nes 0 Napisano Avgust 15, 2012 Hteo bih da kupim polovni Auris 16 vvti. Da li neko moze iz iskustva da mi kaze da li je za 2007. godiste i benzinac mnogo preko 150000 predjenih kilometara? Kako se ponasaju Toyotini motori posle 100000? Hvala unapred! Podeli ovaj post Link to post
maraja 0 Napisano Avgust 16, 2012 Ne mogu iz iskustva ali nešto ipak treba da znate.Ako je auto 2007. a prešao 150000,to znači da je prelazio prosečno 30000 a to opet znači da je morao da ima 2 servisa godišnje.Proverite,pa ako jeste onda nema problema da kupite taj auto.To je moje mišljenje jer vozim Yarisa sa 174000 km. a motor radi kao satić i suv je ko čaša.Što bi Auris bio drugačiji? Podeli ovaj post Link to post
nes 0 Napisano Avgust 16, 2012 Auto je redovno servisiran, ali mi ta kilometraza zvuci pomalo mnogo. Mada mozda i nije, zato me zanima misljenje nekog ko ima iskustva sa njima. Hvala puno na brzom odgovoru! Podeli ovaj post Link to post
YARIS_02 0 Napisano Avgust 16, 2012 Auto je redovno servisiran, ali mi ta kilometraza zvuci pomalo mnogo. Mada mozda i nije, zato me zanima misljenje nekog ko ima iskustva sa njima.Hvala puno na brzom odgovoru! Moj Yaris je 2002 god. a presao 165 000km tako bar pise, nema problema sa motorom a boga mi ni sa bilo cime drugim. Podeli ovaj post Link to post
nes 0 Napisano Avgust 16, 2012 Pretpostavljam da je tako i sa aurisom, da su motori jednako izdrzljivi. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Avgust 17, 2012 Motor u Aurisu 1.6 VVT-i je pkazao se kao izuzetno izdržljiv. Nije posebno agilan i startan, kao što neko očekuje možda od motora 1.6 (o tome smo već pričali), ali zato prelazi mnogo kilometara i troši malo. Podeli ovaj post Link to post
srki auris 0 Napisano Februar 18, 2013 Postovani,imam Toyotu Auris 1.6 vvt i, i imam problem sa paljenjem,tj.auto kada je hladan upali bez problema,kao i neposredno nakon gasenja,ali problem nastaje kada odstoji recimo pola sata i kada hocu da ga upalim motor vergla po 7-8 sekundi ,Kolega je imao slican problem eanije na nekom autu i kaze mi da to dizna propusta gorivo u cilindar kada se auto ugasi,pa kod sledeceg startovanja treba prvo da taj visak goriva u cilindru sagori...Jel ima logike ta prica po vama? Preporuceno mi je ciscenje dizni za pocetak,ali mene zanima gde je kraj...jer je ovo kao najjeftinija opcija. Auto je kupljen i odrzavan u Toyota centru Beograd a kako je od skoro kod mene prelazi na odrzavanje u Go Ta CAR. Ako moze i pomoc oko pronalazenja neke slicne teme u vezi toga,jer ne mogu nista o tome da nadjem na forumu ovde,prosto ne verujem da sam jedini slucaj sa tim problemom,,,u nadi za brzi odgovor i pomoc, pozdrav Podeli ovaj post Link to post
srki auris 0 Napisano Februar 19, 2013 Problem resen! Posle skidanja dizni i nosenja na ultrazvucno ciscenje lekipa iz servisa Triomotors je ustanovila da su 3 dizne od 4 lose,tj da propustaju gorivo u cilindar...Javili mi da je nova dizna 31.000 pa x3,ili da mi probaju pronaci polovnu...Nakon kratkog vremena(pola sata)su me kontaktirali i rekli da su nasli u AK Zivkovic(Toyotin program rade) polovne sa slupanog auta iz 2012 sa predjenim 3000km.po ceni od 150evra po komadu...Sednem ja istog momenta u Toyotu i za Bg.,i uzmem sve 4 za 500evra sa garancikom od godinu dana!Jos sam dobio na poklon neki drzac za nivelaciju farova sto inace kosta nov 180evra! Veliko hvala momcima iz Triomotorsa i naravno nastavljam kod njih sa servisima! Podeli ovaj post Link to post
srki auris 0 Napisano Februar 19, 2013 Zaboravih da napomenem da je sa ugradnjom ta cena,i oni su namontirali i ocitali dijagnostiku posle zavrsetka...sve ok!!! Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Februar 20, 2013 Drago mi je, da ste rešili problem. Podeli ovaj post Link to post