Jump to content
Andreja

TOYOTA = KVALITET... bilo nekada...

Recommended Posts

Moj RAV4 je 2007. godište, preuzet 19. maja iste godine. Do sada sam prešao 86.300 km.

Paket opreme je EXECUTIVE koji, izmeðu ostalog, podrazumeva i kožna sedišta.

Ja sam visok oko 186 cm, imam oko 85 kg, što smatram nekom prosečnom visinom i težinom.

O kvalitetu enterijera u RAV-u ne bih mnogo govorio. Umesto priče postaviću slike.

 

38264180058_large.jpg

 

38264180057_large.jpg

 

38264180056_large.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko se ja razumijem u materijale, ovo sa bocne strane nije koza, nego skaj ili tako nesto. Znaci da su ovo djelimicno kozna sjedista, tj. gornji dio je koza, a bocni skaj. Imajuci u vidu razliku u cijeni kada umjesto koze koristis skaj, a od kupca naplatis kao da je sve koza, pa puta desetine hiljada takvih prodatih auta, moze dosta da se ustedi. Nije lose da se ustedi na materijalu, pa se tamo gdje se manje haba i ne vidi stavi nesto losijeg kvaliteta, ali ovdje gdje se pod tezinom (ne mislim velikom) materijal presavija, morala je da bude koza. Toyota je gradila svoj imidz decenijama, tako da se od nje puno ocekuje. Sve sto je ispod toga stvara nezadovoljstvo kupaca, jer vecina nas je kupila Toyotu uglavnom zbog njenog dosadasnjeg (dali i buduceg??) provjerenog kvaliteta. Ne znam sta je to sa novim RAV-ovima, moj pasanac ima 1,8l benzinca RAV iz 2003, proizveden u Japanu, sa njim je presao preko 150000 km, bez ikakvih problema. Kvrckanje plastike ne postoji, boja kako tkanine, tako i lima nije izbledjela, kocnice malo zacvile kada je vlazno, ali to vec kod narednog kocenja prestane. Vozi ga po takvim putevima da poslije toga auto izgleda kao svinja iz blata, i nista. Nije vrijedno pomena, prosle godine mu je poslije 6 godina pregorjela jedna, a ove godine jos jedna sijalica. To je Toyota na koju smo navikli, i zbog koje ih i kupujemo.

Podeli ovaj post


Link to post

O kvalitetu Toyote sam se " UVERILA' ! BOGAMI, NIKADA VISE ! I to treba i u novinama objaviti. Da se zna da su automobili veoma, veoma LOSI!!!

Podeli ovaj post


Link to post

Moram priznati da je moj trenutni Rav kojeg posedujem skoro 4 godine u mnogo boljem stanju od prethodnog kojeg sam posedovao 2 godine. Sa starim je bilo mnogo vise problema, od skripanja plastike do prokisnjavanja. :lol:

Podeli ovaj post


Link to post
Moram priznati da je moj trenutni Rav kojeg posedujem skoro 4 godine u mnogo boljem stanju od prethodnog kojeg sam posedovao 2 godine. Sa starim je bilo mnogo vise problema, od skripanja plastike do prokisnjavanja. :lol:

 

Moja jedina stvarna zamerka za novi Rav je los kvalitet boje. jako je osetljiva i nije bas postojana. U pitanju je crna boja.

Podeli ovaj post


Link to post

sta da Vam kazem, kada u prirucniku pise da se i pticiji izmet mora odmah oprati! To Vam je dovoljno, sto se tice kvaliteta i boje....

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bih se slozio da vazi za svaku boju, ja sam haubu mora 2 puta da farbam je je pticiji izet ostavio takve tragove da je to za ne poverovati, dok no Yarisu moje supruge ne ostaje apsolutno nista. Njena boja je tamno siva metalik i VEOMA je zahvalna za razliku od ove crne koji nije metalik.

 

Jednom je njen auto bio parkiran 2 nedelje ispod lipe i kad smo se vratili sa letovanja Yaris je delovao kao da mu nema pomoci. Ne znam da li je bilo vise izmeta ili je bio vise ulepljen od lipa, ali jedno kvalitetno pranje i farba je kao nova.

 

E sad mi vi objsnite kako je to moguce na automobilu koje je 3 puta jeftiniji a od istog proizvodjaca...

Podeli ovaj post


Link to post

Poznato je da na svetlim bojama nece ostati ostecenje, a na crnoj vrlo verovatno, jer je zagrevanje mnogo vise.

Podeli ovaj post


Link to post

Savet koji sam dobio od jednog poznatog reli vozaca: "Never never buy a black car" :D

 

Ovo sa sedistem je stvarno los kvalitet koji se ne moze opravdati. Odnosno primetno je nizi kvalitet na novim Toyotama nego na prethodnim modelima i generacijama, verovatno zbog mas-produkcije i povecane proizvodnje.

 

Inace, pticiji izmet je smrt za svaku farbu!

Podeli ovaj post


Link to post

To sa zagrevanjem crne boje je nesto sto ne pije vodu...Mislim da ste i sami svesni toga. Ako je nesto kvalitetno uradjeno, bice kvalitetno ma koje boje bilo...

A kad smo kod kvaliteta i cene - ako pitate nekog iz Toyote zasto je njihova metalik boja najskuplja u odnosu na konkurenciju - odgovor je logican - zato sto je nasa boja kvalitetnija ! Metalik boja je recimo kod nissana qashqai-a 320 evra, kod pezoa 308 260e, kod honde civic 350e, kod mazde 3 370e, sve u svemu, krece se uglavnom izmedju 300 i 400e. Veoma interesantna stvar je da se cene metalik boje razlikuju i kod same toyote u nasem neposrednom okruzenju, na prostorima exYu. Tako recimo kod Hrvata metalik boja kosta 460e, dok je kod slovenaca, npr 420e. A ovde kod nas u Srbiji metalik je, recimo kod aurisa 500e, nasa je boja ubedljivo kvalitetnija od ostalih, morate priznati. Sve ovo je u najmanju ruku smesno, pogotovu kad se zna da pojedini proizvodjaci poklanjaju metalik boju u vreme sajamskih popusta. Mislim da je iole normalnom coveku ovde sve jasno.........

Podeli ovaj post


Link to post

Crkla letva volana... :( sva sreća pa je još uvek u garanciji :?

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima! Ja imam Toyotu rav 4 180 d-CAT,sta da vam kazem ,auto je 2008 god i ima 40 000 km,ali isti tako se ponasa kao da ima 400 000 hiljada ,kupung i mjenjac su katastrofa, zvucna izolacija katastrofa,enterijer katastrofa,jedino pozitivno je lakoca upravljanja i mirnoca u voznji .Ostalo je sve dno dna,za tako mlado auto i sa malom km. to je smjesno jos ako pomislim da kosta nov 38000 eura ,dodje mi daplacem. Nekad pomislim da sam ga ja pravio i sklapao da bih bolje uradio sve, u svakom slucaju opravdavam cjenu od 20-25 hiljada eura za njega vise ne.razocaran sam totalno

Podeli ovaj post


Link to post

Posle 110000km crkao alternator. Trenutno se nalazim u Sloveniji i čekam da me majstor sutra ujutru "obraduje". Alternator je crkao u petak, kada sam i krenuo na put, što sam ukapirao čim sam ušao u Hrvatsku i to tako što mi je automobil na nekih 170kmh oduzeo gas i praktično zaključao volan (veselo, a?). Kupio sam nov akumulator samo da bih došao do Slovenije, a verovatno ću morati još jedan posle popravke :-/ Sledeći automobil će mi biti ili BMW ili Audi, pa da makar znam zašto plaćam! Jedini plus je lakoća upravljanja, sve ostalo je užasno. Uzgred, da li neko hoće da pazari RAV4, auto je vrh! (HO-HO-HO) lol

Podeli ovaj post


Link to post

Na nekih 116000 zamenjene prednje viljuške, ali to mi je nekako u redu. Ipak to spada u potrošne delove.

Podeli ovaj post


Link to post

Sve je relativno, i zavisi od eksploatacije. Ali, na SUV autu, koji je presao 116 hiljada kilometara, to ne mora da bude iznenadjenje. Ali, ponavaljam: sve zavisi od nacina koriscenja...

Podeli ovaj post


Link to post

Evo i mog zakasnelog odgovora :-)

Ne žalim se ja što sam menjao viljuške već samo obaveštavam druge vlasnike istog automobila o troškovima koji ih eventualno očekuju. To je prvi i jedini deo na trapu koji sam morao da zamenim. Sada je opet "utegnut" k'o praćka ;-)

Podeli ovaj post


Link to post

Kako na vašem RAV-u izgleda ručica menjača!??? :-/

Moja je počela da se guli već sa nekih 40-ak hiljada km, a sada sa preko 120.000 km ne liči ni na šta! :-/ Ovih dana bi trebalo da dobijem cenu za presvlačenje u kožu a nova košta 100-200 eur. Sliku ne smem ni da vam postavim, eto toliko je strašno!!!

Podeli ovaj post


Link to post

E i moja se nenormalno ljusti, uzas pravi! Cek da li sam te dobro razumeo da samo onaj vrh gore sto se menja kosta 100-200 evra???????? :shock:

 

Molim Admina da potvrdi ovo da se ne bi totalno slogirao kad odem u servis.

Podeli ovaj post


Link to post

Da li bi Admin mogao da potvrdi cenu za gore navedeni deo? U pitanju je RAV4 D4D 2006. Executive oprema. Znaci u pitanju je vrh rucice menjaca.

 

Hvala!

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mogu da preporucim nekog ko za 100 do 200 evra moze da vam uradi ne samo rucicu menjaca vec i volan i rucnu recimo... i to kvalitetnije nego fabrika 8)

Podeli ovaj post


Link to post

Kao što je poznato, bez broja šasije, ne možemo reći preciznu cenu.

 

Ali, cena ručice manjača, u zavisnosti od opreme se kreće od 5.702 dinara do 12,908 dinara. Ovo su cene u Toyota Centru Beograd.

Podeli ovaj post


Link to post

×