Jump to content
gordanas

GREŠKA U MENJAčU AYGO

Recommended Posts

Kupila sam novi ayGO, letnjem popustu i jedva dočekala da stigne kod dilera. Ne znam puno o automobilima,tražila sam pouzdani gradski auto koji ima malu potrošnju. Htela sam da bude Toyota jer sam smatrala da sa njom nema greške. Auto sam dobila juče i odmah se ispostavilo da greška postoji. Menjač se čuje (škripi i pišti) kada ubacujete u rikverc, osim ako ne postupite hiruški precizno. Naravno došlo mi je da zaplačem, previše sam očekivala. U servisu kažu, već su imali takvih reklamacija i ne mogu ništa da kažu dek ne doðe predstavnik iz Toyote. Za početak , dovoljno bi bilo i "izvinite, rešićemo Vaš problem".

Podeli ovaj post


Link to post

Kao administrator foruma mogu samo da kažem "Izvinite, rešićemo Vaš problem".

 

I siguran sam da će Vaš problem biti rešen u najkraćem mogućem roku.

Podeli ovaj post


Link to post

Kako napraduju stvari sa tvojim novim autom? Ja sam isto narucio na toj letnjoj akciji i cekam da mi stigne.

Podeli ovaj post


Link to post

Vozim ga nepunih mesec dana, kupila sam ga takodje na akciji. Primetila sam i ja da se menjac malo cuje,zaskripi, nisam se zalila jer smatram da se stedelo na nekim performansama zbog akcijske cene. Potrosnjom sam zadovoljna, lagan je za voznju, motor je malo bucniji, rekli su mi da je to normalno, mada ja smatram da se stedelo i na izolaciji samog motora. Mada zabrinuta sam sto se javljaju negativne kritike :(

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se tice greske u menjacu, mi smo to odmah reklamirali, kao nedostatak o kome nismo obavesteni prilikom kupovine, i receno nam iz Toyote, da je nasa reklamacija evidentirana.

Uservisu je izvrsen pregled vozila i menjaca posebno, pa je cak i tehnicka podrska iz Belgije pregledala vozilo. Medjutim, odgovor na reklamaciju je stigao tek nakon vise od mesec dana. Po Zakonu o zastiti porosaca, rok za resavanje reklamacija je 15 dana. Zapazila sam da se u Toyotinom odgovoru narocito insistira na izrazu> konstatacija/primedba umesto reklamacija. Osecam se prevareno jer je receno da je reklamacija ubacena u sistem a nisam trazila potvrdu .

Sada saznajem da nisam ulozila reklamaciju vec konstataciju. Toyota na tu moju konstataciju izjavljuje da je vozilo, odnosno menjac ispravan, umesto da mi objasni zasto moj menjac ima "neocekivane" karakteristike. Da li je u pitanju roba sa greskom koja je prodata kao roba na letnjem popustu za neverovatnih........itd. Jedno sam naucila. Cuvajte se popusta, cak i kada je Toyota u pitanju.

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je pre desetak dana stigao Aygo, isto kupljen na letnjoj akciji. Ali nemam problem sa menjacem. Zapravo, mislim da mi je jednom uspelo malo da zacrvri prilikom ubacivanja u rikverc, ali i zato sto nisam bio pazljiv. Menjac nije precizan. To stoji. Ali lepo radi i lagano ide. Ukoliko se desi da prilikom ubacivanja u rikverc kad ga gurnes desno nece lagano da ode nazad ne treba siliti i na silu gurati jer tada mozete da izazovete efekat skripanja. Nego jednostavno izbaci iz brzine, pusti kvacilo i onda pokusaj ponovo. Ponekad se desi da zupcanici ostanu u nekom polozaju da nece lagano da udje u rikverc. To se desavalo i na mom starom Opelu. I potrebno dozvoliti autu da se malo mrdne i sve ce biti ok. Nije to neki krs pa da mora da se sili menjac. Ako nece glatko da udje, onda znaci da ne radis dobro :) Da si musko, bilo bi ti jasnije :wink:

Auto je malo bucniji jer je ocigledno da se stedelo na izolaciji, ali to je i ocekivano za taj cenovni opseg. Mada posto motor ima lep zvuk to mi ne smeta. Kao najvece nedostatke bih izdvojio to sto se u praznom hodu osete vibracije motora, zvucnici su losi, a svetlo u kabini se pali samo ako se otvore vozaceva vrata!

Inace, auto super ide i generalno sam zadovoljan. Veoma je startan, lako se vozi a potrosnja je mala - meni za sada nesto ispod 5l sa vecim delom gradskom voznjom.

Podeli ovaj post


Link to post

Objasnite to mom muzu koji ima 30 godina vozackog iskustva i koji je prvi primetio nedostatak.

Sto se mene tice, ja sam za razliku od njega nekada vozila yuga pa znam da to "nije nista strasno, vazno je da se kotrlja." Kad sam jedanput presla na japance ( bila sam ponosna vlasnica daihatsu i honde), nije mi bila namera da se vratim ponovo jugu.

Poenta je u tome da smo, ocekivali odredjene standarde u kvalitetu proizvoda kupujuci Toyotu, a pogotovu smo iznenadjeni nedostatcima u proceduri reklamacije.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne mozete ocekivati neki veliki kvalitet od jednog od najjeftinijih automobila na trzistu, pa i marke Toyota. Koliko ja znam po toj ceni i sa ovakvom opremom se ne moze kupiti ni Dacia Sandero.

A ovaj auto je sklapan u Ceskoj u fabrici koju su zajednicki napravili Toyota, Peugeot i Citroen. Na istoj liniji se sklapaju Aygo, 107 i C1. I vec na prvi pogled se vidi da je auto pravljen da bude jeftin u svakom pogledu: jeftin za proizvodnju, jeftin za odrzavanje i jeftin za eksploataciju. I mislim da je to postignuto.

Ako zelite kvalitet onda ste trebali da gledate automobile iz vise klase, npr. Yaris. A i to je sad vec diskutabilno jer svi proizvodjaci gledaju da ustede i cini mi se da vise ni to nije garancija kvaliteta.

Ono sto mislim da bi vi trebalo da uradite je da proverite da li je i na drugim automobilima menjac takav ili je samo kod vas? Jer ako je samo kod vas onda svakako treba da se zalite.

Podeli ovaj post


Link to post

Na zalost moramo shvatiti da Toyota vise ne spada u kvalitetne automobile, te bi trebalo dobro razmisliti sledeci put da li treba kupiti Toyotu ili neki drugi auto

Podeli ovaj post


Link to post

Ne slazem se sa Vama. Apsolutno NE! Toyota NO.1 po kvalitetu. E, sad sto su Ameri napravili trik, i sto je upalio, to je vec druga stvar.

 

Toyota je broj 1 po kvalitetu.

Podeli ovaj post


Link to post

Verujte mi da ocajnicki zelim da ste u pravu i zelim da verujem da je to tako. Inace treba da kupimo jos jednog Yarisa za firmu, zahvaljujuci meni, inace su bili za jeftiniji fijat, ja sam ih odgovorio i ubedio da je bolje dati 3 000 e vise al zato imate auto 100 posto proverenog kvaliteta, jer firma nam je takva da ne mozemo da gubimo vreme po majstorima i servisima. Zar se ne kupuje nov auto upravo zbog toga?

Ali kako sad ovo, kako ova devojka koja je kupila novakola, pa makar i Aygo, bez obzira sto je najjevtiniji, zar da joj zapinje menjac kao na Jugu. Pa ona ne bi trebala da zna sta je kvar bar 70 000 da ne kazem 100 000 km. sad ce neko da joj kaze * pa vozi tako, nema veze . Jos jednom napominjem da volim Toyotu, nisam zlonameran ali kako ovo?

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo se pretvorilo u neku raspravu o (ne)kvalitetu Toyote i kao vlasnik jedne ne mogu da se slozim sa time. Napisao sam da je Aygo pravljen da bude jeftin i zbog toga se vidi da se stedelo na odredjenim mestima. Ali za taj cenovni razred je to i ocekivano. Inace, ja sam za sada veoma zadovoljan svojom Toyotom Aygo i nadam se da ce tako i da ostane! I mogu da ga preporucim svakome ko zeli mali gradski auto koji jako malo trosi i nije skup.

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se tice Ameriskog trika, ja sam odmah pomislila da je to borba na trzistu, pa nisam obratila paznju i kupila sam Toyotu. To je valjda jasno. Ali je ocigledno da nisam zadovoljna menjacem. Posto smo utvrdili da svi Aigo u Srbiji imaju isti menjac i Tojota nista nece da preduzme povodom toga, preporucujem da pre kupovine, potencijalni kupac, dobro razmisli, obavezno isproba kola i obrati paznju na menjac. Mozda nekom ne odgovara da ima auto sa specificnim menjacem , bez obzira na cenu.

Podeli ovaj post


Link to post

Možda, ali dogaðaju se pojedinačni slučajevi. To je jasno kao dan. Jer, ovo je vreme velike (možda i preterane) upotrebe komjutera i simulacija u automobilskoj industriji, i greške su, prosečno gledano, sve češće.

 

Na drugu stranu, Toyota je poznata kao kompanija koja ima najveći test program u realnim uslovima, ali opet se dogaða.

Podeli ovaj post


Link to post

Los je osecaj kada kupite robu sa greskom, pa nakon toga potrosite silno vreme kod prodavca u pokusaju da reklamiras proizvod. Prdavac te drzi mesec dana u neizvesnosti a onda ti kaze da si kupio ispravno vozilo.

Za ovakvu situaciju se u narodu kaze> Ko nema problem, kupi ga za pare !

 

Posle ovog iskustva, ja vise nista ne verujem Toyoti, nema tu vise nista naj,

Podeli ovaj post


Link to post

Moje misljenje je zasnovano na licnom iskustvu, a valjda ovaj forum sluzi da se podele iskustva sa ostalim vlasnicima AYGO i onim drugim potencijalnim. Toyota nista nije ucinila da makar malo ublazi moje razocarenje.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam danas pokušao da prijavim problem sa ulskom vode na prednjim vratima zbog verovatno loše postavljenih guma na mom Aygou kupljenom pre godinu dana. Auto je još u garanciji. Gospodin u servisu počeo da mi priča bajke kako bi svaki auto propustio vodu na kederima kad se pere sa onim vodenim aparatima što prave pritisak!!! Kaže čovek da je to nenormalno pranje kola uputrebom preterane sile!!! Nisam mogao verovat šta priča. Pokušaću rešti svoj problem u BG. Ne znam da li je neko još imao sličan problem. Javite se.

Podeli ovaj post


Link to post

Cuo sam od mnogih za tako nešto, i verujte da je to normalno. Ivek malo (ali vrlo malo - nekoliko kapljica) proðe pored kedera, ako se pere sa jakim mlazom.

Podeli ovaj post


Link to post
Možda, ali dogaðaju se pojedinačni slučajevi. To je jasno kao dan. Jer, ovo je vreme velike (možda i preterane) upotrebe komjutera i simulacija u automobilskoj industriji, i greške su, prosečno gledano, sve češće.

 

Na drugu stranu, Toyota je poznata kao kompanija koja ima najveći test program u realnim uslovima, ali opet se dogaða.

 

 

 

Bla Bla Bla ,Toyota ovo,Toyota ono,pa sredite zeni auto !!! Pa kad je toliko sve profi ,onda se to zavrsi za par dana!! Prodaja magle i suplje price!! Jos gore ako je ovo jedinstven slucaj,da se cuje menjac na novom automobilu...Onda se uzme auto nazad i sredi se,da ne bi doslo do ovoga i posle na ulici da cujes kako ljudi pljuju Toyotu...Tako se, brajko moj, gube klijenti !!!

Podeli ovaj post


Link to post

×