Who is 0 Napisano Jun 4, 2013 Postovani, u poslednje vreme sam primetio da kada parkiram auto na uzbrdici ( sa prednjim krajem na gore) i ubacim u prvu brzinu, auto ne stoji u mestu kao sto je Bog rekao. Kompletan proces je sledeci: Ubacim u prvu, ugasim auto, pustim komande, sacekam da "uhvati zub" i tu bi trebalo da stoji i da se ne mrda. Medjutim, povremeno se desava da "preskace" i ide unazad, tacno za po jedan zub preskacuci. Povucem rucnu, sve OK. Uzbrdica nije velika da bi bilo zbog toga, a desavala se i kontra situacija (parkiram na nizbrdici i ubacim u rikverc, auto preskace i ide unapred.) Bio sam u servisu i dobio objasnjenje da je to normalno za automobile sa lancem i da je rucna kocnica obavezna. Ima li neko slicnih iskustava ili neki predlog sta da radim? U pitanju je Auris 1.33 DualVVT-i star godinu i po dana. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Jun 5, 2013 Moje iskustvo mi govori, da PARKIRNA kočnica treba da se koristi uvek. To mi je u navici. Po mom mišljenju, to je normalno. Naravno, lakše kretanje na nizbrdici može biti uzrokovano padom kompresije, ali u ovom slučaju, ne verujem u tu opciju. Podeli ovaj post Link to post
Who is 0 Napisano Jun 5, 2013 Upravo sam dosao sa drugog servisa, momci su podigli auto, sve pregledali, stavili na dijagnostiku i sve je u redu. Izgleda da je 1.33 slab motor da bi drzao toliku tezinu. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Jun 6, 2013 Tako je. Parkirna kočnica, ne nosi slučajno takav naziv. :wink: Podeli ovaj post Link to post
Who is 0 Napisano Jun 6, 2013 U narodu poznatija kao rucna Ali mi je i dalje cudno da u japanskom autu to moze da se desi :? Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Jun 8, 2013 To je normalna pojava i kod nemačkoj PREMIUM automobila, verujte mi. :wink: Podeli ovaj post Link to post