Jump to content
Vladimir

Auris 2010 - nova generacija

Recommended Posts

         Na prvi pogled novi Auris se laiku ne razlikuje od prošle generacije. Ali kada se napravi detaljnija analiza u japanskoj fabrici su ipak uložili veliki trud kako bi nava generacija osim tehničkih detalja donela promene u samom nastupu.

 

toyotaauris2010800x600w.jpg

 

         Prednja maska je ta koja pokazuje da novi Auris ima mnogo više veza sa porodičnim modelima Avensisa i Versa, dok je predhodni izgled delio sa Yarisom. Tako je postao agresivniji i ozbiljniji, kakve karakteristike imaju modeli iz viših segmenata. Zadnji deo se prepoznaje po oštrom uglom stakla na zadnjim vratima i spojlerom na samom vrhu.

 

toyotaauris2010800x600w.jpg

 

         Na zadnjem braniku je ostavljeno mesto za ugradnju difuzora, da jednostavnim zahvatima dobije i neke snažnije sportske verzije po ugledu na brojne konkurente. Na isti način rodio se i izgled enterijera čije je osveženje bio i glavni cilj kada je u pitanju novitet. U fokusu su bili poboljšanje prostranosti i konfora ali i da unutrašnjost bude dinamičnijeg nastupa kao što je slučaj sa eksterijerom. Redizajnirana je ručica menjača, poboljšana njena ergonomija, dok je ručica za ručnu kočnicu pretrpela izmene, što je bila glavna zamerka na predhodnom modelu. Položaj na vozačevom sedištu se lako nalazi zahvaljujući podesivosti upravljača po visini, dok je preglednost na zavidnom nivou. Toyota i ovog puta nudi više paketa opreme, gde se u najnižem nudi dosta opreme, koju konkurenti nude tek kao opcije.

 

toyotaauris2010800x600w.jpg

 

         Da nije samo izgled taj, koji čini optimistima zaposlene u Toyoti, svedoče i agregati, koji su svi proizvodi Toyotine Optimal Drive tehnologije. Njom se u svim segmentima poboljšava njihova eksploatacija, bilo da je to optimizacija sagorevanja, redukovanje emisije štetnih gasova i toplote ili smanjenje težine samog agregata. U ponudi su tri dizel i isto toliko benzinskih agregata sa rasponima snage od 90 do 177 KS. Novi agregati su pre svega elastični, a obrtni moment od maksimalnih 160N/m pokazao se sasvim dovoljnim da ispuni sva vozačeva očekivanja u mešovitoj konfiguraciji puteva. Zvučna izolacija je na visokom nivou. Borba sa ostalim modelima u C segmentu primorala je inženjere da na polju stabilnosti unesu nova osveženja na same amortizere.

 

         Generalno su se potrudili u Toyoti da tržištu predstave automobil koji je poboljšan u svim segmentima u odnosu na prethodnu generaciju. Po spoljašnosti se to i ne primećuje, ali ono što je važnije je da će kupci dobiti kvalitetniji automobil koji je bolji za vožnju od predhodnika.

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

×