Jump to content
carusel

Toyota Hilux 2009. Sta Reci sem Apsolutno Prelepo !!!

Recommended Posts

Toyota-Hilux_2009_photo_06.jpg (alt+p)

 

 

 

Toyota-Hilux_2009_photo_2b.jpg (alt+p)

 

 

 

Toyota-Hilux_2009_photo_1f.jpg (alt+p)

 

[/img]http://photo.netcarshow.com/Toyota-Hilux_2009_photo_1c.jpg[/img] (alt+p)

 

Toyota-Hilux_2009_photo_1c.jpg (alt+p)

 

[/img]http://photo.netcarshow.com/Toyota-Hilux_2009_photo_0d.jpg[/img] (alt+p)

 

Toyota-Hilux_2009_photo_1f.jpg (alt+p)

 

[/img]http://photo.netcarshow.com/Toyota-Hilux_2009_photo_27.jpg[/img] (alt+p)

 

Toyota-Hilux_2009_photo_2d.jpg (alt+p)

 

[/img]http://photo.netcarshow.com/Toyota-Hilux_2009_photo_2e.jpg[/img] (alt+p)

Podeli ovaj post


Link to post

880Kg Nosivosti (Da Zaokruzimo 1000Kg Easy). 2250Kg (Da Zaokruzimo 2500Kg) Prikolice sa Kocnicama. Unutrasnjost Vise Nego Zadovoljavajuca. Motor 2.5 D4D 120 Konja 88 Kw. Registracija oko 23000 Dinara Godisnje (Milina). Homologacija N1 Komercijalno Vozilo,Registrovano na Firmu Bez 18% Pdv-a oko 25847 Eura Verzija City. E kad sve to Uporedim sa LandCruiserom koji sa Pdv-om Kosta 38900 Eura Basic Verzija ,onda Dodjem do zakljucka da je Hilux Prelep. Naravno Samo Double Cab Dolazi u Obzir.

 

 

 

wallpaperHilux.jpg (alt+p)[/img]

Podeli ovaj post


Link to post
880Kg Nosivosti (Da Zaokruzimo 1000Kg Easy). 2250Kg (Da Zaokruzimo 2500Kg) Prikolice sa Kocnicama. Unutrasnjost Vise Nego Zadovoljavajuca. Motor 2.5 D4D 120 Konja 88 Kw. Registracija oko 23000 Dinara Godisnje (Milina). Homologacija N1 Komercijalno Vozilo,Registrovano na Firmu Bez 18% Pdv-a oko 25847 Eura Verzija City. E kad sve to Uporedim sa LandCruiserom koji sa Pdv-om Kosta 38900 Eura Basic Verzija ,onda Dodjem do zakljucka da je Hilux Prelep. Naravno Samo Double Cab Dolazi u Obzir.

 

 

 

wallpaperHilux.jpg (alt+p)[/img]

 

Nisam znao da se lepota meri nosivoscu i olaksicama... :lol: U svakom slucaju LC je LC i tu nema sta dalje da se prica.

 

A zasto vam svaka rec pocinje velikim slovom?

 

Pozdrav!

Podeli ovaj post


Link to post
880Kg Nosivosti (Da Zaokruzimo 1000Kg Easy). 2250Kg (Da Zaokruzimo 2500Kg) Prikolice sa Kocnicama. Unutrasnjost Vise Nego Zadovoljavajuca. Motor 2.5 D4D 120 Konja 88 Kw. Registracija oko 23000 Dinara Godisnje (Milina). Homologacija N1 Komercijalno Vozilo,Registrovano na Firmu Bez 18% Pdv-a oko 25847 Eura Verzija City. E kad sve to Uporedim sa LandCruiserom koji sa Pdv-om Kosta 38900 Eura Basic Verzija ,onda Dodjem do zakljucka da je Hilux Prelep. Naravno Samo Double Cab Dolazi u Obzir.

 

 

 

wallpaperHilux.jpg (alt+p)[/img]

 

Nisam znao da se lepota meri nosivoscu i olaksicama... :lol: U svakom slucaju LC je LC i tu nema sta dalje da se prica.

 

A zasto vam svaka rec pocinje velikim slovom?

 

Pozdrav!

 

 

LC jeste Dobar i na to Dobar uvek ide Veliko Slovo ,ali Hilux daje mnogo vise a nekosta mnogo. Elem konkretno u mom slucaju na njega mogu da stavim moj Motocross Bike a na LC nemoze i.t.d. Sve je to stvar ukusa. Ja sam Definitivno Kupljen ,ali cu sacekati jos malo dok se ne pojavi Restilizovan Model. Kod ovog vozila mi jedino smeta cinjenica da nije prosao test severnog jelena. Kazu da ovaj novi Restilizovani dolazi sa VSC sistemom i sa potpuno novim lezajevima ,smanjenom potrosnjom i.t.d. Ako kazu kolko para toliko muzike onda je ovo definitivni Win-Win Kombinacija. Mnogo Zabave za malo para . I na posletku ovde smo na Forumu da bi malo procaskali ,izmenili misljenja i zabavili se u casovima dokolice. Voleo bih da saznam mnogo vise o Hiluxu od onih koji ga koriste za Vucu Prikolica jer ce mom Hilux-u to i biti najveca primena. Pozdrav !!!

 

Image00084.jpg (alt+p)[/img]

Podeli ovaj post


Link to post

Najzad da se neko oglasi. Sve me zanima ama bas sve. Ja cu ga sigurno Kupiti samo da se otarasim svog Automobila. Dali ste imali bilo kakvu reklamaciju do sada.Potrosnja u Gradu na otvorenom me u sustini ne zanima. Kakav je Zimi i dali je Extremno Tvrd na Rupama ili je to ipak u granicama Normale. Dali je Klima uredjaj dovoljno efikasan. Kakav je kod Preticanja (2.5 D4D) I.T.D. Negde sam procitao da su neki imali problema sa Kvacilom koje je moralo da se menja jos u garantnom roku. Unapred Hvala !!!

Podeli ovaj post


Link to post

umereno tvrd samo kada je sanduk neopterećen. odgovornom i koncentrisanom vožnjom /to je ozbiljan i relativno težak auto/ postiže se kompletna sigurnost i minimalni rizici proklizavanja, zanošenja isl. prešao sam 54000 km za 20 meseci reklamirao sam samo odlepljivanje bočnog vozačkog stakla, što je otklonjeno za sat ipo u toyota centru u beogradu. gume ulaze u drugu zimu i menjam ih ovih dana za zimski komplet m+s pošto putujem u planine i zbog upadljive istrošenosti prednjeg para /logično, zbog velikog opterećenja prednjeg trapa/. klima čista desetka. preticanje vrlo solidno, imajući u vidu masu vozila - čuvajte se svog adrenalina.

vučem graðu do 2,5 m, gotova stolarske proizvode do gradilišta, kutije sa alatima, dva-tri majstora, kampujem po inostranstvu u prikolici od 1000 kg.

posle 40 godina aktivnog vozačkog staža, odgovorno tvrdim da je koncept pick-up vozila nepravedno zaobišao evropu /i nas/.

za moje potrebe, iskustvo i shvatanja /i godine/, ovo je pun pogodak.

ovaj primerak če ostati porodičnoj firmi, a novi primerak, ako bog da, dolazi za oko godinu dana i to če mi biti verovatno labudova pesma, jer je jedna toyota pola života, a posle ide druga - toyota.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja vam se naiskrenije zahvaljujem na ovako iscrpnom izvestaju i zelim vam da se jos dugo vozite u vasoj Toyoti. Kao sto i sami vidite iz gore pomenutog apsolutno se slazem sa vama da je Pick-up vozilo najbolja kombinacija kako privatne tako i poslovne prirode a Toyotu naravno izdvaja kvalitet.

Podeli ovaj post


Link to post

ima li neko podatak o prodavcu odgovarajućih zimskih guma za hilux-a /255/70/15/.

centar nema, mijaljević takoðe. smrzavam se uoči novogodišnjeg puta u snežne krajec

ve. unapred zahvaljujem.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav, vrlo sam zainteresovan za kupovinu Hiluxa i to 2.5 DC ,posto sam dosta citao o tome, zanima me da li je ovaj agregan od 2500 ccm slab za ovu grdosiju, procitao sam jos da je to malo malo snage...Sta vi mislite?Hvala unapre

Podeli ovaj post


Link to post
Pozdrav, vrlo sam zainteresovan za kupovinu Hiluxa i to 2.5 DC ,posto sam dosta citao o tome, zanima me da li je ovaj agregan od 2500 ccm slab za ovu grdosiju, procitao sam jos da je to malo malo snage...Sta vi mislite?Hvala unapre

 

snaga je neosporno dovoljna, pošto je to ipak konforno radno vozilo. nije grdosija jer ima manje od 2t i poznate mogućnosti.

sledeća varijanta je po mom mišljenju nesrazmerna /odnos obrtnog momenta i potrošnje/.

definitivno, ova mašina uživa kada radi svoj posao, a nema posla koji ne može da izvrši iz pametnog i smirenog vozača.

inače, prešao sam samo 60000 za dve godine uz redovne servise.

javite se ako vas interesuje jo podataka.

pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Koji motor u hiluxu imas 2.5 ili 3.0?Interesuje me kako lezi na putu?Koja je potrosnja u gradu?Da li je skup za odrzavanje, da li je tezak za upravljanje, koliki maximalni teret moze da ponese i da povuce?Da li dobro ubrzava i kolika je max brzina?

 

Pitao sam kako lezi na putu iz ovog razloga, zasto se ovo desilo

 

http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI

Podeli ovaj post


Link to post
Koji motor u hiluxu imas 2.5 ili 3.0?Interesuje me kako lezi na putu?Koja je potrosnja u gradu?Da li je skup za odrzavanje, da li je tezak za upravljanje, koliki maximalni teret moze da ponese i da povuce?Da li dobro ubrzava i kolika je max brzina?

 

Pitao sam kako lezi na putu iz ovog razloga, zasto se ovo desilo

 

http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI

imam 2,5 dc swa 120 ks.potrošnja u beogradskim uslovima oko 9.5. upravljiv jednom rukom, u manevru parkiranja, npr. u sanduku sam tovario bez problema 1000 kgm a vučn asila na kuki je 23oo kg. testirana je vučom audija 6 na prikolici dvoosovinki. rezltat: uz bubanj potok 80 km/sat bez nappora. ubrzanja srazmerna težini i opterećenju: živahan za svoju masu. max brzina preko 150.

film je naterao fabriku da od 2009 ugraðije kontrolu proklizavanja. ipak, mislim da nešto ne štima u prikazu. zašto nisu testirali i druge i jednake u klasi. uostalom, procenat učešća hiluxa u proddatim pick-up-ovima očigledno nekome smeta.

pozdrav.

Podeli ovaj post


Link to post

pitanje za ADMIN

u koju kategoriju vozila spada hilux sa čvrstom nadgradnjom CARIBOY G3, kada se registruje na fizičko lice.

moj hilux je sada registrovan na firmu kao sandučar sa produženom kabinom i ograničenjem od 80 km/čas.

ima li toyota mogućnost uticaja na ove retarde koji vrše ,zakonsku, kategorizaciju.

hvala unapred.

Podeli ovaj post


Link to post
pitanje za ADMIN

u koju kategoriju vozila spada hilux sa čvrstom nadgradnjom CARIBOY G3, kada se registruje na fizičko lice.

moj hilux je sada registrovan na firmu kao sandučar sa produženom kabinom i ograničenjem od 80 km/čas.

ima li toyota mogućnost uticaja na ove retarde koji vrše ,zakonsku, kategorizaciju.

hvala unapred.

 

Hilux se u razlicitim karoserijskim verzijama registruje kao teretno vozilo, kako za fizicka lica, tako i za firme.

Podeli ovaj post


Link to post

pitanje za admin:

moj hilux je u garanciji imao kvar na cilindru kvačila, a odmah zatim i kvar na sajli kvačila.

 

po projektovanju toyote, kakve su procena za trajnost seta kvačila u prosečnim uslovima eksploatacije hiluxa 2,5 dc?

 

hvala

Podeli ovaj post


Link to post

Životni vek odreðenih komponenti na vozilu zavisi od mnogobrojnih uslova; stoga može biti i ekstremno dug ali i ekstremno kratak.

 

Unutar takvih komponenti imamo i kvačila odnosno set kvačila, stoga ne možemo direktno kazati, koliko vremena ili kilometara će izdržati kvačilo na nekom modelu.

 

Za nezvaničnu referencu, možemo reći samo otprilike 5 godina ili 160.000 km. Ali, još jednom: ovo je neoficijelna referenca, koja naravno ne može izdržati na svim vozilima zbog gore opisanog razloga.

Podeli ovaj post


Link to post

×