Jump to content
uroselika

4age?

Recommended Posts

dali neko moze da mi objasni koja je razlika izmedju 4age sa plavim slovima 16 valve i sa crvenim slovima 16 valve.

dali ima razlike u razvodniku paljenja? i dali je neko mozda rasklapao razvodnik paljenja tj interesuje me koliko je zajebano da se zameni neki semering unutar njega?

Podeli ovaj post


Link to post

offtopic

Da li se piše rastavljeno, osim ako ti nešto nisu dali.

Podeli ovaj post


Link to post

Ima razlike, postoje 5 tipova 4AGE motora, ukratko: Prvi je Bluetop (plava slova na glavi) i ima TVIS - isporucuje 116ks

Drugi je Redtop (crvena slova) ima TVIS ali ima jace klipove i klipnjace od prethodnog, Treci je isto Redtop bez TVIS sa kompresijom od 10,5 i ima 130ks...

Ostali su svi 20V VVT...

P.S. prva dva imaju identicne razvodnike...

Podeli ovaj post


Link to post

Stara tema ali za ubuduce.Nepase sa modela na model.Jedino sa MAP motora na MAP I AFM NA AFM.Razlika je u instalaciji a i zupcanici nisu isti u razvodniku.

Podeli ovaj post


Link to post

nasao sam u manual repairu da su razliciti ali sam mislio da promenim samo kapu i kablove,mislim da nece biti problema???

Podeli ovaj post


Link to post

nasao sam u manual repairu da su razliciti ali sam mislio da promenim samo kapu i kablove,mislim da nece biti problema???

Probaj  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Živeo nam ti 150 godina!  8) 

Podeli ovaj post


Link to post

:) Uffff interesantna tema.

PRVI MOTOR NA SLICI

4AGE blue top (big port-u prevodu veliki usis na glavi)proizveden u 4 varijante 112ks,115ks,124ks,127ks zavisi za koje trziste

112ks i 115ks su sa protokomerom (AFM) razlika ova dva motora je u klipovima

124ks i 127ks su oba (MAP) verzija razlika isto u klipovima

Sve ove verzije imaju isti blok 3riba,radilicu 40pin,klipnjace,bregaste,.........

 

DRUGI MOTOR NA SLICI

4AGE red top (big port) 112ks,115ks,

AFM motor

Razlika od predhodni. Blok 7rib (ojacan),klipnjace 19pin sire jace,radi na vecoj omazi,sve ostalo isto kao kod prvih motora.Pomeni najlosiji motor od svih 4age.

 

TRECI MOTOR NA SLICI

4AGE red top (small port) 140ks

Prava mala zverka.Razlikuje se u svemu od predhodnih motora. Blok 7rib+uljne brizgaljke,radilica 42pin,klipnjace 20pin,klipovi visoke kompresije,jaci regulator pritiska goriva,vece dizne,veci usis,uljna pumpa veceg pritiska,.....sve je bolje nego kod predhodnih motora.Zamerka jedino na bregaste manje nego kod ostalih.Idealan za tuning do 200ks.

 

CETVRTI MOTOR

4AGE silver top (20ventila) 160ks

AFM verzija

Razlikuje se u glavi,usisu (trubice fabricki),klipovima

Blok................................sve isto kao kod 4age red top small port

Japanci kazu za njega 160ks,svako ko ga je oterao na dino se razocarao izbacio je svakom manje od fabrickog.

 

PETI MOTOR

4AGE black top (20ventila)165ks

Razlikuje se od silver topa u trubicama,kompjuteru,usisnoj bregastoj,klipovima.

Blok......................sve isto kao.........small port

Najbolji za budzenje preko 200ks ali mnogo skupo.

 

Otprilike bi to bilo to nadam se da vas nisam smorio  ;D ;D ;D

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast na znanju, znam koga da gnjavim, uz ovih par AE86 sto ih znam licno, ako sebi uzmem za igranje nekad E86..

 

S tim da bi ja uvezao iz Japana motorce, imam semu taman.. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast na znanju, znam koga da gnjavim, uz ovih par AE86 sto ih znam licno, ako sebi uzmem za igranje nekad E86..

 

S tim da bi ja uvezao iz Japana motorce, imam semu taman.. :)

Hvala!Obozavam gnjavazu oko ove teme.Izgleda da imamo iste drugare.

Ako budes nabavljao Hacija i uvozis motor batali ove atmo motore uvezi 4AGZE on je tata medju njima.

Podeli ovaj post


Link to post

Znam ti ja pola Shogun ekipe...:)

 

A pride, sve sto je japansko, to je moj fax, time se bavim.

 

Imam coveka u Grckoj, koji na kontejnere dovlaci iz Japana, nisu bas jeftini swapovi, ali cena za mene je dobra, samo se jos nisam time bavio..

 

Ali svaka masina je pure JDM, a znas kakve oni slatkise ostavljaju za sebe... :)

Podeli ovaj post


Link to post

:)Tu polovinu Shoguna sto neznas veruj mi neznam ni ja :D,izbacio bi ih iz ekipe nego nisam ih ja dovodio pa nemam prava ni da ih oteram.

Dobro je sto znas nekog ko to radi na kontejnere,sve sto mi je stizalo od preko u paketima izasao me put 2 puta vise nego vrednost delova i jos sam imao srecu da neplacam carinu.

Znaci kad sutra prerastem ove motorcice i predjem na ozbiljniji tuning znam kome da se obratim da mi uveze 2jz iz supre  :) :) :) (salim se)

Podeli ovaj post


Link to post

Pazi, ako imas para, nista nije nemoguce, ako iskopam sliku iz njegovog magacina od pre godinu dana, stoje 3 B16A VTEC JDM sa 170 ks, 2 iz RX-7, SR20DET sa 250 ks iz S15, ima i Toyotinih(nisam zagledao, ali neka turbaljka i V8 je bio sigurno), a da ne kazem clip prednji, farovi, branici, spojleri, delovi, ma Diznilend za nas..

 

U Solunu je covek, mislis neugledna radnjica, a kad te odvede do par magacina u blizini, tebi nije dobro..

Podeli ovaj post


Link to post

Pazi, ako imas para, nista nije nemoguce, ako iskopam sliku iz njegovog magacina od pre godinu dana, stoje 3 B16A VTEC JDM sa 170 ks, 2 iz RX-7, SR20DET sa 250 ks iz S15, ima i Toyotinih(nisam zagledao, ali neka turbaljka i V8 je bio sigurno), a da ne kazem clip prednji, farovi, branici, spojleri, delovi, ma Diznilend za nas..

 

U Solunu je covek, mislis neugledna radnjica, a kad te odvede do par magacina u blizini, tebi nije dobro..

UFUFUFUF OVAJ SR20DET BI MI PASOVAO I U STOK VARIJANTI.A guzu bi dao za 4agze ako ga ima.

Podeli ovaj post


Link to post

Da li je ovo tavan podatak za dizne?

 

early bigport 4age's are 220cc @ 48psi (blue top), low ohm

later bigport 4age's are like 240cc @ 48psi (tan), low ohm

smallport 4age's are 250cc @ 48psi, high ohm

silvertop and blacktop use the same (side feed) are 270cc @ 48psi, high ohm

4agze is reddish and 365cc @ 48psi

Podeli ovaj post


Link to post

Delimicno je tacan podatak Vlado.

 

182cc tamno zelene 2oma 2.5b 4age MAP 83 do 87god.

210cc plave 2.4oma 2.5b 4age AFM 83 do 87god.

235cc roze 13.8oma 2.9b 4age smallport 93god.

295cc (boja neznam) 13.8oma 2.5b 4age silver,black top 20ventila

365cc naranzaste 2.9oma 2.5b 4agze model aw11 145ks do 87god.

Podeli ovaj post


Link to post

Ima li neka alternativa za diznu??? Da li jos neki auto nosi 2ohm???

Izgleda da tu jednu moram kupiti.............

 

Jos jedno pitanje za Nesu. Da li sve 4 dizne dobijaju impuls istovremno??? Znaci i kada nije taj kilp na usisavanju??

Znam da je kod nekih modela batch sistem, dve po dve, ali nemam pojma kako je 4age????

Po instalaciji mi se cini da su sve na istom signalu...

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Alternativa za diznu Honda civic,crx stariji modeli do 89 godista voze 240cc dizne moze da radi sa njima,problem je sto bi morao sve 4 hondine da vozis zbog razlike u duzini.Oko impulsa kako dobijaju stvarno neznam  :(

Podeli ovaj post


Link to post

OK, ako se ne snadjem, znci da trazim od crxa gen I dizne.

 

 

Za signal sam nasao, samo i dalje ne znam da li je batch ili mono....

 

post-72-132930704468.jpg

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×