AdminToyota 1 Napisano Oktobar 28, 2013 Toyota u Evropi proširuje ponudu verzija modela RAV4. Toyota RAV4 za modelsku godinu 2014 dobila je pogon na sve točkove i u kombinaciji sa osnovnim dizelikim motorom 2.0 D-4D, koji razvija maksimalnu snagu od 91 kW i maksimalni obrtni moment od 310 Nm. Agregat zadovoljava Euro 5 ekološku normu i do sada je bio dostupan samo u kombinaciji sa pogonom na prednje točkove. Dobra vest je da se u ponudi modela RAV4 2.0 D-4D pojavila i verzija AWD, koja može poslati do 50 % obrtnog momenta na prednju osovinu. Kao i do sada, automobil će biti dostupan sa manuelnim šestostepenim manječem, dok je automatizovani prenosni sistem MultidriveS rezervisan za benzinski motor 2.0 Valvematic. Aktuelna verzija sa pogonom na prednje točkove prosečno trošo 4,9 l/100 km i emituje 127 grama CO2 po preðenom kilometru. Potrošnja verzije sa sistemom pogona na sve točkove sigurno će biti veća, ali u ovom trenutku nije nam poznato koliko. Toyota RAV4 za modelsku godinu 2014 nije dobila samo nove mogućnosti kombinovanja pogona na sve točkove. U ponudi će se pojaviti i nova nova crna boja karoserije kao i novi dizajn felni prečnika 18 inča. Blago je promenjen enterijer, koji je dobio svoju bež verziju. Tkanina i kožne obloge su ostale iste. Promene je pretrpeo i multimedijalni sistem sa displejem u boji osetljivim na dodir. Prema dostupnim informacijama, displej ima bolji kontrast, nove funkcije i šest novih jezika. Novina je i sistem RCTA (Rear Cross Traffic Alert), koji upozorava vozača na kretanje drugih vozila, u situaciji kada izlazi unazad sa parkinga. Podeli ovaj post Link to post
swift021 0 Napisano Novembar 22, 2013 Moram da se nadovezem, vezano za novi RAV. Kupljen ove godine, naravno, na satu 17.500km za 6 meseci. Prethodno vozio novog Aurisa, 3 god, 1.6 VVT valvematic (prezadovoljan), doplatio i menjao za RAV (GotaCar) Vezano za RAV u mojim rukama, ima osnovni paket (sve sto treba od opreme) 2.0 dizel i prednji pogon. -kao prvo, o gore pomenutoj potrosnji, ja sam postigao i 4,5l/100km za 40tak predjenih km izuzetno lagane voznje u nerealnim uslovima za svaki dan, ali ... i dalje je mozda najstedljiviji poluterenac, posto je 2wd -umerena voznja u gradu, leti 7l/100km, nema sanse da predje 7,3 -na otvorenom, van grada, agresivnija voznja, ne umem drugacije, 140-160km/h na auto putu, van autoputa drugi gutaju vasu prasinu... potrosnja 6,5l/100km !?!? za auto takvih gabarita, tockovi 225/65 r17... extra ! i pri tom ide i vuce odlicno, startan... PLUS -startnost, povlacenje na usponu, obrtni momenat fantastican, motor stvarno ide ODLICNO -stabilnost na nivou limuzine, nema ljuljanja, srednje tvrd, taman kako treba, lezi na putu savrseno, za nase puteve (rupe i zakrpe idealan) -necujan u kabini -prostor jezivo velik, zadnja klupa ima preterano puno mesta za noge, treba videti, obara se - ima podesiv ugao -gepek ogroman, iskorisceno je svih 20cm koliko je duzi od prethodnog modela i jos vise, sto se vidi u prostoru i kod zadnje klupe i kod gepeka -standardni farovi odlicni -retrovizori kao kod kombija, i treba, vrlo pregledni -komande na volanu -ima dva "upaljac" prikljucka, jedam za navigaciju a drugi za mobilni npr. -ima Usb i Aux za muziku, zbogom CD -bluetooth radi posao besprekorno -senzori za pritisak u gumama rade posao, cim padne pristisak jedne gume za 0,2 bara svetli, provereno, vrlo korisno -itd... osnovni paket ima po meni SVE (ponekad mi zafali tempomat ali...) Generalno udobnost, prostor, oprema, dizajn, potrosnja ! MINUS -zimska Michelinka je 210eur komad, cirka 840eur komplet (225/65 r17), ali to nema veze sa samim autom jel... -mene sistem Start-stop strahovito nervira i iskljucujem ga svaki put na dugme kada sednem u auto -senzori na zadnjoj klupi piste, tj rade svoj posao kakokad, malo rade malo ne rade, i njih bi iskljucio da mogu -opet senzor, tj. ne mozete slusati muziku i imati otvorena vrata, glupost, muzika ne radi bez kontakta a vrata otvorena sa kljucevima u kontakt bravi signaliziraju pistanjem -zadnje fabricke gumene patosnice, male su i nedovoljno fiksirane (npr. na Aurisu je to reseno savrseno) ...nista vise mi ne pada na pamet... Topla preporuka za novi RAV svima onima koji o njemu razmisljaju ! To bi bilo to, Pozdrav za fofumase i ljubitelje Toyote Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Decembar 6, 2013 Drago nam je da preovladava pozitivno mišljenje o novom RAV4. :wink: Podeli ovaj post Link to post
Drazen Br 0 Napisano Jun 26, 2014 Da li ovaj unaprijedjeni 2.0 d4d motor (124 ks) koji je uparen sa AWD pogonom koristi zupcasti kais ili lanac ? Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano Novembar 10, 2014 Ostaje pitanje kako se ovaj motor nosi sa karoserijom teskom oko 2.1t (ako se ne varam), polazim od toga da slican/isti agregat koristi i Auris 1/2 sa cca 500/600 kg manjom tezinom? Potrosnja koju swift021 pominje je za svaku pohvalu/poštovanje... Podeli ovaj post Link to post
Drazen Br 0 Napisano Novembar 17, 2014 Pitanje je na mjestu, no taj motor pripada optimal drive seriji i sa svojih 124ks i 310 NM bi trebao da bude sasvim ok sa tom tezinom vozila. Nausput, masa od 2.1 t koju si naveo je bruto masa kada je vozilo pod punim opterecenjem dok je masa praznog vozila nekih 1,53t-1,62t zavisno od izvedbe . U ovoj konfiguraciji su najvise 'ustinuli' na kapacitetu vuce sto je popularno u zapadnoj evropi pa u izvedbi sa 2,2 motorom vuce do 2t a u ovoj izvedbi sa 2.0 motorom 'samo' 1,6t U svakom slucaju i 2.0 motor je zasigurno rastereceniji od 1.6 dizela koji idu u crv i novi x-trail tako da nesto ne vjerujem da su se toyotini inzenjeri preracunali u kalkulacijama U svakom slucaju ovaj motor je vjerovatno dobra karta za kupce u istocnoj evropi gdje zbog platezne moci i nameta na kubikazu kupac opet dobija pristojan dizel motor sa relativno malom potrosnjom i troskovima registracije a sa druge strane vucni kapacitet je smanjen na 1.6t pa ne mozes vuci neku veliku prikolicu....Pozdrav! Podeli ovaj post Link to post