Jump to content
vogon

Kupovina yaris-a do 3000eur

Recommended Posts

Pozdrav,

 

zamolila me prijateljica da joj potrazim auto do 3000eur pa mislim da tu yaris savrseno pasuje.

Treba da ima 4/5 vrata i mislim 1.3 motor jer ne prelazi mnogo da bi uzimala dizel a 1.0 nisam siguran da li je dovoljan za ovaj automobil.

Citroen-a C1 sa 1.0 vvti motorom sam vec pazario supruzi i u njemu je taman ali je yaris ipak tezi.

 

Ono sto me zanima je sta treba gledati pri kupovini. Znam da tojote imaju prilizno izdrzljiv enterijer pa nije bas moguce lako proceniti da li je auto dosta vozen ili ne. Vidim da pumpa strada negde oko 105.000km.

 

Svi predlozi i saveti su dobrodosli.

 

Ovaj primerak mi za sada izgleda kao solidan kandidat jer ima urednu servisnu i proveren je u ovlastenom tojotinom servisu ali je cena malo jaca

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8228114/toyota-yaris-13-vvt

 

Sta mislite?

 

Podeli ovaj post


Link to post

Nisu isti motori u C1 i Yarisu MK 1 . U Yaris prve generacije se ugrađivao Toyotin motor od 998cc i 4 cilindra a kod C1, 107 , Aygo-a , Yarisa 2 Daihatsuov motor sa tri cilindra. Da skratim za Yaris prve genracije je motor od 1.0 sasvim dovoljan samo je 1.3 bolja opcija pogotovu sa petoro vrata zbog praktičnosti. 

Ako ovaj Yaris ima urednu servisnu istoriju kao što kažeš , tačnu kilometražu, poznat broj vlasnika i detaljno je proveren u servisu o čemu možeš da dobiješ izveštaj cena je realna. 

Pogledaj na sajtu dosta je pisano na temu Yarisa prve genracije verujem da će ti biti od pomoći. 

Podeli ovaj post


Link to post

Matori je skoro nudio neki Yaris ok prijateljice sa 5 toro vrata koliko se secam u dobrom stanju.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ima moja prijateljica Yaris 1,3 , 5 vrata, 2004. godište(restajling), vlasnica nekih 10 godina, svi servisi rađeni u ovlaštenom servisu, upravo odrađeni servisi, traži 3000 e, ima par malih ogrebotina na njemu(u normali)  pa se može možda i skinuti koji euro. Ne znam do kada je registrovan, to je nisam pitao. 


Našao sam slike. Inače , auto je iznutra očuvan, samo je kao kod svakog Yarisa volan izlizan. 


Nisam napisao da ima komplet servisnu knjižicu od prvog dana. Ona je drugi vlasnik, kupila od svoje prijateljice. Ako te interesuje javi mi pa ti dam njen broj pa pričaj s njom. Ne možeš puno spuštati cenu jer auto vredi tih para. 

Podeli ovaj post


Link to post

Kao što je Piske naveo, početni 1.0 motor je sasvim dovoljan u 90% slučajeva. Mene je osobno i iznenadio performansama za tako mali motor. Gubi dah najviše na višim usponima gdje manji okretni moment dolazi do izražaja. Nagrađuje skromnom potrošnjom.

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

video sam oglas na forumu pre nego sto sam postavio ovu temu.

Super je autic, samo me malo odbija kilometraza koju je presao.

Videcu sta se jos nudi pa mozda i bude logican izbor.

Sinoc gledam, iznenadio sam se koliko mali prtljaznik yaris 1 ustvari ima, 205l. Primera radi fiesta slicno godiste ima preko 260l.

Ono sto nisam uspeo da nadjem nigde je kolika je zapremina prtljaznika kad se pomere zadnja sedista (ne preklope, vec na sine pomere) i kako izgledaju zadnja sedista posle toga.
 

Podeli ovaj post


Link to post

Bitan je i oblik prtljažnika, samim tim i iskorišćenost datog prostora, ne samo zapremina. Yaris spada u retka vozila u svojoj klasi gde npr. bez problema staju dečja kolica. Nemoj prtljažnik da te brine uopšte.

Podeli ovaj post


Link to post

Kilometraža je originalna i auto nije iz uvoza tako da nije skidana i budžena. Ne troši ulje i ima servisnu knjižicu od prvog dana. Servisiran stalno u ovlaštenom servisu. Urađeni svi servisi , čak su i lanac, lančanici i španeri zamenjeni. Žena je vozač, rekli joj da tako treba i ona uradila. 

Što se tiče gepeka u Yarisu , najveći je u klasi jer se pomera zadnja klupa. Pretprošle godine sam išao na more , nas troje u autu, a u gepeku 3 kofera srednje veličine i dva ruksaka. Nemoj napraviti grešku sa gepekom! Nema nijedan mali auto veći gepek jer ne može pomerati zadnju klupu. Pomeranjem zadnje klupe ide na nekih 340 litara, a obaranjem sedišta na 970(lično sam veš mašinu vozio u njemu bez ikakvih problema). Mislim da samo Honda Jazz ima veći gepek(350l). Što se motora tiče, ako već kupuješ onda je bolje uzeti 1.3 nego 1.0 jer se oseti razlika na dužim putovanjima. I 1,0 je ok , ali ako se već može birati 1,3 je naravno bolji izbor. Potrošnja mu je kao i 1.0. Ja sam imaop prosek sa 1.3 ispod 4,5l/100km kada sam išao na more(magistralom) . Rekord mi je 70km sa prosekom ravno 4,0l/100km, skuter mi više troši :) . Ne nagovaram te, samo dajem savet pa vi vidite. 


Ako hoćeš mogu ti slikati kako izgleda gepek kad se pomeri zadnja klupa. Meni stalno na pola stoji jer ima mesta u kabini i ne smeta putnicima na zadnjoj klupi, a klinac mi ima 190cm.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da čovjek ne sumnja u kilometražu već ga muči brojka prijeđenih kilometara. Mislim da je mnogo važnija činjenica da je auto redovito i kvalitetno održavan od same brojke prijeđenih kilometara.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, razumeo sam i ja tako. Naravno da je najbitnija istorija održavanja. Ti motori prelaze 500 000 bez problema ako se redovno održavaju. 

Podeli ovaj post


Link to post

@matori

 

ako ti nije problem da slikas prtljaznik i prostor za noge pozadi kad su pomerena sedista u napred bilo bi odlicno.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo slike gepeka. Ovo je velika kutija za alat u gepeku. Jedna ke slika kada je klupa povučena skroz nazad i onda ta kutija taman stane u gepek, a jedna je slika kada se puvuče klupa napred


Slike iznutra su pokazane kako izgleda kada je klupa povučena skroz nazad, u sredini i skroz napred. Prednja sedišta su nameštena prema meni 180cm i to komotno sa spuštenim volanom. ako podignem olan onda i sedište još gurnem prema napred. Ako žena vozi , a ona je 165cm onda nazad ima mesta za kolo igrati :).A imaš i slike moje noge iza vozačevog sedišta(ono je podešeno za mene). 


Sad ne znam kolika je ta žena koja traži auto za kupovinu. Moja žena je 165cm i ona uvek prekrsti noge na prednjem sedištu, kad je ovako namešteno kao na slici. Kad ona vozi onda vozačevo sedište ide još nekih najmanje 5cm napred. Ako volan podigneš (ima nameštanje volana gore-dole) onda i ja vozačevo sedište još napred namestim. Nadam se da sam pomogao i da vidiš nešto na ovim slikama. Kažem ti , na more sam išao i u gepek je stalo 3 srednja kofera po dužini i dva ranca. Imao sam i Tule i nosače za prošlo Yare , ali ih nikada nisam montirao za put jer mi nije trebalo. Jednom samo montirao da vidim kako se montira :)


Nisam napomenio da je Yare projektovano tako da se visoko sedi u njemu pa zato ima puno mesta . 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno na detaljnom odgovoru.

Podeli ovaj post


Link to post

Nema na čemu! Ako te šta interesuje slobodno pitaj. Zato smo ovde ;) 

Podeli ovaj post


Link to post

"Yaris I" i gepek ;)

Nespojivo

Hehehe :D :D

 

Malo se salim ima nesto prostora, ali je cinjenica da je mali.

Sa druge strane to je apsolutno jedina slaba karika celog ovog sada vec prilicno vremesnog modela.

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Otišao sam jednom na putovanje noseći prtljagu od 120l i nakon toga sam shvatio koliko je to besmisleno, na kraju nosiš 3 majice i dvoje hlače. Yarisov gepek mi je taman da i ne pomislim na ludnicu i besmislenost kojekakvih prenašanja ogromnih količina prtljage. :D

Podeli ovaj post


Link to post

A i to što Vedo kaže. Meni je dovoljan , zavisi i šta se planira voziti. ako misliš da trebaš neki veliki gepek onda najsigurnije rešenje karavan. Najbolje kupiti auto prema potrebi da ne bi bilo kajanja kasnije.

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio sam i BmwE39 i Mercedes E klasu W210,  pežova 307, Fiat Brava 2010 ali kad pre neki dan sjedoh u 2008 Yarisa iznenadio sam se koliko zapravo u autu ima placa u vožnji za vozača  i gepek ono što se pomeraju sedišta napred pa kombiniraš kako ti treba 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

×