Jump to content
Sign in to follow this  
AdminToyota

Toyota Verso-S

Recommended Posts

Toyota se vraća u kategoriju malih MPV. U Parizu će prvi put biti predstavljen novi minivan, koji će imati karoseriju kraću od 4 metra, a unutrašnjost obezbeðuje dovoljno prostora za celu porodicu. Novi model nosi oznaku Toyota Verso-S. Ključnu novinu na štandu Toyote, na sajmu automobila u Parizu, imaće najmanji van u ponudi za evropsko tržište. Japanska kompanija dala mu je ima Verso-S, a za njegovog indirektnog naslednika možemo izabrati model Yaris Verso. Novi model dobio je veoma kompaktnu, jednoprostornu karoseriju, koja nas svojim izgledom izdaleka podseća na prvu generciju modela Mercedes-Benz A klasa.

 

Automobil na prvim fotografijama ima nisku masku, a svetlosne grupe su velikih dimenzija i agresivnog dizajna. Automobil na fotografijama ima i veliki stakleni krov. Fotografije enterijera otkrivaju nam da će model Verso-S u ponudi imati navigacioni sistem, automatsku klimatizaciju, a kupac će moći da izabere i verziju sa automatskim menjačem.

 

30k624l.jpg

 

34z0rya.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Nove zvanične informacije i fotografije:

 

Model Toyota Yaris Verso prodavao se od 2000. do 2004. godine, a posle toga se japanska kompanija povukla iz ovog segmenta. Naslednik model Ractis nije se prodavao van Japana, ali u Evropu se vraća njegova druga generacija, koja je predstavljena na Paris Motor Show. Na evropskom tržištu, nosiće naziv Toyota Verso-S. Toyota Verso-S meri dužinu od 3.990 mm, širinu 1.695 mm i visinu 1.595 mm, a masa automobila, u zavisnosti od motorizacije, iznosi 1.145 - 1.280 kilograma. Koeficijent ćrodinamičkog otpora iznosi samo 0,297.

 

I pored malih spoljnih dimenzija, Verso-S ima zavidnu zapreminu prtljažnog prostora - od osnovnih 429 litara, do zavidnih 1.388 litara. Ponudu pogonskih agregata čine već poznati motori. Benzinske motore zastupa 1.33 Dual VVT-i, koji već drugu godinu pogoni model Yaris i veći Auris. Agregat postiže snagu od 73 kW, obrtni moment od 125 Nm pri 4.000 o/min, a potrošnja goriva iznosi od 5.0 do 5.5 l/100 km. Toyota je za ovaj motor pripremila sistem Stop&Start, koji u gradskom režimu saobraćaja, štedi 10 % goriva. Sistem radi pri temperatirama do -15°C, a za razliku od ranije verzije, obezbeðuje funkcionisanje klima reðaja pola minuta posle gašenja motora.

 

Altenrativu manuelnom menjaču predstavlja bestepeni Multidrive S menjač. Menjač se može koristiti pomoću potpuno automatskog moda, a vozač može izabrati i manuelni mod sa sedam programiranih prenosa, koji se mogu birati komandama preko polugica iza volana. Turbodizele zastupa agregat 1.4 D-4D, opremljen piezo-električnim brizgaljkama (radni pritisak 1.600 Bara) i filterom štetnih čestica. Maksimalna snaga motora je 66 kW, a maksimalni obrtni moment iznosi 205 Nm. Pored manuelnog menjača, dizel motor može biti uparen sa robotizovanim MultiMode menjačem.

 

Prednje oslanjanje je tipa McPherson, a zadnje oslanjanje koristi torzionu polugu. Na svim točkovima se nalaze kočioni diskovi. U Nemačkoj će Toyota Vers-S biti u ponudi u četiri nivoa opreme: Base, Cool, Life i Club. Cena osnovnog modela iznosi 14.950 Eura, a standardna oprema podrazumeva sisteme kao što su elektronski sistem stabilnosti VSC+, sedam vazdušnih jastuka (uključujući i vazdušni jastuk za kolena) i zadnja sedišta sa Easy-Flat sistemom i funkcijom Flat-Floor.

Podeli ovaj post


Link to post

Stvarno izgleda cool, ali po fotografijama ne mogu da provalim koliki je Verso-S automobil. Vidim da imaju dimenzije, ali jedva čekam da ga vidim uživo.

 

A sad i ja da pitam ono što većina "Tojotaša" u poslednje vreme pita: Koliko će ovo zadovoljstvo da košta?

Podeli ovaj post


Link to post

Izvinjavam se! Sada sam tek videla da u tekstu ima i cena. Osnovni model košta 14.950 Eura. I nije tako strašno, koliko sam očekivala. S obzirom da je Toyota, nije strašno.

Podeli ovaj post


Link to post
Sign in to follow this  

×