koji pravi ljubitelj. Sve 3 grupe su svesne da voze dobar auto i zato su najbahatiji na putu.

HONDA- Vlasnici uglavnom svesni da voze jako brze automobile. Postoje 2 grupe vozaca honde, one koji su poginuli i one koji ce tek poginuti.

HYUNDAI- Grupa ljudi koji nema para za Toyotu. :D
 

PEUGEOT- Lavic. Vasnici su uglavnom maloumnici koji pokusavaju da privuku devojke zenskim autom, dok u muskom drustvu svoju ljubav opavdavaju stabilnoscu u krivinama.

CITROEN- Ljubitelji ovog auta i dalje zive u svetu dok je "Ajkula" bila hit. Podgrupa su vozaci VTS-a koji misle da su najbrzi i obicno zive na periferiji grada.

RENAULT- Vlasnici su obicno stariji ljudi koji i dalje zive u iluziji da je reno dobar auto.

MERCEDES- "Vlasnik moze da pobegne iz sela ali ne i selo iz njega".

SKODA- Ljubitelji ove marke zive pod ubedjenjem da voze VW a isto vazi i za vlasnike seata.
VW- Suvise sirok pojam, od gospode do sljama su vlasnici ovog auta. Izuzetno kvalitetna vozila.

ZASTAVA- Ljubitelji ovog auta, su u velikom problemu u svojoj glavi"

Podeli ovaj post


Link to post

Klarkson(TopGear) je u jednoj epizodi komentarisao: Škoda je Volkswagen za zle ljude!!!

Podeli ovaj post


Link to post

Srecna nova,sve naj,naj  :toyo:  :japan4life:

Podeli ovaj post


Link to post

Срећна Нова Година ! ! !

Podeli ovaj post


Link to post

TOYOTA ENGINE GUIDE 2E, 4E, 4AGE, 4AGZE, 1JZ-GTE, 2JZ GTE  SPECIFICATION

As  I mentioned before, I will try to make an Engine Guide for all famous makes in Malaysia.In this article I already compiled few famous Toyota Engine which is oftenly used or converted here.

Among the favourite car to be modified is the 1.3 liter Toyota Starlet, the 1.6 liter Toyota Corolla Ae86 Trueno / Levin , Ke70 , Te71 , Se , Seg , Toyota supra, Toyota Crown, Toyota Mark and few others.Engine specs in the article includes the 2e and 4E Series which can be generally seen in a Toyota Starlet, 4AGE series inside the Corolla and 1J/2J series which is often seen in a drift car such as the Toyota Crown and Toyota Mark.

The article is for guideline purposes only.I’ll start with The 2E Engine.
Toyota Engine Guide

2E-TE/TELU

Used in: Toyota Starlet EP71, EP81, EP90
Valvetrain : SOHC
FI:Turbocharged
Displacement : 1296cc
Bore : 73.0 mm
Stroke : 77.4 mm
Gearbox : C152
Power – 2E-TE :101hp
2E-TELU :110hp

4E-FTE

toyota-starlet-4e.jpg

 Toyota Starlet 4E

Used in: Starlet GT Turbo, Starlet Glanza V
Valvetrain : DOHC
FI : Turborcharged
Displacement : 1331cc
Compression Ratio : 8.2:1
Bore : 74mm
Stroke : 77.4mm
Gearbox : C152
Power : 135HP@6400rpm
Torque : 157NM@4800rpm

4A-GE(16Valve)

ae86-4age.jpg

 4A-GE 16 VALVE

Used in:Toyota MR2 AW11(MR)
Corolla AE86 GT-S(RWD),
Corolla AE82 FX-16(FWD),
Corolla AE92 GT-S(FWD)

-FIRST/SECOND GENERATION(83-89)-
Valvetrain : DOHC 16Valve(TVIS)
Fuel System : MPFI(Multi Point Fuel Injection)
Displacement : 1587cc (straight 4)
Compression Ratio : 9.4:1
Bore : 81mm
Stroke : 77mm
Power : 112HP@6600rpm (US, MAF Sensor)
130HP@6600rpm(Japan, MAP sensor)
Torque : 131Nm@4800rpm

-THIRD GENERATION(REDTOP)-
Valvetrain : DOHC 16Valve
Fuel System : MPFI(Multi Point Fuel Injection)
Displacement : 1587cc (straight 4)
Compression Ratio : 10.3:1
Bore : 81mm
Stroke : 77mm
Power : 138@7200rpm
Torque : 149Nm@4800 rpm

4AGE FORMULA ATLANTIC

-A modified 4A-GE(16valve) from Toyota Racing Development(TRD) for the Formula Atlantic cars.Producing a healthy 240bhp@8400rpm and revving out to 10-12000rpm.This is the engine that is rumoured as the engine in the Fujiwara Takumi Corolla AE86 Trueno(INITIAL D Anime/Manga)

4AGE SILVERTOP(20Valve)

toyota-4age-silvertop.jpg

 4A-GE SILVERTOP 20VALVE

Used in:1992 Toyota Levin/Trueno AE101 GT Apex, GT-V Models
1992 Toyota Corolla AE101: GT, FX Models

Valvetrain : DOHC VVT(Variable Valve Timing)
Air Intake : Four Throttle, Airflow Sensor
Displacement :1587cc
Compression Ratio : 10.5:1
Bore : 81mm
Stroke : 77mm
Power : 158HP@7400rpm
Torque :162Nm@5200rpm

4AGE BLACKTOP

Used in:1995 Toyota Levin/Trueno AE111: BZG, BZR, BZV Models
1998 Toyota Corolla AE111: GT, Carib BZ, RSi Models

Valvetrain : DOHC VVT(Variable Valve Timing)
Air Intake : Four Throttle, MAP Sensor
Displacement :1587cc
Compression Ratio : 11:1
Bore : 81mm
Stroke : 77mm
Power : 162HP@7800rpm
Torque :162Nm@5200rpm

4AGZE SUPERCHARGE

toyota-4agze-supercharge.jpg

 TOYOTA 4A-GZE SUPERCHARGED

Used In : supercharged AW11 Toyota MR2, AE92 Corolla, AE101 Corolla
FI:Supercharged
Valvetrain : DOHC 16Valve
Displacement : 1587cc (straight 4)
Bore : 81mm
Stroke : 77mm
Power – AW11 Toyota MR2 : 145HP
AE92, AE101 Corolla : 165HP
Torque – AW11 Toyota MR2 : 195Nm
AE92, AE101 Corolla :210Nm

1JZGTE

toyota-1jzgte.jpg

TOYOTA 1JZ-GTE

Used in:

Toyota Chaser/Cresta/Mark II Tourer V (JZX81, JZX90, JZX100, JZX110),
Toyota Soarer (JZZ30)
Toyota Supra MK III (JZA70)
Toyota Verossa
Toyota Crown (JZS170)

-FIRST/SECOND GENERATION-
FI:Twin Turbo                                                                                                                Turbine : CT12 x2
Valvetrain : DOHC
Displacement : 2491cc
Compression Ratio : 8.5:1
Bore : 86.0mm
Stroke : 71.5mm
Power : 280HP@6200rpm
Torque : 363Nm@4800rpm

-THIRD GENERATION-
FI:Turbocharged
Valvetrain : DOHC VVT-i(continuously variable valve timing)
Displacement : 2491cc
Compression Ratio : 9.0:1
Bore : 86.0mm
Stroke : 71.5mm
Power : 280HP@6200rpm
Torque :379Nm@2800rpm

2JZGTE

toyota-2jz-gte.jpg

 TOYOTA 2JZ-GTE

Used in:Toyota A341E 4-speed automatic
Toyota V160 and V161
Toyota Aristo V300 JZS161 (Japan-only)
Toyota Supra RZ/Turbo JZA80

FI:Twin Turbocharged
Valvetrain : DOHC (VVT-i 1997 and above)
Displacement : 2997cc
Compression Ratio : 8.5:1
Bore : 86.0mm
Stroke : 86.0mm
Power : 280HP@5600rpm
Torque : 1993-96 – 437Nm@3600rpm (323 ft/lb)
1997+ – VVTi 458Nm@3600rpm (338ft/lb)

Podeli ovaj post


Link to post

1.8 VVTL-i po mom ukusu. :);)

Moze moze, :D ja bi bio zadovoljan i sa 4A GZE Supercharger :ph34r:  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

4AGZE ima samo 165ks :(

Podeli ovaj post


Link to post

Wewerko a sta bi ti,uvek se moze podici za koji konjic i nagurati do 200ks?  i ovaj ima samo  192ks :P

Toyota 2ZZ-GE Engine

 

Appeared in 1999, 2ZZ-GE was the second engine that belongs to ZZ engine family. The design of 2ZZ-GE was based on 1ZZ-FE. 2ZZ-GE was developed to provide high speed performance and retain low speed flexibility without sacrificing from major design concepts of 1ZZ-GE. Toyota engineers have reworked most of the components of the engine to achieve these goals. The head was completely redesigned and Variable Valve Timing and Lift - intelligent (VVTL-i) system was adopted. Bore and stroke was changed to 82mm x 85mm allowing the engine to safely rev over 8000RPM. Compression ratio was increased to 11.5:1 and the cylinder block was reinforced with Metal Matrix Composite.

 

Model

2ZZ-GE

Displacement (cc)

1796

Power Output (hp)

164 - 190

Compression Ratio

11.5:1

Bore (mm)

82.0

Stroke (mm)

85.0

Years Produced

1999 -

 

Podeli ovaj post


Link to post

:D  haha e bruko policiska i sramoto. znaci citam i neverujem. :lol:

 

KOGA ĆE OVI DA KAŽNJAVAJU: Evo zašto su saobraćajci bruka srpske policije!

 

Patrola policije zaustavila je stručnjaka za saobraćaj, saobraćajnog inženjera Vladimira Simidžiju, a kad su ga zbog pola čaše vina priveli na trežnjenje ni slutili nisu da će im on za vreme vožnje do stanice uočiti čak 11 prekršaja.

"Dvojica saobraćajnih policajaca su me na pravdi Boga držali 11 sati u zatvoru, a ja za ovih 47 godina vozačkog staža nemam ni jednu situaciju u kojoj sam nekoga od učesnika u saobraćaju doveo u opasnost, a kamoli dobio kaznu. Pritom su za 20 minuta napravili čak 11 prekršaja", ogorčen je Vladimir Simidžija (68), saobraćajni inženjer koji je, kako kaže, pre skoro dva meseca imao vrlo neprijatno iskustvo sa bahatim saobraćajnim policajcima zbog čega je uputio zvaničnu žalbu.

Te večeri 29. novembra prošle godine Simidžija je, kako ističe, prošao pravu golgotu umesto rutinske alko-test kontrole u Bulevaru vojvode Mišića.

"Saobraćajni policajci su me zaustavili i pitali da li sam pio. Odgovorio sam da jesam samo jednu čašu vina i ništa više. Nakon probnog testa očekivao sam da se na tome završi i da supruga i ja nastavimo do kuće, udaljene oko 300 metara od mesta kontrole. Policajac je posmatrao uređaj za testiranje i rekao mi "novac sve rešava". Svedok je moja supruga Gordana Simidžija. Nisam se snašao pa sam odgovorio "nemojte tako", a policajac je izvadio novi uređaj i rekao da duvam u njega", priča Simidžija koji je te večeri vozio "suzukija".

 

vladimir-simidzija-foto-facebook-printscVladimir Simidžija, Foto: Facebook

 

Nesrećni saobraćajni inženjer ističe kako mu policajac "nije pokazao nulto stanje niti sterilnost uređaja".

"Bio sam ubeđen da kod mene može da se nađe samo simbolična, zakonom dozvoljena, količina alkohola. Pet do deset minuta pre te kontrole popio sam čašu, i to ne punu, crnog vina. Zato sam se i šokirao kada mi je policajac rekao "1,44, morate da pođete sa nama. Zapanjen sam odgovorio da to nije moguće i pristao da pođem sa njima smatrajući da me vode na vađenje krvi kako bi se istina utvrdila", naglašava Simidžija.

Čim je ušao u vozilo, inženjer je doživeo nove neprijatnosti. Na putu ka stanici policajci napravili prekršaje.

"Odmah je vozač policajac okrenuo preko uzdužne neisprekidane linije, a na moju primedbu odgovario je da na to ima pravo. Vozio je agresivno, a na raskrsnici sa Lješkom ulicom skrenuo levo i napravio novi prekršaj. Kada sam video da dolazimo u policijsku stanicu, a ne u Dom zdravlja, zamolio sam ih da me vode na vađenje krvi jer u mom organizmu nije mogla da bude nedozvoljena količina alkohola. Nervozno mi je odgovorio 'Ne može, sada je kasno'", ističe inženjer.

U policijskoj stanici "Čukarica" nastavila se, kako kaže, tortura.

"Policajci su bili zauzeti ispunjavanjem formulara, ne dajući mi bilo kakvo objašnjenje. U nekom trenutku jedan od njih me upitao "Hoćeš li da potpišeš". Prešao je na "ti". Pitao sam: "A, šta treba da potpišem". Odgovorio je "naredbu", a potom odmah postavio novo pitanje: "Da li hoćeš da potpišeš i zapisnik". Rekao sam da ću ih naravno potpisati, ali da moram i da ih pročitam. Nažalost, zbog slabog osvetlenja u prostoriji, veličine slova i kvaliteta rukopisa, nisam mogao ništa da pročitam, a policajac je odbio da mi pročita zapisnik na glas - žali se Simidžija i dodaje da u zapisniku može da pročita broj značke saobraćajnog policajca "135543", ali ne i njegovo ime i prezime.

Pitanja saobraćajnog policajca su se nastavila.

saobracajci-saobracajna-policija-pojas-sIlustracija: Zorana Jevtić

"Pitao je: "Da li imaš neku primedbu"? Odgovorio sam da imam više njih i tražio da ih unesem u zapisnik. Međutim, policajac mi nije to dao nego se digao od stola i nervozno, naredbodavalački rekao da pođem sa njim. Tek sutradan sam dobio zapisnik u kojem je navedeno da primedbi nemam i da sam odbio da potpišem zapisnik", kaže inženjer.

Zbog pola čaše vina 11 sati na trežnjenju

Simidžija naglašava da ništa u zapisniku nije bilo tačno.

"Zapisnik mi nije pročitan, primedbe sam imao, nisam odbio da potpišem zapisnik odnosno nije mi ni pružena prilika da ga potpišem. Sve ovo govori o bahatosti, siledžijstvu i zloupotrebi uniforme. S druge strane, ni u jednom trenutku nisam povisio ton, niti bio drzak", objašnjava Simidžija za "Blic" koji je 11 sati spavao na drvenoj klupi u policijskoj stanici.

vladimir-rebic-saobracajna-policija-kontIlustracija: MUP

Simidžija ističe da je poslao pisanu žalbu saobraćajnoj policiji i da su mu odgovorili da će ispitati ceo slučaj.

Dva puta sam bio pijan u životu

"Pretposlednji put sam bio pijan 27.08.1971. godine za moje momačko veče, a poslednji put 14.11.2001.godine. To je sve što se tiće mog pića, a vozim od 1968. godine", naglašava Simidžija.

11 prekršaja koje su po Simidžiji napravili saobraćajni policajci za 20 minuta:

1. Arogantno i neljubazno ponašanje prema učesniku u saobraćaju

2. Spominjanje bilo kakvog novca u toku kontrole učesnika u saobraćaju

3. Vožnja preko uzdužne neisprekidane linije, dva puta.

4. Kretanje vozilom u zabranjeno levo skretanje.

5. Agresivna vožnja

6. Odbijanje zahteva za vađenje krvi

7. Odbijanje zahteva da se naglas pročita Zapisnik

8. Odbijanje zahteva da u Zapisnik unesem primedbe

9. Unos neistine u Zapisnik da nema primedbi

10. Unos neistine o odbijanju potpisivanja Zapisnika

11. Zatvaranje učesnika u saobraćaju, u dužini od oko 11 sati, bez ikakvog objašnjenja i opravdanog razloga

:D :D  :D

http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/koga-ce-ovi-da-kaznjavaju-evo-zasto-su-saobracajci-bruka-srpske-policije-clanak-2104333

Podeli ovaj post


Link to post

Matori> nemam ni ja reci,ostao sam zaprepascen dokle moze ova nasa korumpirana murija da ode :D  inace reko da podelim ima i ljudi koji necitaju novine,tj nestizu ;)  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ma nisu ni oni svi isti. Ima normalnih ljudi koji rade svoj posao kao i svaki drugi. Ima i onih koji su iskompleksirani jer su nekad bili niko i ništa pa sad obukli uniformu pa sad "zavode red" . Jbg , zavisi na koga se naleti. Po mojim iskustvima, većina su ok ljudi , a imao sam i jedan slučaj gde sam krenuo da se potučem, jednostavno puko film, da mi nije klinac bio sa mnom svega bi bilo. Jedan slučaj u 25 godina i nije nešto strašno :) .

Podeli ovaj post


Link to post

Slazem se sa matorim. U poslednje vreme nemogu nista da zamerim plavcima...kulturni, ljubazni...

A ranije je bogami bilo sljama sa znackama.

Verovatno kao i u svakoj drugoj profesiji, naleti se na kukolj. To je ustvari olicenje kucnog vaspitanja tj. ne vaspitanja

Podeli ovaj post


Link to post

Izašao kalendar za ovu godinu , a nas opet nigde :( . Pa jel moguće da kod nas nema gde i kako da se organizuje street race?

Podeli ovaj post


Link to post

Vide majke ti Pristina :blink:  eeeee oni mogu a mi nemozemo :( sta reci? No coment -_-

Podeli ovaj post


Link to post

U Prištini je bio i prošle godine i to po autima najjači skup. 

Podeli ovaj post


Link to post

Da da, Pristina kida sa organizacijom i automobilima. Jos samo da su i pravi vlasnici dole :)

Podeli ovaj post


Link to post

U Prištini je bio i prošle godine i to po autima najjači skup. 

:no:  da nepoverujes :blink:  strasno!

 

Nessa> kakao mislis da su pravi vlasnici? :huh:

Podeli ovaj post


Link to post

tako lepo, ti ko da si francuska sobarica pa nemas pojma da je 99.9% automobila u juznoj pokrajini kradeno kojekuda  :D

Podeli ovaj post


Link to post

×