Jump to content
insp.draguljce

corolla-problem sa menjacem

Recommended Posts

Kvacilo na Corolli 2003 1.6 vvt-i je funkcionisalo vr.dobro, osim sto je pedala kvacila bila tvrda, pa sam resio da ga zamenim.

Inace, pre zamene kvacila menjac je odlicno funkcionisalo ali sam imao problem kod ubacivanja u rikverc direktno iz lera - culo se krcanje zupcanika, pa sam to resavao tako sto sam ubacivao prvo u trecu brzinu pa tek onda u rikverc, i tada se nista ne cuje.

 

Promenio sam set kvacila, stavio AISIN (servis radi japance-da ga ne reklamiram), i od tada pocinju problemi: iz lera, kad auto stoji u mestu i radi, ne mogu da ubacim direktno u trecu, ni u petu brzinu. Ponasanje sa rikvercom se nije promenilo, krci i dalje (osim sto sada ne mogu ni u trecu). Kad ubacim u prvu, drugu ili cetvrtu PRE ubacivanja u sporne brzine u koje ne salta) onda mogu u bilo koju brzinu da ubacim.

 

Ozraceno kvacilo, promenjeno ulje u menjacu, nastelovana pedala kvacila na cilindru da hvata vise...nista nije dalo rezultate. Kad je auto hladan, lakse mogu da "naciljam" trecu i petu brzinu, i rucica menjaca udje bez vecih problema (kad malo pritisnem na dole rucicu, mozda ima malo lufta???) ali posle voznje kad se auto zagreje - to ide malo teze. Kad auto ne radi, najnormalnije se saltaju brzine, a kada je u pokretu, uglavnom je sve OK (samo po nekad je problem sa tim da je neprecizan kod saltanja u trecu )

Dakle, sve ovo se nije desavalo pre zamene kvacila.

Sta raditi, ima li ko bilo kakav savet???

Ps.

u servisu gde sam menjao kvacilo, majstor kaze: otisao menjac, ali je ta dijagnoza meni malo sumnjiva, jer se ovi problemi nisu desavali pre zamene kvacila, a da je koincidiralo sa zamenom kvacila da se istovremeno pokvare i treca i peta brzina....malo verovatno!

Podeli ovaj post


Link to post

Iz ličnog iskustva mi se čini da je kvar menjača veoma moguć. Pre nekoliko godina sam imao Punto HGT, 1.8 130ks kome sam lagano "obrijao" 3. i 4. brzinu. Kada sam ga kupio (polovnog) čulo se blago krčanje kada ubacujem u 3. brzinu i postajalo je sve jače do momenta kada je menjač ispadao iz brzine pa sam praktično morao da ga držim u trećoj, dok je i četvrta brzina uporedo propadala. Mislim da ako je sve ispravno na kolima ne bi trebalo da bude nikakvih problema oko ubacivanja u brzine, odnosno tvoj problem sa rikvercom pre zamene kvačila mi nije baš u redu :-/

Mislim da u Zemunu imaš super majstora za menjače, ako te interesuje mogu da se raspitam pa da ti pošaljem njegov broj, čisto da čuješ i njegovo mišljenje, a u svakom slučaju mislim da bi bilo pametno da se stvar proveri na više mesta.

Podeli ovaj post


Link to post

Resenje problema se krilo u zameni starog zamajca. Skopcano sa istim ide i novo placanje "ruku", kao i nov zamajac. Problem resen, za tricavih...........dinara, .........zivaca, ......... dana bez auta. Sitnica, uveravam vas!!!

 

Bitno je samo da se uzdravlje vozimo :D

Podeli ovaj post


Link to post
Kvacilo na Corolli 2003 1.6 vvt-i je funkcionisalo vr.dobro, osim sto je pedala kvacila bila tvrda, pa sam resio da ga zamenim.

Inace, pre zamene kvacila menjac je odlicno funkcionisalo ali sam imao problem kod ubacivanja u rikverc direktno iz lera - culo se krcanje zupcanika, pa sam to resavao tako sto sam ubacivao prvo u trecu brzinu pa tek onda u rikverc, i tada se nista ne cuje.

 

Pozdrav

Ja imam isti model ali iz 2002godine.Javlja mi se potpuno isti problem.Ja ga za sada resavam tako sto ubacim u prvu pa onda u rikverc.Da li je moguce da i je zamajac uzrok tome?

 

Pitanje je i za admina ako moze odgovor.Hvala unapred.

Podeli ovaj post


Link to post

Shonsi,

iz licnog iskustva, mislim da nije u pitanju zamajac, jer on retko strada kod benzinaca. Moj je upropastio "majstor" koji mi je "obradjivao" zamajac. U svakom slucaju, nesto je sa kvacilom, verovatno korpa??? (mozda ne odvoji dovoljno, mada ...)

Da li je originalno kvacilo na njemu, koliko je presao auto, a koliko to kvacilo???

 

Ja vise nemam taj problem kod ubacivanja u rikverc, ali nakon zamene i kompleta kvacila i zamajce.

Probaj ovako da uradis: stisni kvacilo, sacekaj 3-4 sekunde, pa polako ubaci direktno u rikverc (moze da se desi da hidraulika kod kvacila ne odvaja u trenutku stiskanja pedale, pa da treba 1-2 sek da odvoji). To se desava i na novim automobilima (da pomalo zakrci).

Dakle, pauza par trenutaka i poooolako u rikverc - pa napisi da li je to resilo problem?

 

PS. sve jedno je u koju brzinu ubacujes pre ubacivanja u rikverc, jer sinhroni bilo koje brzine zaustave snop, pa moze da se ubaci u rikverc bez krcanja! Probaj i to...

Srecno i pozdrav :!:

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi mala pomoc... Kada je auto ugasen, brzine idu bez problema... a posle neke duze voznje, tj kada se auto ugreje jako tesko ulazi u rikverc i prvu... u tom momentu ga ugasim i udje kao u sir... ima li neko predstavu sta moze da bude...

Podeli ovaj post


Link to post

Imam corollu 2.0 D4-D nekih mesec dana, i prezadovoljan sam bio sa njom. 

Od jednom je krenulo u 5 brzini ( ali samo u petoj) prvo da se osecaju trzaji na rucici menjaca, posle je krenuo da izbaca iz pete, ali ako zadrzis rukom je funkcionisalo, do toga vise ni to ne funkcionise ispadne iz pete i nemozes ni zadrzati. Sta moze biti problem.

Zupcanici za 5. Nosac menjaca ili treba menjati kompletwn menjac. Da li je neko imao slicnog iskustva?

 

Podeli ovaj post


Link to post

meni na citroenu. sajla menjaca je u pitanju. 

Podeli ovaj post


Link to post

×