Jump to content
halil

nastala šteta u servisu??????? rešenje???

Recommended Posts

molim za pomoć jer mi je prekipelo više , dosta je bilo obesnih servisera i to ovlašćenih.

 

AVENSIS 2005 FULL SOL LUX OPREMA................

 

I ŠTA SE DEŠAVA.tri seta kvačila do sada promenjeno x 140.000,00

dizne 250.000 dinara

farovi, sijalice, pumpa ova ona pa bre DOSTA VIŠE

vozim ga opušteno i stvarno fino i maksimalno poklanjam pažnju redovnom servisu i održavanju , ali ne vredi više do sada sam dao najmanje 1.200.000,00 dinara pa to je bre nov AURIS ILI BILO KOJI DRUGI AUTO

mislim da niko više nije uložio u auto ili je ovaj auto neko 13 prase

 

da predjem na ono bitno...temu

1.počne auto da trza, MIJALJEVIć kaže dizne, uzme 250.000 zameni i dan danas auto se ponaša isto, a ko bre mene štiti ovde ovde

2. farovi , srećom u garanciji, opet MIJALJEVIć 3 dana su budžili neke sijalice , menjali, ostavljali me bez svetla. rukama isprljali unutrašnjost farova-užas , ja im skrenem pažnju oni meni -šta oćeš koji ....

jel ovo dovoljno da ne gušim Vas više...

 

kako i kome da se žalim i kako da se zaštitim od besnih servisera, tj briga me za njih hoću ako sam menjao delove da mi daju ispravan auto , a ne ovo što imam.

 

i ono najbezobraznije juče...odem na redovan servis zakazan u 2 na zamenu ulje i filteri, i tada mi kažu ima neplaćen račun, ja kažem ok platiću,desilo se greška, propust, odvezu auto u servis i ja čekam do 3 i 15 i pitam šta je sa autom je li gotov, a oni meni kad platiš prethodni biće ti uradjen servis

 

dakle oni ćute i ja sedim tako bez potrebe, čisto da bi me zajebavali i zato sada ovo i pišem da se zna kako radi tojotin ovlašćeni servis MIJAčJEVIć

pa mogli su reći odmah platite dug i potom dodjite a ne ovo maltretiranje

 

PA DA LI JE OVO NORMALNO, dodje mi da oteram tojotu u predstavništvo njihovo za EU i da im poklonim auto sa sve serviserom mijaljević

 

 

skidam kapu GOTA CAR , baš su korektni, MAG solidni, na zrenjaninskom putu totalni debili , u Subotici su ok

 

šta bi ste vi radili sada...........

Podeli ovaj post


Link to post

ok hvala, ali hteo sam jer mi je već muka od auta, pa sam hteo na više mesta reći kakvih problema sa serviserima.

I AVENSIS JE MNOGO JAK AUTO I UŽIVAM U VOŽNJI,

ali dajte ozbiljnosti sa tim servisima, može im se i rade šta hoće,

 

a ovo iskustvo sa mijaljevićem , daleko bilo ne ponovilo se........kod njih nikad više ni za šta, radije ću auto baciti na otpad nego njima dati jer su ga sami i upropastili,,

 

evo tebi kao Admin......., daću na koji dan da vidiš kakav je.........

Podeli ovaj post


Link to post

OK, drago mi je da uzivate vozeci Toyotu.

 

Sto se servisa tice, pretpostavljam da je procedura da se prvo plate neplaceni racuni, pa tek onda da se zapocne servis. To se ne odnosi samo na Vas, vec je u pitanju standardna procedura servisera. Nadam se da je sada sve OK.

Podeli ovaj post


Link to post

ZA TOYOTA CENTAR BEOGRAD CU I JA DA TI PTVRDIM DA SU DEFINITIVNO LOSII A I DA SU SKORO SVI PROMASLILI PROFESIJU JER JE MOJ AUTO TAMO STAJAO 71 DAN!

 

MAG NA BEZANIJI JE VISE NEGO KOREKTAN I PREPORUCIO BIH TI TAMO DA IDES. POZDRAV!

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam svoj RAV4 kupio u GO.TA. CAR-u u Novom Sadu, ali ga održavam u Toyota centru na Zrenjaninskom putu jer sam iz BG-a. Do sada sam prešao oko 80.000 km i do sada nije bilo potrebe za nekom većom intervencijom, samo redovni servisi i zamena kočionih pločica za koje se meni čini da nisu baš za zamenu, ali ja nisam majstor pa ćutim i plaćam. Moj brat je skoro imao problema sa SEAT Ibizom, novi model, 7.800 km, ZAKUCAO MOTOR!!! Toliko su ga drndali u servisu, rekli su da će mu ukinuti garanciju jer je prvi servis uradio posle 1 god. i 10 dana (u uputstvu piše 15.000 km ili 1 god.). Na kraju su mu sve zamenili ali je morao baš da ih pritisne. Sve u svemu, kada idete da kupite automobil osmeh vam je na licu :) A kada se desi neki kvar ili havarija svi se namrgudimo pa nam je kriv svako ko je živ! Prijemni referent u servisu vas vidi prvi put u životu (ili 2., 3...) i nema predstavu šta se vama dogodilo, pa je veoma važno da mu lepo i smireno, do detalja opišete kvar i ponašanje automobila. Naravno, kada se nakon toga u servisu ponašaju kao da im je dedovina onda vam može pomoći samo obraćanje proizvoðaču direktno, novinarima ili da svoje pravo potražite na sudu. U sva tri slučaja vam je NEOPHODNA KOMPLETNA DOKUMENTACIJA!!!! Svaki papir koji je vezan za automobil, pa makar to bio i račun za parkiranje. Sve mora biti dokumentovano i dokazano, nemo ono "rekao mi ovaj, rekao mi onaj..."

 

Eto, da pametujem i ja malo, nemam pametnija posla.

 

P.S. - Servisiranjem u Toyota centru sam u načelu zadovoljan, mada i oni se po malo prave ludi, valjda zbog garancije, neće da se bacaju u trošak :/

Podeli ovaj post


Link to post
ZA TOYOTA CENTAR BEOGRAD CU I JA DA TI PTVRDIM DA SU DEFINITIVNO LOSII A I DA SU SKORO SVI PROMASLILI PROFESIJU JER JE MOJ AUTO TAMO STAJAO 71 DAN!

 

MAG NA BEZANIJI JE VISE NEGO KOREKTAN I PREPORUCIO BIH TI TAMO DA IDES. POZDRAV!

 

Sto se tice MAG auta tamo ne bih oterao ni zapregu da poprave. MAG auto je za dlaku izblegao tuzbu sa moje strane. A takodje sam ovlastio advokata da napise prijavu Toyoti Adria zbog krajnje nekorektnog ponasanja ovlastenog i licenciranog Toyotinog serivisa i salona prema musteriji. No jako sam se prevario sto nisam stvar poterao do suda i medija. Jedini razlog mog odustajanja od tuzbe je bilo krajnje korektno ponasanje Toyota Srbija.

 

Od tog nemilog dogadjaja je proslo 6 meseci i sada citajuci forum osetio sam potrebu da ga pomenem.

 

Da ne ulazim u detalje cele mucne price, radi se o tome da su mi u MAG autu zadnji branik usrafili HOLD srafovima za KAROSERIJU ?!

Auto je vozen van servisa preko 80km bez saobracajnih isprava, pri tom je ostecen i spolja i iznutra. Napominjem da niti sam obavesten da ce auto biti vozen van servisa, niti sam dao bilo kakvu saglasnost da se vozi niti jedan metar van servisa.

Nestao alat za zamenu rezervnog tocka...

Prilikom poliranja OSTECENA farba na haubi i plastika oko retrovizora...

U Autu su serviseri ili neko od osoblja servisa koji se ocito posluzio autom u privatne svrhe - pusili, namestili stanice na radiu kako njima odgovara... S obzirom da sam izriciti nepusac, bio sam zgrozen kad sam primetio da su pusili u autu.

 

Na kraju je postignut dogovor oko namirenja stete zamenom zadnjeg branika o trosku MAG auta - znate li kako su ga pricvrstili ? PLASTICNIM VEZICAMA !!!! To sam otkrio pre mesec - dva dana u Toyota centru Srbija na rutinskom pregledu. Da li sam nesto poduzeo posle toga ? Ne, niti cu poduzeti - jednostavno MAG Auto mi je ogadio Toyotu kao brand za sva vremena. Ja necu propasti zbog troska koji sam pretrpeo, ali ce Toyota najverovatnije izgubiti musteriju - mislim da sam ja tu ipak na mnogo manjem gubitku.

 

Toliko ponizenja nisam nikad u zivotu doziveo i to za JAKO veliki novac. Na zalost svi napori Toyote Srbija da prikazu kako im je musterija na prvom mestu padaju u vodu kad se ovlasteni servis tako ponasa.

 

Toyota Centar je odlican servis i ima jako korektno osoblje, za sada su oni jedini razlog zasto nisam prodao Toyotu i okrenuo se drugom brandu.

 

Moguce da je moje iskustvo sa MAG autom samo puka slucajnost, no sudeci po nacinu na koji su se odnosili prema tome svemu, rekao bih da ih jednostavno nije briga ni za sta. A za tu nebrigu je ipak kriva Toyota Srbija koja im je dala licencu.

Podeli ovaj post


Link to post

×