Jump to content
whiplasher

-500 obrtaja ler i treskanje motora

Recommended Posts

Danas sam ocistio leptir gasa i jos cu da promjenim svjecice prije mijenjanja senzora. Na satu je 52.000, a redovno se mijenjaju na 60.000. Posto je kod mene 90% gradska, moguce je da su za 5 godina stradale i svjecice.

Al auto vuce ko lud, pali na pola kljuca, nema knedlu, motor radi pravilno, nije bucan. Mozda trosi vise litar al ne mogu tacno da utvrdim posto je hladno napolju.

Podeli ovaj post


Link to post

Yarisi nisu alergični na naše loše gorivo, tj normalno a podnose kao i svaki drugi auto.

Svećice se menjaju na 30-50 hiljada km max, a ulje se menja na max ali MAX 10.000km, to što ti kažu u servisu da je na 15.000 to ne uzimaj kao merodavno, pogotovo što ti voziš uglavnom po gradu.

Tvoj problem nije jaris nego dunðeri od majstora koji rade tamo u tvom kraju.

To što ti kažu da se senzori redovno menjaju na 60 hiljada km to nema veze sa životom.

Pre zamene ulja si trebao da ispereš motor sa nekim sredstvom za to. Jer može da ti je vvti sistem malo zaprljan od lošeg ulja.

Najjednostavnije, ti imaš dobar auto, okružen si lošim majstorima i izgubio si merak za yarisa zbog tih majstora ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Nisu meni rekli da se senzori mijenjaju na 60.000, nego svjecice. A kao taj Cam senzor je crkao. Medjutim auto ide normalno, niti vise trosi niti slabije vuce. Zbog toga necu ni da mijenjam nista dok ne stane. Lampica nek sija, meni ne smeta :)

A sto se tice goriva, jeb.s auto koje nema promjenljiv filter goriva! Treba svakih pola godine dana da rastavljam pola auta da mi skidaju sito i ciste.... Mislim glupost nevidjena, krsti se kome god kazem da nema filter goriva.

A ti majstori su Toyotini, mislim ovlasteni su ispred toyote ;)

Auto ko auto meni je ok, hitar gradski auto sa ne tako malom potrosnjom kao sto ga hvale i jako skupim dijelovima. Trenutno je na 52.000 ali ne vjerujem da cu ga dugo zadrzati kod sebe kada za jos koji kilometar krene da se kvari.

Podeli ovaj post


Link to post

Na kraju se ipak ispostavilo da je vrisnuo lanac na 52.000. Toliko o dugovjecnosti lanca na Yarisu......

Podeli ovaj post


Link to post
Na kraju se ipak ispostavilo da je vrisnuo lanac na 52.000. Toliko o dugovjecnosti lanca na Yarisu......

 

Dali ste u mogućnosti da slikate lanac?Slika bi brzo stigla na kraj sveta.

Veliki pozdrav.

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam u mogucnosti, auto je rastavljeno u toyota centru, cekaju dijelove da stignu i da zamjene. Ako mi vrate lanac, mogu ga slikati.

 

Mada, i ovdje na forumu su se javila dva clana (koliko se sjecam) kojima je lanac stradao na 50.000km. To je izgleda realan vijek lanca, posle toga pocinje da se cuje i zvecka. I prijavljuje gresku kao sto je i meni na cam senzoru. E sad, koliko on moze jos da izdrzi i tako da se vozi ne znam, ali znam da je motor osjetno bucniji i da se cuje zveckanje.

I u servisu su mi rekli da su na nekoliko yarisa lanac mijenjali na max 80.000

 

A pogledam par portala kupujem prodajem i nadjem preko 50 oglasa iz bih - yaris 50.000 prodajem. Nije to slucajno :wink:

Podeli ovaj post


Link to post

Zadovoljan sam ja sada, samo ispada da zupcasti kais traje duze od lanca. Na 52.000 mi je vrisnuo lanac. Mozda je jedina prednost to sto ne puca, nego se prvo istegne i cuje se. Al sto se tice vijeka trajanja tu su negdje.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav

Kod mene se javlja slican problem,u pitanju je yaris 20001 1.0

kada ga upalim na leru radi normalno,cim se zagreje,obrtaji mi padnu na 400,pa varira sa 400 na 200 obrtaja uz treskanje motora,to nestaje kada mu dam malo jaci gas...

inace vuce dobro,u voznji se normalno ponasa,samo u leru se pojavljuju ti simptomi...

da li se nekom slicno desavalo....?

 

hvala unapred...

 

Pozzz

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima koji voze Toyote,

nov sam vlasnik Yarisa od skoro,auto je polovan 1.3VVT-i/2000.god.vozen ,servisiran i odrzavan u servisima u Italiji,proizveden je u Japanu,lepo radi lepo vuce,ler gas je oko 600-700 o/min.,zasada se nista ne pali nikakve lampice.U Srbiji sam presao samo 800km do sada,sa novim uljem i u principu sam zadovoljan.

Ali citajuci malo razne teme na ovom forumu,i posebno kada sam naisao na ovu temu vezano za LANAC i NJEGOV VEK TRAJANJA,totalno sam razocaran i zbunjen.Jer ljudi,budimo realni,nemoze lanac nikako da se istegne na 50.000 ili 80.000km,jer je to metalni sklop lanca i lancanika koji mora da izdrzi minimum 300.000km.u najzescim rezimima rada t.j velikom broju obrtaja cak i do 6000/min.

Vozio sam i bio vlasnik raznih vozila,imao sam i novu Toyotu Corolu 1.6XL/16valve iz 1990.god. kupljenu u ondasnjem Genex-exportu,kod nje sam za predjenih 400.000km menjao zupcasti na 120.000km (tada po preporuci Toyotinog servisa na Novom Bgd-u),raspitivao sam se kod raznih mehanicara za zivotni vek lanca i lancanika sa zatezacima (spanerima) i svi su mi rekli da lanac mora da izdrzi minimum 200.000km,primer najskoriji kod Pezoa 2008.god, kombi 2.2HDI motor sa lancem istegao se tek na 600.000km.Mercedesi razni,prelaze bez problema sa lancem od 500.000 do 800.000km,tako da kada sam procitao ovo vezano za Toyotin lanac, totalno sam se zabrinuo,jer stvarno nema logike da se lanac menja pre 300.000km.

Velika bruka,i mogu vam reci da i ja razmisljam da prodam Yarisa ako je to tako,kao sto su napisali predhodni vlasnici Yarisa.

I za kraj, smatram da je to sa lancem velika bruka i ozbiljna prevara samo da bi se odrali vlasnici svih Toyotinih vozila koja imaju lanac kao prenosni sklop umesto zupcastog kajsa.

Inace sam Tehnicar-mehanicar za merne i regulacione uredjaje ,masinac, i odlicno se razumem u sve masinske sklopove,mehanizne i delove na automobilima.

Ovo sto sam procitao za Yarisa i lanac,me je bukvalno sokiralo.

Nemam vise reci,osim da je to BRUKA ZA TOYOTU!

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo gore je jedinstveni slučaj, i ne treba ga uzimati kao reper. Lanac na jarisu traje skoro koliko i motor. Najmanje 250.000.

Podeli ovaj post


Link to post

×