Jump to content
  • TcS Promo
  • Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Recommended Posts

    Stara priča.

     

    Krenuli da kupimo jedan auto a kupili drugi.

     

    Toyota Yaris Verso 1.3. (2002).

     

    Ljubav na prvi pogled.

     

     

    Pozdrav svima sa Foruma!

     

     

    Podeli ovaj post


    Link to post
  • TcS Promo
  • Odakle nam dolaziš? i daj neku sliku auta

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Odlican uvod!

    Ajmo sada razrada ;)

     

    Dobro nam dosao, Stanko!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Hvala svima na lepim rečima.

    Slike ću postaviti naknadno.

     

    Pre Yarisa vozili smo (žena i ja) Daewoo Nubiru 1,6 (benzin+gas). Kupljen sa 220 000 km, (i verovatno skinuta kilometraža za bar 150000km) kod nas je prešao još 110 000 bez većih kvarova.

    Sva naša energija u pronalaženju nove limuzine kretala se na relaciji Daewoo - Chevrolet. Suzili smo izbor na par Kalos-a i zapucali u Novi Sad sa sve majstorom.

    Sudbina. SVI Kalosi su ili bili prodati ili kaparisani.

    PRVI auto koji smo videli na svim onim silnim placevima je bio Yaris koji smo mnogo kasnije, taj dan, i kupili.

    Inače auto uvežen iz Italije, 107000 prešao, sređen..... 2600 e.

    Odmah mi se dopao. I uopšte se nije dopao mojoj (mnogo) lepšoj  polovini. To je trajalo sve dotle dok  je nisam namamio u kabinu. Tu se stvari polako preokreću u korist Yarisa.

    Kreće zabava po placevima gledaj ovo gledaj ono, i posle 6-7 sati šetnje po suncu iznureni, izgoreli po licu i rukama (ja i po ćeli) vratismo se da pazarimo.

    Ja svoju ženu jako volim ali kad je krenula da se cenjka došlo mi da je udavim. Al obori cenu za 300 e.

    Majstor je pregledao sve i dao zeleno svetlo.

    Iz Novog Sada odvezli smo auto u servis pomenutog majstora koji je za vikend dodatno pregledao sve i uradio zamenu ulja i kaiševa. Sve ostalo je OK.

    U međuvremenu ona je Nubiru prodala majstoru koji je sa nama išao po auto.

     

    Prvi utisci su odlični.

    Prostran, veoma promišljeno projektovan auto sa mnogo mesta za odlaganje sitnica kojih u svakom autu ima bezbroj.

    Merili potrošnju: kombinovano grad - otvoren put (60:40%) 5,5 lit. Nemojte da me kritikujete ali možbiti da ugradimo gas pošto godišnje prelazimo oko 20000 km.

     

    Ovo je verovatno jedini Forum gde čovek može da dobije odgovor na sva pitanja. Pohvale kolegama sa Foruma.

     

    Još jednom hvala na dobrodošlici!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Pozdrav Stanko!

    Jos jednom, dobro nam dosao.

     

    Vidi, sledece godine cu verovatno menjati auto, pa bi bilo lepo da pri kupovini, ti i tvoja lepsa polovina podjete sa mnom!

    Ja i ti cemo se drzimo po strani, a ona nek ispregovara cenu :D ;)

     

    Malo se salimo ;)

    Ali lepo je kada neko ima dobre "pregovaracke sposobnosti"

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Što se tiče Koreanaca, pokazali su se fantastično i ko ih kupi jednom teško od njih odustaje. Nisi pogrešio sa Yarisom jer je i on takav , a veruj mi i bolji po kvalitetu. Što se tiče motra, neuništiv je i jedino što zahteva je redovan servis. Ima lanac i treba da de ulje kontroliše i redovno menja. Ako to ispoštuješ ima da se navozaš. Moj ti je savet da ne ubacuješ gas. Nijedan Japanac nije ljubitelj gasa. Potrošnja Yarisa, ako se normalno vozi je nekih 6l prosek i to je malo jače nego kod skutera. Ako kreneš na dalji otvoreni put(na more) , mene je izašao prosek ispod 4.5l . Jedini problem koji moraš da rešiš je žena :) . Ako auto ne spada u kategoriju "slatkih" onda imaš problem :) . Moja je zaljubljena u Yarisa pa sam posle prodanog Yarisa opet kupio Yarisa jer je neverovatno "sladak" :) . Daj par sličica da vidimo makinu i da te dugo i jeftino služi!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Što se tiče Koreanaca, pokazali su se fantastično i ko ih kupi jednom teško od njih odustaje...

     

     

    Dobro Matori, ne preteruj :D

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Dobrodošao . Lepo Yare Verso .

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Odlično izgleda :) Auto je pojam praktičnosti u malom :) 

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Mic po mic pređosmo 5000 km.

     

    Ulaganja:

    - 2 kaiša sa radom - 2000 din

    - zamena ulja  - 4000 din

    - remont, lepljenje retrovizora 2500 din

     

    Potrošnja se ustalila na 6,5 l/100 km, kombinacija grad - auto put.  Nije baš da mi se sviđa....

     

    U četvrtak, 19. dobija plin, koje marke, napisaću naknadno.

     

    Auto ne pokazuje nikakve skrivene mane. Bez čangrljanja i lupkanja. Ne troši ni ulje ni antifriz.

     

    Pomalo mi smeta buka preko 100 km/h. Ovo shvatite više kao konstataciju nego veliku manu. 

     

    Početno oduševljenje me ne napušta.

     

    Pozdrav!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Sve što si naveo je po ps-u. Znači obavio si dobru kupovinu  ;) . U principu za nepuna 2 meseca si prešao 5000km što nije malo. Potrošnja u proseku je ta i to je uglavnom njegova potrošnja. Grad oko 7-8(zavisno od relacije), otvoren put oko 5 i prosek je taj koji jeste. Nijedan drugi benzinski motror te snage nema taj prosek, a i da si uzeo dizel možda bi imao pola litre manje, što je zanemarivo. Ovo ti sve pišem da te odgovorim od plina :). Generalno Japanci ne podnose plin. Kao prvo moraš ugraditi kvalitetan plin sa kapaljkama koji je skup, a i plin nije džabe. Drugo, stalni problemi sa podešavanjem plinske instalacije jer nam generalno plin nije kvalitetan. Treće, pri sagorevanju plina se oslobađaju veće temperature nego kod sagorevanja benzina i hoće da odu dizn, izduvna grana, katalizator, lambda sonda, lonci na auspuhu. To sve nije jeftino i na kraju se taj plin samo isplati pri plaćanju na pumpi , a na kraju suma sumarum nula uz odlazak majstoru. Na mostu dobiješ, a na ćupriji izgubiš uz maltretiranje. Da se razumemo, neće ti se to početi dešavati odma, ali posle 20 000km oćekuj prve probleme sigurno. Naravno, ima ovde ljubitelja plina koji će reći da to sve nije istina, ali ja lično nisam video na moru auta koji imaju plin,da neko nije imao problema. Tvoje je da odlučiš. Ne želim raspravu oko ovoga , samo ti sugerišem svoje mišljenje. Sve u svemu, prosečna(naglašavam prosečna, što podrazumeva i grad i otvoreni put i autoput) potrošnja od 6,5l/100km je extra sa kojom se i vozači dizela hvale(pisao si pre grad60%, otvoreni put 40%). 

    Servis si ok uradio(vidiš da stvarno nije skupo održavanje Yareta i to obavezno redovno radi i ima da se navozaš), još bi trebao ulje u kočnicama da odradiš , a to je nekih 1000 i koji dinar jer ko zna koliko je staro i ne treba se igrati s tim jer bi mogao da ostaneš bez kočnica zbog toga. 

    Buka u kabini u običnom Yaretu 1.3 nije velika. Moj je najlepše radio na 115-125 na autoputu, malte ne se nije čuo. Možda zbog većeg otpora vazduha zvog Versove karoserije i ta buka. I to nije teško rešiti za male pare ako ti smeta. Imaš temu damping pa malo tapaciraš zadnji deo auta i ima da ti se smanji upola. 

    Sve u svemu auto si na ovoj kilometraži već istestirao i najbitnije je da nisi pogrešio u kupovini! 

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Plin. Rekla žena.

     

    Verovatno zbog oblika i krovnog nosača buka je veća.

    Proučiću postove o dampiranju.

     

    Pozdrav!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Ako je žena rekla onda ok ;). Mir u kući nema cenu! :)

    Ako imaš krovni nosač onda definitivno doprinosi buci, ali i potrošnji. Računaj da ti i do litre podigne potrošnju. 

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Izgubili smo ključeve od nosača. Ključar ovih dana treba to da otključa i napravi ključeve.

     

    Biće bolje sigurno.

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Okrenusmo 10000. U Međuvremenu ugrađen je plin. O njemu malo kasnije.

     

    Od kvarova, koji nas doduše nisu ostavili na putu, ali su ipak kvarovi:

     

    - zamenjena vodena pumpa, 4000 din + 1000 din majstor

    - zamenjeni ležajevi alternatora 2000 sa sve rukama.

     

    Obe intervencije su obavljene jer su se čuli kaiševi.

     

    Posle ugradnje plina ništa se u voznim osobinama nije dramatično izmenilo.

     

    Prošli period toplog vremena iziskivao je stalnu upotrebu klime što po gradu, što po brdima i dolinama Republike Srpske.

    Potrošnja: sa 23 lit plina prelazimo oko 310-330 kilometara u gore pomenutom režimu, opet u zavisnosti od benzinske pumpe i kvaliteta plina,gde je točen.

    Primetio sam da je kvalitet plina u Srpskoj bolji nego ovde.

     

    Uređaj je podešen da pri opterećenju od 83% snage prebaci na benzin.

     

    Takođe, pri putnoj brzini 130-140 km/h, uređaj prebaci na benzin.

     

    Sledeći put ću postaviti foto uređaja i ostalog.

     

    Interesuju me alu felne. Može ponude na PP.

     

    Pozdrav kolegama forumašima!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Čuj, kupio si polovan auto pa ti kvarovi i nisu kvarovi, jednostavno se i to mora jednom promeniti ;) . Sve u svemu, koliko vidim , lepo te Yare služi  :twothumbsup: . Plin neću da komentarišem jer nisam pobornik istog, a i o tome je bila priča. Nadam se samo da će ti se na kraju isplatiti. Naćemo neke alu pa ti šaljemo slike. Imao je jedan u Šidu jako lepe , baš što idu na Yare. Samo reci jel ideš strogo na 14 ili može i 15 inča?


    Felne 4x100 promer rupa,r15 made in germany..sa letnjim sportskim gumama 140e..felne nisu krivljene varene itd..uzivo mnogo lepse.. Zadnja cena mu je 120e .

    post-1983-0-17995000-1473846006_thumb.jpg

    Podeli ovaj post


    Link to post

    14.

     

    Ugradnju plina namerno ne komentarišem jer uvažavam i jedne i druge argumente.

    A ionako o tome malo znam...

     

    Hvala!

    Podeli ovaj post


    Link to post

    Ove baš idu na Yare.


    Izvini, ove su 15, dok si ti odgovorio , ja već postavio :)

    Podeli ovaj post


    Link to post

    ×