Jump to content
Sign in to follow this  
Who is

Auris problem! Hitno!

Recommended Posts

Postovani, u poslednje vreme sam primetio da kada parkiram auto na uzbrdici ( sa prednjim krajem na gore) i ubacim u prvu brzinu, auto ne stoji u mestu kao sto je Bog rekao.

 

Kompletan proces je sledeci: Ubacim u prvu, ugasim auto, pustim komande, sacekam da "uhvati zub" i tu bi trebalo da stoji i da se ne mrda. Medjutim, povremeno se desava da "preskace" i ide unazad, tacno za po jedan zub preskacuci. Povucem rucnu, sve OK.

 

Uzbrdica nije velika da bi bilo zbog toga, a desavala se i kontra situacija (parkiram na nizbrdici i ubacim u rikverc, auto preskace i ide unapred.)

 

Bio sam u servisu i dobio objasnjenje da je to normalno za automobile sa lancem i da je rucna kocnica obavezna.

 

Ima li neko slicnih iskustava ili neki predlog sta da radim?

 

U pitanju je Auris 1.33 DualVVT-i star godinu i po dana.

Podeli ovaj post


Link to post

Moje iskustvo mi govori, da PARKIRNA kočnica treba da se koristi uvek. To mi je u navici.

 

Po mom mišljenju, to je normalno. Naravno, lakše kretanje na nizbrdici može biti uzrokovano padom kompresije, ali u ovom slučaju, ne verujem u tu opciju.

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo sam dosao sa drugog servisa, momci su podigli auto, sve pregledali, stavili na dijagnostiku i sve je u redu. Izgleda da je 1.33 slab motor da bi drzao toliku tezinu.

Podeli ovaj post


Link to post

U narodu poznatija kao rucna :)

 

Ali mi je i dalje cudno da u japanskom autu to moze da se desi :?

Podeli ovaj post


Link to post
Sign in to follow this  

×