toyosa 0 Napisano Jun 3, 2015 Auris 2.0 D, 2007 god., 105000km Pojavio mi se zrak u sistemu hladjenja, odnosno nabija pritisak u prelivnoj posudi sto uzrokuje izbacivanje antifriza na sigurnosni ventil prelivne posude. Da li je neko imao takav ili slican problem i kako ga je rijesio? Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Jun 7, 2015 Moguće je da je potrebno samo "ozračiti" sistem za hlaðenje motora. Predlažem ovlašćeni servis, kao i uvek. :wink: Podeli ovaj post Link to post
toyosa 0 Napisano Jul 3, 2015 Na zalost, ne radi se samo o tome. Navodno, prva serija motora u Aurisu su sa fabrickom greskom koja rezultira pojavom zraka. Da li je moguce preko vas utvrditi tacno o kojoj vrsti greske se radi? Hvala. Da li je tacno da zbog tog razloga Toyota besplatno popravlja auto i van garantnog roka? Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano Jul 3, 2015 Bilo je odredjenih problema kod 1 i 2AD agregata (Auris proizveden u periodu sep. 2006 - sep.2009, ako se ne varam). http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/132178-charliefarlies-guide-to-the-toyota-2ad-diesel-engine-and-its-issues/ Ne znam kaka stav Toyota Srbija ima po ovom osnovu, zamolio bih Admina za dodatne informacije u tom kontekstu. Podeli ovaj post Link to post
toyosa 0 Napisano Jul 4, 2015 Tako je @Decode. Radi se o 1AD 2.0D motoru iz 2007. godine. Stvarno je sramota da propisti dihtung glave motora na 100k km. *Za sada je to predpostavka majstora. Podeli ovaj post Link to post
GoForit 95 Napisano Jul 4, 2015 Koliko znam, Toyota je ove agregate razvila od "nule" tako da se odredjeni "propusti" i mogu tolerisati ( nisam uspeo da nadjem podatak koji procenat ovih motora je imao iz linka navedene probleme/ verujem manji broj u seriji 1AD. U GB je postojala neka vrsta tkz. precutne produzene garancije od 7 godina gde su klijentima izlazili u susret i u pojedinim slucajevima menjali polumotore/ motore. Ne znam kakva su iskustva imali ovlasceni servisi u Srbiji po ovom pitanju pa sam iz tog razloga zamolio Admina za info. @toyosa: U potpunosti se slazem sa tobom u vezi pomenutog dihtunga. U svakom slucaju bih posetio Toyo servis i pokusao sa njima da resim problem (nekako jos uvek verujem u mogućnost da se neke, vec poznate, fabricke greske mogu otkloniti o trosku proizvodjaca uz puno uvazavanje klijenta, a narucito kada je vozilo odrzavano u ovlascenom servisu...mozda gresim). Podeli ovaj post Link to post
toyosa 0 Napisano Januar 24, 2016 Posto sam uspeo da rijesim problen na Aurisu, hocu da i vama kazem. Problem je rijesen zamjenom dihtinga bloka motora. Naime na dva mjesta je mikroskopskom velicinom napravljena pukotina na metalnom dihtungu te je dio kompresije tuda izlazio u sistem za hladjenje sto je uzrokovalo povecanje pritiska i izbijanje rashladne tecnosti. Skinut blok motora, ociscen, nisu zamijenjeni tefloni jer su bili ok, vrlo malo poravnato jer se nije blok deformisao, stavljen novi dihtung 40Eura i to je to. Ukoliko radite servis van ovlastenog servisa, preporuka je da se odmah skine cijeli motor jer je puno lakse radit. Pozdrav. Podeli ovaj post Link to post