Jump to content
vlada_ivana

Kupovina Corolle Verso 2.0 D4D 90ks (Iskustva, Saveti, Preporuke)

Recommended Posts

Razmišljam da kupim Corollu Verso, ograničen sam na 4000 eura.

Išao sam da pogledam ovu iz oglasa:

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7956617/toyota-corolla-verso-20-d4d

 

 

Za svoje godine očuvana, unutrašnjost veoma dobro, spoljašnjost u skladu sa godinom proizvodnje.

Dijagnostika ne pokazuje greške, dizne u ok stanju, kvačilo mekano.

 

Vredi li je uzeti?

Podeli ovaj post


Link to post

Steta sto ne mozes da se opruzis jos malo za restajling model ili verso II kako je jos zovu

 

TT

Podeli ovaj post


Link to post

Mogu, ali ne znam koliko bi mi bilo pametno.

Imam 5000 eura, ali kada kupim, kompletan servis + gume, a ne bih da posle budem knap sa novcem.

Podeli ovaj post


Link to post

Trazi dizela sa sto manjom km i poznatom servisnom istorijom. Ako ti nije hitno, mozda je bolje sacekati, skupiti (dodati) jos malo novca i ici na Yaris II 1.4 d4d (ako ti prostorno odgovara) ili jaci Verso II (@stana ti je isto predlozio).

Po meni, ovaj V. ima dosta km iza sebe i realno je ocekivati veca ulaganja (posebno ako bi ugradjivao oem delove).

Podeli ovaj post


Link to post

Realno, jako je teško naći dizela (bilo koje marke) starog 10 godina koji ima manje od 200.000 km.

2012. godine sam kupio Merivu 1.7 CDTI (motor Z17DTH) staru 4 godine koja je prešla 143.000. Automobil vraćen lizingu.

Normalnim razmišljanjem, realno je da dizeli prelaze u inostranstvu oko 30.000 km godišnje, pa onda sve to x10 godina (a i više), računica je jasna, 300.000 km ne gine. Ne kažem, da nema i dizela starih 10 godina koji su prešli 150.000 km, ali takvi su kod nas retki.

Više bi voleo da kupim benzinca, mnogo su manji troškovi održavanja, ali će me ubiti potrošnja benzina, ionako prelazim 20-22.000km godišnje, ali se to sa Yarisom 1.0 i ne oseti mnogo po novčaniku.

Inače, nije samo da želim Corollu Verso, dolazi u obzir i obična Corolla (ne škodi ni karavan varijanta).

Najradije bi sad ponovo vozio svoju E90, ali nema klimu :), malo je godine muče (samo 25), a i prešla je 520.000 km. Moj otac je i dalje vozi i nema nameru da je se odrekne dok se načisto ne raspadne.

Podeli ovaj post


Link to post

Fino km prelazis godisnje i dizel svakako ima smisla. Razmisli i o nekoj opciji kes kao ucesce + kredit (ima povoljnih) za neki noviji Toyo prevoz sa manje km (pojavi se tu i tamo, kupljen nov u SRB ).

Podeli ovaj post


Link to post

Imas da kupis klimu sraf na sraf za E90 :D

 

da ne budem samo ja sa klimom ovde :)

Podeli ovaj post


Link to post

Igrom slučaja ja radim kredite za fizička lica u banci :)

I imam i stambeni kredit do 2044. godine:(

Ne bi još jedan kredit, mogu da se uklopim za 4500 € i da ostavim još 500€ za servis i ne daj bože još nešto.

Gledao sam i Yarisa 2006-2007, ali su svi papreno skupi.

 

Ovo bi kupio

 http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8229975/toyota-auris-14d-srb-automatik  

ali mi je previše novca

Podeli ovaj post


Link to post

Ok, ti najbolje znas kakve su ti finansijske mogucnost i dodatni bankarski benefiti za kreditiranje zaposlenih .

Ovaj Auris ima taj, na losem glasu, robotizovani manuelni menjac tako da i sa povoljnijom cenom nije za preporuku.

Polako, skupljaj pare i cekaj priliku.

Podeli ovaj post


Link to post

@ vlada_ ivana  - e ovako, auto izgleda skroz korektno spolja, treba proveriti ispod da nije negde zarđao. Ono što je sigurno da te čeka na vozilu - veliki servis ( sa kvalitetnim delovima izađe oko 500 eu), uštediš na gumama ( umesto 195/60 staviš 195 /65) i rekao bih da su kočnice zadnje za kontrolu ( previsoka ručna) i sve to začiniš sa dobrim dubinskim pranjem i miran si narednih 5 godina. Ono što je bitno - dizne da su u normalnim granicama, da se dobro vozi (proveriš kako turbina radi), plivajući zamajac nema, tako da si miran. Naravno, tvoji novci, tvoja odluka... 

Podeli ovaj post


Link to post

Gledao sam ispod (zavlačio se ispod auta bez kanala ili dizalice) nema rđe, auspuh fabrički, sa jedva primetnim tragovima rđe.

Veliki servis u svakom sličaju, bez obzira na auto, dayco ili skf komplet je koliko sam sabrao u Kit commerce izađe oko 48.000 RSD + plus ruke (majstor je moj prijatelj i klijent koji je radio u VW servisu u Tel Avivu, njemu ne dam više od 50 € za ruke).

Video sam i ja da su zadnje pločice za zamenu.

Dubinsko pranje odradim sam (lepo vreme, temperatura oko 30 stepeni i naručim presvlake po meri za 3.500 RSD (AKS Line).

Iskreno za sve sem novog automobila, imam averziju prema unutrašnosti, ko zna ko je sedeo i šta je radio :)

Jedino što me ubija je godište, znam i sam da se sve Toyote jako lako prodaju, pa čak i E90 ( meni je suludo da neko da 700-1000€ za automobil star 25 godina).

Imam i sam Yarisa iz 2000.godine u savršenom stanju i sutra ga mogu prodati za 2.300 €, ali ne želim, jer takav se jako teško nalazi, ali bez obzira na sve i ma šta drugi govorili, Toyota ima dušu, neka Alfisti zaborave cuore sportivo, Japanac traje i ne kvari se.

Podeli ovaj post


Link to post

Jesi li negde proveravao koliko kosta INA kit za veliki servis? Mozda mozes jeftinije da prodjes, a da ne izgubis na kvalitetu

Podeli ovaj post


Link to post

Ja cu samo dodati u vezi unutrasnjosti i tvog komentara o tome "ko je sedeo i sta je radio" .

Dakle, upravo zbog toga, tvoje resenje sa presvlakama u realnosti nije resenje.

U stvari, to resenje je kao kada na prljavo telo obucemo cistu garderobu! ;) :D

E posto je sva stroka i dalje prisutna (samo se ne vidi), upravo zato "odradi" detaljno ciscenje unutrasnjosti, pa posle presvlake hoces-neces. ;)

Takodje, nakon pranja dezinfekcija ventilacionih kanala i klime i malo 'asepsola' (jeftin po apotekama) i dezinfikovao si celu kabinu.

(E sad mozes i transplantaciju srca da odradis u njemu, nece doci do infekcije) :D

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Veliki servis u svakom sličaju, bez obzira na auto, dayco ili skf komplet je koliko sam sabrao u Kit commerce izađe oko 48.000 RSD + plus ruke (majstor je moj prijatelj i klijent koji je radio u VW servisu u Tel Avivu, njemu ne dam više od 50 € za ruke).

 

Dubinsko pranje odradim sam (lepo vreme, temperatura oko 30 stepeni i naručim presvlake po meri za 3.500 RSD (AKS Line).

Iskreno za sve sem novog automobila, imam averziju prema unutrašnosti, ko zna ko je sedeo i šta je radio :)

Jedino što me ubija je godište, znam i sam da se sve Toyote jako lako prodaju, pa čak i E90 ( meni je suludo da neko da 700-1000€ za automobil star 25 godina).

 

 

Iskreno, zaobišao bih pomenute setove... Zupčasti kaiš isključivo original, a PK kaiševe stavi Bosch i miran si. Vodena pumpa može Aisin ili SKF ( proveriti šta je u kutuiji) i razmisli dobro kome ćeš dati da menja kaiš tj. da ga zupči.  ;)  

 

Za pomenute novce ( za presvlake) možeš odraditi korektno dubinsko pranje u autoperionicama; svakako preporuka je Johnny Steam, koji je cenovno nešto jači, ali vredi svaki dinar.

 

Ne znam zašto ti je problem godište kad je to pouzdaniji model od novijih Versa. Znam nekolicinu koji su prezadovoljni sa tom verzijom (2.0 D-4D, 90 KS), a teraju je kao da sutra ne postoji.  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Možda nisam dovoljno jasno napisao, naravno da bi pre presvlaka dubinski oprao sedišta, pa tek onda stavio presvlake.

Kao što Laki kaže, asepsol ne zaobilazim (završio sam srednju medicinsku školu između ostalog, pa mi je opsesija dezinfekcija :), u koji god hotel da krenem, nosim asepsol sa sobom i brišem).

Problem je starost automobila od 13 godina. Da imam dovoljno novca kupio bi nov bez razmišljanja, ovako moram da razmišljam o kasnijoj prodaji, a planiram da ga vozim najmanje 3-4 godine, a tada će imati 16-17 godina. Iskreno, ova corolla verso mi se sviđa, jedino što me odvraća od kupovine je godište. Inače, tih 90 ks mi je sasvim dovoljno, od onih sam koji poštuju ograničenja brzine (2008. sam kupio novog Sparka, 796 kubika i 51ks, zamislite tek tu snagu motora).

Razmišljao sam čak i o Yarisu iz 2005.godine, može se naći za 3000-3200 eura, benzinac 1.0 i o Yarisu iz 2006.godine 1.0, u lepom je stanju, prešao 146.000km, ali je cena 4100€. Pitanje je da li se uopšte isplati dati 1000€ više za godinu dana mlađi auto, ali i druge generacije.

Podeli ovaj post


Link to post

Dodao bih...

Godinu dana mladji i klasu (ipo) manji :D

 

Pa zavisi sta ti je potrebno od automobila koji posedujes, gradski mali auto ili malo ozbiljniji (veci i udobniji).

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Yaris druge generacije 1,3 je za mene vrh auto. Ima puno više mesta od prve generacije(pogotovo nazad) . Zadnja klupa se deljivo pomera čak i naslon se podešava na zadnjoj klupi. Lep je i moderan iznutra, snage sasvim dovoljno , mal potrošač, a servisiranje i održavanje bagatela. za taj auto se isplati dati malo više para. Ja da imam toliko sada da odvojim za auto, ne bi se razmišljao. 


Znam da spominješ 1.0 , ali ako već uzimaš , 1,3 je rešenje i za duže puteve , a može i na autoputu lepo da potegne. 

Podeli ovaj post


Link to post

×