pboricic 0 Napisano April 28, 2008 Zdravo Pre 20tak dana kupio sam i montirao na svom vozilu Michelin Run Flat ZP pneumatike 205/55/16 Od tog trenutka volan je poceo drugacije da se ponasa neko ranije, pri malim brzinama -do 45-50km/h. Kao da automobil "pliva" Pri vecim i velikom brzinama auto se potpuno normalno ponasa. Za svaki slucaj uradio sam reglazu trapa i kompletnu proveru prednjeg trapa-sve je ok!! Moja predostavka je da se zbog vece tezine run flat pneumatika ( oko 40%) u odnosu na standardne pneumatike, doslo do drugacijeg odnosa masa/ugaona brzina pa samim tim i promenila osetljivost upravljaca. Da li neko moze da mi da savet iu vezi ovoga. Predpostavljam da jako malo ljudi je uopste vozila i montirala ovakvu vrstu pneumatika. Hvala Podeli ovaj post Link to post
floyd1466713664 0 Napisano Maj 4, 2008 Zdravo Pre 20tak dana kupio sam i montirao na svom vozilu Michelin Run Flat ZP pneumatike 205/55/16 Od tog trenutka volan je poceo drugacije da se ponasa neko ranije, pri malim brzinama -do 45-50km/h. Kao da automobil "pliva" Pri vecim i velikom brzinama auto se potpuno normalno ponasa. Za svaki slucaj uradio sam reglazu trapa i kompletnu proveru prednjeg trapa-sve je ok!! Moja predostavka je da se zbog vece tezine run flat pneumatika ( oko 40%) u odnosu na standardne pneumatike, doslo do drugacijeg odnosa masa/ugaona brzina pa samim tim i promenila osetljivost upravljaca. Da li neko moze da mi da savet iu vezi ovoga. Predpostavljam da jako malo ljudi je uopste vozila i montirala ovakvu vrstu pneumatika. Hvala Run flat gume zahtevaju posebnu vrstu felni i ne smeju se montirati na standardne felne. Obrnuto može. Dovodite sebe u opasnost! Podeli ovaj post Link to post
pboricic 0 Napisano Maj 4, 2008 Evo odgovora strucnjaka (inace felne su standardne-ne posroje spec. felne za ove pneumatike) CITIRAM E-MAIL "Postovani, Sto se tice drugacijeg ponasanja vaseg vozila - osecaja podloge to u svakom slucaju zavisi od vrste pneumatika. Run Flat pneumatici imaju ojacane bocnice sto znaci da je njihova krutost veca no kod standardnih pneumatika. Samo to daje drugaciji osecaj u voznji. Takodje ukoliko ovi pneumatici nisu dovoljnoi dobro napumpani dolazi do toga da je raspored pritisaka na gaznoj povrsini fokusiran na bocne sare pneumatika, dok je sredina rasterecena - pneumatik se vozi na bocnim blokovima. Pri vecim brzinama usled centrifugalne sile ova situacija se menja tako da je raspored pritisaka povoljniji - cela gazna povrsina naleze na podlogu. Ovo su moguci uzroci izmene osecaja pri voznji sa novim i RFT pneumaticima ali nisu jedini. Moram da napomenem da upotreba RFT pneumatika kod vozila koja nemaju senzor pritiska u pneumaticima nije preporucljiva jer u slucaju gubitka pritiska u pneumaticima nemate osecaj da je pnaumatik bez pritiska sto vas moze prevariti i pri ulasku u krivinu sa vecom brzinom moze doci do svlacenja pneumatika sa naplatka, sto bi moglo da dovede do daljih problema. Nadam se da sam vam unekoliko pomogao. Best regards/S postovanjem Goran Kocovski Country Manager - Serbia, Montenegro Bridgestone Austria GmbH" Pozdrav Peda Podeli ovaj post Link to post
floyd1466713664 0 Napisano Septembar 2, 2008 Evo odgovora strucnjaka (inace felne su standardne-ne posroje spec. felne za ove pneumatike) CITIRAM E-MAIL "Postovani, Sto se tice drugacijeg ponasanja vaseg vozila - osecaja podloge to u svakom slucaju zavisi od vrste pneumatika. Run Flat pneumatici imaju ojacane bocnice sto znaci da je njihova krutost veca no kod standardnih pneumatika. Samo to daje drugaciji osecaj u voznji. Takodje ukoliko ovi pneumatici nisu dovoljnoi dobro napumpani dolazi do toga da je raspored pritisaka na gaznoj povrsini fokusiran na bocne sare pneumatika, dok je sredina rasterecena - pneumatik se vozi na bocnim blokovima. Pri vecim brzinama usled centrifugalne sile ova situacija se menja tako da je raspored pritisaka povoljniji - cela gazna povrsina naleze na podlogu. Ovo su moguci uzroci izmene osecaja pri voznji sa novim i RFT pneumaticima ali nisu jedini. Moram da napomenem da upotreba RFT pneumatika kod vozila koja nemaju senzor pritiska u pneumaticima nije preporucljiva jer u slucaju gubitka pritiska u pneumaticima nemate osecaj da je pnaumatik bez pritiska sto vas moze prevariti i pri ulasku u krivinu sa vecom brzinom moze doci do svlacenja pneumatika sa naplatka, sto bi moglo da dovede do daljih problema. Nadam se da sam vam unekoliko pomogao. Best regards/S postovanjem Goran Kocovski Country Manager - Serbia, Montenegro Bridgestone Austria GmbH" Pozdrav Peda Kolega jeste upravu, ali to znači da je Bridgestone uspeo da proizvede RFT za standardnu felnu. Dok sam radio za prošli brend (neću reći koji išle su posebne felne za njihove RFT. Toyota ih ne koristi osim za RAV4 DCAT ali to je drugi sistem sa specijalnim prstenom. Podeli ovaj post Link to post