Guest Vlajko Napisano April 3, 2014 Zdravo , da li možete da objavite plan i cenu redovnih servisa za Versa (2011.godište) ? Hvala . Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano April 7, 2014 Može, samo Vam molim da mi pošaljete broj šasije automobila. Podeli ovaj post Link to post
Guest Vlajko Napisano April 7, 2014 Zdravo, Poslao sam Vam pm. sa brojem sasije. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano April 11, 2014 Očekujem odgovor. Molim za malo strpljenja. Hvala. Podeli ovaj post Link to post
Guest Vlajko Napisano April 15, 2014 Zdravo, moram da Vas pohvalim za brzinu i ažurnost. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano April 23, 2014 Zdravo,moram da Vas pohvalim za brzinu i ažurnost. Proveravano je na nakoliko mesta i nema podataka za vaš automobil. Podeli ovaj post Link to post
Guest Vlajko Napisano April 23, 2014 Zdravo, Auto se održava u TCB-u , tako da teško da nema podataka nigde ,nije pao sa neba ili doleteo sam iz Japana ili Francuske, poseduje elektronsku servisnu knjižicu. Hvala Vam u svakom slučaju. Podeli ovaj post Link to post
sab72 0 Napisano April 23, 2014 kakav je to odgovor ‚‚NEMA ZA TAJ AUTOMOBIL‚‚ ako se redovno odrzava u TBC Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano April 24, 2014 OK. Moguce da je doslo do greske prilikom slanja broja šasije. Prosledio sam upit, u toku dana će mi proveriti. Hvala na razumevanju. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano April 25, 2014 Proverio sam servisnu istoriju prema navedenom broju šasije i poslao sam odgovor članu Vlajko. Hvala na strpljenju, samo molim za odgovor da li ste primili PM. Podeli ovaj post Link to post
Guest Vlajko Napisano April 25, 2014 Zdravo, Hvala na odgovoru. Poslali ste mi nešto što nisam tražio. U PM poruci je objašnjenje. Pozdrav Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano April 28, 2014 Pročitao sam objašnjenje i odgovorio. Hvala na razumevanju. Podeli ovaj post Link to post
Guest Vlajko Napisano Maj 21, 2014 Zdravo , zašto ste obrisali moju poruku od 09.05.2014. U kojoj sam konstatovao da nakon mesec dana ne mogu da dobijem odgovor i da odustajem !? Ispoljili ste totalni bezobrazluk i nepoštovanje klijenta ! Obrišite slobodno i moj profil ! Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Maj 23, 2014 Poštovani Vlajko, razumem vaše nezadovoljstvo, ali poruku sam poslao pre praznika. Ponovo ću poslati poruku na adresu odakle mogu dobiti zvanične informacije. Nadam se, da će odgovor biti uskoro. Podeli ovaj post Link to post