Jump to content
whiplasher

-500 obrtaja ler i treskanje motora

Recommended Posts

Otvaram temu cisto da pomognem (iskustveno) ako neko ima slican problem, mada je bilo slicnih tema ovdje.

Yaris 1.3 12/2007

Od prije mjesec dana, ler gas pocne da radi na 400-500obrtaja i sve u autu pocne uzasno da se trese. Traje tako dan dva, pa se opet unormali. Kad dodajem gas sve radi super, ne steka, ne muca, lagano i glatko prima gas. Zvuk je ok, osim sto mnogo trese zbog malog broja obrtaja.

Medjutim danas se upali lampica zuta "check engine". Posumnjao sam na svjecice, jer za 52.000km jos nisu mijenjane (redovan servis istih je na 60.000). Odvezem u ovlasteni servis, urade dijagnostiku i kazu sledece:

Lampica se upalila jer registruje istrosen lanac, mada posle par provjera utvrdili su da je sansa da je to u pitanu jako mala (vise razloga, ne znam ni ja. znam da mi je rekao nesto da bobina ne radi kako treba i bla bla pa je zbog toga se odrazilo na lanac itd). I rekao mi je majstor da ubacim aditiiv za benzin i da provozam malo, pa kad budem za 9.000km mijenjao svjecice, ako bude i dalje postojao problem, da krenu eliminacijom da trazi gresku.

I tako ja odem naspem pun rezeorvar, naspem neki non name aditiv i izvezem malo na otvoreno (4 brzina pa do 4-5 hiljada obrtaja). Posle malo se vozao po gradu, promjenio i akumulator usput (stari dotrajao) i auto se prestade tresti, obrtaji u leru skocise na 600-700, lapmica se ugasi.

 

Sad jedno pitanje za admina ili nekoga za znanjem: Da je otisao lanac, pretpostavljam da se lampica ne bi ugasila, vec bi i dalje sijala? Koji ima dobar aditiv da ponovim isto sa sledecim rezervoarom?

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko sam upućen kada doðe dotle da lanac i lančanici treba da se zamene,sam motor promeni rad počinje bučnije da radi...

S obzirom da je kod tebe dodatak aditiva za gorivo doveo do nestanka problema,najverovatnije je u pitanju sistem za ubrizgavanje goriva odnosno dizne.

Na forumu imaš posebnu temu otvorenu po pitanju aditiva za gorivo.

Ja lično koristim wynn's ili wurth aditiv za čišćenje sistema za ubrizgavanje goriva.

Pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post
Otvaram temu cisto da pomognem (iskustveno) ako neko ima slican problem, mada je bilo slicnih tema ovdje.

Yaris 1.3 12/2007

Od prije mjesec dana, ler gas pocne da radi na 400-500obrtaja i sve u autu pocne uzasno da se trese. Traje tako dan dva, pa se opet unormali. Kad dodajem gas sve radi super, ne steka, ne muca, lagano i glatko prima gas. Zvuk je ok, osim sto mnogo trese zbog malog broja obrtaja.

Medjutim danas se upali lampica zuta "check engine". Posumnjao sam na svjecice, jer za 52.000km jos nisu mijenjane (redovan servis istih je na 60.000). Odvezem u ovlasteni servis, urade dijagnostiku i kazu sledece:

Lampica se upalila jer registruje istrosen lanac, mada posle par provjera utvrdili su da je sansa da je to u pitanu jako mala (vise razloga, ne znam ni ja. znam da mi je rekao nesto da bobina ne radi kako treba i bla bla pa je zbog toga se odrazilo na lanac itd). I rekao mi je majstor da ubacim aditiiv za benzin i da provozam malo, pa kad budem za 9.000km mijenjao svjecice, ako bude i dalje postojao problem, da krenu eliminacijom da trazi gresku.

I tako ja odem naspem pun rezeorvar, naspem neki non name aditiv i izvezem malo na otvoreno (4 brzina pa do 4-5 hiljada obrtaja). Posle malo se vozao po gradu, promjenio i akumulator usput (stari dotrajao) i auto se prestade tresti, obrtaji u leru skocise na 600-700, lapmica se ugasi.

 

Sad jedno pitanje za admina ili nekoga za znanjem: Da je otisao lanac, pretpostavljam da se lampica ne bi ugasila, vec bi i dalje sijala? Koji ima dobar aditiv da ponovim isto sa sledecim rezervoarom?

 

Ja predlazem kada ti vozilo radi na 400 ili 500 obrtaja da rucno nastelujes broj obrtaja okrecuci sraf na zavrsetku sajle gasa na motoru. Preko srafa podigni broj obrtaja. PROBAJ

Podeli ovaj post


Link to post

Koji crni šraf na kojoj crnoj sajli gasa na jarisu dvojci, hahaha

Podeli ovaj post


Link to post

NIje ti pomogao ni aditiv ni vožnja od 5000 obrtaja po autoputu. Pomoglo je to što si promenio akumulator koji je dotrajao, i on je bio krivac za spuštanje obrtaja na leru. Prosto jer je vukao mnogo struje iz alternatora i to je smanjivalo broj obrtaja.

Jaris dvojka nema sajlu za gas, i ne može se naštelovati na šrafu, jer nema šrafova na injection usisu.

Podeli ovaj post


Link to post

da li je to sa akumulatorom uvek pravilo,da li da čekam da se smanje obrtaji u leru ili će prvo početi loše da pali

Podeli ovaj post


Link to post

izgleda ,već koji put čitam da su kod relativno novih automobila konstatovali da je problem lanac a na kraju ispala neka sitnica,na želim da kažem da ljudi ne znaju svoj posao ali olako se hvataju nekih krupnih stavari skoro uvekk krećuu od onog najskupljeg

Podeli ovaj post


Link to post
Koji crni šraf na kojoj crnoj sajli gasa na jarisu dvojci, hahaha

 

Migune, pre nego sto prospes svoj grohot informisi se potrazi, pogledaj, pricaj malo a pametno a ne...

Podeli ovaj post


Link to post

Yarise_02 Ja nekim čudom imam Yarisa 1.3 2007. i svi ali svi jarisi osim možda onih iz prve generacije imaju električni leptir gasa i elektronsku papučicu gasa, i nemaju sajle niti bilo koje šrafove kojima se bilo šta šteluje na usisu . Ne pričam bzvz.

Pre njega sam imao Yarisa 1.0 isto 2007. i ni taj nema sajlu. Sajlu ima Aygo 1.0. Sajle imaju i yarisi prve generacije 1.0 i pretpostavljam 1.3 ali druga generacija jednostavno nema sajlu niti šraf za ler gas.

A sad idi googlaj malo i informiši se, jer očigledno materiju ne poznaješ dovoljno iz praktičnog iskustva.

Podeli ovaj post


Link to post

Od kada sam sipao aditive i zamjenio akumulator, vise me ne zezaju obrtaji. Upalila se lapmica i gori, vjerovatno do goriva je sad, jer nema nikakav kvar na dijegnostici. Jednostavno izgleda da sija zbog loseg goriva i to je to. Pa cu vidjeti za dalje kako ce se ponasati.

Podeli ovaj post


Link to post

Ako lampica gori, nešto nije u redu, čak i ako je loše gorivo, na dijagnostici se to prikaže kao "system too lean" ili slično. Znači, idi kod proverenog majstora da ti to sedi, jer je šteta vozizi jarisa sa upaljenom check engine lampicom.

Podeli ovaj post


Link to post

Vozio u ovlasteni servis u********** i rekli "pojma nemamo sta je", poretpostavljamo da je do goriva. To je prvi put kad je auto spustalo obrataje. Tj rekli su da javi da je kvar na lancu,ali kao da u stvari nije. Kao zbog loseg gorivva bla bla senzor neto ne ocitava kako treba, pa bla bla pa se to odrazi kao da je lanac, a u stvari nije, jer je auto preslo 52.000. Sad auto radi kao i prvog dana kad sam ga kupio. Mada moguce je da je sad lampica za redovan servis, ne sjecam se kad sam ga radio, prije godinu i po i vise :) Plus sto majstor kod koga sam mijenjao ulje, mozda nije ni resetovao nakon promjene ulja.

 

Ako opet kazu da je lanac, sta raditi? Jer auto niti gdje lupa u motoru niti se drugacije cuje, radi ok, vuce ok. I zar je moguce da lanac strada posle 50.000, jer se Toyota kune u dozivotni vijek lanca?

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam jos zamjenio dio. Al auto radi normalno. Nisam primjetio da slabije vuce, mozda jako malo.

 

Danas sam odvezao da mijenjam ulje, neka stave toyotino. Jer sam citao na dosta mijesta, da tu gresku p0016 moze da izbaci i do loseg tj prljavog ulja, pa da se ispostavi da je senzor ok.

A ja ulje promjenio u avgustu 2011, doduse nisamo presao vise od 12.000. Al obzirom kako nam je gorivo, ulje bi trebalo mijenjati na 5000 :)

I kontam da kada sam nasuo aditive za ciscenje, da je mozda ulje jos vise zaprljano, jer tacno mi se posle toga uplaila lapmica za senzor bregaste tj camshaft senzor.

Sad mi nisu rekli da je do lanca ista. Osim sto mi je jedan majstor iz druge radnje rekao da je moguce da je lanac brebacio zub. Da li bi se to ikako manifestovalo? Bukom, lupanjem i sl? Kako to da znam ako je prebacio?

 

Pitanje za admina, koliko bi kostalo nazubljivanje lanca? Ne mijenjanje, samo ponovvno montiranje?

Podeli ovaj post


Link to post

Elem sad, cu poludim od ovog auta :)

 

Skinem kleme i upalim auto i ne sija vise. Provozao nekoliko km, zabio ga u obrtaje, ne sija. Auto uredno radi, ler 500-600.

A oni u servisu juce su mi rekli, da ce resetovati gresku senzora bregaste, ali da ce se lampica odmah upaliti jer je crkao senzor. Kako sad ne sija?

Prvi put su mi rekli da je stradao lanac, drug put senzor bregaste?!

Sutra sam dogovorio ciscenje leptira gasa kod komsije mehanicara (inace dobrog mehanicara, mada uglavnom radi samo bmw), pa ako se i posle toga upali onda cu i ciscenje dizni. Nista necu da mijenjam prije toga.

Nesto imam osjecaj da je prljav leptir gasa ili prljave dizne i da mi zbog toga na dijagnostici regustruje kojekakve greske.

 

Evo posle 15-20km voznje, ponovo se upalila lampica i opet mi ler gas spada na 500 mozda cak i nize.

Podeli ovaj post


Link to post

CIm ga popravim da lampica na sija, ode momentalo na oglase! Cekati po 10 dana na dijelove i mogucnost popravke u samo jednom servisu, jer japance niko ne radi ili rijetko ko i osjetljivosti na nase gorivo... Jednostavno su ova auta zalutala na nase trziste... Odsad VW i bog da te vidi :)

Podeli ovaj post


Link to post

×