Jump to content
nes

Auris 2007

Recommended Posts

Hteo bih da kupim polovni Auris 16 vvti. Da li neko moze iz iskustva da mi kaze da li je za 2007. godiste i benzinac mnogo preko 150000 predjenih kilometara? Kako se ponasaju Toyotini motori posle 100000?

Hvala unapred!

Podeli ovaj post


Link to post

Ne mogu iz iskustva ali nešto ipak treba da znate.Ako je auto 2007. a prešao 150000,to znači da je prelazio prosečno 30000 a to opet znači da je morao da ima 2 servisa godišnje.Proverite,pa ako jeste onda nema problema da kupite taj auto.To je moje mišljenje jer vozim Yarisa sa 174000 km. a motor radi kao satić i suv je ko čaša.Što bi Auris bio drugačiji?

Podeli ovaj post


Link to post

Auto je redovno servisiran, ali mi ta kilometraza zvuci pomalo mnogo. Mada mozda i nije, zato me zanima misljenje nekog ko ima iskustva sa njima.

Hvala puno na brzom odgovoru!

Podeli ovaj post


Link to post
Auto je redovno servisiran, ali mi ta kilometraza zvuci pomalo mnogo. Mada mozda i nije, zato me zanima misljenje nekog ko ima iskustva sa njima.

Hvala puno na brzom odgovoru!

 

Moj Yaris je 2002 god. a presao 165 000km tako bar pise, nema problema sa motorom a boga mi ni sa bilo cime drugim.

Podeli ovaj post


Link to post

Pretpostavljam da je tako i sa aurisom, da su motori jednako izdrzljivi.

Podeli ovaj post


Link to post

Motor u Aurisu 1.6 VVT-i je pkazao se kao izuzetno izdržljiv. Nije posebno agilan i startan, kao što neko očekuje možda od motora 1.6 (o tome smo već pričali), ali zato prelazi mnogo kilometara i troši malo.

Podeli ovaj post


Link to post

Postovani,imam Toyotu Auris 1.6 vvt i, i imam problem sa paljenjem,tj.auto kada je hladan upali bez problema,kao i neposredno nakon gasenja,ali problem nastaje kada odstoji recimo pola sata i kada hocu da ga upalim motor vergla po 7-8 sekundi ,Kolega je imao slican problem eanije na nekom autu i kaze mi da to dizna propusta gorivo u cilindar kada se auto ugasi,pa kod sledeceg startovanja treba prvo da taj visak goriva u cilindru sagori...Jel ima logike ta prica po vama? Preporuceno mi je ciscenje dizni za pocetak,ali mene zanima gde je kraj...jer je ovo kao najjeftinija opcija. Auto je kupljen i odrzavan u Toyota centru Beograd a kako je od skoro kod mene prelazi na odrzavanje u Go Ta CAR. Ako moze i pomoc oko pronalazenja neke slicne teme u vezi toga,jer ne mogu nista o tome da nadjem na forumu ovde,prosto ne verujem da sam jedini slucaj sa tim problemom,,,u nadi za brzi odgovor i pomoc, pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Problem resen! Posle skidanja dizni i nosenja na ultrazvucno ciscenje lekipa iz servisa Triomotors je ustanovila da su 3 dizne od 4 lose,tj da propustaju gorivo u cilindar...Javili mi da je nova dizna 31.000 pa x3,ili da mi probaju pronaci polovnu...Nakon kratkog vremena(pola sata)su me kontaktirali i rekli da su nasli u AK Zivkovic(Toyotin program rade) polovne sa slupanog auta iz 2012 sa predjenim 3000km.po ceni od 150evra po komadu...Sednem ja istog momenta u Toyotu i za Bg.,i uzmem sve 4 za 500evra sa garancikom od godinu dana!Jos sam dobio na poklon neki drzac za nivelaciju farova sto inace kosta nov 180evra! Veliko hvala momcima iz Triomotorsa i naravno nastavljam kod njih sa servisima!

Podeli ovaj post


Link to post

Zaboravih da napomenem da je sa ugradnjom ta cena,i oni su namontirali i ocitali dijagnostiku posle zavrsetka...sve ok!!!

Podeli ovaj post


Link to post

×