Jump to content
stana

TOYOTA Oglasi 2016

Recommended Posts

STARA TEMA NA LINKU

 

Uf zver,drugar ga ima
Evo oglasa da pomognemo kolegi...
fbb04afe1818bd050da9b57fea207985.jpg

Izmenjeno od Milos CTS
Da podelimo temu posle preko 3000 postova

Podeli ovaj post


Link to post

A ko je kolega? trazio temu al nemaaa....btw, zanimljivo yare ako je sve tako kako pise

Podeli ovaj post


Link to post

Nesporazum...moj drugar poseduje isti ovakav model,al jos lepsi...ovaj sa oglasa ne znam ciji je

Podeli ovaj post


Link to post

A ha, bese jedan isti koji je zveknuo u jelena, ispalio air bagove...pa daj detaljniji info, fotke...link oglasa ili jos bolje on to da uradi

Podeli ovaj post


Link to post

Sad mene interesuje jedna stvar. Sta je isplativije,uzeti ovakvog Yarisa sto sam stavio 1.0 ili D4-D? Znam da D4-D manje trosi,ali ipak tu je zmajac,turbina,egr... a 1.0 nista,jedino sto trosi za litar vise otprilike. Zanima me bas ako neko strucan moze da da sud ili komentar. Pitam odokativno.

Podeli ovaj post


Link to post

Dizel kako god okrenes. Ovaj 1.0 moze i na plin, ali bi ga po performansama d4d pojeo. Ako malo zustrije vozis razlika u potrosnji bude oko 1.5-2l. Za 200000km (koliko bi trebalo i zamajac i dizne da izdrze) ces ustedeti oko 4000e. Odbij tu zamajac oko 400e, remont turba oko 200, remont 4 dizne (na njemu su bosch) 500e i dolazis do ustede od 2900e. Ali verovatno ce i zamajac i dizne trajati duže od toga. I naravno imas dosta startniji i poletniji auto.

Podeli ovaj post


Link to post

Ako nisi težak na gasu onda nema ni razlike u potrošnji. Razlika je u tome šta se traži od auta. ako ti ne predstavlja problem to što je 1.0 slabiji i što su mu međuubrzanja osetno slabija onda je 1.0 po mome bolja kupovina. Lično sam uvek za benzinca.

Podeli ovaj post


Link to post

1.4 D4-D nema plivajuci zamajac, nema problema sa njim nikakvih, 1.0 jok, za grad ok ali za nesto vise gubi dah, potrosnja je mizerno manja od 1.3 ili 1.33, imamo jedan takav, grad ne ide preko 7, magistrala moze ispod 5. Po meni je taj 1.33 najbolji izbor za yaris. stari tip yarisa ts ima 105 ks ovaj ima 99, malo je i tezi ali to mu je to.

Podeli ovaj post


Link to post

1.3 vvt-i 87ks je ubedljivo najbolji izbor za Yarisa. Yaris Mk1 1.0 vvt-i sam vozio tri godine i ne gubi dah uopšte. Znaju pojedinci kako je išao dok je bio kod mene. Bubanj potok četvrtom bez zaleta (sam u kolima) 125-130km/h pola gasa, uključena klima 120 km/h, takođe i Mali Požarevac posle naplatne rampe . Pun auto četiri odrasle osobe + prtljag 5 brzina + klima 130-140km/h četvrt gasa, retko pola gasa, auto put ravno. Nikada ne pritiskam pedalu gasa do poda . Kada sve saberem mene je taj mali zvrk od motorčića oduševljavao što performansama, što niskom potrošnjom.  Jedino što mi je smetalo je visoka pozicija za sedenje. 

Podeli ovaj post


Link to post

Slažem se sa Pisketom. Nije bitno da li je 86 ili 87 ks , ali taj 1.3 po mom najbolji izbor. Imao sam priliku da provozam i 1.33 sa 6 brzina i ne sviđa mi se. Bolje ide 1.3 sa 5 brzina, a poređenje 1.33 sa 99 konja i TS sa 106 konja je samo na papiru približno. Menjač je potpuno drugačije podešen i razlika je nebo i zemlja. Sam podatak da stiže od 0-100 za 9 sec. govori o kakvom se podešavanju radi. Novi Civic 1.8 vtec sa 140ks ima ubrzanje 9.1sec. (čisto radi poređenja) . TS je puno, puno jači i snažniji. U vožnji se ponaša kao da ima 50 konja više od 1.33 , a na papiru je razlika u 7ks. Po mojim iskustvima je 1.3 ekstra motor koji ima sasvim dovoljno snage i nema da ostaje bez daha , a uz poštivanje propisa na megistralnim putevima sam imao i po 4.0l/100km prosek. Ja  bi ga uzeo pre nego 1.33. Jedino se ne slažem sa Pisketom oko pozicije sedenja jer ja ne volim aute sa niskom pozicijom sedenja , ali to je lični ukus. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Slozio bi se sa Pisketom i Matorim po ovom pitanju da neponavljam posto su vec sve tako lepo obrazlozili :)  :toyo:

Podeli ovaj post


Link to post

Po meni prvi oglas je najinteresantniji zbog dobijanja garancije od 6meseci ili 5000km, vozilo je od prvog vlasnika, održavano sve vreme u ovlašćenom servisu i ima najmanju kilometražu 

Podeli ovaj post


Link to post

Nemoj da zuris, budi strpljiv i prati oglase. Licno bih trazio dizela sa manjom kilometrazom, kupljen u SRB i urednom servisnom istorijom. Prošle nedelje je na oglasima bio A 1.4 d4d 2011 sa 30 + k km, nesto preko 9 k (ako se ne varam). Ne treba da ti kazem da je otišao za 2 dana, nisam bio u prilici da "preslikam" oglas .

Ovo je moj stav i ne znaci da su primerci sa vise k km losij, posebno ako pricamo o Toyo.

Moja iskustva sa TCBom su pozitivna tako da si od Pisketa dobio pravi savet, kada su ova tri predloga u pitanju.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, slično razmišljamo. Ne žurim nikuda. Jako bitna stvar mi  je da automobil ima servisnu istoriju i da je održavan kako treba sa što manjom kilometražom do 120k plafon. Takva kombinacija isključuje vozila iz inostranstva, već mahom domaća vozila i prodaju ih ljudi koji menjaju uz doplatu za novo najčešće. Tako da je bilo takvih primeraka po oglasima da ih prodaju Toyota auto kuće. Ali, što kažeš čim se tako nešto da valja pojavi vrlo brzo se i proda!

 

Mada ako uzmem u obzir krucijalne promene koje su desile u dizajnu 1.4 dizel motora 2008. godine najbolja bi varijanta bila neka Auris 2007-2008 godište do 100k kilometara. Ali, čisto sumnjam da će skoro tako nešto da se pojavi.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da Auris iz 2011 (oglas TCBa), nema dpf, obzirom na euro 4 standard. Ne znam o kojim se diznama radi, ali to mozes da proveris jednim pozivom .

Podeli ovaj post


Link to post

Kako Piske kaže, i meni je onaj prvi oglas najbolji.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da Auris iz 2011 (oglas TCBa), nema dpf, obzirom na euro 4 standard. Ne znam o kojim se diznama radi, ali to mozes da proveris jednim pozivom .

 

Pretpostavljam da si mislio na poziv Toyota centra? Kapiram da bi oni mogli (naravno ako žele) da kažu i koje su dizne i da li ima dpf. Inače gde su proizvedeni Aurisi 2010> koji su prodavani kod nas i da li na osnovu broja šasije to može da se utvrdi?

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo to, verujem da sve mozes proveriti u TCBu, kao potencijalni kupac (obzirom na njihov stav da podatke o vozilu, na osnovu broja sasije, daju iskljucivo vlasniku).

Podeli ovaj post


Link to post

OK. A ne rekoste mi koliko "vredi" dati para za dobar očuvan Auris 2010-2011 godište sa oko 100k km? Da li je mnogo 9000 evra za ovaj primerak iz oglasa pod uslovom da je sve "kao na slikama"?

 

P.S. Koja je procedura (koliko košta ako je izvodljivo) ugradnje tempomata na Aurisu?

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mislim da je 9000 e mnogo...

Tempomat i da moze nece te kostati ispod 500 e, pod uslovom da nadjes odgovarajuci.

Mozda gresim, alo ja mislim da je mnogo.

Podeli ovaj post


Link to post

OK. A ne rekoste mi koliko "vredi" dati para za dobar očuvan Auris 2010-2011 godište sa oko 100k km? Da li je mnogo 9000 evra za ovaj primerak iz oglasa pod uslovom da je sve "kao na slikama"?

 

P.S. Koja je procedura (koliko košta ako je izvodljivo) ugradnje tempomata na Aurisu?

Najbolje da odeš da vidiš dati primerak i samim tim imaš procenu šta dobijaš za svoj novac. Cene su kao što i sam vidiš za restyle Auris 1.4 D4D 2010-2011 oko 8500-9000e nije fiksno sa pređenom kilometražom oko 100000km. 

Toyotama malo pada cena kao polovnjacima, odnosno drže cenu. 

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×