Jump to content
snakes

TOYOTA-e iz oglasa!

Recommended Posts

Ček, ček, ovo je nešto poznato. A, vlasnik je član TcS.

Auto je iz mog kraja, koliko se sećam Švajcarac.

Podeli ovaj post


Link to post

Ovaj auto sam baš sinoć gledao detaljno. Na slikama deluje fino, jedina zamerka su ove seljačke led trake i jedini vizuelni nedostatak je brisač na zadnjem staklu, prskalica je tu ali brisača nema. Takodje ne bih mogao da vidim lepo na slici, ali mi deluje da prednji branik ne stoji kako treba, da li je od ivičnjaka, lupan, skidan onako ne bih znao.

Enterijer sve je fabrika i sve je gde treba, sem kožice menjača koja se pohabala ( što je i normalno za ovaj auto )

E sad, motor i sve ostalo jedino na licu mesta.

BTW, to table iz jednog grada a oglas iz drugog je davno prošlo vreme, ovo je Srbija,  zašto dati državi 60e ako ne mora za prevod. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Izgleda da je oglašivač iz Bataje?

Iskreno, nema nikakvih saznanja o ovom modelu...vizuelno mi je dopadljiv i ima dosta opreme...jedini što mi smeta je ugradjeni plin

Podeli ovaj post


Link to post

@ nes036 - Ne izgledaju loše, treba ih proveriti, ali što pre, jer dobri primerci odlaze za maks nedelju dana!

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Opet ulazimo u pricu o broju na registraciji....850...za onu prvu

 

Juce registrovana danas u oglasima...zasto?

 

Ova druga ima samo manje opreme ali je i vozena ovde u Srbiji, tako da se istorija auta moze i proveriti, za ovaj prvi, ko zna sta sve moze da kaze vlasnik

Podeli ovaj post


Link to post

Samo bih dodao za tu prvu Corollu (BG850..) da je slikana u proteklih nedelju dana, ako se ne varam, bio je vikend. Ne znam da li je zbog svetlosti ili čega, ali ne vidim maglenke iako piše da ih ima?! Ono na šta treba obratiti pažnju - plivajući zamajac, dizne, diskovi i pločice, prednji trap, poslednji servis i vreme kada je menjan zupčasti kaiš. 

 

@ nes036 - ono što zaboravih da napišem... Ako ti je budžet 4000, onda gledaš automobile do maks 3500 (spustićeš cenu za 100-300e i to je to), a ne automobile od 3990.  ;)   Sa druge strane računaj da je ozbiljna razlika u servisima između Corolle sa 1.4 i 2.0 D-4D motorom. Za početak - skuplji filter ulja i 2.5 ulja više na svakom servisu, pa onda zamena zupčastog kaiša i vodene pumpe na svakih 80.000km ili 5 godina, dok lanac promeniš jednom i... ko zna kad.

 

@ liftman - zašto, pa zato što je uvežena, registrovana i stavljena u oglas.  :P   :D

Podeli ovaj post


Link to post

...pa zato sam i rekao...o toj nemas pojma kakva joj je istorija...ova druga je bar ovde vozena...i negde odrzavana...valjda

Podeli ovaj post


Link to post

Ova druga (BS zadnja slova) je odavno u oglasima, bar par meseci, samo što je čovek promenio slike u međuvremenu. Ja sam vas već pitao u ranijim postovima za nju i dobio sam odgovor da razmislim zašto može zamena, Zvao sam vlasnika i rekao mi je da je on vlasnik oko godinu dana, tako da baš nisam siguran za neku pouzdanu servisnu istoriju. Čini mi se da joj je cena bila u početku fiksna 3750e, a sad je 3999. Nije je prodao ni po nižoj ceni, a sad misli ako baš neko hoće takav auto da će dati toliko, ili je ostavio mesta za cenkanje.

 

Druga (850), solidnija oprema ali i održavanje skuplje kao što i rekoste i takođe MOŽE ZAMENA !

 

Obe izgledaju solidno i očuvano i ista im je cena, sad, koja je u boljem stanju  i koliko bi koji vlasnik skinuo cenu - pitanje je...

Ne znam zašto pominjete ovde motor 1.4 D4D kada su obe ove Corolle sa motorom 2.0 D4D? Corolle sa 1.4 motorom jesu malo isplativije i pouzdanije od 2.0 jer su novija tehnologija, ali su zato i skuplje u startu najmanje oko 1000e, a što je najgore -NEMA IH !!! A i onih par komada što ima su preskupe i još imaju automatski ili poluautomatski menjač što je u Srbiji besmisleno imati zbog održavanja i popravki.

Podeli ovaj post


Link to post

Znači li to onda da sadašnji vlasnik laže da je kod njega oko godinu dana, a nije je vozio ni par meseci i već je prodaje, ili je menja za nešto drugo. Sumnjiva posla...

Podeli ovaj post


Link to post

Zvao sam ovog vlasnika sa oznakama 850.. Kaze da je kupio auto zeni, ali se njoj ne svidja i da juri C3 da joj kupi sada, otuda i zamena. A broj sasije pocinje sa "S" sto znaci da je proizveden u Engleskoj.. da li je to ok, ili..? Hvala.

Podeli ovaj post


Link to post

OK je, većina Corolla je iz Engleske kod nas

Podeli ovaj post


Link to post

Znači li to onda da sadašnji vlasnik laže da je kod njega oko godinu dana, a nije je vozio ni par meseci i već je prodaje, ili je menja za nešto drugo. Sumnjiva posla...

mozda i nisu, mozda je kupio pa mora da je proda, mislim da ako nekoga zanima bolje da zove prvo stojana na br.tel.iz oglasa sa foruma.

po ramu za tablice vidim da je servisiran u japan shopu tako da i oni mogu da izvuku kompletnu servisnu istoriju.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim...kupiš ženi auto i posle kupovine ti ona kaže da joj se ne sviđa, ha. Ili joj je možda kupio za rođendan da je iznenadi pa nije ni znala.

Sve u svemu mogao je to da kaže, a ne kako je auto kod njega oko godinu dana.

 

Nego, ova me baš kopka opasno, mnoooogo dobro izgleda, iz Italije je a prešla tako malo ??? Ne bi me kopkala uopšte (već bih bio da je vidim) da nema taj automatski (poluautomatski) menjač. Nemam iskustva uopšte sa tim menjačima, mada kažu da je kod Toyote jako pouzdan ako se redovno održava (valjda se samo menja ulje na 40k km) i kao ne kvari se...Ima li neko iskustva ili neka saznanja o ovakvim menjačima kod Toyote?

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas5594526/toyota_corolla_14_d4d_restyling/

 

2004_Toyota_Corolla_1_4_d4d_restyling_Po

Izmenjeno od Miloš CTS

Podeli ovaj post


Link to post

Batali MMT menjac, jer iako nosi redovan set kvacila, ni sama Toyota to nije resila kako valja, tako da ni ovlasceni servisi ne mogu da je poprave da radi kako valja..

A swap na manuelni se krajnjem kupcu ne ispali nikako.

 

2.0 su mnogo cesce, ali lepo je Nasud napisao, tako da vrlo brzo ta 2.0 moze da ti izbije 1000 evra iz dzepa, ako je iole umoran primerak..

 

Ne postoji polovan auto, koji danas nema bar 200-300 evra ulaganja. A iz Italije uvek 2x vise, tamo se kola krljaju fest, voze dosta, a kad dodje vreme skupljih opravki, zavaljuju se dalje, najcesce na perspektivna trzista poput naseg..

 

Mada, sto se ja bunim, vise posla za nas servisere.. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pa to i mene plaši, ovi menjači su mi previše "not friendly", a auto je iz Italije sa 98k Km??? Poznato je da tamo automobili mnogo prolaze i da nije adekvatno održavanje i nemarni su što se toga tiče skoro kao i mi, ali ovo je generalno mišljenje što ne znači da nema i izuzetaka.

Ima neka nalepnica iz servisa gde je rađen zadnji servis i kao rađeno je na 86k, teško mi je da poverujem, ovakvu nalepnicu mogu i ja da napravim na kompu, mada auto stvarno izgleda fenomenalno očuvan.

 

Ima jedan član ovde na forumu (kez-sm) koji ima ovakvu Rollu i on je prezadovoljan, a menjač mu je imao fabričku grešku i posle je sređen o trošku Toyote. Nažalost, to je važilo do 2012. i sada ako bi trebao servis menjača verovatno bi takav servis bio sa cenom kao pola vrednosti auta.

 

Zvao sam plac, prodavac kaže da je menjač sasvim OK, da nema nikakvih problema i da radi odlično, baš je juče vozio tu Rollu.

Iako ima servisnu knjižicu, u njoj ne piše da je išta rađeno na menjaču, samo pišu redovni servisi (ulje, filteri...), tako da ne može da garantuje za menjač da li je servisiran ili ne, a ja ne znam da li su svi ti menjači imali tu fabričku grešku ili samo neka serija. Inače, plac daje garanciju na motor 10.000Km i ništa više, za menjač nema nikakve garancije.

Bem li ga sad...

Podeli ovaj post


Link to post

Uglavnom je tako u servisnim knjigama pišu samo mali servisi, a u elektronskoj formi su detalji

Podeli ovaj post


Link to post

 Nemam iskustva uopšte sa tim menjačima, mada kažu da je kod Toyote jako pouzdan ako se redovno održava (valjda se samo menja ulje na 40k km) i kao ne kvari se...Ima li neko iskustva ili neka saznanja o ovakvim menjačima kod Toyote?

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas5594526/toyota_corolla_14_d4d_restyling/

 

 

suvishe kratko sam konzumirao klasichan automatik kod corolle, napisao sam svoje iskustvo http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/4911-rolla-e12-by-mich/ a po servisnoj istoriji za 87 k km do sada je dva puta promenjeno ulje u menjachu i to je to, nikakvi kvarovi, nishta, za taj MMt ne znam, a da li je kod ove taj MMT menjach, jel ste sigurni, ni na jednoj fotki se ne vidi bash samo menjach... :huh:

edit, jeste, na 14 fotki se vidi...

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×