Bojan1287 0 Napisano Jun 7, 2015 Interesuje me misljenje o ovom automobilu, razmisljam da ga kupim. Generalno smatram da su japanci najbolji izbor, vozim Nissan primeru, nemam zamerki i resio sam da ga menjam. Na sta obratiti paznju kod kupovine gorepomenute Toyote? Hvala u napred. Podeli ovaj post Link to post
Bojan1287 0 Napisano Jun 12, 2015 Ljudi svako misljenje mi je bitno...ne znam nista o ovom autu. Hvala u napred. ) Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Jun 14, 2015 Odgovor na ovo pitanje delom sam dao u diskusiji o Aurisu. Japanska filozofija proizvodnje automobila je značajno drugačija. Tako, na primer, u Toyoti sugurno nećete pronaći mali benzinski motor opremljen turbinom, već isključivo atmosferski benzinski motor nešto veće zapremine. Dakle, dok se konkurencija trudi da iz male zapremine, uz pomoć turbo punjača, izvuče veću snagu, Toyota je ostala verna tradicionalnom konceptu proizvodnje benzinskih motora. Provereno i zato je najpouzdanija na svetu. Takav motor sigurno nećete pronaći u Toyoti. Možda nekada u budućnosti, kada u Japanu budu sigurni da pouzdanost može biti na istom nivou. Wink Benzinski 1.6 motor je veoma pouzdan i tu sigurno nećete pogrešiti. Podeli ovaj post Link to post
AdminToyota 1 Napisano Jun 14, 2015 Samo da dodam, da je veoma važan faktor i način eksploatacije i održavanje automobila od strane prethodnog vlasnika. To se kod polovnog automobila podrazumeva. Podeli ovaj post Link to post
Bojan1287 0 Napisano Jul 15, 2015 Razmisljam se izmedju modela corole verso do 2005. godine i modela koji poceo da se pravi od 2005. godine. Kakvo je tvoje misljenje, koji model je zahvalniji? Interesuju me iskljucivo benzinski agregati tih modela i intresuje me kako da znam da li je motor sa zupcastim kaisem ili sa lancem i lancanicima, koji broj u broju sasije daje taj podatak odnosno kako desifrovati to? Podeli ovaj post Link to post
stana1466713678 0 Napisano Jul 20, 2015 samo bi da te ispravim,2004 se poceo proizvoditi drugi model koji neki zovu i restajling model i prizvodio se sve do 2008-09.Nemaju mnogo toga zajednickog.Inace taj model je po nekim testovima najpouzdaniji polovnjak,sto naravno nista ne znaci ako se o vozilu do sad nije vodilo racuna. Benzinski motor 1.8 vvti ima lanac to znam sigurno,za 1.6 ne znam! Sam servis je smesno jeftin za vozilo te klase,ako se odrzava u obicnim servisima gde cenovnik nije naduvan kao u ovlastenim servisima.Polusinteticko ulje,4 litre,filter goriva se jako retko menja jer je u rezervoaru,filter ulja i filter vazduha...filter klime...sve to nije skuplje od 50 evra.Ostaju ruke...2-3000 dinara Boljka nekih 1.8 vvti motora je povecana potrosnja ulja.Kasnije je to ispravljeno... Potrosnja u gradu je min.10 lit i na to se spremi. Sto se tice delova treba biti strpljiv,ima ih ali nisu bas jeftini i cesto treba cekati na njih Pozdrav Podeli ovaj post Link to post