Jump to content
AdminToyota

Papučica gasa - izjava o povlačenju

Recommended Posts

Kampanja povlačenja vozila u Evropi zbog potencijalnog problema sa papučicom gasa

 

Toyota Motor Europe je danas objavila da povlači 8 modela Toyote u Evropi, kako bi rešila potencijalni problem sa papučicom gasa. Obuhvaćeni modeli i periodi proizvodnje su kao što sledi:

 

* AYGO (februar 2005. – avgust 2009.)

* iQ (novembar 2008. – novembar 2009.)

* Yaris (novembar 2005. – septembar 2009.)

* Auris (oktobar 2006. – 5. januar 2010.)

* Corolla (oktobar 2006. – decembar 2009.)

* Verso (februar 2009. – 5. januar 2010.)

* Avensis (novembar 2008. – decembar 2009.)

* RAV4 (novembar 2005. – novembar 2009.)

 

Tačan broj obuhvaćenih jedinica je još pod istragom, ali može dosegnuti do 1.8 miliona vozila. Lexus modeli i ostali modeli Toyote nisu pogoðeni ovim problemom.

 

"Toyotina politika je da stavi svoje kupce na prvo mesto, pod svim okolnostima", rekao je Tadashi Arashima, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe. "Razumemo da trenutna situacija zabrinjava i duboko žalimo zbog toga. Takoðe bismo želeli da umirimo kupce: potencijalan problem sa papučicom gasa dešava se samo pod veoma retkim okolnostima. Najavljena akcija je preventivna mera sa ciljem garancije najviših standarda bezbednosti svim kupcima."

 

Na pomenutim vozilima, postoji mogućnost da odreðeni mehanizmi papučice gasa mogu, u retkim slučajevima, mehanički da se zaglave u delimično pritisnutom položaju ili da se sporije vrate u neutralan položaj.

 

Ovaj problem je nastao jer ti mehanizmi papučice gasa mogu da se pohabaju. Ovo progresivno habanje, kombinovano sa odreðenim radnim i uslovima okoline, može da uzrokuje povećano trenja mehanizma i povremeno teže pritiskanje papučice gasa, sporije vraćanje ili, u najgorem slučaju, zaglavljivanje u delimično pritisnutom položaju.

 

Toyota je pronašla rešenje za ovaj problem i trenutno obavlja postupak konačne procene i potvrde. čim se protivmera potvrdi, Toyota će obavestiti sve kupce i druge zainteresovane strane o detaljima korektivne akcije i postupku implementacije.

 

Tekuća promena u proizvodnji uz korišćenje drugih delova je već primenjena, model po model, za sve modele koji se prodaju u Evropi, kao deo Toyotine politike stalnog poboljšanja kvaliteta. Stoga, nema potrebe ili namere za obustavljanjem proizvodnje u Evropi.

 

Toyota Motor Europe nije obaveštena ni o jednoj nesreći zbog ovog problema.

 

Toyota čini svaki napor da zbog svojih kupaca prevaziðe ovu situaciju što je pre moguće.

 

Iako je ovo stanje retko, Toyota savetuje zabrinute kupce da kontaktiraju najbližeg partnera Toyote radi pomoći, dok im Toyota ne pošalje detaljnije informacije.

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota je pronašla rešenje za ovaj problem i trenutno obavlja postupak konačne procene i potvrde. čim se protivmera potvrdi, Toyota će obavestiti sve kupce i druge zainteresovane strane o detaljima korektivne akcije i postupku implementacije.

Podeli ovaj post


Link to post

Sva sreća pa je kod nas mnogo zastupljeniji manuelni menjač :D

Zamislite jadne Amerikance kako leže na kočnici jedno kilometar-dva :(

Podeli ovaj post


Link to post

Do kraja nedelje očekujemo tačne spiskove svih vozila, prema čemu će naše servisne službe pokrenuti servisnu kampanju i kontaktirati sve vlasnike obuhvaćenih vozila

ponaosob.

 

Svi će biti pozvani na popravku spornog dela sklopa papučice gasa, u što kraćem roku

i bez troškova za vlasnike vozila.

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota Motor Europe je juče potvrdila sveobuhvatnu popravku papučice gasa na 8 modela Toyote planiranih za opoziv u Evropi. Inženjeri Toyote su razvili i rigorozno testirali rešenje koje ima ojačan sklop papučice kako bi se eliminisao potencijalan rizik od povećanog trenja koje može, u retkim slučajevima, da uzrokuje zaglavljivanje papučice. Prve isporuke delova potrebnih za ovu popravku će početi da pristižu u Evropu sledeće nedelje. Paralelno sa tim, napravljeni su planovi za kontaktiranje kupaca pogoðenih ovim problemom. Uz to, Toyota je već uvela efikasno rešenje za proizvodnju vozila koja će se prodavati u Evropi.

 

Toyotina politika je da stavi svoje kupce na prvo mesto, pod svim okolnostima", rekao je Tadashi Arashima, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe. "Razumemo da trenutna situacija zabrinjava i duboko žalimo zbog toga. Takoðe bismo želeli da umirimo kupce: potencijalan problem sa papučicom gasa dešava se samo pod veoma retkim okolnostima. Najavljena akcija je preventivna mera sa ciljem garancije najviših standarda bezbednosti svim kupcima." Arashima je dodao: "U Toyoti, potpuno smo posvećeni bezbednosti, znamo šta je problem i kako da ga rešimo, tako da smo sada usmereni da to popravimo što je brže moguće. Napravićemo neophodne provere kako bismo osigurali da budući kupci ne dobiju vozilo sa ovim problemom."

 

U slučaju da vozač iskusi zaglavljivanje papučice gasa u delimično pritisnutom položaju ili ako se papučica sporo vraća u neutralan položaj, vozilo može da se kontroliše čvrstim i stabilnim pritiskom na kočnicu. Kočnicu ne treba pumpati, jer to može istrošiti vakuum, pa može biti potreban jači pritisak na papučicu kočnice. Vozilo treba odvesti na najbliže bezbedno mesto, ugasiti motor i kontaktirati partnera Toyote ili pomoć na putu.

 

Toyota nije obaveštena ni o jednoj nesreći zbog ovog problema u Evropi. Osim toga, ovo nije povezano sa problemom sa patosnicama nedavno otkrivenim u Severnoj Americi.

 

28. januara je najavljena specijalna servisna akcija na 8 modela Toyote u Evropi. Obuhvaćeni modeli i periodi proizvodnje su kao što sledi:

 

* AYGO (februar 2005. – avgust 2009.)

* iQ (novembar 2008. – novembar 2009.)

* Yaris (novembar 2005. – septembar 2009.)

* Auris (oktobar 2006. – 5. januar 2010.)

* Corolla (oktobar 2006. – decembar 2009.)

* Verso (februar 2009. – 5. januar 2010.)

* Avensis (novembar 2008. – decembar 2009.)

* RAV4 (novembar 2005. – novembar 2009.)

 

Tačan broj obuhvaćenih jedinica je još pod istragom, ali može dosegnuti do 1.8 miliona vozila. Lexus modeli i ostali modeli Toyote nisu pogoðeni ovim problemom.

 

Iako je ovo stanje retko, Toyota savetuje zabrinute kupce da kontaktiraju Toyotino odeljenje za brigu o kupcima radi pomoći, dok Toyota ne izda zvanična uputstva.

 

 

Kako će Toyota da popravi povučena vozila

Toyota je ukazala na problem koji može, u retkim slučajevima, da uzrokuje zaglavljivanje papučice gasa u delimično pritisnutom položaju. Problem uključuje ureðaj u dizajnu papučice koji pruža odgovarajući "osećaj" pri pritisku tako što stvara otpor i čini papučicu čvrstom i stabilnom. Ureðaj sadrži mehanizam koji se trlja o susednu površinu tokom normalnog rada papučice. Zbog korišćenog materijala, habanja i okolnih uslova, ova površina može, tokom vremena, da postane "lepljiva", umesto da radi glatko. U nekim slučajevima, trenje može da se poveća do tačke gde se papučica sporo vraća u neutralan položaj ili, u retkim slučajevima zaglavljuje, ostavljajući gas delimično aktiviran.

 

Toyotino rešenje za sadašnje vlasnike je u isto vreme efikasno i jednostavno. Precizno isečeno čelično ojačanje će biti postavljeno u sklop, što će smanjiti površinsko opterećenje izmeðu mehanizma i susedne površine. Sa tim ojačanjem, eliminiše se povećano trenje koje uzrokuje zaglavljivanje papučice. Kompanija je potvrdila efikasnost nove ojačane papučice kroz rigorozno testiranje sklopa koji je ranije pokazao neku tendenciju ka zaglavljivanju.

 

Toyota Srbija

Podeli ovaj post


Link to post

« New Toyota Recall AnnouncedToyota Safety Recall Questions and Answers »Toyota Safety Recall on Certain Accelerator Assemblies

On January 21, 2010, Toyota filed a Defect Information Report (DIR) with the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) informing the agency of our intent to conduct a voluntary Safety Recall on certain accelerator pedal assemblies. This action is separate from the on-going recall of approximately 4.2 million Toyota and Lexus vehicles to reduce the risk of pedal entrapment by incorrect or out of place accessory floor mats.

 

Recall Overview

•There is a possibility that certain accelerator pedal mechanisms may, in rare instances, mechanically stick in a partially depressed position or return slowly to the idle position.

•Over time, some accelerator pedal mechanisms may become worn. As a result of this wear combined with certain operating and environmental conditions, friction in the mechanism may increase and intermittently result in the accelerator pedal being hard to depress, slow to return or, in the worst case, stick in a partially open position.

•The subject accelerator pedals are manufactured by CTS and can be identified as shown below:

 

 

Model Affected

 

 

Tags: toyota cts assembly, toyota recall, toyota recall pedals

 

This entry was posted on Friday, January 22nd, 2010 at 11:08 pm and is filed under accelerator pedal, toyota cts assembly.

Podeli ovaj post


Link to post
Do kraja nedelje očekujemo tačne spiskove svih vozila, prema čemu će naše servisne službe pokrenuti servisnu kampanju i kontaktirati sve vlasnike obuhvaćenih vozila

ponaosob.

 

Svi će biti pozvani na popravku spornog dela sklopa papučice gasa, u što kraćem roku

i bez troškova za vlasnike vozila.

 

Da li sami treba da kontaktiramo servis i zakažemo termin s obzirom na poruku koju smo dobli putem SMS-a 05.02.2010. ili ćete nas zvati i zakazivati nam na osnovu naših i vaših mogućnosti?

Podeli ovaj post


Link to post
Do kraja nedelje očekujemo tačne spiskove svih vozila, prema čemu će naše servisne službe pokrenuti servisnu kampanju i kontaktirati sve vlasnike obuhvaćenih vozila

ponaosob.

 

Svi će biti pozvani na popravku spornog dela sklopa papučice gasa, u što kraćem roku

i bez troškova za vlasnike vozila.

 

Da li sami treba da kontaktiramo servis i zakažemo termin s obzirom na poruku koju smo dobli putem SMS-a 05.02.2010. ili ćete nas zvati i zakazivati nam na osnovu naših i vaših mogućnosti?

 

Ukoliko ste dobili pozivno pismo, pozovite servis i zakazite intervenciju na Vasem vozilu.

Podeli ovaj post


Link to post

1. da li pozivno pismo dobijamo putem pošte?

2, da li pozivno pismo dobijamo putem elektronske pošte?

3. do kada ćete slčati pozivna pisma?

4. šta ukoliko vozilo spada u kategorije navedene u zvaničnoj izjavi Toyote, a vlasnik ne dobije pozivno pismo u roku definisanom u odgovoru na pitanje 3?

5. da bih dobio konkretan odgovor da li je i moje vozilo obuhvaćeno servisnom akcijom, da li je potrebno da vam pošaljem broj šasije?

6. kojim redosledom / po kom ključu ćete kontaktirati vlasnike?

Podeli ovaj post


Link to post

Postovani, procedura je sledeca:

 

- Pozivno pismo se salje putem poste (preporuceno). Svaki vlasnik, koji dobije preporuceno pozivno pismo od Toyote, treba da se javi najblizem servisu i zakaze promenu na svom vozilu.

 

- Ne postoji lista prioriteta. Svaki vlasnik ciji automobil je proizveden u navedenim periodima, i ciji automobil moze da ima problem sa papucicom, bice obavesten pozivnim pismom, a na vlasniku je da servis zakaze sto je pre moguce.

 

- Krajem nedelje u Beograd stize kamion sa delovima. Kada kamion bude u Beogradu, na Toyota Srbija forumu cemo objaviti aplikaciju, preko koje ce svaki vlasnik moci da proveri da li je njegov automobil proizveden u "kriticnom periodu". Bice potrebno samo da u aplikaciju unese broj sasije.

Podeli ovaj post


Link to post

rqxmye.jpg

Toyota CEO Makes Public Apology, Announces New Safety Taskforce

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Late last night Toyota held a press conference in Japan where company CEO and Akio Toyoda, grandson of the automaker's founder, apologized for the recent recalls and safety concerns over Toyota products.

 

"The recalls are affecting several models in several regions and have caused anxiety among customers who are wondering if their cars are OK," said Toyoda. "For that we are very sorry."

 

Previous to this Toyota has been criticized for its lack of openness and minimal communication, as rumors and news reports swirled and owners of Toyota vehicles became increasingly confused. Toyoda did give a public apology once already but it was during a trip to the World Economic Forum in Davos, Switzerland and wasn't covered widely.

 

Toyoda reassured consumers that Toyota cars are safe and announced a new taskforce that would look into consumer complaints and work to make Toyota products safe. Akio Toyoda said he would personally oversee the new taskforce, which has six main goals: first, to improve the quality inspection process; second, to enhance customer research over safety issues; third, to establish an "Automotive Center of Excellence"; fourth, to work with outside experts on quality control; fifth, to increase communications and sixth, to improve regional autonomy of its divisions and products.

 

What Toyoda did not do during the press conference is announce a recall for the popular new 2010 Prius model, which Japan's Nikkei News has reported is coming.

 

For complete Toyota recall information visit the AutoGuide Toyota Recall News Hub.

 

More: Toyota CEO Makes Public Apology, Announces New Safety Taskforce on AutoGuide.com

 

OOPS :oops:

Podeli ovaj post


Link to post

Da li ima aplikacija sa odgovorom na srpskom jeziku? Iako mislim da svako zna sta znaci Yes i Not, koje je boldirano u poruci... :lol: :wink:

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam proverio broj sasije i dobio da "vozilo nije jedan od proizvoda sa evropskim specifikacijama obuhvaćenih ovom specijalnom servisnom akcijom.", ali me brine malo to sto aplikacija proverava samo evropska vozila, a moj yaris je jedan od prvih novijih ts i proizveden je u japanu. Na prvom ekranu aplikacije stoji:

"...Stoga, ako je vaš proizvod kupljen drugde ili proizveden sa kodom drugog regiona, nećete ga pronaći ovde"

 

Ne znam da li ova aplikacija sigurno proverava i moje vozilo, ili da li postoji druga aplikacija koja proverava sva vozila ne samo ona proizvedena ovde? Inace moj jaris je proizveden 2007, i spada u grupu vozila obuhvacenih akcijom "Yaris (novembar 2005. – septembar 2009.)", VIN JTDKL963800007428

Podeli ovaj post


Link to post

VIN broj: JTDKL963800007428

 

Prema našim podacima, Vaše vozilo nije jedan od proizvoda sa evropskim specifikacijama obuhvaćenih ovom specijalnom servisnom akcijom.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na super brzom odgovoru, ali tu poruku aplikacije sam i ja dobio, moje pitanje je bilo vise vezano za tumacenje iste, i cinjenicu da aplikacija ne proverava izgleda bas sva vozila: "...Stoga, ako je vaš proizvod kupljen drugde ili proizveden sa kodom drugog regiona, nećete ga pronaći ovde". Malo mi je nelogicno da da su akcijom obuhvaceni Yarisi proizvedeni od novembar 2005. – septembar 2009, a moj koji je proizveden 2007 kao nije.

Podeli ovaj post


Link to post

×