Jump to content
AdminToyota

Toyota Prius plug-in

Recommended Posts

Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora.

 

Novi trogodišnji pilot program počeće u Francuskoj, a proširiće se i u Veliku Britaniju, Nemačku i Holandiju. Novi automobil PHV postavljen je na tehnici Toyotinog hibridnog pogona, opremljenog litijum-jonskim akumulatorima, koji povećavaju broj kilometara koji se može preći u režimu elektromobila. Podsetimo, klasičan hibridni pogon Toyote sposoban je pod odreðenim uslovima da se kreće samo pomoću elektromotora, što omogućava nultu emisiju štetnih meaterija. Prvi primerak novog hibrida, PHV automobila, stiže u francuski Strasbourg krajem tekuće godine.

 

Plug-in hibrid uspešno će rešiti nedostatke klasičnog hibridnog pogona, kao što su visoka masa, cena akumulatora ili ograničena autonomija. Plug-in hibrid može se koristiti kao čist elektromobil u vožnji u gradskim uslovima, a pri brzim putovanjima na većim udaljenostima, automobil funkcioniše kao klasičan hibrid, koji kombinuje rad elektromotora i benzinskog motora (koji sliži i za dopunjavanje akumulatora). Akumulatori plug-in hibridna dopunjavaju se klasičnim putem, prilikom kočenja ili vožnjom nizbrdo, ali mogu se dopiniti i preko standardne električne utičnice u domaćinstvu ili u gradu ili u Vašoj firmi. Podsetimo, Toyota u saradnji sa kompanijom EDF realizuje evropski test PHV automobila u saobraćaju još od 2007. godine, ali sa NiMH baterijama. Posebno odabranim korisnicima i državnim organizacijama u francuskom Strasbourgu, Toyota će na korišćenje u periodu od tri godine, dati nove PHV automobile sa lithium-ionskim akumulatorima.

 

Toyota će do 2010. godine u saobraćaju imati preko 500 novih PHV automobila, u regionu Evrope, Japana i Sjedinjenih Američkih Država.

Podeli ovaj post


Link to post

Plug-in hibridi su buducnost! Nadam se da ce Toyota razviti Prius Hybrid na visokom nivou. Ja vec planiram da 2011. godine kupim plug-in hibrid i bio bih najsrecniji kada bi to bila Toyota.

Podeli ovaj post


Link to post
Plug-in hibridi su buducnost! Nadam se da ce Toyota razviti Prius Hybrid na visokom nivou. Ja vec planiram da 2011. godine kupim plug-in hibrid i bio bih najsrecniji kada bi to bila Toyota.

 

To da ce Toyota razviti plug-in na visokom nivou, ne treba sumnjati, jer Toyota mozda razvija model duze od ostalih, ali zato je to kompletan proizvod potpuno spreman za eksploataciju i ispitan po najrigiroznijim kriterijumima koje propisuje ova japanska kompanija.

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota nastavlja sa galopirajucim razvojem Plug-in tehnologije:

 

16kc6td.jpg

 

Toyota je u saradnji sa francuskom energetskom kompanijom EDF i gradom Strazburom, proteklog vikenda startovala veliki pilot projekat praktične upotrebe hibridnog vozila sa mogućnošću punjenja preko utičnice (plug-in hybrid). Projekat obuhvala oko 100 primeraka hibridnih vozila tipa "plug-in" (PHV), i odgovarajuću infrastrukturu za punjenje, koju će koristiti organizacije iz privatne ili javne sfere Strazbura i okoline.Toyota će u svetu u svoje test programe aktivirati oko 600 hibridnih vozila Prius Plug-in, a pilot programi će biti realizovani u Japanu, USA, Kanadi i Australiji. Glavni cilj ovog projekta je da se istraže mogućnosti plug-in hibrida i unapredi njihov razvoj. U partnerstvu sa kompanijom EDF, Toyota je krajem 2007. godine pokrenula pilot projekat na evropskim ulicama, najpre u Francuskoj, a godinu dana kasnije i u Velikoj Britaniji.

 

EDF će pružati podršku ovom projektu preko svoje filijale "Electricité de Strasbourg (ES)", u tehničkom i finansijskom smislu, a rezultat podrške biće 150 mesta sa instaliranim modulima za punjenje za privatno korićenje u kućama i garažama, na parkiralištima, partnerskim organizacijama... Neka vozila će koristiti inovativni sistem punjenja, čiji autor je upravo kompanija EDF. Ovaj sistem nadgleda komunikaciju izmeðu vozila i električnog modula za punjenje, i garantuje maksimalnu bezbednost prilikom punjenja. Drugi cilj sistema je da unapredi identifikaciju vozila i naplatu za električnu energiju. U program će biti uključen i nemački provajder električne energije EnBW (Energie Baden-Württemberg AG, EDF Group), zahvaljujući kojem će projekat biti proširen do Baden-Württemberga, gde će biti plasirano 10 PHV vozila.

 

Kao partner ovog pilot projekta Toyote, grad Stazbur i gradska oblast dobiće pet PHV vozila za korišćenje. Stazbur je obezbedio instalaciju javnih stanica za punjenje, ali i finansijski podržao ovaj projekat. Ostala vozila biće podeljena javnim institucijama i privatnim kompanijama.

 

Toyota Prius Plug-In

 

Prius Plug-In Hybrid je novi razvojni stepen hibridnog automobila marke Toyota. Model je tzv. full hybrid, što znači da je sposoban da se kreće samo na električnu energiju (EV mod), bez asistencije banzinskog motora. Plug-In verzija daje mogućnost većeg iskorišćenja baterija, čime se povećava autonomija na električnu energiju. Standardna verzija modela Prius je opremljena baterijama koje se pune samo prilikom vožnje, preko alternatora koji koristi energiju benzinskog motora. Prius Plug-in ima akumulator sa daleko većim kapacitetom - radi se o litijum-jonskoj bateriji od 6,5 kWh. Recimo samo da aktuelna, treća generacija modela Prius, koristi NiMH baterije od 1,3 kWh (Honda Insight ima baterije od 0,6 kWh). Upravo zbog naprednih baterija, Prius Plug-In je sposoban da se kreće u EV modu (samo na električnu energiju) daleko više, a maksimalna brzina pri ekspolataciji na elektro pogon je povećana sa 50 na 100 km/h. Prema novoj meðunarodnoj metodici, Prius Plug-In beleži emisiju CO2 od samo 59 g/km, uz prosečnu potrošnju od 2,46 l/100 km.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa nece dok ne javite gde treba.

znaci lepo obavestite sefove da jedan oce i ad je voljan,pa nek vasi sefovi obaveste svoje sefove ,a ovi onda svoje sefove u Belgiji i eto nas na zajednickom poslu.

Kad mogu Holandjani sto ne mogu ja?

Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota’s claims for the plug-in Prius are the usual disingenuous “Electricty is free and green” based tripe, but because we’re here to inform the claim is 108.6mpg and Co2 emissions of 59g/km. Take it with a big pinch of salt.

Podeli ovaj post


Link to post

Prius Plug-In Hybrid je novi razvojni stepen hibridnog automobila marke Toyota. Za razliku od tzv. full hybrid modela, PHV (Plug-in Hybrid Vehicle) svoje baterije može puniti preko konvencionalne električne utičnice. I Toyota Prius PHV je tzv. full hybrid, što znači da je sposoban da se kreće samo na električnu energiju (EV mod), bez asistencije benzinskog motora. Plug-In verzija daje mogućnost većeg iskorišćenja baterija, čime se povećava autonomija na električnu energiju. Standardna verzija modela Prius je opremljena baterijama koje se pune samo prilikom vožnje, preko alternatora koji koristi energiju benzinskog motora. Prius Plug-in ima akumulator sa daleko većim kapacitetom - radi se o litijum-jonskoj bateriji, koja umesto 1,3 kWh (Ni-MH), ima kapacitet od 5,2 kWh.

 

Recimo samo da aktuelna, treća generacija modela Prius, koristi NiMH baterije od 1,3 kWh (Honda Insight ima baterije od 0,6 kWh). Upravo zbog naprednih baterija, Prius Plug-In je sposoban da se kreće u EV modu (samo na električnu energiju) daleko više, a maksimalna brzina pri ekspolataciji na elektro pogon je povećana sa 50 na 100 km/h. Prema novoj meðunarodnoj metodici, Prius Plug-In beleži emisiju CO2 od samo 59 g/km, uz prosečnu potrošnju od 2,6 l/100 km.

 

Evo zanimljiv video:

 

Podeli ovaj post


Link to post

Takva kombinacija vecmoze da da smisao prici,i jos kad dodaju u ponudu 1.4 dizel umesto 1.8 benzin mozda i naprave neki uspeh. Ozbiljniji.,naravno.

Nisi mi rekao koliko je prijusa prodatyo u Srbiji,i sta su ti sefovi rekli za onaj testni model za mene?

Pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

×